Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Funkce report, slouží pro upozornění na porušení pravidel, ne vzkazy moderátorům.

Právě je út 7. červenec 2020, 19:39

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Odpovědět na téma  [ 372 příspěvků ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 19  další
Autor Zpráva
 Předmět: Rise of TR - Technická stranka hry
PříspěvekZaslal v: po 1. únor 2016, 12:06 
Začátečník
Začátečník

Založen: 18. září 2007
Nahoru
... založil jsem technickou pro tuto hru, snad to neva.

Ache napsal:
Taky nezapomeň na stíny. Když nastavíš ty nejvyšší, tak výkon jde také do *** a PCI-E jede na 70-80%. Ten samý problém dělá i třeba WatchDogs - stínový mapy přetěžují PCI-E, když je VRAM plná. Prostě 2GB grafikám (co byly vrcholem tak před 4mi lety) už odzvonilo. I tak je úžasný, jak se tak pěkná hra na na té GTX670 hýbe (když se něco očeše). Protože si vzpomeň, na jaký hry ta grafika byla dimenzována (na konverze z X360/PS3).


> jen nechápu tu nepoučitelnost - proč se to neoptimalizuje rovnou, ale musí se čekat na patche atd.? To nemůžou vydat hru, která alespoň v této stránce bude vyhovovat a bude se časem ladit třeba jen lehce, např. optimalizace pro WDDM 2.1 z 2.0 apod. drobnější kroky (opravy chybek apod.), ale vydat to tak, že si to sežere celou vram, zbytek narve do ram a z ní pak pomalu streamuje, to je přeci v dnešní době trochu prasárna ne? Navíc s ohledem na to, že je v jejich zájmu aby hra jela co nejlépe na co nejslabším hw... :| S tím rozpočtem hry (jistě nebyl malý) bych očekával lepší výsledek, tím spíše že to jistě de facto stojí na TR 2013 - měli roky času na tom zamakat.


Naposledy upravil Vlastik80 dne út 2. únor 2016, 08:54, celkem upraveno 1x.

 Profil  
 Předmět: Re: Rise of the TR - technická
PříspěvekZaslal v: út 2. únor 2016, 08:53 
Začátečník
Začátečník

Založen: 18. září 2007
Nahoru
AllowedCry napsal:
... jen nechapu, proc af16x = -30% vykonu? :D musel jsem nechat trilinearni filtraci, jinak textury high, zbytek medium, efekty mimo vlasy vsechny zaple, v 1200p fps jde obcas ke 40, zatim mam odehrane cca 3h.

... hmm, tak to taky nechápu, od kdy žere AF tolik výkonu? :roll:


 Profil  
 Předmět: Re: Rise of TR - technická
PříspěvekZaslal v: út 2. únor 2016, 09:34 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 21. květen 2011
Bydliště: Praha
Nahoru
AMD driver? Nevím. Použitelné je tak af2x 4x, víc ani hovno, to už bych musel dolu s detaily.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Rise of TR - technická
PříspěvekZaslal v: út 2. únor 2016, 10:21 
Začátečník
Začátečník

Založen: 18. září 2007
Nahoru
Po letech optimalizací a vývoje bych od AMD čekal, že rozdíl bude neměřitelný (pochopil bych snad max 5%), ale tohle, pokud tomu tak je, je fail :|


 Profil  
 Předmět: Re: Rise of TR - technická
PříspěvekZaslal v: út 2. únor 2016, 10:41 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Zajímavé je, že to postihuje i GeForce karty => špatná implementace/bug v enginu


 Profil  
 Předmět: Re: Rise of TR - technická
PříspěvekZaslal v: út 2. únor 2016, 11:35 
Začátečník
Začátečník

Založen: 18. září 2007
Nahoru
Ten engine je radikálně odlišný od TR 2013?


 Profil  
 Předmět: Re: Rise of TR - technická
PříspěvekZaslal v: út 2. únor 2016, 11:36 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 21. květen 2011
Bydliště: Praha
Nahoru
Každopádně.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Rise of TR - technická
PříspěvekZaslal v: út 2. únor 2016, 12:43 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 16. červenec 2010
Nahoru
https://www.youtube.com/watch?v=kXX31BFwFs0

ona je verze pro Xbox360 :o , mě řekněte jakej PC z roku 2005 by tu hru vůbec spustil, jsem myslel že next-gen hry starý generace nedaj, docela překvápko

_________________
XBOX ONE X, PS4 Pro, SONY 4K HDR TV, CREATIVE Sound Blaster X Katana
výměna pasty za tekutý kov v PS4 Pro https://imgur.com/a/DwRy3CM
Lexus CT200h Daybreak Yellow


 Profil  
 Předmět: Re: Rise of TR - technická
PříspěvekZaslal v: út 2. únor 2016, 13:24 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Proc by to stary PC nespustilo ? Když se to oseka, tak to pojede i na stary ludre jako GTX 260. Vyhodis tesselaci, mraky postprocesu, zjednodusis modely, hodíš horsi textury, uberes particle efekty, stiny, osvetleni, odrazy atd..... a klidne ti to pojede na stary karte.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Rise of TR - technická
PříspěvekZaslal v: út 2. únor 2016, 13:42 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 16. červenec 2010
Nahoru
rok 2005 je ale někde GF7800 či X1800XT/GTO radeony, a ani to není rokem prvních C2D a Athlonů64

_________________
XBOX ONE X, PS4 Pro, SONY 4K HDR TV, CREATIVE Sound Blaster X Katana
výměna pasty za tekutý kov v PS4 Pro https://imgur.com/a/DwRy3CM
Lexus CT200h Daybreak Yellow


 Profil  
 Předmět: Re: Rise of TR - technická
PříspěvekZaslal v: út 2. únor 2016, 13:51 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 21. květen 2011
Bydliště: Praha
Nahoru
Srovnávat staré konzole s klasickým PC te doby je blbost. Konzole tehdy měli silně navrh a OPTIMALIZACE.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Rise of TR - technická
PříspěvekZaslal v: út 2. únor 2016, 21:13 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. září 2006
Bydliště: Plzeň
Nahoru
AllowedCry napsal:
AMD driver? Nevím. Použitelné je tak af2x 4x, víc ani hovno, to už bych musel dolu s detaily.
Na GTX 670 ani GTX 980Ti jsem nějaký výrazný rozdíl ve výkonu mezi 16xAF a Trilinear nezaznamenal... zkusím ještě ověřit na Radiátoru. Třeba je to zase AMD specialita.

_________________
AMD Ryzen 7 3700X | MSI B450 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | GeForce RTX 2070 | 500GB SSD (NVME) + 1TB SSD (SATA) + 4TB Barracuda
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 (250Ω) | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | Philips 246E7QDSW @ 80Hz


 Profil  
 Předmět: Re: Rise of TR - technická
PříspěvekZaslal v: pá 5. únor 2016, 17:01 
Začátečník
Začátečník

Založen: 10. srpen 2012
Nahoru
Tak dnes vyšel první Patch na Tomb Raidera.už mi to tahá 150 mega

_________________
CPU : i7-7700K @ 5GHz/4,6GHz | RAM : Corsair 16GB 3200MHz | MB : MSI Z270 TOMAHAWK | GPU : GTX 1080 (Asus) OC 2050 MHz@12000 MHz - limit AF| Chladič : Cooler Master Hyper 212 EVO | Zdroj : Corsair RM650x | Zvuk : Xonar Phoebus | SSD : Samsung 970 Pro 512GB | Skříň : Fractal Design R4


 Profil  
 Předmět: Re: Rise of TR - technická
PříspěvekZaslal v: pá 5. únor 2016, 17:07 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Jj, tady je seznam změn - 02-05-2016 PC Patch notes for patch 1.0.610.1

A koukám, že nV se opravdu chce Keplera zbavit za každou cenu :mrgreen:
Citace:
Fixed rendering glitches on some objects on NVIDIA 6x0 and 7x0 hardware. Some issue do still happen and we are working with NVIDIA to resolve those in future patches or drivers.


 Profil  
 Předmět: Re: Rise of TR - technická
PříspěvekZaslal v: pá 5. únor 2016, 17:18 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 27. listopad 2005
Bydliště: Usti n/L
Nahoru
Jo kepler je v hajzlu, ale AMD na tom neni o moc lip.Hre navic nestaci 2 a 3GB karty.780TI na 1100Mhz je pomalejsi jak Titan na 950Mhz.
Obrázek
http://www.pcgameshardware.de/Rise-of-t ... s-1184288/

_________________
CPU-Ryzen 3700x,MB-MSI B450 Tomahawk,PAMET-2x16GB Kingston HyperX Predator 3333Mhz@3733Mhz CL16 1T,HDD-SAMSUNG 840 120GB+Crucial MX500 500GB+Toshiba x300 6TB+WD Blue 6TB,GK-Sapphire 5700XT Nitro+@2050/14880,Zvuk-Sound Blaster Z,SKRIN-CM HAF 922,ZDROJ-Seasonic 750W


 Profil  
 Předmět: Re: Rise of TR - technická
PříspěvekZaslal v: pá 5. únor 2016, 17:53 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
:roll:
http://www.techspot.com/review/1128-ris ... page2.html

Kepler dava svůj standart. Na Very High u textur ma problem s VRAM, proto nektery testy vychazi v jeho vyrazny neprospech, jinak hrubou silou podava naprosto normalni vykon, pokud se nárok na VRAM snizi. Stejne jedina karta na High, která dava 60 fps, je GTX980Ti a všichni ostatní musí shazovat nastaveni, takze je to jak postreleny do nohou ukazuji na postrelenyho do ruky. A radsi bych si u majitelu AMD prestal všímat Keplera, kterého ani nemaji, a vsimal si failu u AMD, zvlaste u Fiji :razz:

Mimochodem CPU test http://www.techspot.com/review/1128-ris ... page5.html

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Rise of TR - technická
PříspěvekZaslal v: pá 5. únor 2016, 18:18 
Začátečník
Začátečník

Založen: 15. květen 2009
Nahoru
proc posledni dobou tak strasne vzrostly naroky na VRAM? vzdyt ve vetsine pripadu, jsou ty textury uplne stejny (ve smyslu hrubyho porovnani vizualni kvality), ten obrovskej narust pozoruju od uvedeni novejch konzoly, to uz nepouzivaji kompresy a neoptimalizuji?
treba textury v poslednim COD jsou k zbliti, kvalitou obcas pod half lifem, ale hra si klidne sezere 4GB vram jak nic, naproti tomu witcher 3 vypada naprosto luxusne a hra si vetsinou nerekne o vic, nez 2GB vram, spis min

_________________
CPU: Intel core i5 4690k@4,6 GHz | GPU: GTX 970@1440MHz/8000MHz | MB: Asus Sabertooth Z97 MARK 2 | RAM: 2*8GB Kingston DDR3 | HDD: Samsung SSD 840 Evo 250GB | PSU: EVGA Gold 650W | OS: Win 7 Ultimate SP1 64-bit | Fire Strike: P10068


 Profil  
 Předmět: Re: Rise of TR - technická
PříspěvekZaslal v: pá 5. únor 2016, 18:27 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Blby optimalizace a spatne udelany textury. Normalni dobře udelany hre s komplet 2K kvalitnima texturama staci 2GB VRAM. 3GB VRAM je tak na hru s kombinaci kvalitních 4k-2k Textur. 4GB uz muzou zvládat 8K-4K-2K dle objektu. Samo vse s kompresi. Jenze hodne vyvojaru dela textury tak blbe, ze klidne 4K textura je nakreslena kvalitativne jak 1K a ještě není komprimovana, takze sice zaserou VRAM, ale vizualne je rozdil nula.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Rise of TR - technická
PříspěvekZaslal v: pá 5. únor 2016, 19:07 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 06. říjen 2011
Bydliště: La Mancha
Nahoru
Nejaky majitel 4GB verzie GTX680/770 by to mohol zo srandy skusit zahrat.
Mozno by sa potvrdilo ze kepler este nepatri do srotu...

_________________
„Štěstí řídí naši věc lépe, než jsme si dovedli přáti. Neboť hleď, příteli Sancho Panzo, tamto se ukazuje třicet nebo ještě o trochu více ohromných obrů, s nimiž míním zápasit a všechny je pobít a jejich kořistí počne naše bohatství. A bude to spravedlivý boj a velká zásluha před bohem odstranit takové býlí s tváře země.“


Naposledy upravil ulver dne pá 5. únor 2016, 19:10, celkem upraveno 1x.

 Profil  
 Předmět: Re: Rise of TR - technická
PříspěvekZaslal v: pá 5. únor 2016, 19:10 
Nováček
Nováček

Založen: 01. únor 2015
Bydliště: Praha
Nahoru
Jak je na tom 3,5GB 970?


 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 372 příspěvků ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 19  další


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: Alfajk a 9 anonymních


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum, Zásady ochrany osobních údajů.