Stránka 7 z 9

Re: Factorio

Napsal: sob 9. pro 2017, 15:18
od Alfajk
nejzajimavejsi je ta belt optimalizace, na moji mape, kde jedu vetsinu beltama, uz to UPy docela srazi... nekde jsme cetl, ze je efektivnejsi to vozit robotama, neni to blbost? podle me je ta logika robotu mnohem slozitejsi na vypocet, nez jeden pas pohybujici se jednim smerem, navic aby to dovezlo stejnej pocet, musim bejt robotu mnohem vic

Re: Factorio

Napsal: sob 9. pro 2017, 15:27
od Leon_
lenze pri beltoch prebieha vypocet posunu tovaru medzi jedným beltom, tzn z jedného políčka beltu na druhý a z druhého na tretí atď. keď máš 3000 beltov a na beltoch 5000 ironu, kamena, medi, obodov a vsetkeho mozneho tak to zozere vykon :P robot ma zadanu cestu vyzdvyhni a odnes z bodu A do B a hotovo. Ja belty pouzívam na tie uplne najzakladnejsie suroviny, ostatne HE uz iba robotmi. Ale tam ti sakra narastie spotreba :D

Re: Factorio

Napsal: sob 9. pro 2017, 15:58
od madPav3L
Leon_ píše:lenze pri beltoch prebieha vypocet posunu tovaru medzi jedným beltom, tzn z jedného políčka beltu na druhý a z druhého na tretí atď
To se právě mění v 0.16, kdy se počítá vzdálenost mezi předměty, takže plný pás bude defakto jen jeden výpočet.

Re: Factorio

Napsal: sob 9. pro 2017, 16:07
od Leon_
jj no potom to je fajn :) Ten 0.16 changelog som nečital ešte.

Re: Factorio

Napsal: sob 9. pro 2017, 16:28
od madPav3L
On ještě žádný changelog není, jen to co je na wiki a to je vytaháno z Friday Facts a tam není zdaleka ukázáno vše.

Re: Factorio

Napsal: stř 13. pro 2017, 15:51
od nou

Re: Factorio

Napsal: stř 13. pro 2017, 16:53
od madPav3L
To zas nebudu dělat nic jiného než hrát Factorio, dával jsem si pauzu od 0.13.xx :)

Jinak měřil jsem jak se zvedl výkon proti 0.15.40 a celkem zajímavé výsledky viz https://www.reddit.com/r/factorio/comme ... 0/dr6walf/

Re: Factorio

Napsal: stř 13. pro 2017, 16:59
od Leon_
máš dosť slušnú továreň :D

Re: Factorio

Napsal: stř 13. pro 2017, 17:03
od madPav3L
Ani jeden testovaný save není můj ;)

Re: Factorio

Napsal: stř 13. pro 2017, 17:36
od Leon_
pfff :P

Re: Factorio

Napsal: pon 18. pro 2017, 08:30
od huhla
když jsem teď factorio zase po čase pustil, tak jsem si hned vzpomněl, jak je ta hra v porovnání s ostatními tmavá.
Nepřišel jste někdo na způsob, jak pro factorio automaticky zvyšovat jas (brightness)?
Jasně můžu si přenastavit monitor nebo to nastavit v driverech grafiky (amd), ale oboje je globální nastavení, které pak musím vracet zpátky a já bych rád nějaké řešení pro lenochy :D

Re: Factorio

Napsal: pon 18. pro 2017, 17:25
od madPav3L
Asi nějakou aplikaci, kde si můžeš nastavit profily a ty pak rychle měnit.
https://www.raymond.cc/blog/software-to ... e-desktop/

Re: Factorio

Napsal: pát 30. bře 2018, 16:16
od madPav3L
Jestli někdo chcete koupit Factorio, tak teď je ten pravý čas. Verze 0.16 byla prohlášena jako stabilní (Factorio version 0.16 - Now stable) a jelikož se blíží verze 0.17 (Factorio Roadmap for 0.17+), která potom bude prohlášena za release verzi 1.0, tak Wube upravují cenu.
Cena se bude zvedat z 20€ na 30€ 16.4. (Price change) a jako doposud, slevy nebudou.

Re: Factorio

Napsal: pát 30. bře 2018, 20:07
od Alfajk
takze jestli to dobre ctu, v 0.17 a pripadne final uz zadny dalsi pridavny obsah neplanujou, zejo? doufal jsem, ze jeste pridaji neco na zpusob toho reaktoru, pripadne vic endgame, nez jen raketa a nekonecnej vyzkum
jakej je casovej odhad pro final release?

Re: Factorio

Napsal: pát 30. bře 2018, 21:10
od madPav3L
Nic velkého se asi přidávat nebude. Podle mě až po vydání, udělají nějaký DLC/datadisk s něčím velkým.
Odhad zatím neřekli, ale můj osobní odhad je, že experimentální verze 0.17 vyjde květen-červen a ta bude prohlášená za stable/release někdy v září-říjen.

Re: Factorio

Napsal: pát 20. dub 2018, 16:59
od madPav3L
Výtažek z dnešního Friday Facts #239 - PAX East report, co se týče AMD procesorů.

Pokud hrajete Factorio na Ryzenu a asi i další hry, kterých se to mohlo týkat, měli by jste aktualizovat AMD chipset driver.

Factorio na Ryzenech padalo z nezjistitelného důvodu (více info zde a zde), tak se Wube obrátili na AMD a chyba byla nalezena a opravena, ostatní developeři měli také problémy, takže to pravděpodobně není jen zásluha Wube, že to bylo opraveno.

Re: Factorio

Napsal: pát 16. lis 2018, 18:34
od madPav3L
Jeden z hodně zajímavých pátečních faktů https://factorio.com/blog/post/fff-269 doporučuji přečíst a podívat se na to, je tam nová grafika pro pásy :-D

Velmi stručně, verze 0.17 bude v lednu a bude obsahovat:
- New render backend, which helps performance and solves a lot of issues (FFF-251)
- The graphical updates: walls, gates, turrets, belts, biters, spawners, electric poles (FFF-268, FFF-228, FFF-253)
- The GUI reskin (FFF-243)
- New map editor (FFF-252)
- Resource generation overhaul (FFF-258)
- Robot construction tools (FFF-255)
- Rich text (FFF-237, FFF-267)
a více...

Verze 0.18, která později bude finální verzí 1.0 a bude za cca 6-9 měsíců:
- New tutorial
- New campaign
- Final mini tutorials
- Revision of rest of the GUI
- All remaining high res graphics graphics and final polish

Re: Factorio

Napsal: sob 12. led 2019, 22:48
od Leon_
Je už 0.17 vonku ? resp je už presny datum ?

Re: Factorio

Napsal: ned 13. led 2019, 10:13
od madPav3L
Přesný datum zatím není, ve Friday Facts #269 - Roadmap update & Transport belt perspective oznámili, že to bude asi v lednu a teď v posledním Friday Facts #277 - GUI progress update napsali, že možnost stihnou 0.17 v lednu je možná, ale stejně tak to možná bude až v únoru.

Re: Factorio

Napsal: ned 13. led 2019, 10:59
od Leon_
ok :) bumpni keď tak, keď to vyjde. Chcel som to začať hrať už skôr. Ale tesne akurát keď si písal pred 3 mesiacmi, že vyjde skoro final build, tak som sa rozhodol, že počkám. Posledné Factorio som hral 0.11, takže to bude veľmi príjemná zmena zahrať si to po takto veľkých úpravách :)