Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands - Technicka stranka hry
Moderátor: Baneshee
- HEAD
- Začátečník
- Registrován: 27. lis 2005
- Bydliště: Usti n/L
- Kontaktovat uživatele:
Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands - Technicka stranka hry
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-RTX 4080Super 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands
Tady se něco hodně nepovedlo. Streamování textur blbne, takže je to místama neskutečná mazanice.
A ten OBRovskej dopad při zapnutí CrapWorks efektů a ten stutter fest ... no prostě
A ten OBRovskej dopad při zapnutí CrapWorks efektů a ten stutter fest ... no prostě
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands - Technicka stranka h
Je to uzavrena BETA. Tedy ze tam budou technicky nedostatky se tak nejak da ocekavat.
Testovali to bez GWKrteq píše:A ten OBRovskej dopad při zapnutí CrapWorks efektů.....
a vliv vůbec neresili. Problem tam je podobny jako u FC4 se streamingem textur, atd... takze zase lzes.(includes SSBC and TAA - HBAO and enhanced godrays disabled)
- madPav3L
- Mírně pokročilý
- Registrován: 07. pro 2005
- Bydliště: Středočeský kraj
Re: Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands - Technicka stranka h
Na tom teda musí hodně zapracovat 60fps jen v 1080p jedině s Titanem a vychází to za měsíc... to si moc Ubisoft reputaci nespraví, jestli to vyjde v tomto stavu...
CPU: i7-12700KF MB: ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 RAM: T-FORCE XTREEM 2x16GB DDR4 3600 MHz@CL14 GPU: Palit RTX 4090 GameRock FAN: Noctua NH-D15S SSD: 1x Samsung 960 Pro M.2 512GB, 1x Samsung 960 Pro M.2 1TB, 1x Samsung 840 Pro 256GB, 1x Samsung 850 EVO 1TB HDD: 3x Seagate Barracuda 7200 3TB Display: Dell AW3423DWF 3440x1440 165 Hz OLED PSU: Seasonic Prime SSR-750PD 750W Mouse: Logitech G602 Keyboard: Cherry MX-Board 6.0 UPS: CyberPower Professional Tower 1000VA/900W CASE: Fractal Design Meshify 2 XL Audio: Creative Sound Blaster Z + Logitech Z906
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands - Technicka stranka h
Maj tam stejny prusery jako byly u FC4. Je to uzavrena beta, ale pokud to mají brzo vydat, měli by maknout na oprave. Ale nepouziva to engine z FC4 Dunia, ale AnvilNext z AC.
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands - Technicka stranka h
Já ale nemluvím o téhle recenzi. Projdi si vlákna na redditu, GeForce.com apod., tam si můžeš udělat představu o tom co ty, tebou opěvované, GameWorks dělají za bordelHladis píše:...
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands - Technicka stranka h
Jasne a odkazy samozrejme nikde, pouha reakce na to co postnul HEAD s postnutym grafem jen z dotycny recenze a pridany hloupy reci o "Crapworks". Nikde nic relevantního nevidim na redditu hry (priklad https://www.reddit.com/r/Wildlands/comm ... rformance/ ) a na geforce taky nic relevantního neni. Diskuse jsou plny hlavne o narocnosti a bugfestu i bez GW a to i na konzolich.
- PKBO
- Moderátor
- Registrován: 04. bře 2010
- Bydliště: Praha
Re: Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands - Technicka stranka h
Jede to teda celkem mizerně, na SLI nemám profil, možná to s novým driverem šlape, ale upřímně, ta hra je natolik nezábavná a zabugovaná, že mě to snad ani nestojí za pátrání po tom jak tam SLI rozjet...
Ale pokud by to někoho zajímalo a toužil po tom, tak vám to testnu..
Ale pokud by to někoho zajímalo a toužil po tom, tak vám to testnu..
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands - Technicka stranka h
Zbytecny. Je to bugfest a zatím jen beta, takze to zatím nemá relevanci.
- ArgCZ
- Začátečník
- Registrován: 16. črc 2010
Re: Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands - Technicka stranka h
mě Division samotnýho taky nikdy nebavil, vše co mám nahráno(cca 45hodin) je co-op s bráchou, zkus nějakýho kámoše a dejte ve dvou, nejspíš to bude taky jinde jako DivisionPKBO píše:ale upřímně, ta hra je natolik nezábavná a zabugovaná, že mě to snad ani nestojí za pátrání po tom jak tam SLI rozjet...
nechápu ale proč nebyl použit základ z division, nevidím tam v grafice krok vpřed takže s mohli ušetřit část potíží si myslím nehledě na to že v division už mají zmáknutý DX12...
PS5, LG OLED65BX, Samsung HW-Q700A + SWA-9500S = 5.1.4 Dolby Atmos, DTS:X
- PKBO
- Moderátor
- Registrován: 04. bře 2010
- Bydliště: Praha
Re: Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands - Technicka stranka h
Mě Division právě celkem bavil, dal jsem mu přes 100H což je u mě velkej nadprůměr, tohle mě upřímně nebavilo ani zadarmo, možná když bych se nechal zlákat a dal za to litr, tak bych to třeba tím spíš zkoušel déle než hodinu
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands - Technicka stranka h
Podivej se na delky vývoje a z toho asi vyplyva, proc nepouzili Snowdrop engine. Taky zalezi který studio to dela. Je i zajimavy, ze nepouzili Dunia ale AnvilNext (ten pouzili i ted pro For Honor, ale tam to vcelku sedi), mno ale to jsou spis otázky na Ubisoft. Je i zajimavy, ze AnvilNext je dost provareny a stejne ta hra je bugfest.ArgCZ píše: nechápu ale proč nebyl použit základ z division,
//
Beta Pc GTX 1060 Vs AMD RX 480
https://www.youtube.com/watch?v=_TPbPIstddo
Beta GTX 1080 1440p
https://www.youtube.com/watch?v=H4e8ZAB7y8o
- ArgCZ
- Začátečník
- Registrován: 16. črc 2010
Re: Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands - Technicka stranka h
no prosim, stáhnou se tam dvě/tři věci co ve výsledku stejně nebudou ve scéně moc poznat a jede to na slušných FPS i na mainstreamu
PS5, LG OLED65BX, Samsung HW-Q700A + SWA-9500S = 5.1.4 Dolby Atmos, DTS:X
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands - Technicka stranka h
Beta GTX 1070 Vs GTX 980 TI Vs AMD Fury X
https://www.youtube.com/watch?v=h0N3AMYbPD8
https://www.youtube.com/watch?v=h0N3AMYbPD8
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands - Technicka stranka h
Beta GTX 1080 Vs GTX 1070 Vs GTX 1060 Vs GTX 980 TI Vs GTX 980
https://www.youtube.com/watch?v=djg544J9BUk
https://www.youtube.com/watch?v=djg544J9BUk
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands - Technicka stranka h
Ultra GTX 1080 1440p
https://www.youtube.com/watch?v=6Gv_rRBCzPg Vypada to super a taky to ma super naroky když to namaxuje.
https://www.youtube.com/watch?v=6Gv_rRBCzPg Vypada to super a taky to ma super naroky když to namaxuje.
- Braňo1977
- Začátečník
- Registrován: 11. bře 2012
- Bydliště: Bratislava
Re: Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands - Technicka stranka h
lian li pc-7nb, xeon 1231v3, scythe mugen5, 16gb ddr3 cl9 1600mhz, msi 4060 gaming x nv edition, crucial mx500 500gb, super flower leadex II 80 gold 650w, sound blasterx ae-5, mackie cr3, philips 246e7qdab
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
- Blue Storm
- Odborník PCT
- Registrován: 28. srp 2006
Re: Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands - Technicka stranka h
Na very high si to ve QHD ještě zahraju i s 980 Ti, takže jsem v klidu The Division mi podle těch výsledků přišlo náročnější...
PC: Intel Core i7-8700K | Asus Strix Z370-G Gaming | GTX 980 Ti | Corsair Vengeance LPX 2× 8 GB | HyperX Fury 240 GB | Intel 600p 512 GB | WD Blue SSD 250 GB | Corsair RM550 | Fractal Design Define R5 | Dell U2515H
NTB: Apple MacBook Pro 13" 2020 | Phone: Apple iPhone XS
NTB: Apple MacBook Pro 13" 2020 | Phone: Apple iPhone XS
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands - Technicka stranka h
Ubisoft tlaci nároky a vizual slusne. Grafickou kvalitou a vizualem je Ubisoft dost vepředu a taky se to odrazi na nárocích. Ostatne WD2 na uplny max vseho je pastva pro oci, akorát není single GPU, která by to dala Kazdopadne optimalizace (nepocitam klasicky bugy a chyby, který mají hry snad vždy) je často ok a na Very High a High jim ty hry jedou dobře i na mainstreamu se stale vybornym vizualem. Herne to uz je jina strory