Ta kritika AI je spíš směřována na chodce a řidiče ve městě, např. že když jim parkneš auto do cesty, tak ho neobjedou a tak. Což je fér kritizovat, ikdyž nakolik je to závažnej problém je individuální, mě to zážitek nijak extra nekazilo, beru že je to víc RPG ve stylu Bloodlines než GTA-like akce.GamesPeter píše:Tak ta AI mi nepřijde vůbec tupá, ba naopak velmi potěšila. Ano našlo se pár vyjímek, kdyby tě borec normálně viděl nebo uslyšel, ale těch bylo fakt pár. Snažil jsem se hrát stealth a nepřátele byli dobře rozmístěni, chtělo to nasledovat pořádně jejich trasy, kdy se mění, jinak to kromě ostré střelby pak nešlo. Docela i reagovali z dálky a ne jak v jiných hrách, kde je fakt AI tupá a vidí tě na 5 metrů. V přestřelkách se kryli, kryli i své kolegy a snažili se mě obklíčit. Párkrát jsem zažil jak se bugli a třeba poslední borec jen stál a nereagoval. Nejhorší je, že někdy když si borce omráčil, či zastřelil tlumičem, tak to hned ve vedlejší místnosti nebo o patro dolů hned všichni slyšeli a šli po tobě, ale to je nejspíš jen občasný bug. Nejhorší je ale když borec dostane kulku nebo kudlu do hlavy a zařve aááááh!!! na tom by mohli fakt zamakat. Pak nevím jestli je to bug nebo fyzika, když borec spadne pokud zavadí o mrtvolu nebo se snaží něco přelézt, ale jinak kromě toho bych AI neoznačil, že je tupá.
Jinak ta roadmapa pro rok 2021 s tím multiple updates and improvements je fakt hustá a značí, že ta hra měla vyjít v listopadu 2021 a mohlo to být vše jinak, vypustit verzi pro oldgen a hru vyšperkovat pro PC s lepší optimalizací a grafikou pro nové konzole.
Jinak nepochybuju že na tom aspoň rok a půl budou pracovat, jak na opravách a vylepšeních, tak novém obsahu.
//Baneshee - promaz OT