Stránka 3 z 21

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 13. úno 2018, 18:44
od Zofrenko
kto si chce pozriet gameplay Live tak odporúčam, ochvilu pokračuje , je na začiatku ešte len



https://www.twitch.tv/donatolive

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 13. úno 2018, 18:47
od Hladis
HEAD píše: Video ma dojebany
Takze "dojebany" to maji i na Games.cz, kde to bylo "nehratelny" a museli dat pozdeji detaily o stupen niz ? Vlastne "dojebany" to maj asi uplne vsichni krome HEADa. :-D Mimochodem ten dlouhy loading pri zmene detailu je tedy oser, vcetne loadingu dialogu. System ukladani je taky prapodivny.

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 13. úno 2018, 18:49
od Kama
ArgCZ píše:je to přesně jak píše Hladis, rozpočet KCD byl mezi 5 a 6mil. dolarů(v překladu v řádu stovek mil. korun) a rozpočet Skyimu byl 100 mil. dolarů, Witcher 3 80 mil. dolarů :wink:
Tak on je určitě finanční rozdíl dělat hru u nás a nebo v Americe nebo někde jinde. Ale od Hladise mi to vyznělo, jako kdyby to dělalo pár maníků v garáži, tak to určitě pravda není. :wink:

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 13. úno 2018, 18:53
od HEAD
Hladis píše:
HEAD píše: Video ma dojebany
Takze "dojebany" to maji i na Games.cz, kde to bylo "nehratelny" a museli dat pozdeji detaily o stupen niz ? Vlastne "dojebany" to maj asi uplne vsichni krome HEADa. :-D Mimochodem ten dlouhy loading pri zmene detailu je tedy oser, vcetne loadingu dialogu. System ukladani je taky prapodivny.
Ja mam hru na SSD takze loading je skoro instatni.Jinak mozna na games nepouzivaj titana na 2020/12300 :)
1700Mhz-46fps https://abload.de/img/kingdomcome_2018_02_11dpf0.png
1924Mhz-50fps https://abload.de/img/kingdomcome_2018_02_154o24.png
2012/12300-55fps https://abload.de/img/kingdomcome_2018_02_1aapau.png
Borec tam ma na videu 38-40fps v te lokaci
https://youtu.be/MES3ieXEMgI?t=29

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 13. úno 2018, 19:03
od ArgCZ
Kama píše:Tak on je určitě finanční rozdíl dělat hru u nás a nebo v Americe nebo někde jinde. Ale od Hladise mi to vyznělo, jako kdyby to dělalo pár maníků v garáži, tak to určitě pravda není. :wink:
O tom to podle mě není, vývoj prvního zaklínače byl taky pár mil. dolarů, dvojka už byla rozpočtem kolem 10mil. dolarů. Tohle je jen o tom uspět a pokračovat střídmě vpřed a může něco jako Witcher 3 vzniknout u nás..... mimochodem trojka zaklánače se zaplatila za prvních 24h prodejů a projekt měl původní rozpočet 25mil. dolarů ale CD projekt RED se nějak nechal unést...

jen pro zajímavost v americe běžně 8-9hodinový střílečky typu COD mají rozpočty kolem 250mil. dolarů

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 13. úno 2018, 19:05
od Raikkonen
Hladis - co jsem viděl na games.cz, tak ten save system mi připadá stejný jako v Mafii 1 + přidaná možnost vlastního uložení. Je ten autosave vlastně aktivní i mimo přesně daná místa (přijetí/ukončení questu)?

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 13. úno 2018, 19:07
od Hladis
Kama:
Takhle to urcite nevyznelo a uvedomte si, ze treba takovy Ubisoft ma armadu grafickych dizajneru, ktera je snad vetsi nez celej tym Warhorse a nakladove by se do rozpoctu jen na graficky dizajn asi par KC:D veslo. To ostatne miri i na Riku a vypichovani kazdy blby textury, protoze oni nemaji tolik lidi a zdroju. Zkuste si schvalne vytvorit od zakladu takovou texturu a kolik casu to sezere. Kdyby byly treba pod EA, tak dostanou pristup k Frostbite enginu, hromade assetu, dostanou prachy a jeste lidsky posily. Tohle je proste nezavisle studio, ktery dela hru v nepomerne nizsich nakladech nez bezna AAA hra takovyho strihu.

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 13. úno 2018, 19:11
od morke
Nebýt těch keců kolem hry po tolik let, tak je to v pohodě.

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 13. úno 2018, 19:17
od Kama
Hladis, ArgCZ: Ok beru, o tvorbě her nic nevím, koukám na to očima lajka.
Každopádně si to asi koupím, bydlím několik kilometrů od lokací ve hře. :)
Jinak už je to cracklý a na českejch webech ke stažení....

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 13. úno 2018, 19:22
od Riku
Hladis: ono kdyby to bylo jen vypichování pár blbých textur, ta hra má celkově textury na úrovni oblivionu...

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 13. úno 2018, 19:35
od Hladis
Z toho co jsem videl jako celek a ne jen vypichovani nekterych veci, to na urovni Oblivionu tedy opravdu neni.
morke píše:Nebýt těch keců kolem hry po tolik let, tak je to v pohodě.
Bez tech "kecu", tedy neustaly promo, by hra nevznikla, jelikoz by nebyly penize. Je rozdil delat pod studiem a financovat to jako crowdfunding. Samo Vavra si dost nabehl s kontroverzemi kolem Skyrimu, ale to mu to fakt nekdo nemuze zapomenout a tak moc mu to nekteri chceteji omlatit o hlavu ?

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 13. úno 2018, 19:36
od Kama
No co jsem viděl videa a fotky od Heada, tak teda žádná sláva. Na to že to je Cryengine, tak Crysis 3 vypadá líp.. :D

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 13. úno 2018, 19:39
od HEAD
To zase ne.Oblivion je humus proti kingdom.Jinak tady je muj test vykonu.Je tam tak cca 5-7% fps drop kvuli nahravani s shadowplay.
https://www.youtube.com/watch?v=2EaT35P ... e=youtu.be

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 13. úno 2018, 19:41
od Hladis
Kama:
Muzu ti natipat, jak hrozny textury na dnesni dobu Crysis 3 ma. Jinak Crysis 3 neni openworld, ale koridorovka a opet se bavime o uplne jinych rozpoctech.

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 13. úno 2018, 19:45
od madPav3L
Aby taky neměl Oblivion humus textury, když je to hra z roku 2006... Crysis 3 je 2013, to už je trochu porovnatelné.
Jinak mám dost keců a stahuju to na test ze Steamu :) tak pak sem také něco hodím a dám refund...

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 13. úno 2018, 20:15
od Riku
HEADe : počkej až přijdeš do Ratají a třeba v dešti.. :roll:

jako sorry, ale tohle není o nic lepší než Crysis z roku 2007 a někde to fakt vypadá hůř než oblivion

https://abload.de/img/1d5fae4c-6116-4349-99xmuiz.png
https://abload.de/img/1ef5572c-8df3-4614-beu8ug7.png
https://abload.de/img/03ec87d1-4663-4a73-8b7au7a.png
https://abload.de/img/a96faed6-d45b-4f2f-97ykuuy.png
https://abload.de/img/cf70fcae-6b65-4670-9d27uuy.png

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 13. úno 2018, 20:23
od Zofrenko
vraj dnes maju prísť neake nove ovladače od geforce pre túto hru

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 13. úno 2018, 20:28
od danco
jako sorry, ale tohle není o nic lepší než Crysis z roku 2007 a někde to fakt vypadá hůř než oblivion
A to su z pc alebo konzola?

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 13. úno 2018, 20:38
od Riku
Xbox one X, na PC to ale není o moc lepší co se týče textur, který jsou největší problém..
Tím víc mě tohle štve, když Vávra prohlašoval o Skyrimu jak je hnusnej, grafici Bethesdy jsou amater a že to vypadá jak 10 let stará hra... Jízdy na koni že je hrozná, kamera na hovno atd atd. Vše co vyčítal Skyrimu je tady daleko horší. Ale jsou tam kadibudky!! Henry neumí plavat, Henry nepřeskočí plot, když prší a vy vlezete někam pod stříšku tak najednou zvuk deště přestane hrát, mega zkurvený lockpicking, mega zkurvená kamera dialogů a loadingy při každém dialogu.. asi sepíšu 100+10 důvodů proč je KCD horší než Skyrim.

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 13. úno 2018, 20:46
od hnizdo
Takze po prvnich par hodinach. Nastavil jsem rucne vsechny slidery dohledu a detailu na max.
Jsou tam propady fps, zejmena na tom namesti mi to padlo na 45fps, v nekterych jizbach, v jinych ne, neni to zavisle na osvetleni.
Doskakovani nevidim. Nekolik grafickych glitchu jako trava prorustajici prahem (a pohybujici se) jsem videl, ale ignoroval. Nejake reci o mizerne grafice jsou samozrejme nesmysly. Grafika detailu neoslni, ale celkovy dojem je naprdelposadivsi. Atmosfera super.
A audio funguje prostorove s DTS-Connect. FC4 se muze jit ucit.
Apropos FC4. Stuttercry4 s rozpoctem americkeho vesmirneho programu ktery byl totalne technicky ve srackach a nikdy ho nefixli nebo pri vydani dojebanej WatchDogs (mel jsem tam sam 9 tech ticketu) "nikomu" nevadil, ale tady se resi jabka. Jako vazne.