PCTuning
http://pctforum.tyden.cz/

Red Dead Redemption 2 - Technická stránka hry
http://pctforum.tyden.cz/viewtopic.php?f=39&t=278271
Stránka 13 z 16

Autor:  rbclass [ pá 15. listopad 2019, 20:36 ]
Předmět:  Re: Red Dead Redemption 2 - Technická stránka hry

ty si dopleteny :-D

Autor:  Hladis [ so 16. listopad 2019, 09:51 ]
Předmět:  Re: Red Dead Redemption 2 - Technická stránka hry

Skogamandry napsal:
Moddeři doplnili ray tracing do Red Dead Redemption 2. Hra vypadá skvěle

https://www.cnews.cz/red-dead-redemptio ... racing-mod
Modderi tam nic "nedoplnili", je to jen reshade a to neni zadnej "ray tracing", ale obycejny screen space. To je tam napsany pro clickbait. :roll: Takovych clickbait videii s tim starym McFly modem je tuna a jen se to snazi svezt na RT vlne.

//
Digital Foundry: Red Dead Redemption 2 PC CPU Analysis: Is It Game Over For Quad-Core Processors?
https://www.youtube.com/watch?v=G0W99606Gk8

Autor:  rbclass [ so 16. listopad 2019, 15:48 ]
Předmět:  Re: Red Dead Redemption 2 - Technická stránka hry

"Quite bad timing with this video, because they just put out a patch today which directly addresses CPU performance with 4-core and 6-core CPUs."

Autor:  stylar [ so 16. listopad 2019, 20:17 ]
Předmět:  Re: Red Dead Redemption 2 - Technická stránka hry

po tom updatu to běží nějak hůře, nevím možná jsem nastavil jinak detaily, protože se to resetovalo, ale mám obyč vlastně přetaktovanou RTX2070 a detaily daný který nesnížím, což se ve 4k nedá utáhnout na 60fps (min 50), takže upgraduju na RTX2080S a snad to pojede nativně v 4k (ne-ultra), ale ta hra mi přijde pořád strašně rozmazaná, takový Battlefield mi 4k@scale na 80% vypadá hodně ostře (asi v postprocess na ultra je ostření ještě)...

Autor:  stylar [ so 16. listopad 2019, 20:29 ]
Předmět:  Re: Red Dead Redemption 2 - Technická stránka hry

Citace:
Nic neswapuje,na 16GB systeme to nebude papat 14GB dokopy. (windows sa akurat viac roztahuje,ak ma vela pamate)

asi máš pravdu ve skutečnosti bude volná paměť tak 50MB (snad i bez spuštěné hry) a hodně nakešováno (třeba 10GB), správce úloh to zobrazí hodně nahrubo, ale dá se rozkliknout detailnější zobrazení, na aplikace asi dobrý přednačítat do paměti, ale na hry není moc efektivní, tohle řeší stadby memory cleaner, který uvolňuje nakešovanou paměť

Citace:
S vypnutym pagefile ti budu hry padat ako hrusky,mne padalo napr farcry 5 s hd texturami,borderlands 3 len preto,ze som mal fixnu velkost pagefile na 3GB..ked so mto nechal regulovat systemom,bolo to zrazu ok

nevím jakým způsobem by měli padat, jako tu hlášku o nedostatku paměti? při 16GB bude házet často, hry jsou už většinou 64bit, tak se není čemu divit, při 32GB se mi to ještě nestalo a to ani u Star Citizen, kterej mi bral snad nejvíc RAM a nastavovat pagefile fixně mi taky přijde nesmysl z toho není nic poznat a bere zbytečně místo z disku, dynamicky je to lepší z toho jde i vypozorovat o kolik se pagefile zvětšil a s 16GB RAM mi 1GB pagefile Win často zvětšoval hodně...

Autor:  TankGeorge [ ne 17. listopad 2019, 00:15 ]
Předmět:  Re: Red Dead Redemption 2 - Technická stránka hry

stylar napsal:
po tom updatu to běží nějak hůře, nevím možná jsem nastavil jinak detaily, protože se to resetovalo, ale mám obyč vlastně přetaktovanou RTX2070 a detaily daný který nesnížím, což se ve 4k nedá utáhnout na 60fps (min 50), takže upgraduju na RTX2080S a snad to pojede nativně v 4k (ne-ultra), ale ta hra mi přijde pořád strašně rozmazaná, takový Battlefield mi 4k@scale na 80% vypadá hodně ostře (asi v postprocess na ultra je ostření ještě)...

Ta rozmazanost TAA mi začala taky dost vadit. Bez AA je všude hrozný shimmering. Zkoušel jsem laborovat s resolution scale 0.75 v kombinaci se 4xMSAA a teď jedu 1.25 scale bez AA, což mi přijde zatím nejlepší. Stojí za vyzkoušení. Hru jsem si upravil na XB1 nastavení dle Digital Foundry. Sice to vypadá víc bramborově, ale jede to kolem 50FPS na 1.25 scale a je to krásně ostré bez otravného shimmeringu. Akorát teda bez g-sync bych si nedokázal poradit. U 4k monitoru si podle mě u týhle hry moc neškrtneš s 60FPS

Autor:  rbclass [ ne 17. listopad 2019, 01:59 ]
Předmět:  Re: Red Dead Redemption 2 - Technická stránka hry

stylar napsal:
Citace:
Nic neswapuje,na 16GB systeme to nebude papat 14GB dokopy. (windows
nevím jakým způsobem by měli padat, jako tu hlášku o nedostatku paměti? při 16GB bude házet často, hry jsou už většinou 64bit, tak se není čemu divit, při 32GB se mi to ještě nestalo a to ani u Star Citizen, kterej mi bral snad nejvíc RAM a nastavovat pagefile fixně mi taky přijde nesmysl z toho není nic poznat a bere zbytečně místo z disku, dynamicky je to lepší z toho jde i vypozorovat o kolik se pagefile zvětšil a s 16GB RAM mi 1GB pagefile Win často zvětšoval hodně...

Ty zijes v inom svete
Pisem ze som mal omedzeny pagefile,preto to padlo..pamat nebola ani z polky plna.Ta hra je proste na hovno naprogramovana.(polka volnej ram a pagefile na 10GB)
s 16GB RAM nemas sancu dnesnymi hrami zaplnit tu pamat...
Ako som uz pisal..to ze tebe na 32GB systeme zozerie vsetko dokopy 25GB neznamena,ze v pripade 16GB by si uz bol plny..Keby si mal 64GB RAM tak sa ti to natiahne na 30-40GB za pol dna.

Autor:  Hladis [ ne 17. listopad 2019, 09:08 ]
Předmět:  Re: Red Dead Redemption 2 - Technická stránka hry

stylar napsal:
nevím jakým způsobem by měli padat
Jednoduchym zpusobem, protoze nemas zapnuty nebo dostatecny Pagefile. Je nesmysl se v nem jakkoliv hrabat mimo nastaveni samotneho Win (jedine pokud ho nekdo chce striktne na jinem disku), neexistuje pro to jediny rozumny duvod a mnoho aplikaci ho vyzaduje k chodu, nebo v nem vyzaduje dostatecne velky prostor. Muzes mit klidne 128GB RAM a stejne to u mnoha aplikaci bez zapnuteho pagefile spadne kvuli nedostatku pameti.

Autor:  stylar [ ne 17. listopad 2019, 09:48 ]
Předmět:  Re: Red Dead Redemption 2 - Technická stránka hry

Jo ale díky WDDM 2.x se může používat RAM jako přímé rozšíření videopaměti a teďka si zkus používat diskovou paměť jako VRAM, to je hodně zabitý výkon.
Jinak mně nic nepadlo zatím (32GB RAM pagefile off) a jediná hra, kterou znám a vyžaduje pagefile je FUEL
Win mi chce nastavit 5GB škoda místa z M2 SSD, které se bere tak jako tak i když se do pagefile nikdy nešáhne.

Autor:  Net [ ne 17. listopad 2019, 09:57 ]
Předmět:  Re: Red Dead Redemption 2 - Technická stránka hry

Po prejdeni hry ostava herny svet otvorený ? ďakujem 8-)

Autor:  mstK [ ne 17. listopad 2019, 10:28 ]
Předmět:  Re: Red Dead Redemption 2 - Technická stránka hry

Ano.

Autor:  Net [ ne 17. listopad 2019, 10:32 ]
Předmět:  Re: Red Dead Redemption 2 - Technická stránka hry

mstK napsal:
Ano.

Ďakujem :thumbsup:

Autor:  killerek [ ne 17. listopad 2019, 11:16 ]
Předmět:  Re: Red Dead Redemption 2 - Technická stránka hry

stylar: WDDM 2.x nenahrazuje pagefile a ten není jen pro graficka data. Precti si znova o WDDM 2 a porovnani s WDDM 1. Pokud je ti lito místo na SSD, tak si vypni hybernaci a ne pagefile.

Autor:  GamesPeter [ ne 24. listopad 2019, 13:28 ]
Předmět:  Re: Red Dead Redemption 2 - Technická stránka hry

Zdravím,

prosím Vás vyplatí se hra v současném stavu po několika patchů koupit nebo to jsou vyhozené peníze?
Crashuje hra často a jsou tam bugy? Pojede mi to stabilně ve Full HD 60 FPS na RTX2080 a Intel Core i5 9600K s 16GB RAM?

Děkuji

Hezký zbytek dne

Autor:  hnizdo [ ne 24. listopad 2019, 13:30 ]
Předmět:  Re: Red Dead Redemption 2 - Technická stránka hry

ano, ne, ne, ne, ano

Autor:  stylar [ ne 1. prosinec 2019, 19:37 ]
Předmět:  Re: Red Dead Redemption 2 - Technická stránka hry

nějak to hraju v "4k" (přesněji 90%, takže cca 1900p), detaily "HUB Optimized" a docela to běží těch 60fps občas drop k 50fps, ale zůstává v rozsahu adaptive-sync takže pohoda

Autor:  niemand [ po 9. prosinec 2019, 19:54 ]
Předmět:  Re: Red Dead Redemption 2 - Technická stránka hry

Mám takovou otázku, která mě trápí už nějakou dobu. Nevíte co může způsobovat tu divnou "pixelovitost" detailů? Viz tráva po pravé straně, ocas koně, oblek atd? Všiml jsem si toho už u více her a nevim, jestli někde nemám něco blbě nastavený na grafice (v nastavení ovladačů mám vše na default), nebo jestli to vyvolá nějaký grafický nastavení ve hře? Takhle je to třeba i u AC Odyssey, nebo jsem to měl i v Breakpointu a nevim, co je kde blbě.

Kód:
https://i.imgur.com/1hrMEfQ.png

Autor:  Riku [ po 9. prosinec 2019, 20:20 ]
Předmět:  Re: Red Dead Redemption 2 - Technická stránka hry

Nedělá to TAA?

Autor:  niemand [ po 9. prosinec 2019, 20:51 ]
Předmět:  Re: Red Dead Redemption 2 - Technická stránka hry

Aha, TAA, dík. Já nevěděl který nastavení tohle ovlivňuje. :)

Autor:  mlrs [ po 16. prosinec 2019, 12:18 ]
Předmět:  Re: Red Dead Redemption 2 - Technická stránka hry

Tak jsem se do toho taky pustil a zatím teda nic moc z pohledu technického :roll:
Obcas mi zamrzne cutscena popr. v ni nejede zvuk a nebo NPC nezacne delat to, co ma (tzn. typek s konem místo toho, aby jel se mnou pro quest, tak zustane stat a hru musim naloadovat znova).
Nedeje se nekomu něco podobného?
+ premyslim, jestli tuhle věc muze způsobovat nejake nastaveni hry tzn. nejaka kolize neceho s necim :?
(jinak mam to cca na medium (něco vic, něco min) a jede to kolem 45fps + updatovany jak BIOS tak Winy, AMD chipset driver i nvidia ovladace na nejnovejsi)

Stránka 13 z 16 Čas je uváděn v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/