Stránka 12 z 21

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: stř 21. úno 2018, 17:05
od hnizdo
Mne se zatim jednou nespustila cutscena (quest prvni hlidka v ratajich) a v questu lapani slaviku mi zmizela jedna klec. Asi ji nekdo ukrad... Akorat je furt na mape.

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: stř 21. úno 2018, 18:44
od Swat
Jo ta se mi taky nespustila, když jsem odehrál kostky. Musel jsem dát load, odehrát kostky znova a napodruhý se spustila.

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: stř 21. úno 2018, 19:40
od hnizdo
Swat píše:Jo ta se mi taky nespustila, když jsem odehrál kostky. Musel jsem dát load, odehrát kostky znova a napodruhý se spustila.
Presne tak.

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: stř 21. úno 2018, 22:40
od madPav3L
Tady píšete jak jste nenarazili na žádné bugy... no já hraji sotva 2.5 hodiny, poprvé vlezu na koně a hned jsem se s ním zasekl v plotě, nic s tím nešlo udělat.

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: čtv 22. úno 2018, 00:07
od AllowedCry
To není bug :mrgreen:

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: čtv 22. úno 2018, 07:24
od Kositch
Jak hodně pomůže 8 thread cpu vs. 4 thread? Plánuji upgrade na i7 4790K a nevím zda by mi to ve městech, kde mám nyní 20fps (cpu load 100%, gpu load 60%), pomohlo?

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: čtv 22. úno 2018, 09:10
od hnizdo
Kositch píše:Jak hodně pomůže 8 thread cpu vs. 4 thread?
KCD je zatim asi nejnarocnejsi na cpu, co jsem videl, porad to merim a ve mestech mam na procaku viz nize 50%, to jest 6 jader naplno. Hra navic dobre skaluje s poctem jader. Jak moc ti pomuze HT ti ale nereknu, obecne lze jen rict, ze to bude mit kladny vliv.

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: čtv 22. úno 2018, 10:11
od madPav3L
Kositch píše:Jak hodně pomůže 8 thread cpu vs. 4 thread? Plánuji upgrade na i7 4790K a nevím zda by mi to ve městech, kde mám nyní 20fps (cpu load 100%, gpu load 60%), pomohlo?
viz dřívější post
HEAD píše:cpu test je tady.60fps neda zadny cpu ani 5Ghz 8700k.8700k je nakych 10% nad 7700k pri stejnych taktech a 8600k je +- jako 7700k
https://www.purepc.pl/karty_graficzne/t ... ?page=0,18
https://www.computerbase.de/2018-02/kin ... nen_update

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: čtv 22. úno 2018, 11:09
od skaven321
Kositch píše:Jak hodně pomůže 8 thread cpu vs. 4 thread? Plánuji upgrade na i7 4790K a nevím zda by mi to ve městech, kde mám nyní 20fps (cpu load 100%, gpu load 60%), pomohlo?
http://www.guru3d.com/articles_pages/ki ... iew,8.html

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: čtv 22. úno 2018, 15:15
od Kositch
Díky, vyzkouším a uvidím, zda to bude mít nějaký vliv.

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: čtv 22. úno 2018, 15:30
od Hladis
PC vs PS4 Pro Graphics Comparison + Frame-Rate Test
https://www.youtube.com/watch?v=nZiINObYoGU

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: čtv 22. úno 2018, 15:46
od TankGeorge
Teď jsem to DF video chtěl postnout. Celkem potěšující pro master-race. Je tam kupa zajímavých informací o použitých technologiích a kdy se aktivují v nastavení. Konzole jedou na medium a od high se zapínají všechny pokročilé efekty (dočasně PC exclusive). Takže by tam měl být velký performance skok mezi high a medium. Ultra je dle předpokladu gimmick pro budoucí HW

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: čtv 22. úno 2018, 15:50
od Riku
Konzole jak v čem na medium, textury má xbox one x verze rozhodně horší než PC na low

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: čtv 22. úno 2018, 15:52
od HEAD
Hladis píše:PC vs PS4 Pro Graphics Comparison + Frame-Rate Test
https://www.youtube.com/watch?v=nZiINObYoGU
Nvidia tam ma zase vyssi naroky na cpu diky software sheduleru a na tom namesti je rx580 o 15fps rychlejsi jak gtx1060(tam je to jen o cpu)
https://youtu.be/nZiINObYoGU?t=501

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: čtv 22. úno 2018, 16:00
od hnizdo
HEAD píše: Nvidia tam ma zase vyssi naroky na cpu diky software sheduleru a na tom namesti je rx580 o 15fps rychlejsi jak gtx1060(tam je to jen o cpu)
Ziju v domneni, ze async compute (ktere udajne nvidia provadi pres "software sheduler") je zalezitost vyhradne DX12. KC:D je DX11, ne?

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: čtv 22. úno 2018, 16:04
od HEAD
Ne nvidia rozklada zatez jednoho-dvou vlaken na daleko vic vlaken a to dela softwarove pomoci driveru a to samozrejme zere nakej CPU vykon.U spatne optimalizovanych her to zvysi vyrazne FPS.Ale u her, ktery maj dobrou cpu utilizaci jako je cryengine to spis skodi.

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: čtv 22. úno 2018, 16:13
od hnizdo
Jo, tohle.
DX11 puts draw calls on a single thread. Nvidia's DX11 driver uses a software schedule to take a game's single threaded DX11 draw calls and splits the draw calls across multiple cores. This incurs a higher CPU overhead hit across all cores but oftentimes results in improved performance due to not running into a single threaded bottleneck.
Nemyslim, ze tohle (kdyz se potka cryengine s nvidia schedulerem) muze udelat takovy rozdil, to by nvidia v driveru jednoduse osetrila. Rekl bych, ze vysledky se lisi scena od sceny, viz nektere protichudne KCD benchmarky, zatim bych nedelal zavery. Ve hre samotne je tolik potencionalnich problemu, ze driver versus engine je IMHO to posledni, co bude delat problemy.

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: čtv 22. úno 2018, 16:20
od Hladis
HEAD píše: Nvidia tam ma zase vyssi naroky na cpu diky software sheduleru
Chjo :sleepy:
NV does have a HW scheduler; in fact you sort of have to have one. GPUs have like 1024 compute units, and you have to be in kernel mode in order to talk to it, and it definitely sounds like a very bad idea scheduling 4k pixel shader threads across 1024 compute units on the CPU in kernel mode. There may or may not be a higher level software scheduler on top. Both have nothing to do with multi-threaded rendering.

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: čtv 22. úno 2018, 16:30
od HEAD
hnizdo píše:Jo, tohle.
DX11 puts draw calls on a single thread. Nvidia's DX11 driver uses a software schedule to take a game's single threaded DX11 draw calls and splits the draw calls across multiple cores. This incurs a higher CPU overhead hit across all cores but oftentimes results in improved performance due to not running into a single threaded bottleneck.
Nemyslim, ze tohle (kdyz se potka cryengine s nvidia schedulerem) muze udelat takovy rozdil, to by nvidia v driveru jednoduse osetrila. Rekl bych, ze vysledky se lisi scena od sceny, viz nektere protichudne KCD benchmarky, zatim bych nedelal zavery. Ve hre samotne je tolik potencionalnich problemu, ze driver versus engine je IMHO to posledni, co bude delat problemy.
Jo presne tohle.Podle me nv vyda ovladace co zvysej ten vykon v tech cpu limitovanych scenach.Uz se to stalo v minulosti u naky zavodni hry.

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: čtv 22. úno 2018, 16:39
od Hladis
nV na tuhle hru ovladace uz vydala a nikde nic o nejakym vyssim CPU limitu u nVidie v tyhle hre ani vidu. Muzes ukazat kde nVidii propada vytizeni GPU a fps kvuli CPU vic nez na AMD ?