Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Pro přihlášení použijte protokol HTTPS, dosavadní HTTP již nemusí dobře fungovat, viz ZDE.

Právě je út 25. září 2018, 04:49

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina (letní čas)


Odpovědět na téma  [ 97 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1, 2, 3, 4, 5  další
Autor Zpráva
 Předmět: Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry
PříspěvekZaslal v: út 29. listopad 2016, 12:18 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 16. červenec 2010
Nahoru
http://diit.cz/clanek/radeon-rx-480-arc ... -4-polaris

doporučuju přečíst, nějak jsem si nevšiml že se zvedl výkon jen v tesselaci, Polaris přináší kupu změn a pochybuju že si tady od stolu můžeš určovat co za tím stojí :lol:, nebo snad vinit vývojáře, Division je taky Gameworks a taky běží na radeonech výborně

_________________
Ryzen 7 1700, Wraith Spire LED, ASRock X370 Taichi, 16GB G.Skill TridentZ@3333MHz 14-14-14-34-51-1T 1.4V, Sapphire HD5850 Extreme 1GB, Corsair Crystal Series 460X Tempered Glass finální sestava - http://imgur.com/a/Luzwo
Playstation 4 Pro + Sony Bravia KD-55XE9005(4k/HDR) + Sound BlasterX Katana


Naposledy upravil ArgCZ dne út 29. listopad 2016, 12:19, celkem upraveno 1x.

 Profil  
 Předmět: Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry
PříspěvekZaslal v: út 29. listopad 2016, 12:19 
Začátečník
Začátečník

Založen: 28. listopad 2016
Nahoru
:roll: Ked uz sme pri tom, vsetci vieme ze gameworks efekty, hairworks, clothworks atd su tess based. https://scalibq.wordpress.com/2012/01/0 ... from-amds/
https://forums.geforce.com/default/topi ... /?offset=1

Citace:
The Radeon 5870 may have a lot more shader units than the 5770, but the bottlenecking that occurs at the tessellator means that they cannot be fed. So the irony is that things work exactly the opposite of what people think: AMD is the one whose shaders get bottlenecked at high tessellation settings. nVidia’s hardware scales so well with tessellation because they have the extra hardware that allows them to *use* their shaders efficiently, ie NOT bottlenecked.


Ark. Chces mi tvrdit ze AMD spravilo ako Nvidia cary mary fuk a karta s nizsim compute performanceom zrazu vydrti Fury akoby nic? :D Myslim ze by si mal citat co linkujes, lebo si prave trafil klinec po hlavicke.
Citace:
Primitive Discard Accelerator. Tento obvod dokáže detekovat polygony, které nebudou rasterizovány, případně vzorkovány při anti-aliasingu a odstraňovat je ještě v počáteční fázi zpracování.

Díky tomu není plýtváno výkonem na zpracování polygonů, které v obraze nebudou vidět. Při extrémních úrovních teselace a zapnutém anti-aliasingu může být celkový výkon i více než 3× vyšší než bez použití této technologie.


Naposledy upravil Mr_Trollfan dne út 29. listopad 2016, 12:30, celkem upraveno 1x.

 Profil  
 Předmět: Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry
PříspěvekZaslal v: út 29. listopad 2016, 12:26 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 25. únor 2007
Nahoru
A on Watch Dogs 2 používa niektorú z tebou menovaných technologií, alebo hádam používajú x64 teseláciu aj na tiene a AO? :roll:

https://www.youtube.com/watch?v=orBxZ72nPBg

_________________
MB: ASUS P9X79 CPU: Intel i7-4820K + Noctua NH-U12P RAM: 48 GB DDR3 1333 MHz GPU: EVGA GeForce GTX 960 4GB SSC SSD: Intel 730 240 GB, Crucial MX300 1 TB
PSU: Seasonic X-560 SOUND: ASUS Xonar Essence ST + Xonar H6 + AKG K701 + Creative Inspire 6.1 6700 CASE: Cooler Master Silencio 650 LCD: HP ZR24w
KEYBOARD: CM Storm Quickfire XT MOUSE: Logitech G500s + G240 GAMING: Logitech G29, Xbox Elite Controller, Saitek X56 Rhino H.O.T.A.S. OS: Windows 7 Pro 64-bit


 Profil  
 Předmět: Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry
PříspěvekZaslal v: út 29. listopad 2016, 12:33 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 16. červenec 2010
Nahoru
to může někdo jednoduše ověřit, u AMD se dá s tess faktorama hýbat a pokud by tam byl dopad na vizuál 0 tak bude u AMD defaultně v ovladačích snížen jako třeba u Witchera 3

zbytečná hysterie

_________________
Ryzen 7 1700, Wraith Spire LED, ASRock X370 Taichi, 16GB G.Skill TridentZ@3333MHz 14-14-14-34-51-1T 1.4V, Sapphire HD5850 Extreme 1GB, Corsair Crystal Series 460X Tempered Glass finální sestava - http://imgur.com/a/Luzwo
Playstation 4 Pro + Sony Bravia KD-55XE9005(4k/HDR) + Sound BlasterX Katana


 Profil  
 Předmět: Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry
PříspěvekZaslal v: út 29. listopad 2016, 12:34 
Začátečník
Začátečník

Založen: 28. listopad 2016
Nahoru
Nehadam sa, prijmem hocijaky logicky niecim podlozeny argument, nejakym faktom, nie jedna baba povedala lebo jeho taboru to nesedi, nehral som to ani som to nemal zapnute, akurat mi to pride z tychto faktov ako najpravdepodobnejsia a najviac mozna varianta, nijako inac nieje mozne aby bol polaris tak daleko nad hawaiiom alebo na urovni fury x. Hlavne ovladace pocas testov na WD neboli von, myslim vysli den dva dozadu.


 Profil  
 Předmět: Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry
PříspěvekZaslal v: út 29. listopad 2016, 16:48 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 15. srpen 2004
Nahoru
nVidia postnula naprosto luxusní ultradetailní graphics guide a jedna položka mne velmi zaujala:

http://www.geforce.com/whats-new/guides ... -filtering

"Temporal Filtering" is, in our opinion, a revolution for gaming, enabling significant bumps in image quality and performance, without a reduction in detail of other settings. Essentially, free performance with no readily-seen drawbacks."

V podstatě je to to samý jako checkerboard rendering na PS4 Pro, na upscale.
PC verze vypadá naproto skvěle.

_________________
Sandy Bridge 2500K@4ghz, MSI P67A-GD65, 4*2GB Kingston@1600, nVidia GTX 1070, 120GB M4 SSD, 3 * Samsung F1 1TB SATAII, A4-Tech A7, Panasonic ST50 55" Plasma, NEC 24WMGX3 24", Win10 64bit Home

If you have been voting for politicians who promise to give you goodies at someone else's expense, then you have no right to complain when they take your money and give it to someone else, including themselves.


 Profil  
 Předmět: Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry
PříspěvekZaslal v: út 29. listopad 2016, 16:50 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 16. červenec 2010
Nahoru
tyhle guide u největších AAA titulů nVidia postuje už roky :D

_________________
Ryzen 7 1700, Wraith Spire LED, ASRock X370 Taichi, 16GB G.Skill TridentZ@3333MHz 14-14-14-34-51-1T 1.4V, Sapphire HD5850 Extreme 1GB, Corsair Crystal Series 460X Tempered Glass finální sestava - http://imgur.com/a/Luzwo
Playstation 4 Pro + Sony Bravia KD-55XE9005(4k/HDR) + Sound BlasterX Katana


 Profil  
 Předmět: Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry
PříspěvekZaslal v: út 29. listopad 2016, 16:59 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 25. listopad 2012
Bydliště: Valhalla
Nahoru
Nvidia musela hodne nasypat DX12 nikde 14 dni odklad aby tam narvala shitworks

http://www.guru3d.com/articles_pages/wa ... iew,6.html

https://www.techpowerup.com/reviews/Per ... s_2/4.html

_________________
Intel Core i7-4770K, CRUCIAL Ballistix Tactical (4x4GB) DDR3 1600 LP, SAPPHIRE NITRO+ Radeon RX 580 Special Edition METAL BLUE, GIGABYTE GA-Z97X-Gaming 3 - Intel Z97, SEASONIC S12II-620W 80PLUS BRONZE RETAIL, Noctua NH-D14, LG Flatron W2343T-PF 23"Piano Black, GIGABYTE Aivia KRYPTON


 Profil  
 Předmět: Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry
PříspěvekZaslal v: út 29. listopad 2016, 17:40 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 15. srpen 2004
Nahoru
ArgCZ napsal:
tyhle guide u největších AAA titulů nVidia postuje už roky :D


Ano, a?

_________________
Sandy Bridge 2500K@4ghz, MSI P67A-GD65, 4*2GB Kingston@1600, nVidia GTX 1070, 120GB M4 SSD, 3 * Samsung F1 1TB SATAII, A4-Tech A7, Panasonic ST50 55" Plasma, NEC 24WMGX3 24", Win10 64bit Home

If you have been voting for politicians who promise to give you goodies at someone else's expense, then you have no right to complain when they take your money and give it to someone else, including themselves.


 Profil  
 Předmět: Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry
PříspěvekZaslal v: út 29. listopad 2016, 17:55 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 25. listopad 2012
Bydliště: Valhalla
Nahoru
https://www.youtube.com/watch?v=AIKm3882Zbk

_________________
Intel Core i7-4770K, CRUCIAL Ballistix Tactical (4x4GB) DDR3 1600 LP, SAPPHIRE NITRO+ Radeon RX 580 Special Edition METAL BLUE, GIGABYTE GA-Z97X-Gaming 3 - Intel Z97, SEASONIC S12II-620W 80PLUS BRONZE RETAIL, Noctua NH-D14, LG Flatron W2343T-PF 23"Piano Black, GIGABYTE Aivia KRYPTON


 Profil  
 Předmět: Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry
PříspěvekZaslal v: út 29. listopad 2016, 20:14 
Nováček
Nováček
Obrázek uživatele

Založen: 13. prosinec 2011
Bydliště: Bratislava
Nahoru
HEAD napsal:
Benchmark.Takovej malej zazrak.Nereferencni GTX1070 je rychlejsi jak nereferencni 980TI.Sice o 2% ale je :roll:
https://abload.de/img/2016-11-28ekks7.jpg
http://www.pcgameshardware.de/Watch-Dog ... k-1214553/


Pekný výkon gtx 1060 3gb... A hlavne že sa tu hovorí ako je výhodnejšia rx 470 4 gb :D

_________________
MB: Msi h81 CPU: i5 4460 VGA: sapphire hd 78702gb PSU: Seasonic S12 520W, RAM: Kingstone 2x4 GB DDR3,HDD: WD 640 Gb


 Profil  
 Předmět: Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry
PříspěvekZaslal v: út 29. listopad 2016, 21:18 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 16. červenec 2010
Nahoru
tu sa hovorí hlavně o RX 470 8GB s 8GHz modulama, má totiž výkon jak RX 480 ale stojí 6600,-, RX 470 4GB je za 5300,-:D, GTX 1060 3GB jsou kolem šesti ale spíše 6300,- a to se proti RX 470 8GB nevyplatí a proti RX 470 4GB spíš taky ne

mimochodem PCGH změnili asi metodiku a vše přeměřili, včera jim vyšla GTX 1060 6GB o 28% výkonější než 3GB verze :lol:

_________________
Ryzen 7 1700, Wraith Spire LED, ASRock X370 Taichi, 16GB G.Skill TridentZ@3333MHz 14-14-14-34-51-1T 1.4V, Sapphire HD5850 Extreme 1GB, Corsair Crystal Series 460X Tempered Glass finální sestava - http://imgur.com/a/Luzwo
Playstation 4 Pro + Sony Bravia KD-55XE9005(4k/HDR) + Sound BlasterX Katana


 Profil  
 Předmět: Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry
PříspěvekZaslal v: út 29. listopad 2016, 22:13 
Moderátor
Moderátor

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Thessaloniki
Nahoru
Mr_Trollfan:
Rad bych upozornil, ze pokusy o flame a konspiracni teorie, vyvareny z kavovy sedliny, nemam jako mod vubec rad a vzhledem k tomu, ze jsi utek argumentacnim faulem od jasného dotazu, v kterých ze posledních hrach (a nejlepe od Ubisoftu) to forcnuti tess faktoru ma tak moc pomáhat a zacals diskusi zavadet uplne jinam, tak to ber jako upozorneni novackovi na foru, aby ses drzel tématu a tenhle styl diskuse tu nezkousel. Jinak v dalších postnutych testech, třeba na Guru, je Fury zase rychlejsi nez RX480.
-IRONHIDE- napsal:
Nvidia musela hodne nasypat DX12 nikde
Jako by to nebylo zatím normalni, ze hry dostavaji DX12 patche az se zpozdenim bez ohledu odkud to je :roll: Ale treba jsi je chytil za ruku, jak si predavaj uplatky, tak sem s tim.
Paul napsal:
V podstatě je to to samý jako checkerboard rendering na PS4 Pro, na upscale. PC verze vypadá naproto skvěle.
Jsem zaznamenal v diskusich, ze to pry moc hezky nevypada. Ostatne je to renderovany v polovicnim rozliseni a hozeny do vyššího.

Jinak obecne jsou reference, ze hra je dobře optimalizovana a bezi dobře když se shodi zravy položky v nastaveni.


 Profil  
 Předmět: Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry
PříspěvekZaslal v: út 29. listopad 2016, 22:34 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 25. listopad 2012
Bydliště: Valhalla
Nahoru
https://www.computerbase.de/2016-11/wat ... nchmark/3/

_________________
Intel Core i7-4770K, CRUCIAL Ballistix Tactical (4x4GB) DDR3 1600 LP, SAPPHIRE NITRO+ Radeon RX 580 Special Edition METAL BLUE, GIGABYTE GA-Z97X-Gaming 3 - Intel Z97, SEASONIC S12II-620W 80PLUS BRONZE RETAIL, Noctua NH-D14, LG Flatron W2343T-PF 23"Piano Black, GIGABYTE Aivia KRYPTON


 Profil  
 Předmět: Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry
PříspěvekZaslal v: st 30. listopad 2016, 01:09 
Čestný člen
Čestný člen
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Hladis napsal:
Jinak obecne jsou reference, ze hra je dobře optimalizovana a bezi dobře když se shodi zravy položky v nastaveni.
A shodou okolnosti spadá většina položek pod GameWorks... no není ten svět zlý?

HTFS až 70% perf. impact, HBAO+ kolem 20%, o "San Francisco Fog" ani nemluvě a rozmazané TXAA větší propady jak MSAA :roll:


 Profil  
 Předmět: Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry
PříspěvekZaslal v: st 30. listopad 2016, 02:17 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 25. únor 2007
Nahoru
Krteq napsal:
A shodou okolnosti spadá většina položek pod GameWorks... no není ten svět zlý?

HTFS až 70% perf. impact, HBAO+ kolem 20%, o "San Francisco Fog" ani nemluvě a rozmazané TXAA větší propady jak MSAA :roll:



- lol, čestný člen zase útočí...už by si si naozaj zaslúžil tú NNN kartu, ta je pre teba jak robená. Do p**ele, už keď furt musíš rýpať do NVIDIE a chváliť AMD, tak si daj aspoň tých 10 s práce navyše a pozri sa na tie výsledky a na to čo píšeš...kde si tam prosím ťa našiel tých 20% u HBAO+? To už ani nehovorím o tom, že HBAO+ patrí IMHO momentálne k najkvalitnejšiemu AO a obecne s minimálnym dopadom na FPS. Jo a to taky nepovieš, že pri HBAO+ je menší prepad na RX480 jak na GTX1060, lebo to ti nezapadá do tých tvojich konšpirácií, čo?

_________________
MB: ASUS P9X79 CPU: Intel i7-4820K + Noctua NH-U12P RAM: 48 GB DDR3 1333 MHz GPU: EVGA GeForce GTX 960 4GB SSC SSD: Intel 730 240 GB, Crucial MX300 1 TB
PSU: Seasonic X-560 SOUND: ASUS Xonar Essence ST + Xonar H6 + AKG K701 + Creative Inspire 6.1 6700 CASE: Cooler Master Silencio 650 LCD: HP ZR24w
KEYBOARD: CM Storm Quickfire XT MOUSE: Logitech G500s + G240 GAMING: Logitech G29, Xbox Elite Controller, Saitek X56 Rhino H.O.T.A.S. OS: Windows 7 Pro 64-bit


 Profil  
 Předmět: Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry
PříspěvekZaslal v: st 30. listopad 2016, 02:42 
Moderátor
Moderátor

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Thessaloniki
Nahoru
Ja myslim, ze to se komentuje uplne samo a reagovat na to nejak inteligentne nejde, zvlaste když si sam odkazem vyvraci co napsal :sleepy: Za tohle by ta NNN opravdu sedela. No tak od vtipne vsuvky zase zpet ke hre.


 Profil  
 Předmět: Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry
PříspěvekZaslal v: st 30. listopad 2016, 06:23 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 25. listopad 2012
Bydliště: Valhalla
Nahoru
Obrázek

_________________
Intel Core i7-4770K, CRUCIAL Ballistix Tactical (4x4GB) DDR3 1600 LP, SAPPHIRE NITRO+ Radeon RX 580 Special Edition METAL BLUE, GIGABYTE GA-Z97X-Gaming 3 - Intel Z97, SEASONIC S12II-620W 80PLUS BRONZE RETAIL, Noctua NH-D14, LG Flatron W2343T-PF 23"Piano Black, GIGABYTE Aivia KRYPTON


 Profil  
 Předmět: Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry
PříspěvekZaslal v: st 30. listopad 2016, 06:49 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 04. květen 2013
Nahoru
Takže jako minimum GTX1080, optimálně spíš dvě. :mrgreen:


 Profil  
 Předmět: Re: Watch Dogs 2 - Technicka stranka hry
PříspěvekZaslal v: st 30. listopad 2016, 08:20 
Začátečník
Začátečník

Založen: 28. listopad 2016
Nahoru
Hladis napsal:
Mr_Trollfan:
vyvareny z kavovy sedliny, nemam jako mod vubec rad a vzhledem k tomu, ze jsi utek argumentacnim faulem od jasného dotazu, v kterých ze posledních hrach (a nejlepe od Ubisoftu) to forcnuti tess faktoru ma tak moc pomáhat a zacals diskusi zavadet uplne jinam


Vsetci vieme v ktorych hrach, pocinajuc Witcherom.
Citace:
Nvidia takes a 24% performance hit from having GameWorks enabled, compared with 47% for AMD.

Tvrdenie digitalfoundry z witchera 3

Hmm myslim si ze do outu si ako prvy vykrocil ty :) moje tvrdenie resp. predpoklad/domienka a zdovodnenie veci, ktora sa topicu tyka sa zaklada na nejakom niecim podlozenom fakte. Zaujimalo by ma na com sa zaklada to tvoje
Citace:
Nakonec pouziti faktoru x64 ve Watch Dogs 2 (a kde to tam ma byt jako aplikovany ?) je kravina, protože to by potopilo i Titana-X a udelalo z toho slideshow.

:lol: to ako konspiracie nepovazujes alebo sa tu neposudzuje pre teba kazdy rovnakou mierou?

Inac tymto tvojim vyjadrenim si to znovu nahral tam, kde sme boli uz niekolkokrat.
Citace:
Jinak v dalších postnutych testech, třeba na Guru, je Fury zase rychlejsi nez RX480.

Situacie/test lokacie kde je bottleneckom tesselacia a naopak.
Citace:
Primitive Discard Accelerator. Tento obvod dokáže detekovat polygony, které nebudou rasterizovány, případně vzorkovány při anti-aliasingu a odstraňovat je ještě v počáteční fázi zpracování.

Díky tomu není plýtváno výkonem na zpracování polygonů, které v obraze nebudou vidět. Při extrémních úrovních teselace a zapnutém anti-aliasingu může být celkový výkon i více než 3× vyšší než bez použití této technologie.

a nemusia vobec merat zle ak im ten rebricek nesedi, pretoze to tak realne vdaka discard acceleratoru kludne moze byt, RX480 na urovni fury x a inokedy zasa nie.


 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 97 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1, 2, 3, 4, 5  další


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina (letní čas)


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: Žádní registrovaní uživatelé a 2 anonymních


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum, Zásady ochrany osobních údajů.