Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Funkce report, slouží pro upozornění na porušení pravidel, ne vzkazy moderátorům.

Právě je út 26. květen 2020, 14:39

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Odpovědět na téma  [ 305 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 16  další
Autor Zpráva
 Předmět: Re: Red Dead Redemption 2 - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: út 5. listopad 2019, 23:09 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 27. květen 2009
Bydliště: Praha
Nahoru
A co cpu narocnost,zvladne to jeste zpropadenej 4670k?

_________________
4670K@ 4.4GHz l MSI RTX 2070 SUPER GXT
evga 750 G2 l xonar ESSENCE ST l 2xSSD


 Profil  
 Předmět: Re: Red Dead Redemption 2 - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: út 5. listopad 2019, 23:12 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 27. listopad 2005
Bydliště: Usti n/L
Nahoru
Presne jak jsem se obaval.Port bez jakekoliv optimalizace. :lol: By me zajimalo co ten rok delali pac to vypada, ze vydali proste hru s kodem z konzoli a proto to jede tak dobre na AMD :)

_________________
CPU-Ryzen 3700x,MB-MSI B450 Tomahawk,PAMET-2x16GB Kingston HyperX Predator 3333Mhz@3733Mhz CL16 1T,HDD-SAMSUNG 840 120GB+Crucial MX500 500GB+Toshiba x300 6TB+WD Blue 6TB,GK-Sapphire 5700XT Nitro+@2050/14880,Zvuk-Sound Blaster Z,SKRIN-CM HAF 922,ZDROJ-Seasonic 750W


 Profil  
 Předmět: Re: Red Dead Redemption 2 - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: út 5. listopad 2019, 23:13 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
spajdr napsal:
na reddit a guru3d nekdo psal ze na 399.x ovladacich maji lepsi vysledky u Pascal karet.
Trollove a BFU zase v diskusich rozjizdeji konspiracni magoriny o zle nV, co si zabiji vlastni karty (a pomaha tak prodavat AMD Navi, make sense). :roll: RDR2 nejspis pouziva dost komlexni shadery a pokud je to optimalizovany z konzole primarne tak, ze vyuziva predevsim vlastnosti GCN/RDNA tak Pascal zakonite propadne at se to libi nebo ne. Tohle neni prvni pripad kde se to deje, jen Turing tohle uz tolik nepostihuje, jelikoz mel dost uprav v tehle oblasti. Jestli je RDR2 takhle postaven, tak to nV asi neobejde ani driverem a nejaky boost Pascalu nebude mozny, jelikoz to proste Pascal neda na hardware urovni. Pokud by v takovem pripade teoreticky vic jak rok stary driver 399.xx mel nejak o trochu vyssi vykon, tak jedine ze by bugoval tak, ze by ve hre nejak mrsil nejaky efekty a tim ziskal vykon navic. Vyvojari casem muzou optimalizovat enginy bliz Turing/RDNA architektuaram, coz Pascal, ktery je vicemene upgradovany Maxwell, zakonite posle do duchodu, kde uz jednou nohou je.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Red Dead Redemption 2 - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: út 5. listopad 2019, 23:46 
Začátečník
Začátečník

Založen: 12. leden 2013
Nahoru
HEAD napsal:
Presne jak jsem se obaval.Port bez jakekoliv optimalizace. :lol: By me zajimalo co ten rok delali pac to vypada, ze vydali proste hru s kodem z konzoli a proto to jede tak dobre na AMD :)


Na to si prisel jak?
Vazne me udivuje co tady nekteri placate, je to graficky velmi dobre vypadajici hra a vsichni by to chteli hrat na max na vsem.

E: co tak procitam tak ma dost lidi problemy, me teda hra najela bez problemu, rozsifrovani trvalo asi 5 minut, hra se spousti normalne a zatim se blizim ke konci prvni kapitoly a bez jedineho padu, zaseku apod. Za me je to proste bez problemu a naroky odpovidaji vizualu. Kdyz chci udrzet stejny fps jako na GtA V na ultra tak to porad vypada lip, takze dle me vporadku.


 Profil  
 Předmět: Re: Red Dead Redemption 2 - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: st 6. listopad 2019, 00:04 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 24. květen 2005
Bydliště: Praha
Nahoru
Já jedu jak jsem psal výše,nicméně mi hra 2x spadla při přechodu do menu. Zmáčk jsem Esc a crash, ve hře zatím stabilní.

_________________
MB: Asrock Z370 Extreme4, CPU: Intel Core i5-8600K@5 GHz (SilentiumPC Navis PRO 240 AiO), RAM: 2x8 GB G.Skill DDR4 3200 MHz, GPU: Gigabyte RTX 2080 Gaming OC, HDD: SSD WD Blue 3D 1TB, Seagate IronWolf 6TB, DVD: Asus, PSU: Seasonic Focus Plus 850 Gold, CASE: Corsair T600 Graphite White Edition, MONITOR: BenQ XR3501, TV: 55" Samsung Q6FN


 Profil  
 Předmět: Re: Red Dead Redemption 2 - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: st 6. listopad 2019, 00:37 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 20. září 2007
Bydliště: Plzeň
Nahoru
Ahoj.

Máte to někdo vyzkoušené na GTX1080?.. Podle testů, co tu byly, tak to neběží nic moc, ale podle tohoto videa se to drží okolo 60Fps tak nějak furt.. Ale je to benchmark, tak nevím, na kolik se to shoduje s během ve hře..
https://www.youtube.com/watch?v=cVfEwRNSRzk

_________________
CPU:Skylake i7 6700K 4,6GHz MB:ASUS Z170 PRO GAMING Chladič:Noctua NH-D14 RAM:Corsair 2x8GB DDR4 3000MHz@3200MHzVGA:EVGA SC GAMING GTX1080Case:Corsair 780T HDD:Samsung 960 Evo 500GB+2TB WD Red+2TB WD Black+4TB Seagate Zdroj:EVGA Supernova P2 1000W


 Profil  
 Předmět: Re: Red Dead Redemption 2 - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: st 6. listopad 2019, 06:51 
Začátečník
Začátečník

Založen: 09. září 2014
Nahoru
HEAD napsal:
Presne jak jsem se obaval.Port bez jakekoliv optimalizace. :lol: By me zajimalo co ten rok delali pac to vypada, ze vydali proste hru s kodem z konzoli a proto to jede tak dobre na AMD :)

pekna logika, ide to dobre na RDNA, preto lebo je to konzol port z GCN :D

_________________
R7 3700X,16GB DDR4 3200Mhz CL14 G.SKILL FlareX, RX 5700XT Sapphire Pulse, ASUS MG279


 Profil  
 Předmět: Re: Red Dead Redemption 2 - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: st 6. listopad 2019, 07:57 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 28. listopad 2016
Nahoru
HEAD napsal:
Presne jak jsem se obaval.Port bez jakekoliv optimalizace. :lol: By me zajimalo co ten rok delali pac to vypada, ze vydali proste hru s kodem z konzoli a proto to jede tak dobre na AMD :)

Co cakas ze ti to zacnu portovat z5 na DX11 len aby ti pascal a maxwell neodpadaval ked dnes uz aj turing podporuje async compute?

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Red Dead Redemption 2 - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: st 6. listopad 2019, 08:13 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 06. říjen 2014
Bydliště: Bučovice
Nahoru
zatím to neběží nic moc :-D

Obrázek

_________________
AMD Ryzen 5 2600X 3,6GHz @ 4,2GHz boost; MSI GeForce RTX 2080 SUPER GAMING X TRIO 8GB GDDR6; MSI X470 GAMING PLUS - AMD X470; HyperX Fury Black 4x8GB DDR4 3200MHz @ CL18 (HX432C18FB2/8); SilentiumPC Navis RGB 280 AiO; M2 SSD WD Blue SN500 - 500GB, SSD Crucial MX500 - 1TB, SSD Crucial BX500 - 480GB, HDD Seagate BarraCuda - 4TB (ST4000DM004); ASUS DRW-24B5ST; Corsair RMx Series RM650x (v.2018) - 650W; SilentiumPC Armis AR7 TG RGB window; SilentiumPC Gear GK550 Omnis Kailh Brown RGB; SteelSeries Rival 310; Creative Sound Blaster Z; Edifier R1280T (42Watt RMS); Philips 436M6VBPAB/00 42,5" 3840x2160@60Hz (HDR1000+Adaptive-Sync); Microsoft Windows 10 Pro CZ 64-bit v1909


 Profil  
 Předmět: Re: Red Dead Redemption 2 - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: st 6. listopad 2019, 08:23 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 01. září 2005
Bydliště: Praha
Nahoru
Mám to samé :-D


 Profil  
 Předmět: Re: Red Dead Redemption 2 - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: st 6. listopad 2019, 08:36 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Async podporuje i Pascal a tohle neni o DX11. Zase sem netahejte flame. RDNA z GCN vychazi, takze pokud neco sedi jednomu nebo druhemu, tak se to projevi na obou. Stejne tak u nV co sedelo Maxwellu, sedelo i Pascalu, tak nesedelo GCN, coz byla vetsina her. Se staci podivat na vysledky i takovy mrtvoly jako Fury X, jak najednou je uplne jinde nez normalne byva. Ono Pascal je vesmes uz "stara" generace, ktera je nahrazena Turingem a vyvojari ho muzou poustet ze zretele pri tvorbe novych her a enginu, protoze priorita bude RDNA a Turing, ktery jsou silny v compute a dokazi lepe zpracovavat komplexni shadery. Jakmile hra byla postavena hodne na telo GCN, tak Pascal ztracel, ale Turing nikoliv. I tady Turing zase tolik nezari a Navi mu slusne slape na paty, takze propad Pascalu je vcelku logicky. Nevim zda nejaky patch to zlepsi, nebo zda nekde nV najde rezervy v driveru, ale moc bych s tim nepocital. Stejne tam je snad 40 polozek na upravu grafiky a hra se muze prizpusobit jak je libo bez vyrazny ztraty vizualu.

Gamers Nexus: Red Dead Redemption 2 PC GPU Benchmark - Best Video Cards for RDR2
https://www.youtube.com/watch?time_cont ... D3xd1qGcfo
Obrázek

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Red Dead Redemption 2 - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: st 6. listopad 2019, 08:37 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 06. říjen 2014
Bydliště: Bučovice
Nahoru
Riku napsal:
Mám to samé :-D

právě maj na hovno ten launcher ani mě k té hře nepustí, prostě nevím co se mu nelíbí, když všechno splňují a mám aktuální (možná BIOS bych mohl aktualizovat, ale to je trochu HC kvůli hře) a ty jejich postupy na webu moc nefungují... a chci si už zagameskovat, to mám jako počkat na crack nebo co :twisted:

_________________
AMD Ryzen 5 2600X 3,6GHz @ 4,2GHz boost; MSI GeForce RTX 2080 SUPER GAMING X TRIO 8GB GDDR6; MSI X470 GAMING PLUS - AMD X470; HyperX Fury Black 4x8GB DDR4 3200MHz @ CL18 (HX432C18FB2/8); SilentiumPC Navis RGB 280 AiO; M2 SSD WD Blue SN500 - 500GB, SSD Crucial MX500 - 1TB, SSD Crucial BX500 - 480GB, HDD Seagate BarraCuda - 4TB (ST4000DM004); ASUS DRW-24B5ST; Corsair RMx Series RM650x (v.2018) - 650W; SilentiumPC Armis AR7 TG RGB window; SilentiumPC Gear GK550 Omnis Kailh Brown RGB; SteelSeries Rival 310; Creative Sound Blaster Z; Edifier R1280T (42Watt RMS); Philips 436M6VBPAB/00 42,5" 3840x2160@60Hz (HDR1000+Adaptive-Sync); Microsoft Windows 10 Pro CZ 64-bit v1909


 Profil  
 Předmět: Re: Red Dead Redemption 2 - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: st 6. listopad 2019, 08:55 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 28. listopad 2016
Nahoru
Hladis napsal:
Async podporuje i Pascal a tohle neni o DX11.

Fast context switch nieje async compute.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Red Dead Redemption 2 - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: st 6. listopad 2019, 09:05 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 01. září 2005
Bydliště: Praha
Nahoru
stylar napsal:
Riku napsal:
Mám to samé :-D

právě maj na hovno ten launcher ani mě k té hře nepustí, prostě nevím co se mu nelíbí, když všechno splňují a mám aktuální (možná BIOS bych mohl aktualizovat, ale to je trochu HC kvůli hře) a ty jejich postupy na webu moc nefungují... a chci si už zagameskovat, to mám jako počkat na crack nebo co :twisted:

Někde psali zkusit vypnout antivir, já se k tomu dostanu až večer.


 Profil  
 Předmět: Re: Red Dead Redemption 2 - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: st 6. listopad 2019, 09:10 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 28. listopad 2016
Nahoru
Ocividne karty so 4GB VRAM zacinaju byt nedostacujuce.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Red Dead Redemption 2 - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: st 6. listopad 2019, 09:11 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 27. listopad 2005
Bydliště: Usti n/L
Nahoru
Hladis napsal:
Gamers Nexus: Red Dead Redemption 2 PC GPU Benchmark - Best Video Cards for RDR2
https://www.youtube.com/watch?time_cont ... D3xd1qGcfo
Obrázek

Zase tak strasny to neni u pascalu.Nereferencni 1080TI na urovni 2070super.

_________________
CPU-Ryzen 3700x,MB-MSI B450 Tomahawk,PAMET-2x16GB Kingston HyperX Predator 3333Mhz@3733Mhz CL16 1T,HDD-SAMSUNG 840 120GB+Crucial MX500 500GB+Toshiba x300 6TB+WD Blue 6TB,GK-Sapphire 5700XT Nitro+@2050/14880,Zvuk-Sound Blaster Z,SKRIN-CM HAF 922,ZDROJ-Seasonic 750W


 Profil  
 Předmět: Re: Red Dead Redemption 2 - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: st 6. listopad 2019, 09:18 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 01. září 2005
Bydliště: Praha
Nahoru
Strašný to je. Mít kartu za 16k abych hrál v 1080p?


 Profil  
 Předmět: Re: Red Dead Redemption 2 - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: st 6. listopad 2019, 09:26 
Začátečník
Začátečník

Založen: 25. prosinec 2012
Nahoru
Riku napsal:
Strašný to je. Mít kartu za 16k abych hrál v 1080p?


Na PC dnes klasika.

_________________
CPU: Intel Core I7 5820K@4.5GHz; Cache 4GHz + Noctua NH-D15;*** MB:ASUS X99-A;*** RAM: 4x4GB DDR4 2666MHz CL 15-15-15-35 1T Corsair;*** GK: EVGA GeForce GTX 1080Ti SC Black Edition Gaming ICX***;*** M.2 NVMe SSD: Samsung 970 EVO PLUS 500GB;*** SATA III SSD: Samsung EVO 850 500GB, Crucial MX500 1TB;*** SATA II HDD: 500GB Hitachi 7200RPM ;*** Op. Drive: Samsung DVD-RW SH-S223F;*** Sound Card: ASUS Xonar Phoebus;*** PSU: Seasonic SS-860XP Platinum;*** MOUSE: RAZER Deathadder Chroma;*** MOUSEPAD: Roccat Taito;*** KEYBOARD: Roccat Isku;*** HEADSET: Sennheiser PC 360 G4ME;*** MONITOR: 27" Acer Predator XB271HU 144Hz, IPS, G-Sync;*** CASE: Cooler Master HAF 922;*** OS: Windows 10 64bit Home Playstation 4 Pro, NINTENDO Switch


 Profil  
 Předmět: Re: Red Dead Redemption 2 - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: st 6. listopad 2019, 09:29 
Začátečník
Začátečník

Založen: 29. červenec 2009
Nahoru
Xnovic napsal:
Ahoj.

Máte to někdo vyzkoušené na GTX1080?.. Podle testů, co tu byly, tak to neběží nic moc, ale podle tohoto videa se to drží okolo 60Fps tak nějak furt.. Ale je to benchmark, tak nevím, na kolik se to shoduje s během ve hře..
https://www.youtube.com/watch?v=cVfEwRNSRzk


Ahoj, sice mám GTX1080 v notebooku, ale OC verzi s výkonem desktopové varianty a ve FullHD to běží na Balance...tedy něco Ultra, většina High a asi 3 položky medium a průměrně kolem 55FPS.

_________________
Alienware Area 51M
Core i9 9900K
RTX 2080


 Profil  
 Předmět: Re: Red Dead Redemption 2 - Technická stránka hry
PříspěvekZaslal v: st 6. listopad 2019, 09:45 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Mr_Trollfan napsal:
Hladis napsal:
Async podporuje i Pascal a tohle neni o DX11.
Fast context switch nieje async compute.
Kontext switching probiha jaksi i na AMD, viz. jejich vlastni materialy
Citace:
The ACEs are designed to facilitate context switching, reducing the associated performance overhead.
Pascal samozrejme podporuje Async, jen jaksi GCN a Pascal jsou ruzny architektury a maji ruzny zpusoby jak pracuji, coz jaksi by nemelo nikoho prekvapovat, ze ruzny architektury pristupuji k vecem jinak. To bych pak pak mohl prohlasovat, ze GCN nepodporuje Multithread rendering pod DX11, coz je stejna kravina. :roll: Takze zpet k tematu RDR2 a tenhle flame sem laskave netahej.
HEAD napsal:
Zase tak strasny to neni u pascalu.Nereferencni 1080TI na urovni 2070super.
Neni to takovy masakr, ale Pascalu to nevoni. Jeste pridam 1440p, aby ty benchmarky slo videt hned bez sledovani celyho videa. Obrázek

_________________
Obrázek


 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 305 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 16  další


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: Žádní registrovaní uživatelé a 10 anonymních


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum, Zásady ochrany osobních údajů.