Uncharted: Legacy of Thieves Collection
Moderátor: Baneshee
- ArgCZ
- Začátečník
- Registrován: 16. črc 2010
Uncharted: Legacy of Thieves Collection
Remaster Uncharted 4 a Lost Legacy pro PC a PS5
https://games.tiscali.cz/novinky/unchar ... ps5-518688
Trailer:
https://www.youtube.com/watch?v=BUKkpoFvSxc
vyjde začátkem roku 2022
https://games.tiscali.cz/novinky/unchar ... ps5-518688
Trailer:
https://www.youtube.com/watch?v=BUKkpoFvSxc
vyjde začátkem roku 2022
PS5, LG OLED65BX, Samsung HW-Q700A + SWA-9500S = 5.1.4 Dolby Atmos, DTS:X
- Paul
- Středně pokročilý
- Registrován: 15. srp 2004
- Kontaktovat uživatele:
Re: Uncharted: Legacy of Thieves Collection
No hurá, konečně si to vychutnám v 60fps. Zrovna u těchto dvou her mě těch 30 strašně iritovalo, nehrálo se mi to příjemně, ikdyž jsem je dohrál (a jsou super).
Původní trilogie mi nechybí, tu mám v 60 na Pro.
Původní trilogie mi nechybí, tu mám v 60 na Pro.
Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus X470 Gaming, 2*8GB FlareX@3200, nVidia RTX 3080Ti, 500GB SSD Evo 970, 2TB Crucial MX500, 120GB M4 SSD, 2 * Samsung F1 1TB SATAII, A4-Tech A7, Panasonic ST50 55" Plasma, NEC 24WMGX3 24", Win10 64bit Home, Steam Deck
If you have been voting for politicians who promise to give you goodies at someone else's expense, then you have no right to complain when they take your money and give it to someone else, including themselves.
If you have been voting for politicians who promise to give you goodies at someone else's expense, then you have no right to complain when they take your money and give it to someone else, including themselves.
- Alfajk
- Začátečník
-
- Registrován: 15. kvě 2009
Re: Uncharted: Legacy of Thieves Collection
ja si myslim, ze aby si clovek uzil 4 a vubec tusil o co jde v lost legacy, mel by znat predchozi tri dily, nevim, proc nezacali remasterem te trilogie uncharted collection, kdyz ji maji uz portnutou na ps4
CPU: AMD Ryzen 5 7600X@5,5GHz | GPU: ASUS TUF RTX 3070 GAMING 8GB@2000MHz | MB: ASUS PRIME X670-P WIFI | RAM: 32GB DDR5 6000MHz CL36 FURY EXPO | SSD: WD Black SN770 NVMe 2TB | PSU: Seasonic Focus GM-850 Gold | CPU Cooler: Noctua NH-D15 | Case: be quiet! Pure Base 500DX Black | OS: Win 10 Professional | Monitor: ASUS TUF Gaming VG27AQL1A
- heroik
- Začátečník
- Registrován: 28. říj 2009
Re: Uncharted: Legacy of Thieves Collection
Remaster remastru?
Z te kolekce jsem dohral jen 3, 1 a 2 uz me nechytla. Ja jsem si teda 4 uzil i tak, ikdyz pribeh neni buhvijak hluboky. V lost legacy jsem ale moc nevedel o co / koho jde, to je fakt. Kazdopadne 4 i LL jsou top hry, mam rad tenhle "filmovy" gameplay od naughty dog. Hlavne dialogy jsou super, obcas jsem se u toho i zasmal. Urcite to dam jeste jednou na 60fps, at uz na PC nebo PS.
Z te kolekce jsem dohral jen 3, 1 a 2 uz me nechytla. Ja jsem si teda 4 uzil i tak, ikdyz pribeh neni buhvijak hluboky. V lost legacy jsem ale moc nevedel o co / koho jde, to je fakt. Kazdopadne 4 i LL jsou top hry, mam rad tenhle "filmovy" gameplay od naughty dog. Hlavne dialogy jsou super, obcas jsem se u toho i zasmal. Urcite to dam jeste jednou na 60fps, at uz na PC nebo PS.
- Alfajk
- Začátečník
-
- Registrován: 15. kvě 2009
Re: Uncharted: Legacy of Thieves Collection
nebylo by to poprve, ale spis remaster jako portace pro PC, nastavitelny detaily, 4k, unlimited framerate a ostatatni veci
CPU: AMD Ryzen 5 7600X@5,5GHz | GPU: ASUS TUF RTX 3070 GAMING 8GB@2000MHz | MB: ASUS PRIME X670-P WIFI | RAM: 32GB DDR5 6000MHz CL36 FURY EXPO | SSD: WD Black SN770 NVMe 2TB | PSU: Seasonic Focus GM-850 Gold | CPU Cooler: Noctua NH-D15 | Case: be quiet! Pure Base 500DX Black | OS: Win 10 Professional | Monitor: ASUS TUF Gaming VG27AQL1A
- heroik
- Začátečník
- Registrován: 28. říj 2009
Re: Uncharted: Legacy of Thieves Collection
To by asi nebylo ekonomicky moc vyhodne, e to uz tak strasne proflaknuta serie ze kazdy to uz hral, a ja bych ani tu trojku nehral znova, ty prvni 3 dily byly pecky mozna tak ve sve dobe. Dneska uz to nezaujme.
- ArgCZ
- Začátečník
- Registrován: 16. črc 2010
Re: Uncharted: Legacy of Thieves Collection
no ja to hral 2017(remastery) a zaujmulo mě to, jednička super, dvojka pecka, trojka slabší než oba předchozí díly ale stále nad Tomb Raiderama........ čtyřka a Lost Legacy pecka
PS5, LG OLED65BX, Samsung HW-Q700A + SWA-9500S = 5.1.4 Dolby Atmos, DTS:X
- Baneshee
- Moderátor
- Registrován: 12. dub 2005
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Uncharted: Legacy of Thieves Collection
Ryzen 5800X @ 100W | Noctua C12P SE14 | 2x16GB Crucial Ballistix @ 3466MHz | Zotac RTX3070 8GB | Asus Prime X470-Pro | Samsung 250GB NVMe & Crucial MX500 1TB & WD Green 3TB | Samsung SH-S223Q | FD Define R3 Black | Seasonic Focus Plus 650W | Dell U2715H
- radekhgt
- Začátečník
- Registrován: 30. zář 2012
- Bydliště: Slovakia
Re: Uncharted: Legacy of Thieves Collection
Čaute, je nejaké info ohľadom vydania na PC?, pretože dnes to malo byt vonku a zatím nikde nič
CPU: Ryzen 7 7800X3D + RYUJIN II 360 ARGB GPU: Gainward RTX 4090 MB: Asus ROG STRIX X670E-A RAM: Kingston FURY DDR5 32 GB 6000 MHz CL36 RGB PSU: Super Flower Golden King 1kW LCD: LG OLED42C2
- durod
- Středně pokročilý
- Registrován: 01. úno 2005
- Baneshee
- Moderátor
- Registrován: 12. dub 2005
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Uncharted: Legacy of Thieves Collection
Nový datum vydání 19.10, tak snad už nebude žádnej další odklad
https://games.tiscali.cz/novinky/pc-ver ... sic-542182
https://games.tiscali.cz/novinky/pc-ver ... sic-542182
Ryzen 5800X @ 100W | Noctua C12P SE14 | 2x16GB Crucial Ballistix @ 3466MHz | Zotac RTX3070 8GB | Asus Prime X470-Pro | Samsung 250GB NVMe & Crucial MX500 1TB & WD Green 3TB | Samsung SH-S223Q | FD Define R3 Black | Seasonic Focus Plus 650W | Dell U2715H
- HEAD
- Začátečník
- Registrován: 27. lis 2005
- Bydliště: Usti n/L
- Kontaktovat uživatele:
Re: Uncharted: Legacy of Thieves Collection
Vypada to na dobrej port(narozdil od A Plague tale coz je humus gameworks) Hra podporuje FSR 2.1 i DLSS
https://www.computerbase.de/2022-10/unc ... mark-test/
https://www.computerbase.de/2022-10/unc ... mark-test/
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-Sapphire 6800XT 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
- Danny202
- Začátečník
-
- Registrován: 01. pro 2013
- Bydliště: Krnov
Re: Uncharted: Legacy of Thieves Collection
Tak hra zakoupena a vyzkoušena. První rozehrání vše na max a hra se děsně trhá už i v menu včetně zvuku. Tak jsem si něco o tom zjistil a je to tím, že hra načítá shadery a v menu hry to ukazuje % načítání. Procesor tak jede cca 15-20 min na 100% než se načtou ty shadery nebo co. Pak už hra jede celkem v pohodě na moji sestavě s DLSS quality v rozlišení 2k na nějakých 70-130 FPS. Každopádně na steam diskuzi si hodně hráčů stěžuje na různé problémy se hrou, tak jsem zvědav až budu hrát déle jak hodinu.
Spoiler
PC: Intel Core i9-9900K, SilentiumPC Fortis 5 ARGB, Gigabyte Z390 M Gaming, Kingston Fury Renegade RGB 32GB@3600CL16, ASUS Dual RTX 4070 OC 12GB, Crucial MX100 256GB + Crucial MX500 1x 500GB + 1x 2TB, Seasonic Focus GX 750 Gold , Fractal Design Arc Mini, Windows 10 Home
Monitor: Dell S2721DGFA (1440p, 165Hz, G-SYNC Compatible)
Příslušenství: Yenkee Zero YMS 3000 e-Sport PRO, Yenkee Zero YKB 3000 TKL, Kingston HyperX Cloud Revolver
Monitor: Dell S2721DGFA (1440p, 165Hz, G-SYNC Compatible)
Příslušenství: Yenkee Zero YMS 3000 e-Sport PRO, Yenkee Zero YKB 3000 TKL, Kingston HyperX Cloud Revolver
- slaava
- Začátečník
- Registrován: 07. zář 2006
- Bydliště: Praha 11 - Chodov / Praha 4 - Braník :)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Uncharted: Legacy of Thieves Collection
Takze dobrej port bez Gameworks?
amd 5800x3d, gigabyte x570 aorus pro, gainward rtx 4090 phantom gs, g.skill 64gb 3600mhz ddr4, corsair mp510 1gb, corsair rm750x, fractal design define 7 compact, win11pro 64bit, samsung odyssey oled g8.
- skaven321
- Začátečník
-
- Registrován: 09. zář 2014
Re: Uncharted: Legacy of Thieves Collection
mozno uz 6/6 CPU je malo, ze to potrebuje aspon 6/12 CPU
R7 5800X3D, 32GB DDR4 3200Mhz CL14 G.SKILL FlareX@3600MHz, Sapphire RX 7900 XT GAMING 20GB, ASUS MG279
- Sobo
- Středně pokročilý
- Registrován: 28. črc 2007
- Bydliště: Bolatice
Re: Uncharted: Legacy of Thieves Collection
Ja zadne trhani nemel ani pri uvodni shader compilaci (i9-12900K).
Jinak ve 4K DLSSQ na ultra mi RTX 4090 drzi 120 FPS lock, pricemz jede na ~1800 Mhz a zere asi 180W. Kdyz DLSS vypnu, tak v nativnim 4K porad mam 120 FPS (aspon teda v prvni hodine hry, co jsem zatim zkousel), ale karta je procentualne vice zatizena a vezme si asi 330W uz pak. Na problemy jsem zatim nenarazil, ale jenom jsem to v rychlosti vyzkousel.
Jinak ve 4K DLSSQ na ultra mi RTX 4090 drzi 120 FPS lock, pricemz jede na ~1800 Mhz a zere asi 180W. Kdyz DLSS vypnu, tak v nativnim 4K porad mam 120 FPS (aspon teda v prvni hodine hry, co jsem zatim zkousel), ale karta je procentualne vice zatizena a vezme si asi 330W uz pak. Na problemy jsem zatim nenarazil, ale jenom jsem to v rychlosti vyzkousel.
So, Lone Star, now you see that the Evil will always triumph, because Good is dumb! - Lord Dark Helmet @ Spaceballs
- Danny202
- Začátečník
-
- Registrován: 01. pro 2013
- Bydliště: Krnov
Re: Uncharted: Legacy of Thieves Collection
Test výkonu GPU i CPU
https://en.gamegpu.com/action-/-fps-/-t ... st-gpu-cpu
Musím říct, že i když mám už fakt hodně slabé CPU pro hry co využijí i 12 či 16 vláken, tak jsem dost překvapený a hra běží velmi dobře i s DLSS. Dost záleží na lokaci. Nejméně FPS (cca 70) jsem měl ve vile, kde probíhá dražba a je tam plno NPC na malém prostoru viz obrázek.
Všude jinde to lítá hodně přes 100 FPS. Jinak hra je celkem mázlá a prý je tam default TAA a nejde vypnout.
Po 6 hodinách hra ani jednou nespadla. Na bugy jsem prakticky nenarazil až na jeden a to kdy jsem měl přivázat lana ke kontejneru v potápěčské misi.
Měl jsem nabindované vlastní klávesy a to způsobovalo problém a místo toho, aby se lano upevnilo, tak ho hlavní postava pouze pustila. Stačilo dát defaultní rozložení kláves a problém vyřešen.
Hra jako taková mě neskutečně baví. Nehrál jsem žádný díl a nevlastním konzoli. Po grafické stránce nemůžu moc co vytknout. Hra není nejhezčí na světě a textury jsou slabší. I tak se na to hezky dívá. Velké plus je asi to, že každá mise se odehrává někde různě po světě a tak nehrozí, že se grafika okouká.
https://en.gamegpu.com/action-/-fps-/-t ... st-gpu-cpu
Musím říct, že i když mám už fakt hodně slabé CPU pro hry co využijí i 12 či 16 vláken, tak jsem dost překvapený a hra běží velmi dobře i s DLSS. Dost záleží na lokaci. Nejméně FPS (cca 70) jsem měl ve vile, kde probíhá dražba a je tam plno NPC na malém prostoru viz obrázek.
Všude jinde to lítá hodně přes 100 FPS. Jinak hra je celkem mázlá a prý je tam default TAA a nejde vypnout.
Po 6 hodinách hra ani jednou nespadla. Na bugy jsem prakticky nenarazil až na jeden a to kdy jsem měl přivázat lana ke kontejneru v potápěčské misi.
Měl jsem nabindované vlastní klávesy a to způsobovalo problém a místo toho, aby se lano upevnilo, tak ho hlavní postava pouze pustila. Stačilo dát defaultní rozložení kláves a problém vyřešen.
Hra jako taková mě neskutečně baví. Nehrál jsem žádný díl a nevlastním konzoli. Po grafické stránce nemůžu moc co vytknout. Hra není nejhezčí na světě a textury jsou slabší. I tak se na to hezky dívá. Velké plus je asi to, že každá mise se odehrává někde různě po světě a tak nehrozí, že se grafika okouká.
Spoiler
PC: Intel Core i9-9900K, SilentiumPC Fortis 5 ARGB, Gigabyte Z390 M Gaming, Kingston Fury Renegade RGB 32GB@3600CL16, ASUS Dual RTX 4070 OC 12GB, Crucial MX100 256GB + Crucial MX500 1x 500GB + 1x 2TB, Seasonic Focus GX 750 Gold , Fractal Design Arc Mini, Windows 10 Home
Monitor: Dell S2721DGFA (1440p, 165Hz, G-SYNC Compatible)
Příslušenství: Yenkee Zero YMS 3000 e-Sport PRO, Yenkee Zero YKB 3000 TKL, Kingston HyperX Cloud Revolver
Monitor: Dell S2721DGFA (1440p, 165Hz, G-SYNC Compatible)
Příslušenství: Yenkee Zero YMS 3000 e-Sport PRO, Yenkee Zero YKB 3000 TKL, Kingston HyperX Cloud Revolver
- marek16
- Začátečník
- Registrován: 22. čer 2006
- Bydliště: Brno
Re: Uncharted: Legacy of Thieves Collection
Tak jsem to chvíli zkoušel na 12700F/3060Ti a pár postřehů:
- hra je kompletně GPU bound - 4k DLSS quality, detaily high, se na začátku tak tak drží u 60 fps
- po prvotním nadšení, jak to jede pěkně plynule, jsem se dostal do té zelené oblasti pod vězením a začalo se to sekat (38-40fps) a už se to hrálo dost blbě
- v podstatě to nereaguje na snižování detailů ani kvality DLSS, těch blbých oblastí je tam víc, a jak se do nich dostanete, tak se to prostě cuká ať už cokoliv. Celý nastavení detailů je v podstatě useless (ale jo, všechno na low jsem nezkoušel, kdo se na to má dívat)
- Mám podezření, že někdo nevhodně nastavil kompromis mezi slepováním objektů a počtem draw calls - chová se to jako by celý ty skály byly jeden model, a hra to nedokázala ořezávat (view frustum culling)
- nevypadá to nijak super extra - není to škaredý, ale grafika cca jak o rok mladší Rise of tomb raider nebo ten pirátskej Assasins creed, někde i horší
- bohužel na těch cca 40 fps je to vpravdě konzolový zážitek, cukatura jak prase a hrát tak mě fakt nebaví.
- jede to podstatně hůř než RDR2/Cyberpunk/HZD/Fallout 4, který jsou pro mě takový etalony grafiky a náročnosti, a navíc ještě open world
- z pohledu výkonu dost zklamání, snad to opraví nějakým patchem. Že by to byl dobrej port, to nemohu říci, protože výše zmíněné mi jedou s nějakým poladěním detailů rock stable 4k60
- jinak jako hra je to fajn, taková klasická skákačka alá Tomb raider, příběh a filmová stránka věci vypadá povedeně
No, těším se na novou grafiku a DLSS3
- hra je kompletně GPU bound - 4k DLSS quality, detaily high, se na začátku tak tak drží u 60 fps
- po prvotním nadšení, jak to jede pěkně plynule, jsem se dostal do té zelené oblasti pod vězením a začalo se to sekat (38-40fps) a už se to hrálo dost blbě
- v podstatě to nereaguje na snižování detailů ani kvality DLSS, těch blbých oblastí je tam víc, a jak se do nich dostanete, tak se to prostě cuká ať už cokoliv. Celý nastavení detailů je v podstatě useless (ale jo, všechno na low jsem nezkoušel, kdo se na to má dívat)
- Mám podezření, že někdo nevhodně nastavil kompromis mezi slepováním objektů a počtem draw calls - chová se to jako by celý ty skály byly jeden model, a hra to nedokázala ořezávat (view frustum culling)
- nevypadá to nijak super extra - není to škaredý, ale grafika cca jak o rok mladší Rise of tomb raider nebo ten pirátskej Assasins creed, někde i horší
- bohužel na těch cca 40 fps je to vpravdě konzolový zážitek, cukatura jak prase a hrát tak mě fakt nebaví.
- jede to podstatně hůř než RDR2/Cyberpunk/HZD/Fallout 4, který jsou pro mě takový etalony grafiky a náročnosti, a navíc ještě open world
- z pohledu výkonu dost zklamání, snad to opraví nějakým patchem. Že by to byl dobrej port, to nemohu říci, protože výše zmíněné mi jedou s nějakým poladěním detailů rock stable 4k60
- jinak jako hra je to fajn, taková klasická skákačka alá Tomb raider, příběh a filmová stránka věci vypadá povedeně
No, těším se na novou grafiku a DLSS3
Quis custodiet ipsos custodes?
- Sobo
- Středně pokročilý
- Registrován: 28. črc 2007
- Bydliště: Bolatice
Re: Uncharted: Legacy of Thieves Collection
Crashuje vam to taky? Tedka jsem hral 2 hodiny a dva crashe...
12900K / RTX 4090 / W11 22H2
EDIT: Tak nejspis to bylo tim, ze jsem v tu chvili mel zapnute OC na karte +100 / +1000 pri 85% PL, coz se ji asi nelibilo. Tedka jsem hral dve hodiny s +50 / +1000 bez problemu.
12900K / RTX 4090 / W11 22H2
EDIT: Tak nejspis to bylo tim, ze jsem v tu chvili mel zapnute OC na karte +100 / +1000 pri 85% PL, coz se ji asi nelibilo. Tedka jsem hral dve hodiny s +50 / +1000 bez problemu.
So, Lone Star, now you see that the Evil will always triumph, because Good is dumb! - Lord Dark Helmet @ Spaceballs
- Sobo
- Středně pokročilý
- Registrován: 28. črc 2007
- Bydliště: Bolatice
Re: Uncharted: Legacy of Thieves Collection
Tak dohrano, dohromady za obe hry asi 25 hodin, z toho Lost Legacy asi tak 8. Hraje se to velice podobne jako Tomb Raider, ktery me ale zrovna u toho posledniho (Shadow) trochu zkalamal, takze tohle me bavilo vice. Celkem dost lezeni protkane combatem, kde je stealth volitelny (aspon na normalni obtiznost). Nejpodstatnejsi rozdil proti TR je asi to, ze to neni takovy ten semi open world, ale mise jsou az na drobne vyjimky (pasaz s Jeepem na Madagaskaru a prvni faze Lost Legacy) linearni koridory, coz mi osobne nijak moc nevadi. Obe hry maji vybornou vypravu a cutsceny, celkem pekny puzzly a dobre davkovane tempo. Po strance designu a hratelnosti s tim vicemene nemam zadne zasadnejsi problemy. Ze zacatku byl trochu problem s ovladanim mysi, ale to se rychle patchlo.
Po technicke strance je znat, ze ty hry jsou nekdy puvodne z roku 2016 / 2017. Zrovna pred nimi jsem hral Plague Tale Requiem, ktery je proste urovni detailu nekde jinde, ovsem taky HW narocnosti. To ale neznamena, ze vypadaji spatne, to bych urcite nerekl, jenom si clovek obcas uvedomi, ze treba zeme je dost placata pokryta nejakou texturou a nema tu uroven jemnych detailu, kdy pomalu kazdy jeden kaminek je separatni objekt v prostoru. Nicmene art direction je moc pekny - v podstate kazda mise ma unikatni assety a prostredi se vyrazne meni, takze clovek nema pocit repetetivnosti, kdy v jednom stejnem prostredi stravi 20 hodin.
Hry uz podporuji HDR, ktere tam sice bylo tak trochu v plenkach (je tam jenom cudel on/off a nejaky obecny slider pro jas), ale funguje pekne - rozdil mezi tmavsim / svetlejsim prostredi je dost vyrazny a veci jako zablesky po strelbe nebo vybuchy maji pekny "pop", jak rikaji anglicani. Po strance HW narocnosti k tomu nemam moc co rict, protoze jsem to hral na i9-12900K s RTX 4090, kdy to i v nativnim 4K na max nemelo problem 99% casu drzet 120 FPS. Je super, ze hra po zapnuti zacne rovnou kompilovat shadery, takze pri hrani uz nemate stutter kvuli shader kompilaci jako sracky na Unreal Enginu - cim vic developeru to bude delat, tim lepe. Nevyhoda je, ze po aktualizaci GPU driveru se ta kompilace pusti vzdycky znovu, ale to je za me detail, radeji si par minut pockat, abych mel pekne plynulou hru bez stutteru.
Takze za sebe muzu doporucit i za 50 ecek - celkem pohodova zabava na dlouhe zimni vecery. Je tam i trochu citit takovy ten smysl pro dobrodruzstvi, kdy postupne objevujete nove indicie k lokaci pokladu a honite se za nim pocelem svete.
Edit: pridavam jeste nejaky screenshoty, co jsem tak nahodne v prubehu udelal (ale chybi tam asi prvni pulka Thief's end).
Je to konvertovano z HDR do SDR, takze je to spis takova nouzovka. Asi pomuze zvysit jas, prijde mi to takove tmave:
Po technicke strance je znat, ze ty hry jsou nekdy puvodne z roku 2016 / 2017. Zrovna pred nimi jsem hral Plague Tale Requiem, ktery je proste urovni detailu nekde jinde, ovsem taky HW narocnosti. To ale neznamena, ze vypadaji spatne, to bych urcite nerekl, jenom si clovek obcas uvedomi, ze treba zeme je dost placata pokryta nejakou texturou a nema tu uroven jemnych detailu, kdy pomalu kazdy jeden kaminek je separatni objekt v prostoru. Nicmene art direction je moc pekny - v podstate kazda mise ma unikatni assety a prostredi se vyrazne meni, takze clovek nema pocit repetetivnosti, kdy v jednom stejnem prostredi stravi 20 hodin.
Hry uz podporuji HDR, ktere tam sice bylo tak trochu v plenkach (je tam jenom cudel on/off a nejaky obecny slider pro jas), ale funguje pekne - rozdil mezi tmavsim / svetlejsim prostredi je dost vyrazny a veci jako zablesky po strelbe nebo vybuchy maji pekny "pop", jak rikaji anglicani. Po strance HW narocnosti k tomu nemam moc co rict, protoze jsem to hral na i9-12900K s RTX 4090, kdy to i v nativnim 4K na max nemelo problem 99% casu drzet 120 FPS. Je super, ze hra po zapnuti zacne rovnou kompilovat shadery, takze pri hrani uz nemate stutter kvuli shader kompilaci jako sracky na Unreal Enginu - cim vic developeru to bude delat, tim lepe. Nevyhoda je, ze po aktualizaci GPU driveru se ta kompilace pusti vzdycky znovu, ale to je za me detail, radeji si par minut pockat, abych mel pekne plynulou hru bez stutteru.
Takze za sebe muzu doporucit i za 50 ecek - celkem pohodova zabava na dlouhe zimni vecery. Je tam i trochu citit takovy ten smysl pro dobrodruzstvi, kdy postupne objevujete nove indicie k lokaci pokladu a honite se za nim pocelem svete.
Edit: pridavam jeste nejaky screenshoty, co jsem tak nahodne v prubehu udelal (ale chybi tam asi prvni pulka Thief's end).
Je to konvertovano z HDR do SDR, takze je to spis takova nouzovka. Asi pomuze zvysit jas, prijde mi to takove tmave:
So, Lone Star, now you see that the Evil will always triumph, because Good is dumb! - Lord Dark Helmet @ Spaceballs