Stránka 1 z 2

World War Z - Technická stránka hry

Napsal: pát 19. dub 2019, 22:11
od -IRONHIDE-

Re: World War Z - Technická stránka hry

Napsal: sob 20. dub 2019, 08:58
od Mr_Trollfan
290X nad 1060. Well done. :|

Re: World War Z - Technická stránka hry

Napsal: sob 20. dub 2019, 09:04
od AllowedCry
Co jako? Všechny AMD tam mají výkon, který kdyby byl ve všech hrách, byl by to rudý sen :D

Re: World War Z - Technická stránka hry

Napsal: sob 20. dub 2019, 09:20
od Mr_Trollfan
Keby si pred 6 rokmi vytiahol 6 rocnu grafiku tak si na nej pomaly nezahras. Tak to ide dnes smutne vykonovo nahoru. Vidim to tak ze uz to bude len a len nuda.

Re: World War Z - Technická stránka hry

Napsal: sob 20. dub 2019, 16:31
od HEAD
Narocnost se posouva s konzolema.Az vyjdou nove konzole, tak pocitam ze odpadnou 4jadrove cpu a 16Gbram nebude stacit + se to posune graficky hodne dopredu.

Re: World War Z - Technická stránka hry

Napsal: čtv 2. kvě 2019, 15:35
od Paul
hlavně ten 8core ryzen zamává s cpu..pokud budou vývojáři cílit na konzolích furt na 30fps i na 8core ryzenu, tak jsem zvědav co bude potřeba na PC ke stabilním 60ti.

Re: World War Z - Technická stránka hry

Napsal: čtv 2. kvě 2019, 16:05
od Sobo
Pokud budou mit 30FPS target, tak to bude z duvodu GPU bottlenecku (typicky pro 4K). On ten 8C Ryzen je sice proti Jaguaru velky upgrade, ale pobezi to maximalne na 3Ghz s nejakyma basic 2400-2667 Mhz RAMkama, zatimco desktop Zen 2 by mel davat minimalne 4.5Ghz a umet 3600+ pameti s lepsim casovanim, takze i tak budou desktop masiny easy o 50+% dal ciste na CPUcku.

Re: World War Z - Technická stránka hry

Napsal: pát 3. kvě 2019, 13:40
od LastPCgamer
Cisto teoreticky ked bude nejaka hra saturovat 8C ryzen v novych konzolach na maximum pri 30FPS tak aj pri tom 50% rozdiele vo vykone skoncis na PC verzii s 45 FPS. :D
Podla mna dostane pri novych konzolach 144Hz gaming tazko cez usta a budeme radi ak dame na PC s najvykonnejsim CPU 60 FPS.

Re: World War Z - Technická stránka hry

Napsal: pát 3. kvě 2019, 14:23
od dexterav
tak reálne je otázne či existuje HW, hlavne GK, na 4K/60hz bez nejakých low/med detailov alebo kompromisov
a oni potom napíšu 8k na konzoliach, ach jo :mrgreen:

Re: World War Z - Technická stránka hry

Napsal: pát 3. kvě 2019, 20:52
od Shaquille
Proc by nemela PS5 podporovat 8k rozliseni? Zobrazovace uz jsou, content se zacina objevovat, Olympiada v Tokyu na domaci pude je idealni.
O tom, ze budou hry nativne v 8k jsem nikde necetl ani radek, ale hlavne si rejpnout, ach jo...

Re: World War Z - Technická stránka hry

Napsal: pát 3. kvě 2019, 21:06
od havli
Na sledovani olympiady snad staci samotna TV. :roll:
Jen pro pripomenuti - 8k ma pri stejnych detailech a fps cca ctyrnasobne naroky na vykon proti 4k. Takze tezko uvazovat o nejakem hrani v takovem rozliseni.

Re: World War Z - Technická stránka hry

Napsal: pát 3. kvě 2019, 21:31
od Shaquille
za predpokladu, ze bude zdarma urcite, pokud bude placena, proc ne jako soucast Playstatin Network clenstvi...

Re: World War Z - Technická stránka hry

Napsal: pát 3. kvě 2019, 22:19
od dexterav
Shaquille píše:Proc by nemela PS5 podporovat 8k rozliseni? Zobrazovace uz jsou, content se zacina objevovat, Olympiada v Tokyu na domaci pude je idealni.
O tom, ze budou hry nativne v 8k jsem nikde necetl ani radek, ale hlavne si rejpnout, ach jo...
ak sa nebavíme pri konzoliach o hrách tak o čom?
jako fakt o pozeraní tv? na to nepotebujem ani pc ani konzolu ...
to nemá nič rýpaním...

Re: World War Z - Technická stránka hry

Napsal: sob 4. kvě 2019, 12:54
od Atapi
Pojede to přinejlepším stejně jako 4k na ps 4 pro, nevím co v tom kdo hledá že by to mělo bejt. :) Teda většina top her na tom nebude, ty co tam budou, tak budou z většiny používat techniky na úsporu výkonu a nativně v tom pojedou jen hry co dávaj na high end PC stovky fps, fifa a podobně, jestli vůbec, to by na těch 30 nebo i 60 fps mohlo 8K dát.
Já budu naopak rád, pokud stoupnou nároky a s tím i technická stránka her, však jde ten vývoj v poslední době šnečím tempem.

Jinak koukám další exclusivka co není na steamu, tak zas nic. :lol:

Re: World War Z - Technická stránka hry

Napsal: sob 4. kvě 2019, 13:30
od havli
Jako 4k na PS4 to fakt nepojede, protoze 4x tolik vykonu na PS5 mit nebudes. Podle aktualnich spekulaci bych to videl na slaby dvojnasobek GPU vykonu. Cili kde na PS4 4k jede 30 fps, tam by na PS5 8k mohlo dat 15.

Re: World War Z - Technická stránka hry

Napsal: sob 4. kvě 2019, 13:43
od Atapi
"Přinejlepším"... některý hry jedou 4k 60 fps (i když snad skoro všechno přepočítané), tak to pojede 8k 30fps, výjimečně něco (ve stylu rocket league a podobnejch hovadin) možná 60 a hotovo, marketing má splněno, na shledanou u PS6. :lol:

Re: World War Z - Technická stránka hry

Napsal: sob 4. kvě 2019, 14:33
od Shaquille
dexterav píše:
Shaquille píše:Proc by nemela PS5 podporovat 8k rozliseni? Zobrazovace uz jsou, content se zacina objevovat, Olympiada v Tokyu na domaci pude je idealni.
O tom, ze budou hry nativne v 8k jsem nikde necetl ani radek, ale hlavne si rejpnout, ach jo...
ak sa nebavíme pri konzoliach o hrách tak o čom?
jako fakt o pozeraní tv? na to nepotebujem ani pc ani konzolu ...
to nemá nič rýpaním...
Ano, PS neni jen o hrach... Stejne jako Xbox. Ze ty si 8k automaticky spojujes s nativnim hranim je tvuj pohled, ja mam proste jiny.

Re: World War Z - Technická stránka hry

Napsal: sob 4. kvě 2019, 15:43
od dexterav
každý si to spojí z hraním...
support 8k na krabici to predá parádne, pochybujem že tam dopíšu "ale len výstup na obrazovku" :mrgreen:

Re: World War Z - Technická stránka hry

Napsal: sob 4. kvě 2019, 15:50
od Shaquille
kazdy ne, mluv za sebe...
urcite budou lidi kupovat PS5 kvuli 8k, to je dobry ulet.

Re: World War Z - Technická stránka hry

Napsal: sob 4. kvě 2019, 20:12
od LastPCgamer
Neviem o čom sa tu bavite ale 8k rozlisenie v hrach na PS5 nebude a o tom som 100% presvedceny lebo PS5 budu cielit na 4K rozlisenie ktore použivaju sucasne mainstream TV a budu tlacit kvalitu grafickeho spracovania vyssie. 8K to bude najskôr maximalne podporovne rozlisenie vydeo vystupu ktory ta konzola ponukne.