Metro: Exodus - Technická stránka hry

Problémy, zážitky, rady či pořádání LAN party

Moderátor: Baneshee

Odpovědět
Danny202
Začátečník
Začátečník
Registrován: 01. pro 2013
Bydliště: Krnov

Re: Metro: Exodus - Technická stránka hry

Příspěvek od Danny202 »

Taky máte tak světlou noc na Volze? Kdyby nesvítil měsíc, tak to ani nevypadá jako noc. A taky mám divné mraky (dočítají se textury) a bouřka je taky divná. Svítí sluníčko, prší a na nebi ani mráček, ale lítají blesky a kamera se při hromu velkém jak výbuch bomby pěkně natřásá. Vypadá to prostě divně, ale třeba je to jen nějaká anomálie :idea:
Spoiler
PC: Intel Core i9-9900K, SilentiumPC Fortis 5 ARGB, Gigabyte Z390 M Gaming, Kingston Fury Renegade RGB 32GB@3600CL16, ASUS Dual RTX 4070 OC 12GB, Crucial MX100 256GB + Crucial MX500 1x 500GB + 1x 2TB, Seasonic Focus GX 750 Gold , Fractal Design Arc Mini, Windows 10 Home
Monitor: Dell S2721DGFA (1440p, 165Hz, G-SYNC Compatible)
Příslušenství: Yenkee Zero YMS 3000 e-Sport PRO, Yenkee Zero YKB 3000 TKL, Kingston HyperX Cloud Revolver
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: Metro: Exodus - Technická stránka hry

Příspěvek od Krteq »

Ache píše:Tak za ty duchy (ghosting) v pohybu některých objektů (tady zbraň) nemůže DLSS, ale prostě ten temporal filtr
Aha, takže za ghosting vlastně nemůže DLSS 2.0 ale temporal filtr, který je nedílnou součástí DLSS 2.0 ... To prostě nevymyslíš :mrgreen:

BTW, ve hrách, kde je DLSS implementovano, není TAA při zapnutém DLSS aktivní. Resp. TAA je DLSS nahrazeno, jak už v DLSS vlákně podotkl webwalker
Ache
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 26. zář 2006
Bydliště: Plzeň

Re: Metro: Exodus - Technická stránka hry

Příspěvek od Ache »

Krteq píše:Aha, takže za ghosting vlastně nemůže DLSS 2.0 ale temporal filtr, který je nedílnou součástí DLSS 2.0 ... To prostě nevymyslíš :mrgreen:

BTW, ve hrách, kde je DLSS implementovano, není TAA při zapnutém DLSS aktivní. Resp. TAA je DLSS nahrazeno, jak už v DLSS vlákně podotkl webwalker
Jo, ale výsledek je ten, že se to chová stejně, ale jen při DLSS ON to vadí. :roll: Prostě zlá nvidia použila také temporal filtr, který už máme ve hrách několik let v podobě TAA vyhlazování, které maže často obraz naprosto šíleně (aby se zamaskoval dithering / checkerboard. Nejtragičtější případ je asi RedDead 2. Kde po vypnutí mazače TAA máme zase otřesný dithering.

V metru sem zkoušel zapínat a vypínat DLSS a ghosting je naprosto totožný... rozdíly mezi DLSS ON / OFF jsou spíš viditelné na rozdílném ditheringu stínů... ale zase! kurva plně raytracovaný nasvícení / GI (i když trochu z lagem - baterka se odrazí asi až za 0,5-1s) a na RTX 2070 stále 60+ fps? :o Já čekal po tom původním metru (kde nasvícení bylo jen s jedním odrazem, takže to obraz v 90% spíš ztmavilo. Nejvíc mě ale dostalo, že Raytracing nejde vypnout - pouze přepnout jeho rozlišení. Vypnout jsou pouze RTX Odrazy, ale tyspíš žerou (na Volze) výkon CPU.

Každopádně dělat z DLSS 2.1 nějaké ghostující monstrum, když to samé nám tu dělá TAA nebo SMAA Tx už nějakou dobu, mě přijde dost neobjektivní hodnocení. A v metru není v tomhle ohledu žádný rozdíl - co ghostuje s DLSS (Q) ghostuje i bez něj, kdy tam je TAA filtr. Temporal filtr má svoje mouchy, ale díky němu je zase obraz v pohybu stabilnější, než bez vyhlazování hran. I když, dnes už můžeme jen vzpomínat na doby, kdy se jelo s poctivým super-samplingem. Uvidíme s jakým zázrakem přijde áemdéčko...

Jinak padl tu dotaz ta VSR - a ano dělá to taky viditelné zhoršení u některých efektů jako v Residentovi... až na to že v metru to ani nepřidá výkon Takže nezapínat. Nadávat na DLSS, které přidává obrovský množství výkonu je in, ale že nějaká taková *** slušně kurví obraz a nepřidá téměř nic - to je ok :roll:

VRS ON: https://abload.de/img/metroexodus_2021_05_066jmm.png
VRS OFF: https://abload.de/img/metroexodus_2021_05_00nkok.png
tohle je něco, co musí zůstat OFF, proč se na to nenadává jako na DLSS 2.x? :!: :idea:
AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B550 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | INNO3D RTX 4070 Ti "GDDR7X Edition" | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
Danny202
Začátečník
Začátečník
Registrován: 01. pro 2013
Bydliště: Krnov

Re: Metro: Exodus - Technická stránka hry

Příspěvek od Danny202 »

Spoiler
PC: Intel Core i9-9900K, SilentiumPC Fortis 5 ARGB, Gigabyte Z390 M Gaming, Kingston Fury Renegade RGB 32GB@3600CL16, ASUS Dual RTX 4070 OC 12GB, Crucial MX100 256GB + Crucial MX500 1x 500GB + 1x 2TB, Seasonic Focus GX 750 Gold , Fractal Design Arc Mini, Windows 10 Home
Monitor: Dell S2721DGFA (1440p, 165Hz, G-SYNC Compatible)
Příslušenství: Yenkee Zero YMS 3000 e-Sport PRO, Yenkee Zero YKB 3000 TKL, Kingston HyperX Cloud Revolver
Ache
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 26. zář 2006
Bydliště: Plzeň

Re: Metro: Exodus - Technická stránka hry

Příspěvek od Ache »

Na těch screenech u rusáků je taky vidět, že DLSS dává lépe prokreslené tenklé linie (dráty, vzdálené sloupy...). Fakt nevidím důvod DLSS (Q) vypínat, když to lépe prokresluje a vyhlazuje.

Tady ještě přidávám porovnávačku s tím posuvníkem - takže bezu přepínání obrazu to můžete hezky porovnat.
https://cdn.knightlab.com/libs/juxtapos ... 443c729a29

Suma sumárum, DLSS lépe prokresluje vzdálenější tenké linie, ty s obyč TAA mizí a občas shimerují. DLSS sice také trpí na shimering, ale zase v jiných případech. Vliv tam má i odlišný LOD - při DLSS se renderuje v nižší rozlišení a tak i některé textury mají o stupeň nižší rozlišení.

Druhá věc je, že hra je závislá hlavně na procesoru, takže s DLSS začne RTX 2070 makat až někde v 2560x1440 rozlišení. :) Takže hra, kde zase klidně můžu zapnout DSR na QHD :)

Ze srandy sem dávám i porovnání s DLSS Ultra performance (tedy render v 640x360) - fps navíc nešlo, protože CPU... hromada ditheru a kvůli nízkýmu LOD rozmazaný textury... ale hrany stále ostré a i ty vzdálené objekty jsou prokreslené mazec.

https://cdn.knightlab.com/libs/juxtapos ... 443c729a29

Použitelný to moc není - a ani to kvůli CPU limitu nedává smysl. Ale všimněte si jak si to dokáže zrekonstruovat ty vzdálené sloupy el vedení - stále lépe než v nativu. škoda že ta hra mění s rozlišením i LOD = jediný důvod proč šlo fps proti DLSSQ nahoru a kvalita textur výrazně dolů.
AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B550 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | INNO3D RTX 4070 Ti "GDDR7X Edition" | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
Paul
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 15. srp 2004
Kontaktovat uživatele:

Re: Metro: Exodus - Technická stránka hry

Příspěvek od Paul »

Krteq píše:
Ache píše:Tak za ty duchy (ghosting) v pohybu některých objektů (tady zbraň) nemůže DLSS, ale prostě ten temporal filtr
Aha, takže za ghosting vlastně nemůže DLSS 2.0 ale temporal filtr, který je nedílnou součástí DLSS 2.0 ... To prostě nevymyslíš :mrgreen:

BTW, ve hrách, kde je DLSS implementovano, není TAA při zapnutém DLSS aktivní. Resp. TAA je DLSS nahrazeno, jak už v DLSS vlákně podotkl webwalker
TAA maže úplně stejně, ne-li víc, a framerate je o desítky procent nižší. A bez TAA (či DLSS) dnešní hry prakticky ani nefungujou.
zhor píše:Tak ja se bohuzel dostanu jen do menu, po spusteni hry vzdy BSOD, diky tomu zkurvenymu updatu 20H2. Budu muset udelat reinstal 1909 kde vsechno perfektne fungovalo.
20H2, resp. úplně nejnovější verzi win co je normálně dostupná mám taky, a Metro jede rock stable ve 4K na extreme a RT ultra. Tak nevím jestli to bude vyloženě tím updatem, nebo tím že tam máš něco rozesraný. Ale reinstallem určitě nic nezkazíš (ale možná ani nevyřešíš).
Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus X470 Gaming, 2*8GB FlareX@3200, nVidia RTX 3080Ti, 500GB SSD Evo 970, 2TB Crucial MX500, 120GB M4 SSD, 2 * Samsung F1 1TB SATAII, A4-Tech A7, Panasonic ST50 55" Plasma, NEC 24WMGX3 24", Win10 64bit Home, Steam Deck

If you have been voting for politicians who promise to give you goodies at someone else's expense, then you have no right to complain when they take your money and give it to someone else, including themselves.
stylar
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 06. říj 2014
Bydliště: Bučovice

Re: Metro: Exodus - Technická stránka hry

Příspěvek od stylar »

Prej ta hra je moc světlá i oproti předchozí verzi, ale hlavně mi přijde, že má to totálně rozbitý kontrast a ani in-game gamma nastavení to neopraví, čili se podívám do tmy a vidím šeď, kde nic není a ani žádný detaily, takže ono i zobrazení v SDR je prostě špatný, ale dá se to dobře fixnout přes filtr Expozice/Kontrast, jen lehce doladit black level, aby to moc nezkrhnulo detaily i když v SDR jich stejně moc není a HDR nefunguje korektně s DLSS.
DISPLAY: LG OLED48CX 3840x2160@120Hz 4:4:4 HDR 10bit GPU: MSI GeForce RTX 4090 SUPRIM X 24GB GDDR6X CPU: AMD Ryzen 7 5800X 3,8GHz@4,7GHz boost CPU COOLER: ARCTIC Liquid Freezer II 420 MB: MSI X470 GAMING PLUS - BIOS 7B79vAM1 - ComboAm4v2PI 1.2.0.A. RAM: Corsair Vengeance RGB RT 64GB (4x16GB) DDR4 3200MHz@CL22 STORAGE: Samsung 970 EVO 1TB@PCIe x4 3.0 (OS), Samsung 980 1TB@PCIe x4 2.0, Crucial MX500 1TB@SATA, Crucial BX500 480GB@SATA, HDD Seagate BarraCuda - 4TB (ST4000DM004) PSU: Corsair RMx Series RM850x (v.2021) - 850W CASE: Corsair iCUE 7000X RGB Black (5x Noctua NF-A14 PWM) KEYBOARD: SilentiumPC Gear GK550 Omnis Kailh Brown RGB MOUSE: Glorious Model D Wireless (+Grip Tape) SPEAKERS: Edifier R1280T (42Watt RMS) OS: Microsoft Windows 11 Pro CZ 64-bit v22H2
Ache
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 26. zář 2006
Bydliště: Plzeň

Re: Metro: Exodus - Technická stránka hry

Příspěvek od Ache »

Jo ta černá a celkově kontrast je tam dojebanej - jako kdyby to jelo v tom omezeným režimu 16-235 :| Ve dne to tolik nevadí, ale jak sem si to rozehrál včera v noci, tak mi to trochu vadilo. To je jak kdyby chtěli na téhle hře demonstrovat "výhody" HDR tím že dojebou SDR. :angry2:
AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B550 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | INNO3D RTX 4070 Ti "GDDR7X Edition" | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
ArgCZ
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 16. črc 2010

Re: Metro: Exodus - Technická stránka hry

Příspěvek od ArgCZ »

Nikdo nemusí výhody HDR demonstrovat jakýmkoli zásahem do SDR, to je mega blábol
PS5, LG OLED65BX, Samsung HW-Q700A + SWA-9500S = 5.1.4 Dolby Atmos, DTS:X
Ache
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 26. zář 2006
Bydliště: Plzeň

Re: Metro: Exodus - Technická stránka hry

Příspěvek od Ache »

SDR je tu očividně dojebaný, proti tomu nelze nic říct. Jak vypadá v téhle hře hype HDR těžko říct - nemam monitor co to podporuje.
AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B550 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | INNO3D RTX 4070 Ti "GDDR7X Edition" | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
ArgCZ
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 16. črc 2010

Re: Metro: Exodus - Technická stránka hry

Příspěvek od ArgCZ »

hype HDR.... ty jsi jeden z mála lidí co ještě nevstřebal že je to prostě další stupeň v zobrazení a dnes už normální součást která se nepřežene a nezmizí, zcela upřímně tmavou scénu v noci na IPS panelu si moc dobře pamatuju z dob kdy jsem na IPS hrál a rozbitý je to z podstaty technologie panelu, v metru to může tedy být jen ještě horší než obvykle
PS5, LG OLED65BX, Samsung HW-Q700A + SWA-9500S = 5.1.4 Dolby Atmos, DTS:X
Ache
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 26. zář 2006
Bydliště: Plzeň

Re: Metro: Exodus - Technická stránka hry

Příspěvek od Ache »

V metru ale tmavá scéna není rozbitá IPS technologií, ale tím, že tam je očividně dojebaný kontrast (černá má šedou úroveň). Celkem by mě zajmalo, co s tim provedli, protože vylepšený raytracing nasvícení je tím docela zabíjený. Tmavý scény nemají tu správnou atmosféru jako v původní verzi (kde zase naopak RT dělalo občas ty scény až moc tmavé).

Sice se to dá trochu ošéfovat díky tomu freestyle filtru, ale stejně - očividně tady není obraz v plném rozsahu 0-255 odstínů.
AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B550 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | INNO3D RTX 4070 Ti "GDDR7X Edition" | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
usc
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 26. říj 2009

Re: Metro: Exodus - Technická stránka hry

Příspěvek od usc »

Ache píše: Jinak padl tu dotaz ta VSR - a ano dělá to taky viditelné zhoršení u některých efektů jako v Residentovi... až na to že v metru to ani nepřidá výkon Takže nezapínat. Nadávat na DLSS, které přidává obrovský množství výkonu je in, ale že nějaká taková *** slušně kurví obraz a nepřidá téměř nic - to je ok :roll:

VRS ON: https://abload.de/img/metroexodus_2021_05_066jmm.png
VRS OFF: https://abload.de/img/metroexodus_2021_05_00nkok.png
tohle je něco, co musí zůstat OFF, proč se na to nenadává jako na DLSS 2.x? :!: :idea:
Super, diky za info.

Co sa mna tyka - DLSS samotne je urcite super, no bohuzial v kombinacii s HDR nadobudaju pohybujuce sa efekty brutalne tiene. V ramci rychleho googlenia som zistil, ze sa to neobtazovali opravit ani v kombinacii s DLSS 1.0. Co by bolo este ok, kedze to tam bolo iba tak na ukazku.

Inak mam dojem, ze i pri HDR mode ma obraz akusi "vignette", co teraz neviem, ci je umelecky zamer, alebo TV.
R9 5950X - Crosshair VIII Hero Wifi - Trident Z Neo 32GB GTZN - 3080 FTW Ultra 10GB - SB ZxR
970 Pro 512GB - 980 Pro 1TB - 640GB Caviar Blue - Ironwolf 4T - Exos 7E8 8T - Exos 16X 16T
Evolv X + 3 x NF-A14 PWM Chromax - Kraken x72 + 3 x NF-A12 PWM - Thor 850W
38GN950 - 2 x u2410 - Alloy Elite RGB - G502 Hero - Z906 - G Pro X Wireless
= OLED C9 + K63 Wireless Gaming Lapboard + G502 Lightspeed =
Flow X13 + MX Anywhere 3
zhor
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 26. čer 2005
Bydliště: Liberec

Re: Metro: Exodus - Technická stránka hry

Příspěvek od zhor »

Me to hlasi ze system nesplnuje pozadavky - shader SM6.5 a grafika DXR1.1+, co je to za pitomost, kde to mam sehnat? Win mam 1909 s posledni aktualizaci a ovladacema 466.27 (Standard).
PC1: CPU=i7-11700F+NH-U12A | MB=Asus TUF B560M-Plus | RAM=Corsair LPX 2x16G 3600 | GPU=Asus RTX4070 Dual | SSD=Samsung 970 Evo Plus 1T+SSHD: Seagate FireCuda 2T | PS=Corsair TX750M | Case=FD FocusG Mini | Mon= MAG272-165Hz | OS=W10Pro |
PC2: CPU=i7-6700K+NH-U9B | MB=Asus Z170M-Plus | RAM=Corsair LPX 2x8G 3200 | GPU=EVGA GTX980 SC | SSD=Samsung 850 Evo 250G | OS=Kubuntu |
killerek
Začátečník
Začátečník
Registrován: 09. pro 2003
Bydliště: Praha

Re: Metro: Exodus - Technická stránka hry

Příspěvek od killerek »

Zkus Dxdiag
zhor
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 26. čer 2005
Bydliště: Liberec

Re: Metro: Exodus - Technická stránka hry

Příspěvek od zhor »

Dxdiag hlasi vse OK, napadlo me jestli SM6.5 a DXR1.1 nejsou nejaky ficury updatu 20H2, kterej zatim nemam. Zajimalo by me proto jestli to nekomu bezi na win 1909.
PC1: CPU=i7-11700F+NH-U12A | MB=Asus TUF B560M-Plus | RAM=Corsair LPX 2x16G 3600 | GPU=Asus RTX4070 Dual | SSD=Samsung 970 Evo Plus 1T+SSHD: Seagate FireCuda 2T | PS=Corsair TX750M | Case=FD FocusG Mini | Mon= MAG272-165Hz | OS=W10Pro |
PC2: CPU=i7-6700K+NH-U9B | MB=Asus Z170M-Plus | RAM=Corsair LPX 2x8G 3200 | GPU=EVGA GTX980 SC | SSD=Samsung 850 Evo 250G | OS=Kubuntu |
Paul
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 15. srp 2004
Kontaktovat uživatele:

Re: Metro: Exodus - Technická stránka hry

Příspěvek od Paul »

Jo podle steam fór to vyžaduje tu nejnovější verzi Windows, na který ti to házelo BSOD :mrgreen:
Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus X470 Gaming, 2*8GB FlareX@3200, nVidia RTX 3080Ti, 500GB SSD Evo 970, 2TB Crucial MX500, 120GB M4 SSD, 2 * Samsung F1 1TB SATAII, A4-Tech A7, Panasonic ST50 55" Plasma, NEC 24WMGX3 24", Win10 64bit Home, Steam Deck

If you have been voting for politicians who promise to give you goodies at someone else's expense, then you have no right to complain when they take your money and give it to someone else, including themselves.
zhor
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 26. čer 2005
Bydliště: Liberec

Re: Metro: Exodus - Technická stránka hry

Příspěvek od zhor »

BSOD mi to hazi furt i kdyz jsem dal zpatky 1909, asi se neco posralo v PC, nejspis napajeni.
PC1: CPU=i7-11700F+NH-U12A | MB=Asus TUF B560M-Plus | RAM=Corsair LPX 2x16G 3600 | GPU=Asus RTX4070 Dual | SSD=Samsung 970 Evo Plus 1T+SSHD: Seagate FireCuda 2T | PS=Corsair TX750M | Case=FD FocusG Mini | Mon= MAG272-165Hz | OS=W10Pro |
PC2: CPU=i7-6700K+NH-U9B | MB=Asus Z170M-Plus | RAM=Corsair LPX 2x8G 3200 | GPU=EVGA GTX980 SC | SSD=Samsung 850 Evo 250G | OS=Kubuntu |
Ache
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 26. zář 2006
Bydliště: Plzeň

Re: Metro: Exodus - Technická stránka hry

Příspěvek od Ache »

Mno pokud máš to cop v podpisu, tak bych se ani nedivil, CPU může mít peak 200W grafika klidně 300W + zbytek... to na 550W zdroji není ideál. :-D
AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B550 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | INNO3D RTX 4070 Ti "GDDR7X Edition" | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
HEAD
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 27. lis 2005
Bydliště: Usti n/L
Kontaktovat uživatele:

Re: Metro: Exodus - Technická stránka hry

Příspěvek od HEAD »

CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-Sapphire 6800XT 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
Odpovědět

Zpět na „Hry a zábava“