ISLANDS OF NYNE: BATTLE ROYALE

Problémy, zážitky, rady či pořádání LAN party

Moderátor: Baneshee

Odpovědět
blaho
Žlutá karta
Žlutá karta
Registrován: 31. pro 2011
Bydliště: Nyíregyháza

ISLANDS OF NYNE: BATTLE ROYALE

Příspěvek od blaho »

Alfajk
Začátečník
Začátečník
Registrován: 15. kvě 2009

Re: ISLANDS OF NYNE: BATTLE ROYALE

Příspěvek od Alfajk »

pred X lety musel mit kazdej svoji verzi call of duty, pak kazdej delal karetni hry, nasledne moba hry a ted to budou prozmenu battle royal, jak originalni...trh je uz nasycenej, lidi tezko opusti pubg/fortnite kvuli tomuhle a ti ostatni proste hraji jiny hry, nemaji zajem o dalsi variantu battle royale
CPU: AMD Ryzen 5 7600X@5,5GHz | GPU: ASUS TUF RTX 3070 GAMING 8GB@2000MHz | MB: ASUS PRIME X670-P WIFI | RAM: 32GB DDR5 6000MHz CL36 FURY EXPO | SSD: WD Black SN770 NVMe 2TB | PSU: Seasonic Focus GM-850 Gold | CPU Cooler: Noctua NH-D15 | Case: be quiet! Pure Base 500DX Black | OS: Win 10 Professional | Monitor: ASUS TUF Gaming VG27AQL1A
blaho
Žlutá karta
Žlutá karta
Registrován: 31. pro 2011
Bydliště: Nyíregyháza

Re: ISLANDS OF NYNE: BATTLE ROYALE

Příspěvek od blaho »

ale budu to hrať , sak uz maly nosaty Shroud , koks GURU DrDisRespect... uz to hypovali za prachy na twitch/youtube :roll: :-D
Sobo
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 28. črc 2007
Bydliště: Bolatice

Re: ISLANDS OF NYNE: BATTLE ROYALE

Příspěvek od Sobo »

Hra pred par dny vysla jako EA (early access) na Steamu. Jelikoz to vypadalo zajimave a PUBG me mistama pekne sere, tak jsem to za 21e koupil a trochu zaspieloval:

- Je to MNOHEM rychlejsi nez PUBG -> prumerna delka hry kolem 10 minut (tj. az do konce)

- V lobby pred skokem muzete hrat gun game (zacinate s pistoli a killy vam davaji lepsi zbrane), nebo chillovat v no-gun zone a zkusit prekazkovou drahu (jumping puzzle)

- Hra ma offline strelnici, kde si muzete vyzkouset vsechny zbrane + attachmenty, recoil etc.

- IoN nema zadny leaning, ani proning -> notoricti polehavaci v trave z PUBG budou mit s kempenim problem

- Velmi kompetetivne orientovana hra -> rychly movement, bunny hopping, vsechny zbrane maji konstatni recoil patterny (jako treba Counter-Strike), takze zadny RNG recoil ala PUBG

- Minimalni TTK (time to kill) - pokud vas nekdo trefi, jste mrtvi skoro instatne. Headshoty jsou extremne smrtici.

- Zona neodpousti - na rozdil od debilniho PUBG, kde muzete v modrem s par medkitama / boostama sedet X minut a strilet ostatni do zad, tady vas zona behem chvilky zabije, navic rozmazava obraz, takze nejde kempit venku a strilet dovnitr - haleluja.

- Obecne velke mnozstvi lootu, ktery je tady umisten spise do pozadi -> mate tri primarni zbrane (pokud najdete extender, jinak dve), tri granaty, tri lekarnicky maximalne. Attachmenty jsou pouze ruzne sighty (red dot, holo, ACOG, 6x + 8x) a laser (zmensuje spread bez ADS) + jeste tlumice, ktere ale nejsou tak OP jako v PUBG kvuli mensim vzdalenostem. Vsechno ma max cap, takze nejde nosit 400 naboju a 10 granatu nebo lekarnicek. Treba AR naboje jsou capped na 120 + zbran (tj. 5 zasobniku celkem). Jinak naboje jsou rozdelene pouze podle trid zbrani - takze zadne 5.56 nebo 7.62mm, proste mate AR / SMG / shotgun / pistol / sniper ammo a hotovo. Armor je rozdeleny do nekolika zon jako hlava, torso, nohy, ruce, ktere sbirate separatne (a docela rychle, protoze lootu je dost).

- Mapa ma 4x4 km (tj. stejne jako Sanhok), ale rozdil je v uplne jine design filozofii. IoN je kompetetivne orientovany, takze mapa je cista, prehledna, neni tu zadny bordel, zadna obrovska mesta, kde by slo zalezt do milionu ruznych budov a vysedavat tam. Proste dropnout, sebrat core loot behem par vterin a vyrazit strilet ostatni hrace.

- Hra je opravdu predevsim o strileni a gunfightech - v PUBG travim 90% casu pobihanim a lootovanim, tady je to vyrazne mene, prestrelky jsou mnohem castejsi, rychlejsi a intenzivnejsi.

- Zda se, ze hra ma velice kvalitni netcode, kdy vsechny hity dobre registruju a nastava se mi, ze bych byl zabijeny za stenou apod. Na druhou stranu v soucasne chvili je ve hre pouze 50 hracu, nicmene do budoucna jsou plany pocet zvetsit.


Takze ve vysledku prvni dojmy za me jsou vice nez pozitivni. Na PUBG me fakt stavalo, ze muzu 15-20 minut pobihat po mape a lootit, nepotkat ani jednoho cloveka, jenom aby me potom nejaka zalehla kempa v trave odstrelila do zad s Kar98K. A delat hot jump je na hovno, protoze PUBG ma RNG loot + notoricke lagy a rubber banding hned po seskoku.

Pokud chce BR hru, ktera je sice na pohled arkadovejsi (hlavne movement), ale ve skutecnosti velmi kompetetivne orientovana a jde vam predevsim o to si zastrilet, tak se imo IoN da uz v soucasnem stavu doporucit. Jinak do dvou hodim mate steam refund, takze no stress.

Jeste bych nakonec zduraznil, ze IoN byl ve vyvoji jeste PRED tim, nez se PUBG stalo popularni, takze obvinovat vyvojare z toho, ze se ho jen snazi okopirovat a svezt se na popularite BR her opravdu neni na miste. Dela to Battlefield V? Urcite. Dalsi Call of Duty? Rozhodne. Ale IoN si takove obvineni nezaslouzi.
So, Lone Star, now you see that the Evil will always triumph, because Good is dumb! - Lord Dark Helmet @ Spaceballs
Odpovědět

Zpět na „Hry a zábava“