Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry

Problémy, zážitky, rady či pořádání LAN party

Moderátor: Baneshee

ArgCZ
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 16. črc 2010

Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry

Příspěvek od ArgCZ »

ta hra není DX12?
PS5, LG OLED65BX, Samsung HW-Q700A + SWA-9500S = 5.1.4 Dolby Atmos, DTS:X
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry

Příspěvek od Krteq »

Jen na konzolích - pro PC zpožděné vydaní kvůli implementaci DX12 nekompatibilních GW knihoven -> takže pro PC zatím jen DX11 :x

Stejný scénář jako v případě RoTR
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry

Příspěvek od Hladis »

Jiste jsou k dispozici nejaky linky nebo dukazy ze je to kvůli GW a jiste je sem das, když o tom mluvíš jako o faktu.
ArgCZ píše:ta hra není DX12?
Zatím ne, ostatne krome MS her zadna nevysla na PC s DX12 hned, ale DX12 bylo vydany později a u nekterych jako BF1 DX12 nefunguje poradne doted.
Obrázek
HafanPetr
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 04. kvě 2013

Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry

Příspěvek od HafanPetr »

ifkopifko píše:
michal3d píše:a pre porovnanie PCSS vs Ultra
http://images.nvidia.com/geforce-com/in ... ultra.html

Zrovna na tejto scéne je pekne vidieť, jak PCSS pomáha rozbiť tú uniformnosť bežných tieňov v hrách a jak sú pekne realisticky rozmazané tam kde majú byť rozmazané a zároveň ostré na miestach kde majú byť ostré. Jo žerie to výkon, ale rozhodne to je na výsledku vidieť. :wink:
Jedna vec je, čo viac lahodí tvojmu oku, ale človeče pozri sa na to ešte raz a poriadne... podľa mňa je to príliš rozmazané (a to extrémne). A to aj tam, kde by to malo byť ostré, nakoľko zdroj svetla je v tomto prípade slnko. To mi už reálnejšie v tomto ohľade príde HFTS aj Ultra, hoci každé má svoje muchy.
Takže áno, PCSS je vidieť, ale väčšou realistickosťou by som to nenazýval.
Taky mi to nepřipadá o moc realističtější, např. stíny auta, apod. http://i.imgur.com/YDM21Ul.jpg
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry

Příspěvek od Hladis »

Naprosto superrealisticky stiny ve hre jen tak neuvidíš. To uvidíš tak při pouziti plnych Raytraced shadows a to je zatím mimo moznosti dnešního HW tohle renderovat ve hre. Pokud chce někdo vice infa co nV nabízí, tak https://developer.nvidia.com/content/hy ... ed-shadows https://developer.nvidia.com/Hybrid-Fru ... ed-Shadows
Obrázek
ifkopifko
Začátečník
Začátečník
Registrován: 16. říj 2009

Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry

Příspěvek od ifkopifko »

Hladis píše:U toho jak stin bude vypadat vždy zalezi na poloze, vzdalenosti a velikosti zdroje svetla a na povrchu na který se stin vrha.Plus další promene jako je bordel v atmosfere..... PCSS je nejblíže realu.
Samozrejme že na tom všetkom záleží, a presne preto podľa konktétnej situácie (konkrétny objekt a jeho tieň) bude závisieť, ktorá z týchto diskutovaných metód je najbližšie reálu. Stačí sa pozrieť ako veľmi PCSS rozmazáva tieň už pri zemi (dopravná značka "speed limit" a jej tieň pri kontakte s chodníkom). Aj Ultra, aj HFTS tam vyzerajú oveľa oveľa reálnejšie.

Ak bude na scéne prevládať tieň od stromov, možno PCSS nebude vyzerať zle, ale ak to budú iné objetky, "bližšie ku svojim tieňom", tak sú oveľa lepšie aj Ultra, aj HFTS. (Podľa mňa PCSS všetko príliš rozmazáva, vrátane situácií, kde rozmazanie očakávame.)
CPU: R7 7700 COOLER: Endorfy Fera 5 MB: ASUS B650M-E RAM: 2x16GB DDR5
VGA:
Asus GTX 1060 3GB OC HDD: Samsung 980 Pro 1TB + Crucial MX500 1TB + WD Red 4TB
PSU: Seasonic Focus GM550 CASE: Thermaltake Swing Silver w/o window -trošku modifikovaná (skôr znásilnená) DISPLAY: Asus MX239H
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry

Příspěvek od Hladis »

Ultra lepsi opravdu není, to je všude nesmylne ostry a vypada to blbe. PCSS nemůže vytvořit uplne realny dojem, jelikož není schopen plne simulovat realny chovani stinu, ale priblizuje se dost realu a je porad lepsi nez klasicky hard stiny. HFTS tam ma na screenech nejaky bugy, není to doladeny, nebo to je osekany kvůli vykonu, takze lepsi moc není, ale technologicky a vizualne by lepsi byt mel. Jak jsem psal vyse, uplne realne to udelaji jen plny raytraced shadows, ale to proste zadny PC ve hre neutahne.
Obrázek
ifkopifko
Začátečník
Začátečník
Registrován: 16. říj 2009

Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry

Příspěvek od ifkopifko »

Mal som na mysli, že Ultra/HFTS sú reálnejšie v situáciách, keď je tieň vrhaný na kratšiu vzdialenosť... myslím, že to z toho príspevku je dosť jasné. Každopádne, mám pocit, že ani Ultra nie sú skutočné "hard" tiene.

Každý nech si nastaví čo sa jemu páči, ale mám pocit, že tu ten rozmazaný PCSS obhajujete úplne nezmyselne. Svoje dôvody poznáte sami, ale asi sa dajú aj celkom dobre tipnúť...
CPU: R7 7700 COOLER: Endorfy Fera 5 MB: ASUS B650M-E RAM: 2x16GB DDR5
VGA:
Asus GTX 1060 3GB OC HDD: Samsung 980 Pro 1TB + Crucial MX500 1TB + WD Red 4TB
PSU: Seasonic Focus GM550 CASE: Thermaltake Swing Silver w/o window -trošku modifikovaná (skôr znásilnená) DISPLAY: Asus MX239H
ArgCZ
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 16. črc 2010

Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry

Příspěvek od ArgCZ »

Hladis píše:Zatím ne, ostatne krome MS her zadna nevysla na PC s DX12 hned, ale DX12 bylo vydany později a u nekterych jako BF1 DX12 nefunguje poradne doted.
nechce se mi to hledat ale jestli je to stavěný na podobným či stejným enginu jako Division což by možná tak být mohlo(taky se vyznačuje velkou CPu limitací pod DX11), pak bych se CPU náročností v DX11 nezaobíral... teda jestli vydaj DX12 patch v nějaký dohledný době, já jsem si Division změřil a CPU limitaci to posunuje úplně jinam, stařičká dýchvičná i7-870@3.6GHz mi kartu pod DX12 zcela bez výhrad nakrmí i v těch nejnáročnějších scénách a i po OC karty
PS5, LG OLED65BX, Samsung HW-Q700A + SWA-9500S = 5.1.4 Dolby Atmos, DTS:X
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry

Příspěvek od Hladis »

WD2 je postaveny na upgradovanym enginu z jednicky (Disrupt) a delali ho v Montrealu. Division ma jiny a uplne novy engine (Snowdrop) a ten delali v Massive. Ubisoft dost sdili assety mezi jeho studii, ale enginy pouziva pro kazdou serii ruzny (Far Cry - Dunia, AS - AnvilNext). Kdy a jak vydaj DX12 verzi a zda bude bezproblemova, to se uvidi.
Obrázek
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry

Příspěvek od Hladis »

Obrázek
HEAD
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 27. lis 2005
Bydliště: Usti n/L
Kontaktovat uživatele:

Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry

Příspěvek od HEAD »

Dost spatnej vykon 980TI.A jelikoz 980TI=1070 tak je tam zas 30-35% dira mezi 1070 a 1080.
Naposledy upravil(a) HEAD dne sob 3. pro 2016, 09:26, celkem upraveno 1 x.
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-RTX 4080Super 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
Loki5567
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 25. črc 2011

Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry

Příspěvek od Loki5567 »

Jako ta hra vypadá fakt luxusně no :) JInak ty PCSS se mi zde zdají hodně máznuté, ale každému oku se líbí něco jiného bych řekl. Hraji Division s PCSS a tam to není tak hodně máznuté, mohu dodat nějaké fotky z Division na 1080.
CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D // MB: MSI MAG X670E Tomahawk // RAM: G.Skill Trident Z5 Neo 4x16GB 6000Mhz@6000 30-38-38-96 // GPU: MSI RTX 3080 Gaming X Trio // Storage: Corsair SP510 480GB + Corsair SP510 960GB + Crucial Opal 1100 2TB // PSU: Corsair HX1000i + CableMod // Case: Phanteks EVOLV X // Cooling: EK Quantum Velocity + EK-Quantum Vector RTX 3080 + SC Protium 150 D5 Polished Silver + Alphacool NeXxXos X-Flow 360 + EK-CoolStream PE 360 + 6x NoiseBlocker NB-Eloop B12-PS PWM //
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry

Příspěvek od Hladis »

GTX 1080 Vs GTX 1070 1440p
https://www.youtube.com/watch?v=sme_euOAPHk
Update Patch V1.06 GTX 1080 OC 4K
https://www.youtube.com/watch?v=aRprA77EdTs
GTX 1080 Vs GTX 1070 Vs GTX 1060 Vs GTX 980 TI Vs GTX 980 1440p
https://www.youtube.com/watch?v=WkLkpUhD9kU
Obrázek
HEAD
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 27. lis 2005
Bydliště: Usti n/L
Kontaktovat uživatele:

Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry

Příspěvek od HEAD »

Jo zase se potvrdilo 1070=980TI.
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-RTX 4080Super 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry

Příspěvek od Hladis »

To se snad vi od zacatku.
Obrázek
HEAD
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 27. lis 2005
Bydliště: Usti n/L
Kontaktovat uživatele:

Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry

Příspěvek od HEAD »

Ne v recenzich je 1070 cca 10% nad 980TI.Treba na techpower up jim vychazi prumerne dokonce 15% nad 980TI.
Tam musi ta 980Ti boostovat snad na 1000mhz celou dobu.
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-RTX 4080Super 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
Ache
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 26. zář 2006
Bydliště: Plzeň

Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry

Příspěvek od Ache »

No ve WatchDogs boostuje referenční GTX980Ti naopak na poměrně vysockých cca 1150MHz (kolísá to někde mezi 1130 až 1170) i v 2560x1440, takže na power moc náročná ta hra neni. Ale nároky samotný hry jsou na maximum šílený, pokud se dá vše na max. tak je to i ve FHD na GTX 980Ti nehratelný - přitom jen o trochu snížený detaily jsou plynulý.
AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B550 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | INNO3D RTX 4070 Ti "GDDR7X Edition" | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry

Příspěvek od Hladis »

GTX 1080 Stock Vs GTX 1070 Overclocked 1440p
https://www.youtube.com/watch?v=BLxhaYh6ilM
GTX 1060 Vs AMD RX 480 Vs GTX 970 Vs GTX 780 TI Vs AMD Fury X 1080p
https://www.youtube.com/watch?v=ogMYfj4WFXM
Titan X Pascal 1080p
https://www.youtube.com/watch?v=wiDu7jgQcHE
GTX 1070 Overclocked 1080p
https://www.youtube.com/watch?v=RaM3UU6uFfY
Obrázek
Ache
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 26. zář 2006
Bydliště: Plzeň

Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry

Příspěvek od Ache »

AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B550 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | INNO3D RTX 4070 Ti "GDDR7X Edition" | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
Odpovědět

Zpět na „Hry a zábava“