máš tu hru? Změř si to, je to nesmysl, na RX 480 určitě ne, možná bych se tomu blížil kdybych v Crimsonech vypnul optimalizaci tesselaceMr_Trollfan píše: Vsetci vieme v ktorych hrach, pocinajuc Witcherom.Tvrdenie digitalfoundry z witchera 3Nvidia takes a 24% performance hit from having GameWorks enabled, compared with 47% for AMD.
Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry
Moderátor: Baneshee
- ArgCZ
- Začátečník
- Registrován: 16. črc 2010
Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry
PS5, LG OLED65BX, Samsung HW-Q700A + SWA-9500S = 5.1.4 Dolby Atmos, DTS:X
- ondra91
- Začátečník
-
- Registrován: 13. zář 2013
- Bydliště: Litoměřice
Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry
Pokud na max v 1080p stačí "pouze" 2x 1080, tak na 4k rozlišení se bude hrát nejdřív za 10 let ...
Tohle je opravdu smutný ...
V dnešní době bych už trochu očekával, že minimálně 1060 bude v 1080p bez kompromisů ..
Tohle je opravdu smutný ...
V dnešní době bych už trochu očekával, že minimálně 1060 bude v 1080p bez kompromisů ..
- Eddward
- Moderátor
- Registrován: 16. pro 2009
- Bydliště: SVK - Košice
Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry
popravde GTX 1080 je vyborna karta na 1080p rozlisenie... na WQHD (2560x1440) by som to odporucal ako minimum z mojich skusenosti, teda ak sa bavima o maximalnych detailoch a minime 60fps... 4K je uplne mimo,
s MSAA 2X väcsina hier co som skusal, to uz balancuje na hrane 60fps (1440p) a to hovorim aj o slusne optimalizovanych hrach ako GTA V, (pri FXAA je tam naopak este slusna rezerva)
väcsina testov je zmätocnych, priemerne fps v nejakej scene je prd platne
ku Watch Dogs 2 je ta Nvidia Guide pre mna celkom zaujimava kedze tam maju referencny stroj presne ako mam ja (dokonca aj rovnake OC CPU) a vyplyva z toho ze na 60fps to uz s maximalnymi detailami nepojde...
v podstate na 1440p je tam pre Max settings, ultra shadows, extra details 0%, HBAO+, temporal filtering off nad 60fps jedine Titan X Pascal SLI so 66 FPS, (GTX 1080 SLI s 55fps)
s MSAA 2X väcsina hier co som skusal, to uz balancuje na hrane 60fps (1440p) a to hovorim aj o slusne optimalizovanych hrach ako GTA V, (pri FXAA je tam naopak este slusna rezerva)
väcsina testov je zmätocnych, priemerne fps v nejakej scene je prd platne
ku Watch Dogs 2 je ta Nvidia Guide pre mna celkom zaujimava kedze tam maju referencny stroj presne ako mam ja (dokonca aj rovnake OC CPU) a vyplyva z toho ze na 60fps to uz s maximalnymi detailami nepojde...
v podstate na 1440p je tam pre Max settings, ultra shadows, extra details 0%, HBAO+, temporal filtering off nad 60fps jedine Titan X Pascal SLI so 66 FPS, (GTX 1080 SLI s 55fps)
Intel Core i7 8700K @ 4.8Ghz + Noctua NH-D15 | 16GB DDR4 3200Mhz CL15 Corsair | MSI Z370 GAMING PRO CARBON | MSI GeForce RTX 2080 GAMING X TRIO 2.1/15.5Ghz
Crucial MX500 2TB | Samsung 970 EVO Plus 500GB NVMe | Seasonic Prime Ti Ultra 750W | W11 x64 Pro | Fractal Define R4 Black + 3x NF-A14 | DELL U2515H 1440p
Phone: Samsung Galaxy S22 Ultra 5G
Time Spy: 11 610
Crucial MX500 2TB | Samsung 970 EVO Plus 500GB NVMe | Seasonic Prime Ti Ultra 750W | W11 x64 Pro | Fractal Define R4 Black + 3x NF-A14 | DELL U2515H 1440p
Phone: Samsung Galaxy S22 Ultra 5G
Time Spy: 11 610
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry
Ne nevime. Stale cekam na ty novy hry. Nasels jen starou "aférku" s Witcher 3 (coz uz není nova hra, není od Ubisoftu a je to jen jedna hra), ale kdybys tu hru aspoň mel, tak bys vedel, ze v menu hry je nastaveni tess factoru pro Hairworks, takze něco tlacit přes driver je blbost, tedy pokud někdo nechce zmršit celkovy vizual hry s forcnutim neumerne nizkych fakroru, kdy se mu zacne deformovat cela scena. Zbytek tvyho prispevku uplne preskocim pro irelevanci a moje uzpozorneni jako moda plati, aby ses vyvaroval zakladani flamu a konspiracnim tvrzenim jako faktu.Mr_Trollfan píše:Vsetci vieme v ktorych hrach, pocinajuc Witcherom.
Pro hrani skutecne na max spis dva Titan-X ve SLI. Staci jen to nastaveni LOD hodit na max a vykon leti k zemi. Tyhle nastaveni ve hre jsou proste pro lidi s High-end kompy. Samo taky mohli autori dat jen 5 orezanych nastaveni s vizualem uplne stejnym jako je na konzoli a lidi se muzou utesovat, ze jim to jede na udajny "Ultra". Dulezity je, aby hra jela ok bez nejakych bugu a nesmyslných propadu fps s neadekvatnim vizualem. Dle ohlasu to není tenhle pripad.HafanPetr píše:Takže jako minimum GTX1080, optimálně spíš dvě.
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry
Koukám, že HFTS a PCSS záměrně ignoruješ. Propady výkonu s těmihle "CrapWorks" efekty jsou OBRovské a při tom rozdíly oproti Ultra stínům musíš hledat pod lupou.Hladis píše:Dulezity je, aby hra jela ok bez nejakych bugu a nesmyslných propadu fps s neadekvatnim vizualem. Dle ohlasu to není tenhle pripad.
- ArgCZ
- Začátečník
- Registrován: 16. črc 2010
Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry
Nevim jak tady ale v division je PCSS vs Ultra sakra znatelnej rozdíl
nebo jinak, u Witchera 3 na AMD nic přes drivery netlačíš, jen si můžeš ověřit že vynucením defaultního faktoru přijdeš o výkon bez jakéhokoli dopadu na vizuální stránku hry, naopak pokud se vynutí menší tess faktor než "AMD optimized", pak opravdu k deformaci dochází
nesouhlasím, respektive chápu z čeho plyne tvoje přesvědčení, ale kdybys měl AMD kartu tak to tlačíš přes drivery protože získáš výkon navíc bez dopadu na vizuál hned a pak jen dolaďuješ podle toho jak silnou kartu máš v menuHladis píše:ale kdybys tu hru aspoň mel, tak bys vedel, ze v menu hry je nastaveni tess factoru pro Hairworks, takze něco tlacit přes driver je blbost, tedy pokud někdo nechce zmršit celkovy vizual hry s forcnutim neumerne nizkych fakroru, kdy se mu zacne deformovat cela scena.
nebo jinak, u Witchera 3 na AMD nic přes drivery netlačíš, jen si můžeš ověřit že vynucením defaultního faktoru přijdeš o výkon bez jakéhokoli dopadu na vizuální stránku hry, naopak pokud se vynutí menší tess faktor než "AMD optimized", pak opravdu k deformaci dochází
PS5, LG OLED65BX, Samsung HW-Q700A + SWA-9500S = 5.1.4 Dolby Atmos, DTS:X
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry
ArgCZ:
Moje presvedceni plyne z praktických testu a delal to tu i Ache. Jediny co hodne shazovalo vykon s velkym tess faktorem bylo Hairworks a to shazovalo vykon u nV i AMD, jen u AMD vic. Hairworks slo mimochodem vypnout, takze tam nic nasilne nikdo nerval bez toho, aniz by to neslo jakkoliv ovlivnit. V nastaveni Hairworks ve hre je polozka, kde se da snižovat/zvyšovat AA pro vlasy a je tam i položka snižující pouzity tess factor. Jakmile zacnes vynucovat nižší fakrory v driveru nez je pouzivany standart jako x16, tak Ache jasne prokazal, ze se zacne deformovat třeba teren a prokazal, jaky faktory jsou ve hre pouzity. Nic hroznyho tam není a nic co by neslo v options nastavit. Kazdopadne Witcher 3 je jedna starsi hra a další nova hra, kde by bez moznosti nastaveni byl nejaky ultra vysoky tess faktor není a uz vůbec to nepouziva Ubisoft, který i dava ve svých enginech prednost spis staršímu a méně náročnému parallaxu, coz bohužel nekdy jde videt na distortion efektu textur. Ve vysledku, Fury ma od zacatku rozporuplny vykony a ma tam nejaky bottlenecky. Polaris je v nekterych strankach efektivnejsi, ma vic pameti a ma i lepsi kompresi, takze není nemozny, aby nejaka OC 480tka dala Fury na zadek v softu, který Fury nesedne. Zvlaste ještě pod DX11, kde to shazuje CPU limitace a kde se muze projevit i nižší kapacita pameti VRAM. Tedy tech faktoru je daleko vic, nez vycucana konspirace o pouziti x64 tessellace.
Moje presvedceni plyne z praktických testu a delal to tu i Ache. Jediny co hodne shazovalo vykon s velkym tess faktorem bylo Hairworks a to shazovalo vykon u nV i AMD, jen u AMD vic. Hairworks slo mimochodem vypnout, takze tam nic nasilne nikdo nerval bez toho, aniz by to neslo jakkoliv ovlivnit. V nastaveni Hairworks ve hre je polozka, kde se da snižovat/zvyšovat AA pro vlasy a je tam i položka snižující pouzity tess factor. Jakmile zacnes vynucovat nižší fakrory v driveru nez je pouzivany standart jako x16, tak Ache jasne prokazal, ze se zacne deformovat třeba teren a prokazal, jaky faktory jsou ve hre pouzity. Nic hroznyho tam není a nic co by neslo v options nastavit. Kazdopadne Witcher 3 je jedna starsi hra a další nova hra, kde by bez moznosti nastaveni byl nejaky ultra vysoky tess faktor není a uz vůbec to nepouziva Ubisoft, který i dava ve svých enginech prednost spis staršímu a méně náročnému parallaxu, coz bohužel nekdy jde videt na distortion efektu textur. Ve vysledku, Fury ma od zacatku rozporuplny vykony a ma tam nejaky bottlenecky. Polaris je v nekterych strankach efektivnejsi, ma vic pameti a ma i lepsi kompresi, takze není nemozny, aby nejaka OC 480tka dala Fury na zadek v softu, který Fury nesedne. Zvlaste ještě pod DX11, kde to shazuje CPU limitace a kde se muze projevit i nižší kapacita pameti VRAM. Tedy tech faktoru je daleko vic, nez vycucana konspirace o pouziti x64 tessellace.
- Mr_Trollfan
- Červená karta
-
- Registrován: 28. lis 2016
Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry
Clothworks a pod srandy kde bol gameworks pomimo slo vo Witcherovi tiez vypnut? Pomimo, tam vznikla cela nvidia kauza s Keplerom na Nv fore, kde priznali ze to nebezi ako ma.
Myslim ze to tahate uplne mimo temu. Prepadavaju sa tu vsetky karty mimo polarisu a to ze ide vypnut jedna moznost neznamena ze ide vypnut vsetko.
Myslim ze to tahate uplne mimo temu. Prepadavaju sa tu vsetky karty mimo polarisu a to ze ide vypnut jedna moznost neznamena ze ide vypnut vsetko.
Naposledy upravil(a) Mr_Trollfan dne stř 30. lis 2016, 15:16, celkem upraveno 3 x.
- HEAD
- Začátečník
- Registrován: 27. lis 2005
- Bydliště: Usti n/L
- Kontaktovat uživatele:
Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry
Hardwareunboxed
https://www.youtube.com/watch?v=AQVrgbteJBU
https://www.youtube.com/watch?v=AQVrgbteJBU
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-RTX 4080Super 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
- michal3d
- Začátečník
- Registrován: 25. úno 2007
Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry
- potom ale nechápem čo ti vadí, tak si to vypni a užívaj si rovnakej grafiky a vysokých FPS...Krteq píše:Koukám, že HFTS a PCSS záměrně ignoruješ. Propady výkonu s těmihle "CrapWorks" efekty jsou OBRovské a při tom rozdíly oproti Ultra stínům musíš hledat pod lupou.
Inak rozdiel medzi PCSS a Ultra je samozrejme hodne zjavný, tiene s PCSS (osobne sa my páčia viac jak s HFTS) vyzerajú naozaj parádne a rozhodne to pridáva na realistickosti, ale není to pochopitelne zadarmo a zase nijak zásadné to není samozrejme, aj s Ultra to vyzerá pekne. Ale keď má na to niekto PC, tak si to môže zapnúť a dostane niečo extra navyše, ja som rád, že také možnosti v hrách sú a NVIDIA má niektoré tie efekty fakt pekne spravené, či už ide o HBAO+ alebo PCSS, IMHO obe sú na špicke vo svojej kategórií, to platí obzvlášť pre HBAO+, lebo jednak není nikterak HW náročné a hlavne ostatné metódy AO často krát vyzerajú miestami fakt divne, až v niektorých hrách človek rozmýšla, či sa to oplatí vôbec zapínať...
MB: ASUS P9X79 CPU: Intel i7-4820K + Noctua NH-U12P RAM: 48 GB DDR3 1333 MHz GPU: EVGA GeForce RTX 2070 XC GAMING SSD: Intel 730 240 GB, Crucial MX300 1 TB
PSU: Seasonic X-560 SOUND: ASUS Xonar Essence ST + Xonar H6 + beyerdynamic DT 990 Pro 250 Ω + Creative 6.1 6700 CASE: Cooler Master Silencio 650 LCD: HP Z32 4K
KEYBOARD: CM Storm Quickfire XT MOUSE: Logitech G502 HERO + G240 GAMING: Logitech G29, Xbox Elite Controller, Saitek X56 Rhino H.O.T.A.S. OS: Windows 10 Pro 64-bit
PSU: Seasonic X-560 SOUND: ASUS Xonar Essence ST + Xonar H6 + beyerdynamic DT 990 Pro 250 Ω + Creative 6.1 6700 CASE: Cooler Master Silencio 650 LCD: HP Z32 4K
KEYBOARD: CM Storm Quickfire XT MOUSE: Logitech G502 HERO + G240 GAMING: Logitech G29, Xbox Elite Controller, Saitek X56 Rhino H.O.T.A.S. OS: Windows 10 Pro 64-bit
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry
PCSS jsou vždy vizualne lepsi a hezci nez klasicky stiny, ale proste je to narocny jak prase. Daji se samozrejme orezat, ale to je na vyvojari a dela to taky klasicky hranicni linie/prechody, kdy kvalita stinu v urcity vzdalenosti od hrace jde dolu. Klidne se daji PCSS udelat jako v AC:S , kde vrha stiny v dalce i klika od dveri, ale samozrejme je na to potreba supersilny HW. Není problem to snížit, při hre si toho clovek skoro vubec nevsimne. Všechny tyhle efekty jsou volitelny a vse je hezky nastavitelny v menu hry dle libosti, takze vo co go nevim Vlastne vim a i DD se mi při tomhle zacina jevit jako objektivni.
GTX 1060 vs. RX 480 https://www.youtube.com/watch?v=ezwu460BwR4
A ten ma co delat s tessellaci ? To je PhysX pocitany CPU. Se do toho zamotavas.Mr_Trollfan píše:Clothworks.....
GTX 1060 vs. RX 480 https://www.youtube.com/watch?v=ezwu460BwR4
- Mr_Trollfan
- Červená karta
-
- Registrován: 28. lis 2016
Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry
Reagoval som len na to ako ste zacali ste tu debatovat o tom, ci sa to da komplet gameworks vypnut.Hladis píše:A ten ma co delat s tessellaci ? To je PhysX pocitany CPU. Se do toho zamotavas.
- Paul
- Středně pokročilý
- Registrován: 15. srp 2004
- Kontaktovat uživatele:
Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry
Hroznej kec. Ty HFTS jsou nejlepší stíny co jsem kdy ve hře viděl. Jo, jsou extrémně náročný. Ale aby nebyly, když koukám na tu kvalitu:Krteq píše:Koukám, že HFTS a PCSS záměrně ignoruješ. Propady výkonu s těmihle "CrapWorks" efekty jsou OBRovské a při tom rozdíly oproti Ultra stínům musíš hledat pod lupou.Hladis píše:Dulezity je, aby hra jela ok bez nejakych bugu a nesmyslných propadu fps s neadekvatnim vizualem. Dle ohlasu to není tenhle pripad.
http://images.nvidia.com/geforce-com/in ... ultra.html
Tohle je prostě famózní. Holt WD2 má technologie který jsou náročný a v 60fps si je užijem až na budoucích grafikách. No a co? Proč je to jako špatně ? každej si tam může dát klasický high stíny a hrát plynule dneska.
To samý ta mlha. Vypadá úžasně. Asi jí budu mít vyplou, ale jsem rád že tam je. Někdy v budoucnu si to třeba dám znova a docením to.
Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus X470 Gaming, 2*8GB FlareX@3200, nVidia RTX 3080Ti, 500GB SSD Evo 970, 2TB Crucial MX500, 120GB M4 SSD, 2 * Samsung F1 1TB SATAII, A4-Tech A7, Panasonic ST50 55" Plasma, NEC 24WMGX3 24", Win10 64bit Home, Steam Deck
If you have been voting for politicians who promise to give you goodies at someone else's expense, then you have no right to complain when they take your money and give it to someone else, including themselves.
If you have been voting for politicians who promise to give you goodies at someone else's expense, then you have no right to complain when they take your money and give it to someone else, including themselves.
- Mr_Trollfan
- Červená karta
-
- Registrován: 28. lis 2016
Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry
No offence ale skus sa pozriet lepsie na detail toho kolesa. Ak uvidis niekedy tak ostry tien na tak niecom tenkom z takejto pozicie, ako je na tych palickach na kolese tak sa ti uklonim. Na ultra mi ten tien pride realnejsi, aj ked tie HFTS su mozno krajsie na oko a tie detaily navyse tam vidno.
- michal3d
- Začátečník
- Registrován: 25. úno 2007
Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry
Jo to je presne to prečo som písal, že sa my viac páčia PCSS, tie HFTS sa zdá jak keby maly bug a v niektorých prípadoch vôbec plynulo netienovali prechody, dobre to je vidieť napr. tu na tom tieni stĺpa na aute:
http://images.nvidia.com/geforce-com/in ... -pcss.html
a pre porovnanie PCSS vs Ultra
http://images.nvidia.com/geforce-com/in ... ultra.html
Zrovna na tejto scéne je pekne vidieť, jak PCSS pomáha rozbiť tú uniformnosť bežných tieňov v hrách a jak sú pekne realisticky rozmazané tam kde majú byť rozmazané a zároveň ostré na miestach kde majú byť ostré. Jo žerie to výkon, ale rozhodne to je na výsledku vidieť.
A tá hmla vyzerá jednoducho úžasne, to klobúk dole
http://images.nvidia.com/geforce-com/in ... s-off.html
http://images.nvidia.com/geforce-com/in ... -pcss.html
a pre porovnanie PCSS vs Ultra
http://images.nvidia.com/geforce-com/in ... ultra.html
Zrovna na tejto scéne je pekne vidieť, jak PCSS pomáha rozbiť tú uniformnosť bežných tieňov v hrách a jak sú pekne realisticky rozmazané tam kde majú byť rozmazané a zároveň ostré na miestach kde majú byť ostré. Jo žerie to výkon, ale rozhodne to je na výsledku vidieť.
A tá hmla vyzerá jednoducho úžasne, to klobúk dole
http://images.nvidia.com/geforce-com/in ... s-off.html
MB: ASUS P9X79 CPU: Intel i7-4820K + Noctua NH-U12P RAM: 48 GB DDR3 1333 MHz GPU: EVGA GeForce RTX 2070 XC GAMING SSD: Intel 730 240 GB, Crucial MX300 1 TB
PSU: Seasonic X-560 SOUND: ASUS Xonar Essence ST + Xonar H6 + beyerdynamic DT 990 Pro 250 Ω + Creative 6.1 6700 CASE: Cooler Master Silencio 650 LCD: HP Z32 4K
KEYBOARD: CM Storm Quickfire XT MOUSE: Logitech G502 HERO + G240 GAMING: Logitech G29, Xbox Elite Controller, Saitek X56 Rhino H.O.T.A.S. OS: Windows 10 Pro 64-bit
PSU: Seasonic X-560 SOUND: ASUS Xonar Essence ST + Xonar H6 + beyerdynamic DT 990 Pro 250 Ω + Creative 6.1 6700 CASE: Cooler Master Silencio 650 LCD: HP Z32 4K
KEYBOARD: CM Storm Quickfire XT MOUSE: Logitech G502 HERO + G240 GAMING: Logitech G29, Xbox Elite Controller, Saitek X56 Rhino H.O.T.A.S. OS: Windows 10 Pro 64-bit
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry
Ta mlha musí mit velky nároky, protože to není klasicka volumetric fog, ale ray..bla bla..volumetric fog. Tedy je to nejspis postaveny na voxelech a dokaze to pracovat s množství svetelnych zdroju, lepsi densitou a stinama, ale taky to ma adekvatne vetsi nároky.
K tem stinum, myslim ze na tohle potřebuje lupu tak clovek s postizenym zrakem, protože rozdil jde videt hned http://images.nvidia.com/geforce-com/in ... ultra.html Ostatne v jakykoliv hre kde jsou PCSS je videt rozdil a pokud je vykon, je dobry to zapnout. Bohuzel nekdy ten vykon není.
K tem stinum, myslim ze na tohle potřebuje lupu tak clovek s postizenym zrakem, protože rozdil jde videt hned http://images.nvidia.com/geforce-com/in ... ultra.html Ostatne v jakykoliv hre kde jsou PCSS je videt rozdil a pokud je vykon, je dobry to zapnout. Bohuzel nekdy ten vykon není.
- pixel0
- Nováček
-
- Registrován: 30. zář 2011
Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry
Ahoj,
funguje někomu ve WD2 afterburner OSD?
Ještě jedna věc, mám Xeon 1231 V3 spolu s GTX 1070 (boost na 2067 Mhz) a prakticky neustále ve městě narážím na limit CPU, vytížení grafiky spadne na cca 80% a CPU se potácí chudák někde mezi 90-100%, FPS kvůli tomu padá ze 60ti klidně i na nějakých 45, je tak velká náročnost na CPU v pořádku?
Jaký CPU bych musel mít, aby mi to z těch 60ti nepadalo? Vidím, že hraní na ultra detaily je už celkem drahý koníček...
funguje někomu ve WD2 afterburner OSD?
Ještě jedna věc, mám Xeon 1231 V3 spolu s GTX 1070 (boost na 2067 Mhz) a prakticky neustále ve městě narážím na limit CPU, vytížení grafiky spadne na cca 80% a CPU se potácí chudák někde mezi 90-100%, FPS kvůli tomu padá ze 60ti klidně i na nějakých 45, je tak velká náročnost na CPU v pořádku?
Jaký CPU bych musel mít, aby mi to z těch 60ti nepadalo? Vidím, že hraní na ultra detaily je už celkem drahý koníček...
- ifkopifko
- Začátečník
-
- Registrován: 16. říj 2009
Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry
Jedna vec je, čo viac lahodí tvojmu oku, ale človeče pozri sa na to ešte raz a poriadne... podľa mňa je to príliš rozmazané (a to extrémne). A to aj tam, kde by to malo byť ostré, nakoľko zdroj svetla je v tomto prípade slnko. To mi už reálnejšie v tomto ohľade príde HFTS aj Ultra, hoci každé má svoje muchy.michal3d píše:a pre porovnanie PCSS vs Ultra
http://images.nvidia.com/geforce-com/in ... ultra.html
Zrovna na tejto scéne je pekne vidieť, jak PCSS pomáha rozbiť tú uniformnosť bežných tieňov v hrách a jak sú pekne realisticky rozmazané tam kde majú byť rozmazané a zároveň ostré na miestach kde majú byť ostré. Jo žerie to výkon, ale rozhodne to je na výsledku vidieť.
Takže áno, PCSS je vidieť, ale väčšou realistickosťou by som to nenazýval.
CPU: R7 7700 COOLER: Endorfy Fera 5 MB: ASUS B650M-E RAM: 2x16GB DDR5
VGA: Asus GTX 1060 3GB OC HDD: Samsung 980 Pro 1TB + Crucial MX500 1TB + WD Red 4TB
PSU: Seasonic Focus GM550 CASE: Thermaltake Swing Silver w/o window -trošku modifikovaná (skôr znásilnená) DISPLAY: Asus MX239H
VGA: Asus GTX 1060 3GB OC HDD: Samsung 980 Pro 1TB + Crucial MX500 1TB + WD Red 4TB
PSU: Seasonic Focus GM550 CASE: Thermaltake Swing Silver w/o window -trošku modifikovaná (skôr znásilnená) DISPLAY: Asus MX239H
- Mr_Trollfan
- Červená karta
-
- Registrován: 28. lis 2016
Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry
Na tiene som rovnakeho nazoru ako Michal. Nikdy som to nijako extra nesledoval ale pride mi to daleko realnejsie na PCSS.
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry
U toho jak stin bude vypadat vždy zalezi na poloze, vzdalenosti a velikosti zdroje svetla a na povrchu na který se stin vrha.Plus další promene jako je bordel v atmosfere..... PCSS je nejblíže realu. https://f.ximg.cz/img3/7716/1557716_4_fx5z38fp.jpg
Uz jednicka byla dost narocna na CPU, ale pretocena i7 SB na 4.5GHz tam udržela 60 fps tesne. Takze se nabízí, ze dvojka bude na CPU opet narocna. Hodne recenzentu to testuje na Skylake nebo vicejadrovych CPU z 2011 platformy (a dvojce sedi vic jader) a CPU testy delaji tak nejak polovicate, takze se tezko posuzuje zda to je normalni ci ne.pixel0 píše: Jaký CPU bych musel mít, aby mi to z těch 60ti nepadalo? Vidím, že hraní na ultra detaily je už celkem drahý koníček...