Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry

Problémy, zážitky, rady či pořádání LAN party

Moderátor: Baneshee

ArgCZ
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 16. črc 2010

Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry

Příspěvek od ArgCZ »

http://diit.cz/clanek/radeon-rx-480-arc ... -4-polaris

doporučuju přečíst, nějak jsem si nevšiml že se zvedl výkon jen v tesselaci, Polaris přináší kupu změn a pochybuju že si tady od stolu můžeš určovat co za tím stojí :lol:, nebo snad vinit vývojáře, Division je taky Gameworks a taky běží na radeonech výborně
Naposledy upravil(a) ArgCZ dne úte 29. lis 2016, 11:19, celkem upraveno 1 x.
PS5, LG OLED65BX, Samsung HW-Q700A + SWA-9500S = 5.1.4 Dolby Atmos, DTS:X
Mr_Trollfan
Červená karta
Červená karta
Registrován: 28. lis 2016

Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry

Příspěvek od Mr_Trollfan »

:roll: Ked uz sme pri tom, vsetci vieme ze gameworks efekty, hairworks, clothworks atd su tess based. https://scalibq.wordpress.com/2012/01/0 ... from-amds/
https://forums.geforce.com/default/topi ... /?offset=1
The Radeon 5870 may have a lot more shader units than the 5770, but the bottlenecking that occurs at the tessellator means that they cannot be fed. So the irony is that things work exactly the opposite of what people think: AMD is the one whose shaders get bottlenecked at high tessellation settings. nVidia’s hardware scales so well with tessellation because they have the extra hardware that allows them to *use* their shaders efficiently, ie NOT bottlenecked.
Ark. Chces mi tvrdit ze AMD spravilo ako Nvidia cary mary fuk a karta s nizsim compute performanceom zrazu vydrti Fury akoby nic? :D Myslim ze by si mal citat co linkujes, lebo si prave trafil klinec po hlavicke.
Primitive Discard Accelerator. Tento obvod dokáže detekovat polygony, které nebudou rasterizovány, případně vzorkovány při anti-aliasingu a odstraňovat je ještě v počáteční fázi zpracování.

Díky tomu není plýtváno výkonem na zpracování polygonů, které v obraze nebudou vidět. Při extrémních úrovních teselace a zapnutém anti-aliasingu může být celkový výkon i více než 3× vyšší než bez použití této technologie.
Naposledy upravil(a) Mr_Trollfan dne úte 29. lis 2016, 11:30, celkem upraveno 1 x.
michal3d
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 25. úno 2007

Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry

Příspěvek od michal3d »

A on Watch Dogs 2 používa niektorú z tebou menovaných technologií, alebo hádam používajú x64 teseláciu aj na tiene a AO? :roll:

https://www.youtube.com/watch?v=orBxZ72nPBg
MB: ASUS P9X79 CPU: Intel i7-4820K + Noctua NH-U12P RAM: 48 GB DDR3 1333 MHz GPU: EVGA GeForce RTX 2070 XC GAMING SSD: Intel 730 240 GB, Crucial MX300 1 TB
PSU: Seasonic X-560 SOUND: ASUS Xonar Essence ST + Xonar H6 + beyerdynamic DT 990 Pro 250 Ω + Creative 6.1 6700 CASE: Cooler Master Silencio 650 LCD: HP Z32 4K
KEYBOARD: CM Storm Quickfire XT MOUSE: Logitech G502 HERO + G240 GAMING: Logitech G29, Xbox Elite Controller, Saitek X56 Rhino H.O.T.A.S. OS: Windows 10 Pro 64-bit
ArgCZ
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 16. črc 2010

Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry

Příspěvek od ArgCZ »

to může někdo jednoduše ověřit, u AMD se dá s tess faktorama hýbat a pokud by tam byl dopad na vizuál 0 tak bude u AMD defaultně v ovladačích snížen jako třeba u Witchera 3

zbytečná hysterie
PS5, LG OLED65BX, Samsung HW-Q700A + SWA-9500S = 5.1.4 Dolby Atmos, DTS:X
Mr_Trollfan
Červená karta
Červená karta
Registrován: 28. lis 2016

Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry

Příspěvek od Mr_Trollfan »

Nehadam sa, prijmem hocijaky logicky niecim podlozeny argument, nejakym faktom, nie jedna baba povedala lebo jeho taboru to nesedi, nehral som to ani som to nemal zapnute, akurat mi to pride z tychto faktov ako najpravdepodobnejsia a najviac mozna varianta, nijako inac nieje mozne aby bol polaris tak daleko nad hawaiiom alebo na urovni fury x. Hlavne ovladace pocas testov na WD neboli von, myslim vysli den dva dozadu.
Paul
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 15. srp 2004
Kontaktovat uživatele:

Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry

Příspěvek od Paul »

nVidia postnula naprosto luxusní ultradetailní graphics guide a jedna položka mne velmi zaujala:

http://www.geforce.com/whats-new/guides ... -filtering

"Temporal Filtering" is, in our opinion, a revolution for gaming, enabling significant bumps in image quality and performance, without a reduction in detail of other settings. Essentially, free performance with no readily-seen drawbacks."

V podstatě je to to samý jako checkerboard rendering na PS4 Pro, na upscale.
PC verze vypadá naproto skvěle.
Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus X470 Gaming, 2*8GB FlareX@3200, nVidia RTX 3080Ti, 500GB SSD Evo 970, 2TB Crucial MX500, 120GB M4 SSD, 2 * Samsung F1 1TB SATAII, A4-Tech A7, Panasonic ST50 55" Plasma, NEC 24WMGX3 24", Win10 64bit Home, Steam Deck

If you have been voting for politicians who promise to give you goodies at someone else's expense, then you have no right to complain when they take your money and give it to someone else, including themselves.
ArgCZ
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 16. črc 2010

Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry

Příspěvek od ArgCZ »

tyhle guide u největších AAA titulů nVidia postuje už roky :D
PS5, LG OLED65BX, Samsung HW-Q700A + SWA-9500S = 5.1.4 Dolby Atmos, DTS:X
-IRONHIDE-
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 25. lis 2012
Bydliště: Valhalla

Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry

Příspěvek od -IRONHIDE- »

Nvidia musela hodne nasypat DX12 nikde 14 dni odklad aby tam narvala shitworks

http://www.guru3d.com/articles_pages/wa ... iew,6.html

https://www.techpowerup.com/reviews/Per ... s_2/4.html
Intel Core i7-4770K, CRUCIAL Ballistix Tactical (4x4GB) DDR3 1600 LP, SAPPHIRE NITRO+ Radeon RX 580 Special Edition METAL BLUE, GIGABYTE GA-Z97X-Gaming 3 - Intel Z97, SEASONIC S12II-620W 80PLUS BRONZE RETAIL, Noctua NH-D14, LG Flatron W2343T-PF 23"Piano Black, GIGABYTE Aivia KRYPTON
Paul
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 15. srp 2004
Kontaktovat uživatele:

Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry

Příspěvek od Paul »

ArgCZ píše:tyhle guide u největších AAA titulů nVidia postuje už roky :D
Ano, a?
Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus X470 Gaming, 2*8GB FlareX@3200, nVidia RTX 3080Ti, 500GB SSD Evo 970, 2TB Crucial MX500, 120GB M4 SSD, 2 * Samsung F1 1TB SATAII, A4-Tech A7, Panasonic ST50 55" Plasma, NEC 24WMGX3 24", Win10 64bit Home, Steam Deck

If you have been voting for politicians who promise to give you goodies at someone else's expense, then you have no right to complain when they take your money and give it to someone else, including themselves.
-IRONHIDE-
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 25. lis 2012
Bydliště: Valhalla

Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry

Příspěvek od -IRONHIDE- »

Intel Core i7-4770K, CRUCIAL Ballistix Tactical (4x4GB) DDR3 1600 LP, SAPPHIRE NITRO+ Radeon RX 580 Special Edition METAL BLUE, GIGABYTE GA-Z97X-Gaming 3 - Intel Z97, SEASONIC S12II-620W 80PLUS BRONZE RETAIL, Noctua NH-D14, LG Flatron W2343T-PF 23"Piano Black, GIGABYTE Aivia KRYPTON
ekprofi
Nováček
Nováček
Uživatelský avatar
Registrován: 13. pro 2011
Bydliště: Bratislava

Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry

Příspěvek od ekprofi »

HEAD píše:Benchmark.Takovej malej zazrak.Nereferencni GTX1070 je rychlejsi jak nereferencni 980TI.Sice o 2% ale je :roll:
https://abload.de/img/2016-11-28ekks7.jpg
http://www.pcgameshardware.de/Watch-Dog ... k-1214553/
Pekný výkon gtx 1060 3gb... A hlavne že sa tu hovorí ako je výhodnejšia rx 470 4 gb :D
MB: Msi h81 CPU: i5 4460 VGA: sapphire hd 78702gb PSU: Seasonic S12 520W, RAM: Kingstone 2x4 GB DDR3,HDD: WD 640 Gb
ArgCZ
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 16. črc 2010

Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry

Příspěvek od ArgCZ »

tu sa hovorí hlavně o RX 470 8GB s 8GHz modulama, má totiž výkon jak RX 480 ale stojí 6600,-, RX 470 4GB je za 5300,-:D, GTX 1060 3GB jsou kolem šesti ale spíše 6300,- a to se proti RX 470 8GB nevyplatí a proti RX 470 4GB spíš taky ne

mimochodem PCGH změnili asi metodiku a vše přeměřili, včera jim vyšla GTX 1060 6GB o 28% výkonější než 3GB verze :lol:
PS5, LG OLED65BX, Samsung HW-Q700A + SWA-9500S = 5.1.4 Dolby Atmos, DTS:X
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry

Příspěvek od Hladis »

Mr_Trollfan:
Rad bych upozornil, ze pokusy o flame a konspiracni teorie, vyvareny z kavovy sedliny, nemam jako mod vubec rad a vzhledem k tomu, ze jsi utek argumentacnim faulem od jasného dotazu, v kterých ze posledních hrach (a nejlepe od Ubisoftu) to forcnuti tess faktoru ma tak moc pomáhat a zacals diskusi zavadet uplne jinam, tak to ber jako upozorneni novackovi na foru, aby ses drzel tématu a tenhle styl diskuse tu nezkousel. Jinak v dalších postnutych testech, třeba na Guru, je Fury zase rychlejsi nez RX480.
-IRONHIDE- píše:Nvidia musela hodne nasypat DX12 nikde
Jako by to nebylo zatím normalni, ze hry dostavaji DX12 patche az se zpozdenim bez ohledu odkud to je :roll: Ale treba jsi je chytil za ruku, jak si predavaj uplatky, tak sem s tim.
Paul píše:V podstatě je to to samý jako checkerboard rendering na PS4 Pro, na upscale. PC verze vypadá naproto skvěle.
Jsem zaznamenal v diskusich, ze to pry moc hezky nevypada. Ostatne je to renderovany v polovicnim rozliseni a hozeny do vyššího.

Jinak obecne jsou reference, ze hra je dobře optimalizovana a bezi dobře když se shodi zravy položky v nastaveni.
Obrázek
-IRONHIDE-
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 25. lis 2012
Bydliště: Valhalla

Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry

Příspěvek od -IRONHIDE- »

Intel Core i7-4770K, CRUCIAL Ballistix Tactical (4x4GB) DDR3 1600 LP, SAPPHIRE NITRO+ Radeon RX 580 Special Edition METAL BLUE, GIGABYTE GA-Z97X-Gaming 3 - Intel Z97, SEASONIC S12II-620W 80PLUS BRONZE RETAIL, Noctua NH-D14, LG Flatron W2343T-PF 23"Piano Black, GIGABYTE Aivia KRYPTON
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry

Příspěvek od Krteq »

Hladis píše:Jinak obecne jsou reference, ze hra je dobře optimalizovana a bezi dobře když se shodi zravy položky v nastaveni.
A shodou okolnosti spadá většina položek pod GameWorks... no není ten svět zlý?

HTFS až 70% perf. impact, HBAO+ kolem 20%, o "San Francisco Fog" ani nemluvě a rozmazané TXAA větší propady jak MSAA :roll:
michal3d
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 25. úno 2007

Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry

Příspěvek od michal3d »

Krteq píše:A shodou okolnosti spadá většina položek pod GameWorks... no není ten svět zlý?

HTFS až 70% perf. impact, HBAO+ kolem 20%, o "San Francisco Fog" ani nemluvě a rozmazané TXAA větší propady jak MSAA :roll:

- lol, čestný člen zase útočí...už by si si naozaj zaslúžil tú NNN kartu, ta je pre teba jak robená. Do p**ele, už keď furt musíš rýpať do NVIDIE a chváliť AMD, tak si daj aspoň tých 10 s práce navyše a pozri sa na tie výsledky a na to čo píšeš...kde si tam prosím ťa našiel tých 20% u HBAO+? To už ani nehovorím o tom, že HBAO+ patrí IMHO momentálne k najkvalitnejšiemu AO a obecne s minimálnym dopadom na FPS. Jo a to taky nepovieš, že pri HBAO+ je menší prepad na RX480 jak na GTX1060, lebo to ti nezapadá do tých tvojich konšpirácií, čo?
MB: ASUS P9X79 CPU: Intel i7-4820K + Noctua NH-U12P RAM: 48 GB DDR3 1333 MHz GPU: EVGA GeForce RTX 2070 XC GAMING SSD: Intel 730 240 GB, Crucial MX300 1 TB
PSU: Seasonic X-560 SOUND: ASUS Xonar Essence ST + Xonar H6 + beyerdynamic DT 990 Pro 250 Ω + Creative 6.1 6700 CASE: Cooler Master Silencio 650 LCD: HP Z32 4K
KEYBOARD: CM Storm Quickfire XT MOUSE: Logitech G502 HERO + G240 GAMING: Logitech G29, Xbox Elite Controller, Saitek X56 Rhino H.O.T.A.S. OS: Windows 10 Pro 64-bit
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry

Příspěvek od Hladis »

Ja myslim, ze to se komentuje uplne samo a reagovat na to nejak inteligentne nejde, zvlaste když si sam odkazem vyvraci co napsal :sleepy: Za tohle by ta NNN opravdu sedela. No tak od vtipne vsuvky zase zpet ke hre.
Obrázek
-IRONHIDE-
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 25. lis 2012
Bydliště: Valhalla

Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry

Příspěvek od -IRONHIDE- »

Obrázek
Intel Core i7-4770K, CRUCIAL Ballistix Tactical (4x4GB) DDR3 1600 LP, SAPPHIRE NITRO+ Radeon RX 580 Special Edition METAL BLUE, GIGABYTE GA-Z97X-Gaming 3 - Intel Z97, SEASONIC S12II-620W 80PLUS BRONZE RETAIL, Noctua NH-D14, LG Flatron W2343T-PF 23"Piano Black, GIGABYTE Aivia KRYPTON
HafanPetr
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 04. kvě 2013

Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry

Příspěvek od HafanPetr »

Takže jako minimum GTX1080, optimálně spíš dvě. :mrgreen:
Mr_Trollfan
Červená karta
Červená karta
Registrován: 28. lis 2016

Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry

Příspěvek od Mr_Trollfan »

Hladis píše:Mr_Trollfan:
vyvareny z kavovy sedliny, nemam jako mod vubec rad a vzhledem k tomu, ze jsi utek argumentacnim faulem od jasného dotazu, v kterých ze posledních hrach (a nejlepe od Ubisoftu) to forcnuti tess faktoru ma tak moc pomáhat a zacals diskusi zavadet uplne jinam
Vsetci vieme v ktorych hrach, pocinajuc Witcherom.
Nvidia takes a 24% performance hit from having GameWorks enabled, compared with 47% for AMD.
Tvrdenie digitalfoundry z witchera 3

Hmm myslim si ze do outu si ako prvy vykrocil ty :) moje tvrdenie resp. predpoklad/domienka a zdovodnenie veci, ktora sa topicu tyka sa zaklada na nejakom niecim podlozenom fakte. Zaujimalo by ma na com sa zaklada to tvoje
Nakonec pouziti faktoru x64 ve Watch Dogs 2 (a kde to tam ma byt jako aplikovany ?) je kravina, protože to by potopilo i Titana-X a udelalo z toho slideshow.
:lol: to ako konspiracie nepovazujes alebo sa tu neposudzuje pre teba kazdy rovnakou mierou?

Inac tymto tvojim vyjadrenim si to znovu nahral tam, kde sme boli uz niekolkokrat.
Jinak v dalších postnutych testech, třeba na Guru, je Fury zase rychlejsi nez RX480.
Situacie/test lokacie kde je bottleneckom tesselacia a naopak.
Primitive Discard Accelerator. Tento obvod dokáže detekovat polygony, které nebudou rasterizovány, případně vzorkovány při anti-aliasingu a odstraňovat je ještě v počáteční fázi zpracování.

Díky tomu není plýtváno výkonem na zpracování polygonů, které v obraze nebudou vidět. Při extrémních úrovních teselace a zapnutém anti-aliasingu může být celkový výkon i více než 3× vyšší než bez použití této technologie.
a nemusia vobec merat zle ak im ten rebricek nesedi, pretoze to tak realne vdaka discard acceleratoru kludne moze byt, RX480 na urovni fury x a inokedy zasa nie.
Odpovědět

Zpět na „Hry a zábava“