Stránka 11 z 15

Re: Red Dead Redemption 2 - Technická stránka hry

Napsal: stř 13. lis 2019, 12:28
od rbclass
tak to budes mat nieco zle s kompom ked to uz aj v nvidii pada a tebe nie :D ;)

Re: Red Dead Redemption 2 - Technická stránka hry

Napsal: stř 13. lis 2019, 12:51
od hnizdo
ono to zalezi na sestave. ja jsem se o tom ze vsync vyhodi gsync pod vulkanem dozvedel az known issues, normalne mi to funguje od day 0, naopak nikomu nevadi, ze v dx12 nefunguje fullscreen (to ale hlasi dost lidi na redditu)

Re: Red Dead Redemption 2 - Technická stránka hry

Napsal: stř 13. lis 2019, 13:40
od 0martas0
i5 9300h, 16gb ddr4, gtx 1660ti a hru mam na ssd.
Ciste teoreticky, vzhledem k problemum s Ryzeny a biosem, mozna nemam problemy kvuli nove generaci cpu, jinak me nenapada cim to muze byt.
Nebo snad ma tolik lidi uplne zasrany system v PC?

Re: Red Dead Redemption 2 - Technická stránka hry

Napsal: stř 13. lis 2019, 13:48
od iOioo
Podľa toho čo som čítal som mal tiež obavy, či to vôbec spustím, ale hra beží bez problémov, od inštalácie cez spustenie a pády žiadne nič a to na niekoľko ročnom win10.

Re: Red Dead Redemption 2 - Technická stránka hry

Napsal: stř 13. lis 2019, 14:35
od killerek
PC platforma je strasne roztristena a když napises moc "citlivy" SW nebo naopak prasacky SW (chce prava, co vlastne ani nepotrebuje/nemel by mit), tak ti v určitých HW/SW konfiguracích bude delat problem. Uz jen ta ruzna oblibena zuzotunidla. Zapocitej do toho ne/aktualizovanost Win/ovladacu/atd nebo i oblibeny MSI Afterburner delal problémy jeden cas. Me třeba delal problem dodatecny SW od Asus ke zvukovce. Neznalost chovani na PC vetsiny beznych uzivatelu. Proste si vyber místo a pravdepodobne natrefíš na nejaky problem. Rozhodne tim nechci obhájit R, pokud je chyba na jejich strane, tak je to jen další dilek do skládačky.

Re: Red Dead Redemption 2 - Technická stránka hry

Napsal: stř 13. lis 2019, 14:46
od TankGeorge
Swat píše:Mě to padá, někdy 2x za deset minut, někdy 1x za večer. Každopádně R mě neskutečně sere. Od doby, co vydali ten svůj slavnej launcher, mám nehratelný i GTA 5. Ještě se neví, jestli je to launcherem, nebo nv driverama, každopádně nv to má v driver's readme uvedený jako opened issue (GTA 5 crashes frequently)... Podle mě je hlavní příčinou pádů právě ten launcher... Na Xku mám v tý hře 200+ hodin bez jedinýho crashe... Je to fakt k zblití v jakym stavu vycházej dnešní hry.
S GTAčkem mám stejný problém už od srpna, tj ještě před vydáním launcheru. Ale RDR2 mi jede úplně v pophodě a problémy jsem měl akorát s ultrawide modem a jen u první verze 1.0. U GTA jsem vypozoroval, že před pádem vystřelí využití RAM na max. Nepomohlo ani laborování s velikostí stránkovacího souboru. Možná to "opravíš" dokoupením RAM na 32GB =D moar powah! Každopádně RDR2 mastím hodiny v kuse na agresivním XMP a 5GHz OC profilu bez tech problémů. Těžko říct, kde je chyba, když problémy GTA5 jdou z5 až ke specifickému windows update a MS o tom mlčí.

Re: Red Dead Redemption 2 - Technická stránka hry

Napsal: stř 13. lis 2019, 14:59
od killerek
MS mohl opravit nejakou bezpecnostni diru a hra ji předtím "zneužívala". I v korporatu sem se setkal s appkou, která po security updatu prestala fungovat.

Re: Red Dead Redemption 2 - Technická stránka hry

Napsal: stř 13. lis 2019, 16:06
od stylar
Mne od 5. listopadu jede bez nejakych potizi, vysel zatim jeden update ktery resil spis problemy s R Launcherem, od te doby nic.
twl na ten jejich launcher vyšlo od vydání RDR2 aspoň 5 updatů a na hru samotnou zatím jeden, jinak já problém nemám na Vulkanu jede dobře, ale v DX12 mám stuttering a hra crashuje...

Vulkan je paměťově náročnější už mi to ukazovalo využití skoro 14GB RAM všechno, to při 16GB RAM musí dost swapovat, protože Win jsou dementní, já s 32GB RAM mám swap vypnutý a používám pořád utilitu na vymázání stadby memory, protože ta zabere vždy po čase celou paměť

Re: Red Dead Redemption 2 - Technická stránka hry

Napsal: stř 13. lis 2019, 18:27
od killerek
Zalezi, jak je to napsane, ale na méně RAM to nemusi swapovat, jen si ta hra v pameti nenecha tolik historickych dat při 16 GB. Muze mit take memory leak. Vypnuty swap je klasicka chyba, protože jsou aplikace, které s nim pocitaji, ikdyz je v systemu dostatek RAM.

Re: Red Dead Redemption 2 - Technická stránka hry

Napsal: stř 13. lis 2019, 18:49
od Swat
nvidia má v known issues uvedeno crashování GTA 5, takže čekám. Před novym launcherem chodilo GTA absolutně bez problémů. RDR padá, jak jsem psal - jednou mi to padlo 2x za deset minut, pak jednou za večer (cca 6 hodin hraní v kuse), někdy vůbec. Možná je to mým nastavením. Jelikož jedu na gamepadu (ani se mi to na K/M neovládalo až tak dobře) s autoaimem (jde mi hlavně o příběh a atmosféru), tak jsem do hodil do 1/3 adaptive v-sync (viz předchozí debaty zde), což je na 120 Hz televizi stabilních 40 fps v-sync. Tím pádem jsem mohl dát všechno na ultra/high, kromě MSAA a nějakých reflections apod, který žerou nejvíc, tak možná proto sem tam crash. Všechno ostatní, co mám v kompu (momentálně 15 her) jede bez problémů, takže nebudu kvůli R bordelu hrabat do kompu a laborovat. Na opravu GTA čekám.

Jinak fullscreen v dx12 je rozbitej, ale dá se 'opravit' parametrem přes launcher, je tam na to i řádek, do kterýho stačí dát '-fullscreen' a hra se normálně spouští ve fulscreenu.

Re: Red Dead Redemption 2 - Technická stránka hry

Napsal: stř 13. lis 2019, 20:03
od rbclass
stylar píše:
Vulkan je paměťově náročnější už mi to ukazovalo využití skoro 14GB RAM všechno, to při 16GB RAM musí dost swapovat, protože Win jsou dementní, já s 32GB RAM mám swap vypnutý a používám pořád utilitu na vymázání stadby memory, protože ta zabere vždy po čase celou paměť
Nic neswapuje,na 16GB systeme to nebude papat 14GB dokopy. (windows sa akurat viac roztahuje,ak ma vela pamate)

S vypnutym pagefile ti budu hry padat ako hrusky,mne padalo napr farcry 5 s hd texturami,borderlands 3 len preto,ze som mal fixnu velkost pagefile na 3GB..ked so mto nechal regulovat systemom,bolo to zrazu ok

Re: Red Dead Redemption 2 - Technická stránka hry

Napsal: stř 13. lis 2019, 20:49
od TankGeorge
Kromě toho bugu se stutterem při max FPS limitu enginu, který mělo i GTA, jak poukazuje gamers nexus, jsem nenarazil na nic, co by se legitimně dalo přišít na triko R*. Launcher chce oprávnění a funkční napojení na R* social club účet. 99% problémů vzniká tím, že si uživatel a jeho antivir (k čemu je dobrý mít antivir anyway?) někde něco zablokujou.

Třeba problémy na AMD zen 2 sestavách bych vůbec nebral v potaz. Ještě v říjnu jsem kolegovi na poslední chvíli vybral do PC na hraní Intel, protože jsem si přečetl ten brekot na fórech, jak je třeba pečlivě vybírat kompatibilní RAM moduly a updatovat BIOS a jak jsou majitelé v podstatě betatesteři.

Hra má 150+GB a ruku na srdce, kdo to má na SSD a ještě mu zbyde dost místa? Na závěr bych ještě dodal, že GTX karty jsou už několik let staré a nVidia prostě na starší generace kašle, jako všichni tech výrobci u všeho. Měl jsem kdysi několik let GTX 580 a klidně se stalo, že vyšel nový driver a vyskočili na mě problémy, co jsem předtím neměl.

Neříkám, že všichni jsou BFU idioti a sabotují si hru, ale najít mezi uživateli s problémy někoho, kdo ví, o čem mluví a má všechno v cajku, je nadlidský úkol. V neposlední řadě se musím plácnout do čela pokaždé, když vidím, že nároky neodpovídají vizuálu... takový tech jako je v RDR nemá nikde nikdo. Snad možná jen Kingdom Come a to je zamořený tech problémama dodnes.

Re: Red Dead Redemption 2 - Technická stránka hry

Napsal: stř 13. lis 2019, 21:20
od killerek
BFU bez antiviru pustit na internet je tak trochu sebevražda.

Vyber RAM u AMD probiha v podstate stejne jako u Intelu. Chces co nejlepší rychlost/latenci za co nejmene penez, ale narozdil od Intelu muzes i na levných deskách ty rychlosti nastavit. Updatovat BIOS je nutne i Intelu u nove architektury. Jen to ted dlouho nebylo aktualni, když recykluji jiz několik let Skylake. Kdy si navíc naposled dal u Intelu jiz treti generaci do stejne desky?

Re: Red Dead Redemption 2 - Technická stránka hry

Napsal: stř 13. lis 2019, 21:51
od rbclass
TankGeorge píše: Na závěr bych ještě dodal, že GTX karty jsou už několik let staré a nVidia prostě na starší generace kašle, jako všichni tech výrobci u všeho.
mrkni na posledny geforce driver..je tam oprava na rdr2 pre maxwell karty

Re: Red Dead Redemption 2 - Technická stránka hry

Napsal: stř 13. lis 2019, 23:38
od J X P
Swat píše:...
Jinak fullscreen v dx12 je rozbitej, ale dá se 'opravit' parametrem přes launcher, je tam na to i řádek, do kterýho stačí dát '-fullscreen' a hra se normálně spouští ve fulscreenu.
No hledal jsem spousteci prikazy, ale oficialne nic nevyslo. Zkusil jsou pouzit obdobu z GTAV, protoze se mi prepina fullscreen po alt+tabu, ale pri dalsim spusteni ii pres pouzity parametr fullscreen nebyl.
Takze spis si myslim, ze -fullscreen u RDR2 nefunguje.

Jinak, me hra spadla jednou, po aktrualizaci hry uz to jede stabilne. Ja jsem vice mene spokojeny, ale nerikam, ze nekdo jiny nemuze mit problem. Asi by to tolik lidi neresilo, kdyby nemeli problem, ze :D.

P.S. Psal jsem i na support dotaz, ale nemyslim, ze mi odpovi neco kloudneho. Po minule zkusenosti od supportu cekam maximalne ztratu casu :D.

Re: Red Dead Redemption 2 - Technická stránka hry

Napsal: čtv 14. lis 2019, 09:15
od Swat
Já měl v menu zapnutý fullscreen, nicméně jsem to při každym spuštění musel přepínat, protože se hra spouštěla v borderless. Po zapsání fullscreen parametru přímo do launcheru se hra spouští ve fullscreenu. Jak to funguje po použití alt-tab, nevím.

Re: Red Dead Redemption 2 - Technická stránka hry

Napsal: čtv 14. lis 2019, 10:55
od iOioo

Re: Red Dead Redemption 2 - Technická stránka hry

Napsal: čtv 14. lis 2019, 12:21
od Swat
Tak jsem si přečetl release notes, těch oprav případů pádů hry jsou tam mraky, tak uvidíme. Včera jsem dal dalších cca 5 hodin a bez jedinýho pádu, pak jsem zkusil přes hodinu kravit v GTA a taky bez pádu (normálně crashne do 20ti minut)... Osobně velkou část všech problémů připisuju tomu launcheru, snad je to na dobrý cestě, aby to vychytali.

Re: Red Dead Redemption 2 - Technická stránka hry

Napsal: čtv 14. lis 2019, 12:23
od Krteq
Vyjádření Rockstaru ke stutteringu:
"We have identified an issue with certain NVIDIA graphics card drivers that cause significant stalls of several seconds on systems with 4-core and 6-core CPUs," the statement related to stuttering reads. "While we work with NVIDIA to improve driver performance, a temporary work around can be added to the launch arguments of the game to re-balance workload on the CPU cores and avoid the conditions that cause this issue."
Viz. článek linkovaný iOioo

Re: Red Dead Redemption 2 - Technická stránka hry

Napsal: čtv 14. lis 2019, 16:13
od TankGeorge
Tak kdo nemá konzoli skočí po hře takového kalibru i do hromady hnoje x) Pořád je to jenom launcher navíc a zadara. Prkotina proti tomu, co se děje v televizním světě, kde si každý distributor provozuje svojí placenou streamovací službu a když chceš mít rozsáhlejší přístup k filmům a seriálům, tak to utratíš za měsíční poplatky víc, jak za jídlo =D Ještě, že PC furt tak trochu divoký západ s neomezenými možnostmi x) Počkejte, až nějakého filozofa napadne, jak zlegalizovat 5€ poplatek za přístup do knihovny Steamu...

Nehledě na to, že "opravdový" launch na Steamu opět prověří R* servery a spousta problémů se vesele vrátí.

Každopádně dneska 2GB patch. V rozšířeném nastavení přibyla teselace stromů a nároky na v-ram šly celkově nahoru, takže všechny doavadní testy můžem tak trochu spláchnout. Zkusil jsem vše na max s MSAA 8x a krásných 17FPS 3440x1440 =) Za 4 roky by mohl být k dispozici adekvátní HW...