Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Funkce report, slouží pro upozornění na porušení pravidel, ne vzkazy moderátorům.

Právě je út 24. listopad 2020, 05:36

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Odpovědět na téma  [ 104 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  další
Autor Zpráva
 Předmět: Re: Control - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: pá 5. červen 2020, 19:11 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 15. srpen 2004
Nahoru
Tak dohráno, EGS ukazuje 34 hodin. Splněny všechny sidequesty, nalezeny kostýmy..byla to pecka. Teď ještě Foundation a v srpnu snad AWE.

_________________
Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus X470 Gaming, 2*8GB FlareX@3200, nVidia RTX 2080Ti, 500GB SSD Evo 970, 2TB Crucial MX500, 120GB M4 SSD, 3 * Samsung F1 1TB SATAII, A4-Tech A7, Panasonic ST50 55" Plasma, NEC 24WMGX3 24", Win10 64bit Home

If you have been voting for politicians who promise to give you goodies at someone else's expense, then you have no right to complain when they take your money and give it to someone else, including themselves.


 Profil  
 Předmět: Re: Control - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: po 8. červen 2020, 17:53 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 03. únor 2010
Bydliště: Buranov vedle Prahy
Nahoru
Nevěděli byste někdo o nějakém úseku (tak minuta) ve hře, kde by se daly dobře testovat grafické karty (no a samozřejmě aby tam byl nějak dobře vidět přínos raytracingu)?

_________________
Chtěl bych se stát profesionálním pískačem. Už teď jsem v tom sice hvězda, ale chtěl bych se ještě zdokonalit a začít se tím živit.
GPUreport.cz


 Profil  
 Předmět: Re: Control - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: po 8. červen 2020, 21:32 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. září 2006
Bydliště: Plzeň
Nahoru
Tak náročný je to na GPU v celé hře :-D Viditelný přínos raytracingu? V celé hře, ale protože nejvíc jsou vidět ty odrazy, tak já si myslím, že někde na začátku ty prosklený kancly (sekce executive) jsou ideál. V téhle hře nemá smysl hledat nějaký extra úseky. Je tam jeden - ta chodba, kde bylo jediný místo z celý hry, kde i bez souboje kleslo fps na 50 (v QHD @ DLSS 720p). Jinak zbytek hry běhal +- stejně. To si asi vyzkoušej sám kde se ti to bude nejlíp testovat a opakovat. (podle mě asi je nejlepší na opakovatelný průběh úplný začátek hry)

_________________
AMD Ryzen 7 3700X | MSI B450 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | GeForce RTX 2070 | 500GB SSD (NVME) + 1TB SSD (SATA) + 4TB Barracuda
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 (250Ω) | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | Philips 246E7QDSW @ 80Hz


 Profil  
 Předmět: Re: Control - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: út 9. červen 2020, 14:20 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Hlavne problem je, ze se tam neda nekde jen tak bezet minutu chodbou, aniz by se tam ruzne nespawnuli enemaci, takze to pak neni pokazdy stejny prubeh. Dobra je na test v Research Sector ta velka hala se schodistem, ale bitce se tam nejde vyhnout. Mozna v Executive Affairs se moc nespawnuji.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Control - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: st 10. červen 2020, 13:52 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 03. únor 2010
Bydliště: Buranov vedle Prahy
Nahoru
@Ache, Hladis: Díky vše vyzkouším. Já už jsem tam tak nějak běhal, ale pořád se mi nic nelíbí :(
Prý do Control chystají vestavěný benchmark, ale nechce se mi už čekat. Proběhnu tedy ten začátek ještě jednou.

_________________
Chtěl bych se stát profesionálním pískačem. Už teď jsem v tom sice hvězda, ale chtěl bych se ještě zdokonalit a začít se tím živit.
GPUreport.cz


 Profil  
 Předmět: Re: Control - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: st 10. červen 2020, 14:38 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. září 2006
Bydliště: Plzeň
Nahoru
Jo ta úvodní sekvence ani nespawnuje žádné enemáče. Takže teoreticky se dá testovat hned od prvního snímku, kdy kamera najíždí na Jesse, a pak dál chodnou do patra je to stále stejně opakovatelné. Ale náročností grafiky asi tenhle začátek neohromí. Jen v tom záběru na Jesse je krásně vidět vliv DLSS 2.0, kdy vypadá lépe než v nativu (hlavně lépe vyhlazené vlasy). Budeš vůbec zohledňovat v recenzích DLSS? Feature, která nejen zvedá výkon, ale určitým způsobem i kvalitu obrazu (hlavně transparentní textury v pohybu).

_________________
AMD Ryzen 7 3700X | MSI B450 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | GeForce RTX 2070 | 500GB SSD (NVME) + 1TB SSD (SATA) + 4TB Barracuda
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 (250Ω) | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | Philips 246E7QDSW @ 80Hz


 Profil  
 Předmět: Re: Control - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: čt 11. červen 2020, 10:48 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 03. únor 2010
Bydliště: Buranov vedle Prahy
Nahoru
Tak něco malého jsem tam v úvodu našel, i když tam ta grafika není zrovna nějak ohromující (navíc mě tam zlobí Screen Space Reflection a sem tam se mi tam znenadání rozmáznou textury).
DLSS? Přímo v recenzích grafických karet ne (max poznámka někde v textu a zařazení do plusů), ale bude-li nějaký rozbor hry (výkon AMD vs NVIDIA), která DLSS podporuje, pak určitě ano. Problém ale bude s porovnáváním obrazu (GPUreport na to není stavěnej).

_________________
Chtěl bych se stát profesionálním pískačem. Už teď jsem v tom sice hvězda, ale chtěl bych se ještě zdokonalit a začít se tím živit.
GPUreport.cz


 Profil  
 Předmět: Re: Control - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: čt 11. červen 2020, 11:54 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. září 2006
Bydliště: Plzeň
Nahoru
SSR tam opravdu nevypadá nijak extra. Je vidět, že se zaměřili hlavně na optimalizaci RT (který tento efekt nahrazuje také). Bez RT ta hra místy přichází o tu atmosféru, a s RT je zase na hranici plynulosti. Proto ten dotaz. Když dáš recenzi s RT OFF - tak nemáš plný potenciál hry využit. Když dáš zase jen RT ON, a DLSS ignorovat, vyjde ta hra jako nehratelná téměř na všem (možná ve FHD to pak dá 2080Ti nebo s přimhouřeným okem 2080S). Jako benchmark možná dobrý, ale neodpovídá pak realitě, v jakém nastavení to pak lidi hrají (nepředpokládám , že většina majitelů 2080Ti je majitel FHD monitoru). Takhle pak vyjde Control s RT nepoužitelný i když realita je taková, že díky DLSS to já celé dohrál v 2560x1440 @ 60fps @ RTX 2070 natural.

Jak připomínám vliv na kvalitu obrazu je značný - DLSS dokreslí i textury, který obyčejný upscaling nemá šanci bez AI opravit (i kdyby se použil sebelepší sharpen filtr )
upscaling: https://abload.de/img/control_dx12_2020_dls4kj7s.jpg
DLSS: https://abload.de/img/control_dx12_2020_dlsglj93.jpg

_________________
AMD Ryzen 7 3700X | MSI B450 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | GeForce RTX 2070 | 500GB SSD (NVME) + 1TB SSD (SATA) + 4TB Barracuda
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 (250Ω) | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | Philips 246E7QDSW @ 80Hz


 Profil  
 Předmět: Re: Control - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: čt 11. červen 2020, 12:00 
Žlutá karta
Žlutá karta

Založen: 20. únor 2008
Nahoru
sorry,ale hnus to je v oboch pripadoch


 Profil  
 Předmět: Re: Control - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: čt 11. červen 2020, 12:05 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. září 2006
Bydliště: Plzeň
Nahoru
doporučení: Zajdi si na oční. :P

_________________
AMD Ryzen 7 3700X | MSI B450 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | GeForce RTX 2070 | 500GB SSD (NVME) + 1TB SSD (SATA) + 4TB Barracuda
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 (250Ω) | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | Philips 246E7QDSW @ 80Hz


 Profil  
 Předmět: Re: Control - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: čt 11. červen 2020, 12:12 
Žlutá karta
Žlutá karta

Založen: 20. únor 2008
Nahoru
vidim ze zijes v nejakej subjektivnej bubline reality..tu sa neoplati dalej diskutovat


 Profil  
 Předmět: Re: Control - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: čt 11. červen 2020, 13:43 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 03. únor 2010
Bydliště: Buranov vedle Prahy
Nahoru
Tak transparentní textury umí DLSS2 naprosto skvěle, o tom žádná. Ale také jsem si všiml zvýrazněného shimeeringu na hranách lesklých předmětů. Pro jistotu jsem to otestoval i ve Wolfenstein Youngblood, a tam se to objevovalo také. V každém případě je to ale nesrovnatelně lepší než předchozí verze DLSS.

_________________
Chtěl bych se stát profesionálním pískačem. Už teď jsem v tom sice hvězda, ale chtěl bych se ještě zdokonalit a začít se tím živit.
GPUreport.cz


 Profil  
 Předmět: Re: Control - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: čt 11. červen 2020, 19:34 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. září 2006
Bydliště: Plzeň
Nahoru
Jo ten shimmering se občas vyskytuje, nejspíše defekt toho temporal filtru. klasické TAA totiž občas taky dělá podobnou neplechu (poblikávají tenké linie a pod) , ale za to jinak čisté vyhlazení to stojí.

_________________
AMD Ryzen 7 3700X | MSI B450 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | GeForce RTX 2070 | 500GB SSD (NVME) + 1TB SSD (SATA) + 4TB Barracuda
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 (250Ω) | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | Philips 246E7QDSW @ 80Hz


 Profil  
 Předmět: Re: Control - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: čt 11. červen 2020, 20:59 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Ache:
No SSR tam nevypada nijak extra uz z principu. To neni ze by se na nej vyflakli kvuli RT. Taky samo ty neduhy SSR vyniknou kdyz to muzes hned vzajemne srovnat. Jinak RT tam jde bez DLSS i bez 2080 S-Ti, jen ne na plny kotel. RT na Medium jede i na 2070S s udrzenim 60 fps a vesmes jsem to takhle i dohral.

Je to tezky testovat a zacatek zrovna neni uplne idealni na testy GPU. Pokud chteji brzo vydat nejaky interni benchmark, tak bych radsi pockal na nej. Jeste jsem dumal kde by byla nejaka delsi pasaz s ukazkou efektu a kde by to nebyl spawn point, ale nenapada me. Musely by se mistnosti vycistit od enemaku a pak probehnout, ale kvuli velky destrukci prostredi to taky neni identicky, o casovy narocnosti nemluve. Jinak porovnavaci testy GPU by mely asi obsahovat i DLSS test vykonu a test RT vykonu.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Control - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: čt 11. červen 2020, 22:09 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. září 2006
Bydliště: Plzeň
Nahoru
Hladis napsal:
No SSR tam nevypada nijak extra uz z principu. To neni ze by se na nej vyflakli kvuli RT. Taky samo ty neduhy SSR vyniknou kdyz to muzes hned vzajemne srovnat. Jinak RT tam jde bez DLSS i bez 2080 S-Ti, jen ne na plny kotel. RT na Medium jede i na 2070S s udrzenim 60 fps a vesmes jsem to takhle i dohral.
Na medium ale běží jen odrazy, Indirect difuse light anebo kontaktní stíny nejsou aktivní. Já to radši vosolil na max. a DLSS. Když RT efekty, tak všechny. :)

_________________
AMD Ryzen 7 3700X | MSI B450 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | GeForce RTX 2070 | 500GB SSD (NVME) + 1TB SSD (SATA) + 4TB Barracuda
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 (250Ω) | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | Philips 246E7QDSW @ 80Hz


 Profil  
 Předmět: Re: Control - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: pá 12. červen 2020, 07:16 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Ty odrazy jsou stezejni, ten zbytek uz tak velky impact nema. Samo s novou verzi DLSS uz to jde vosolit na max, ale s predchozi to bylo lepsi bez DLSS a s RT na medium a slo to hrat i na kartach jako 2070/S.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Control - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: po 28. září 2020, 15:50 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 15. září 2009
Bydliště: Hradec Králové
Nahoru
Ted jsem zacal hrat, 2560x1440 vse na max vcetne RT a DLSS (1707x960)... zatim vesmes na zacatku hry cca 80 - 100 fps.

Kdyz nepocitam misty trochu zrnity obraz (coz je asi zamer autoru :roll: ), tak se nekde pomalu dotahuji textury a ve vysokem rozliseni se zobrazi az kdyz dojdu bliz k danemu objektu. Da se to nejakym nastavenim ovlivnit, nebo je to zkratka bug/feature? Docela me to prekvapilo, protoze VRAM je zaplnena jen z pulky a je i relativne vysoke vytizeni pci-e (10-15%).

Obrázek

_________________
Ryzen 7 3700X ; ASRock AB350 Pro4 ; 32 GB DDR4 2666 ; Gainward RTX 3080 ; V300 240 GB + 6 TB / 7200 rpm ; Acer XF270HU
Retro PC: Xeon X5687, Radeon X850 XT, 4 GB DDR3, Win98SE; Athlon XP 3000+, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, Win98SE; Pentium III-S 1400, Voodoo2 12MB SLI, 256MB SDR, AWE32 28MB, Win98SE & DOS
Retro PC: ThinkPad 600
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů


 Profil  
 Předmět: Re: Control - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: po 28. září 2020, 20:39 
Začátečník
Začátečník

Založen: 14. červen 2011
Nahoru
Zkontroluj si nastavení textur a nastavení celkově. Když jsem posledně zapnul DLSS a restartoval hru, tak se mi textury nastavily na LOW a já brblal jak DLSS sux, než jsem na to přišel. Taky tam není dobrý zapínat úplně vše. Už si to z hlavy nepamatuji, ale jde, tuším, zapnout naráz SS reflection i RT a rovněž RT shadows spolu se SSAO. Dost divně se to překrývá a dle mého názoru je lepší při RT vypnout ty dva screenspace efekty

_________________
i5 8600K (5GHz All) + HyperX 4x8GB/3200/CL16 + Gigabyte RTX3080 EAGLE OC + TUF Z390M-PRO
AOC 35" 21:9 UW-QHD MWA 3440x1440@100 G-Sync + Fractal Design Define S2


 Profil  
 Předmět: Re: Control - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: út 29. září 2020, 22:06 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 15. září 2009
Bydliště: Hradec Králové
Nahoru
Diky, jo - nejak se tam vloudily textury na low, ted uz je to relativne ok.

SSAO mam zapnute, co jsem videl v nejakem rozboru, tak by se snad nemelo tlouct s RT stinama. Zbezne jsem zkousel vypnout SSAO a zadna velka zmena se nekonala (mimo par fps navrch), ale bylo to jen v jedne scene, nechtelo se mi vic laborovat.

To druhe se po zapnuti RT samo deaktivovalo, cili tam problem neni.

Btw - jak tu nekdo psal, ze nejde DSR + DLSS, tak zrejme to nejaky pozdejsi patch poresil -> normalne zapnout jde. Cili jsem zkusil takovou trosku troll kombinaci 5120x2880 (coz je 4x DSR) + DLSS upscale z 2560x1440.... no, vysledkem bylo konzoloidnich 30 fps, takze takhle asi ne. Zajimave je, ze DLSS z 1707x960 na 5120x2880 je o cosi pomalejsi nez z 1707x960 na 2560x1440. Na tomhle jednom miste rozdil 50 vs 60 fps.

_________________
Ryzen 7 3700X ; ASRock AB350 Pro4 ; 32 GB DDR4 2666 ; Gainward RTX 3080 ; V300 240 GB + 6 TB / 7200 rpm ; Acer XF270HU
Retro PC: Xeon X5687, Radeon X850 XT, 4 GB DDR3, Win98SE; Athlon XP 3000+, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, Win98SE; Pentium III-S 1400, Voodoo2 12MB SLI, 256MB SDR, AWE32 28MB, Win98SE & DOS
Retro PC: ThinkPad 600
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů


 Profil  
 Předmět: Re: Control - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: út 29. září 2020, 23:54 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. září 2006
Bydliště: Plzeň
Nahoru
havli napsal:
Zajimave je, ze DLSS z 1707x960 na 5120x2880 je o cosi pomalejsi nez z 1707x960 na 2560x1440. Na tomhle jednom miste rozdil 50 vs 60 fps.
Co je na tom zajímavého? Je to pomalejší o výkon tensor jednotek, které musí vymyslet více pixelů DLSS zadarmo opravdu není. :)

_________________
AMD Ryzen 7 3700X | MSI B450 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | GeForce RTX 2070 | 500GB SSD (NVME) + 1TB SSD (SATA) + 4TB Barracuda
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 (250Ω) | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | Philips 246E7QDSW @ 80Hz


 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 104 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  další


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: Žádní registrovaní uživatelé a 28 anonymních


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum, Zásady ochrany osobních údajů.