Třeba v tom Riva TuneruCabas píše:Tak to take nevim...jak se to da zjistit ?
3D Mark 2005 - Diskuze, problémy a vše okolo
Moderátor: Don
- prf.KuBA
- Středně pokročilý
- Registrován: 14. čer 2004
- Bydliště: Praha
- Steel
- Začátečník
- Registrován: 21. úno 2004
- Bydliště: Tam kde lidi nežijou
- Kontaktovat uživatele:
Je to primo v ovladacich graficke kartyCabas píše:Tak to take nevim...jak se to da zjistit ?
CPU AMD Athlon XP 2500+@3200+ (200x11),Chladic Arctic Cooling Silent 2L,VGA ATi Radeon 9500 (Original) 128bit 64MB 275/270@410/310 + "měděné pasivy od Thermaltake"+"Arctic Cooling VGA Silencer 1",RAM 768DDR (512+256) 400MHZ Kingmax 8-4-3-2,5,MB Gigabyte GA7N-400PRO2 -->nForce2Ultra400,Case Chieftec BA-01B-B-SL ,Zdroj ThermalTake PurePower W0038 410W ,HDD Seagete 40GB 2MB + 120GB 8MB -->7200Rpm,DVD-ROM Pioneer 12x,DVD-RW Pioneer DVR-108,Monitor AOC 19K+ 1600x1200 75Hz,Myš Logitech MX510,Podložka SteelPad 4D,OS Windows XP Professional Service Pack 2
- Cabas
- Začátečník
- Registrován: 24. pro 2003
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
První chyba v 3D Marku 2005 je na světě a dlužno dodat, že chyba lehce kompromitující. Umožňovala totiž pomocí exploitu dosáhnout vysoké skóre i na starších grafických kartách. Konkrétně 6790 bodů na GeForce 4 Ti4200. Ba co hůř, takto zfalšovaný výsledek šlo bez problémů odeslat do online databáze, takže se každý mohl podívat na to, jak 3 roky stará karta bez podpory pixel a vertex shaderů 2.0 dává na frak moderní špičce. V současné době jsou však všechny kuriózní výsledky vymazány a k dispozici už je také hot-fix patch (2,8 MB), který má dalšímu falšování výsledků zabránit.
K 3D Marku se váží i další kuriózní události. Když NVIDIA zjistila, že v tomto benchmarku podává nejlepší výkon RADEON X800 XT Platinum Edition a nikoliv jejich GeForce 6800 Ultra, okamžitě vydala tiskové prohlášení, že nejrychlejším a nejvýkonnějším řešením je NVIDIA GeForce 6800 Ultra ve SLI módu. Ostatně, o tom jsme vás již informovali. ATI se to zřejmě nelíbilo natolik, že přispěchala s novým hype prohlášením, ve kterém se poukazuje na to, že nadšenci, takzvaní „nejtvrdší přetaktovávači“, dosahují nejvyššího skóre v 3D Marku jenom pomocí ATI karet.
Jde o to, že známý overclocker Sami Mäkinen, který dohnal přetaktování až do extrémů, opět posunul laťku o kousek výš. Přetočil nejenom AMD Athlon FX-53, ale i RADEON X800 XT PE na 806/1296 MHz (jádro/paměť) a ATI toho využila. Výsledné skóre 8250 bodů je nepochybně fajn a rekord je to rovněž. Drobný problém je akorát v tom, že zatímco NVIDIA k dosažení svého skóre použila vlastní a v budoucnu snad běžně dostupnou technologii, Sami použil suchý led a kompresor s výparníkem. Osobně si nejsem jist, jak na takové protichůdné tiskové zprávy zareaguje burza nebo méně informovaní hráči. Jenom jsem hrozně zvědav, jaké vydá tiskové prohlášení NVIDIA, až někdo přetaktuje GF 6800 Ultra ve SLI módu...
Mimochodem, na CDR.cz v pátek uveřejnili o 3D Marku 2005 velký článek v češtině, který vysvětluje princip jeho fungování, odlišnosti od minulých verzí nebo komentář k výsledkům odjinud.
Vse zde: http://games.tiscali.cz/clanek/dl.asp?id=7973
K 3D Marku se váží i další kuriózní události. Když NVIDIA zjistila, že v tomto benchmarku podává nejlepší výkon RADEON X800 XT Platinum Edition a nikoliv jejich GeForce 6800 Ultra, okamžitě vydala tiskové prohlášení, že nejrychlejším a nejvýkonnějším řešením je NVIDIA GeForce 6800 Ultra ve SLI módu. Ostatně, o tom jsme vás již informovali. ATI se to zřejmě nelíbilo natolik, že přispěchala s novým hype prohlášením, ve kterém se poukazuje na to, že nadšenci, takzvaní „nejtvrdší přetaktovávači“, dosahují nejvyššího skóre v 3D Marku jenom pomocí ATI karet.
Jde o to, že známý overclocker Sami Mäkinen, který dohnal přetaktování až do extrémů, opět posunul laťku o kousek výš. Přetočil nejenom AMD Athlon FX-53, ale i RADEON X800 XT PE na 806/1296 MHz (jádro/paměť) a ATI toho využila. Výsledné skóre 8250 bodů je nepochybně fajn a rekord je to rovněž. Drobný problém je akorát v tom, že zatímco NVIDIA k dosažení svého skóre použila vlastní a v budoucnu snad běžně dostupnou technologii, Sami použil suchý led a kompresor s výparníkem. Osobně si nejsem jist, jak na takové protichůdné tiskové zprávy zareaguje burza nebo méně informovaní hráči. Jenom jsem hrozně zvědav, jaké vydá tiskové prohlášení NVIDIA, až někdo přetaktuje GF 6800 Ultra ve SLI módu...
Mimochodem, na CDR.cz v pátek uveřejnili o 3D Marku 2005 velký článek v češtině, který vysvětluje princip jeho fungování, odlišnosti od minulých verzí nebo komentář k výsledkům odjinud.
Vse zde: http://games.tiscali.cz/clanek/dl.asp?id=7973
Skrin-Sunbeam Acrylic AC-HUVB - Middletower; DFI Lanparty UT nF4 Ultra SLI-DR; CPU AMD Athlon A64 4000+ 64-bit HT SanDiego socket 939 - Zalman; 2 x 1024MB G.Skill Extreme Series F1-4000USU2-2GBHZ ; Sapphire Atlantis ATI Radeon X850XT 256 MB VIVO, PCI-E (540@1180) ; HDD 30GB, HDD Hitachi Deskstar 250GB SATA II, HDD Maxtor 300GB SATA 16MB , Bezdrátový set Logitech MX 700, Genius SW-5.1 Home Theater , DVD±R BenQ DW 1640 Dual Layer , DVD±R LG GSA-4163B Dual Layer, Zdroj napájecí Blue Hiper Type R580W
- L
- Nováček
-
- Registrován: 22. črc 2004
Ja ještě 3D mark 05 netestoval ale.....
Ale podle toho co jsme viděl byla verze 2003 trochu nespravedlivá a to samé je tu taky.A proč propadne i nejvýkonější FX 5950Ultra před Radeonem 9600Pro.Docela jsem se o to zajímal Vylezo mi todle.
Jak už tu někdo psal přede mnou špatná práce s Pixel Shadery,aler není zas tak špatná aby takhle propadly i nejvýkonější FXka.
Problém je zakopán ve třech problémech:
1. Pixel Shadery které se optížně programují a jsou přeci jen o něco slabší než u ATIn s čipy 9800.I když měly být ůdajně původně o něco lepší.
2.To navazuje a i to že Nvidia místo aby využila standartů Direct X tedy 9tek,tak si řekla že si udělá svůj standart a myslela si že bude většina vývojářů dělat hry s optimalizací pro ni.Jenže ouha ono se tak nedělo a vývojáři neskákaly jak Nvidia pískala.A vššichni vývojáři programovaly pod speciofikací jazyka Direct X,kde jedou všechny karty s vyjímkou FX serie samozřejmě se Nvidia poučila a u serie 6800 už použila standart Microsoftu který používají všichni vývojáři.Zatímco všechny ostatní karty od ATi jedou pod standrtem jazyka Microsoftu Direct X FXka mají svůj ůdajně lépe programovaný jazyk-což je určitě plus,ale na druhou stranu to téměř nikdo nepoužil.Např.v Half-Life2 kde propadaly FX5900Ultry a 5950Ultry za Radeonema 9800Pro Xt i o polovinu a někde i více.A důvod?Half-Life2 nejen že použily jeden standart a to jazyk Direct X a nikoliv standart Nvidie ale ůdajně je přeci jen H-L2 lépe optimalizován pro ATi-že by ůplacení od ATI?Navíc se taky klábosilo o tom že ještě navíc ji pomáhaly už ze zečátku ladit drivery aby na nich šel HL2 už od začátku dobře zatímco Nvidia si to dělala sama atd.
3. To samé se děje v 3D Marku 2005 ketrý používá pouze Direct X anikoliv jazyk Nvidie a jak to vypadá tak navíc si s FX vůbec nerozumí.Takže jak jazyk programování Pixel Shaderů tak Shadery samotné zapřičuňují totální propad Fxek.
4.Tyto tvrzení si myslým že sedí už dlouhou dobu koukám na grafiky a zajímám se oně-samozřejmě nevím vše.Jen vždy něco.A podle shodnutí s akámošema by to fakt sedělo.
Nemluvě o tom že po tom co Nvidia prohlásila že není možné aby šel HL2 tak špatně na jejich super FXkách slíbily vývojáři HL2 že ta,m zařadí i jazyk Nvidie pod kterým hra pojed svižně.A co jsem kldysi četl,když byla betaverze kdysi,tak se o dost karty zlepšily sice byly furt mírně pomalejší než ATI ale co jsmeněkde viděl na webu testy bylo to mnohem,ale mnohem lepší.Nvidia sama tuto chybu,když si tomoc nerozumí s programovanými Pixel Shadery a nevyužívá to její jazyk ůdajně záplatuje v ovladačích-takže Softwarově.Co je natom pravdy taky nevíma,ale něco na tom bude.Už několik měsíců to je co se v některých testech/hrách používající Pixel Shadery zmizely/zmenšily se chyb či se zrychlyla hra ne o mnoho,ale docela i znatelně.
5. A poslední problém FXek může být ještě v tom že ať mají mít 8pipilenes ůdajně používají většinou jen 4 s nánosem 1-2textur na pililenu.Což je důvod proč ještě může být taky ovlivněn výkon v 3S marku 2005 a možná to ubralo i nějaký malý bodík v 3D Marku 2003.
2003 využila v pohodě 8pipilenes naplno a možná i 16-to ale nevím určitě-nechci tady teď plácat.Za to 2005 3D Mark už určitě využije všech 16pipilenes a to bude další chyba.Jak jsem koukal na testy ony 3D marky 2003 a ještě více 2005 spíš využijí Filtrate grafiky spíše z počtu pipilenes než z počtu pipilene+počtu nanešených textur na pipilenes.Tzv.si myslým že spíš využijou i např.: 8pipilenes s nansoem 1textury nez 4pipilenesy kter nanesou maximalne az 2textury v jednom pruchodu.Asi na tom taky neco bude.Sice to nenoi ten hlavni problem ale jak v 3D Marku 2003 a 2005 to taky nějaký bdík asi oproti ostatním kartámpřeci jen FXkům ubere.
A za jesté ale to už berte s velkou rezervou je možné že Geforce FX vykresluje více scény než msuí-nebo něž by musel.
A nebo toho vykresluje zbytečne víc než konkurence.Nemyslým tím detail navíc spíš polygony v ,,pozadí´´ a to taky žere výkon...
Nemluvě o toerii,co když se karat sama občas zpomalý o něco aby trochu vychladla.Vždyť ona má čidlo a to jí při přehřejvání případně zpomalý.Ale to asi ne ve standartu jen kdyby to někdo dost taktoval s kalsik chlazením.
Jak už tu někdo psal přede mnou špatná práce s Pixel Shadery,aler není zas tak špatná aby takhle propadly i nejvýkonější FXka.
Problém je zakopán ve třech problémech:
1. Pixel Shadery které se optížně programují a jsou přeci jen o něco slabší než u ATIn s čipy 9800.I když měly být ůdajně původně o něco lepší.
2.To navazuje a i to že Nvidia místo aby využila standartů Direct X tedy 9tek,tak si řekla že si udělá svůj standart a myslela si že bude většina vývojářů dělat hry s optimalizací pro ni.Jenže ouha ono se tak nedělo a vývojáři neskákaly jak Nvidia pískala.A vššichni vývojáři programovaly pod speciofikací jazyka Direct X,kde jedou všechny karty s vyjímkou FX serie samozřejmě se Nvidia poučila a u serie 6800 už použila standart Microsoftu který používají všichni vývojáři.Zatímco všechny ostatní karty od ATi jedou pod standrtem jazyka Microsoftu Direct X FXka mají svůj ůdajně lépe programovaný jazyk-což je určitě plus,ale na druhou stranu to téměř nikdo nepoužil.Např.v Half-Life2 kde propadaly FX5900Ultry a 5950Ultry za Radeonema 9800Pro Xt i o polovinu a někde i více.A důvod?Half-Life2 nejen že použily jeden standart a to jazyk Direct X a nikoliv standart Nvidie ale ůdajně je přeci jen H-L2 lépe optimalizován pro ATi-že by ůplacení od ATI?Navíc se taky klábosilo o tom že ještě navíc ji pomáhaly už ze zečátku ladit drivery aby na nich šel HL2 už od začátku dobře zatímco Nvidia si to dělala sama atd.
3. To samé se děje v 3D Marku 2005 ketrý používá pouze Direct X anikoliv jazyk Nvidie a jak to vypadá tak navíc si s FX vůbec nerozumí.Takže jak jazyk programování Pixel Shaderů tak Shadery samotné zapřičuňují totální propad Fxek.
4.Tyto tvrzení si myslým že sedí už dlouhou dobu koukám na grafiky a zajímám se oně-samozřejmě nevím vše.Jen vždy něco.A podle shodnutí s akámošema by to fakt sedělo.
Nemluvě o tom že po tom co Nvidia prohlásila že není možné aby šel HL2 tak špatně na jejich super FXkách slíbily vývojáři HL2 že ta,m zařadí i jazyk Nvidie pod kterým hra pojed svižně.A co jsem kldysi četl,když byla betaverze kdysi,tak se o dost karty zlepšily sice byly furt mírně pomalejší než ATI ale co jsmeněkde viděl na webu testy bylo to mnohem,ale mnohem lepší.Nvidia sama tuto chybu,když si tomoc nerozumí s programovanými Pixel Shadery a nevyužívá to její jazyk ůdajně záplatuje v ovladačích-takže Softwarově.Co je natom pravdy taky nevíma,ale něco na tom bude.Už několik měsíců to je co se v některých testech/hrách používající Pixel Shadery zmizely/zmenšily se chyb či se zrychlyla hra ne o mnoho,ale docela i znatelně.
5. A poslední problém FXek může být ještě v tom že ať mají mít 8pipilenes ůdajně používají většinou jen 4 s nánosem 1-2textur na pililenu.Což je důvod proč ještě může být taky ovlivněn výkon v 3S marku 2005 a možná to ubralo i nějaký malý bodík v 3D Marku 2003.
2003 využila v pohodě 8pipilenes naplno a možná i 16-to ale nevím určitě-nechci tady teď plácat.Za to 2005 3D Mark už určitě využije všech 16pipilenes a to bude další chyba.Jak jsem koukal na testy ony 3D marky 2003 a ještě více 2005 spíš využijí Filtrate grafiky spíše z počtu pipilenes než z počtu pipilene+počtu nanešených textur na pipilenes.Tzv.si myslým že spíš využijou i např.: 8pipilenes s nansoem 1textury nez 4pipilenesy kter nanesou maximalne az 2textury v jednom pruchodu.Asi na tom taky neco bude.Sice to nenoi ten hlavni problem ale jak v 3D Marku 2003 a 2005 to taky nějaký bdík asi oproti ostatním kartámpřeci jen FXkům ubere.
A za jesté ale to už berte s velkou rezervou je možné že Geforce FX vykresluje více scény než msuí-nebo něž by musel.
A nebo toho vykresluje zbytečne víc než konkurence.Nemyslým tím detail navíc spíš polygony v ,,pozadí´´ a to taky žere výkon...
Nemluvě o toerii,co když se karat sama občas zpomalý o něco aby trochu vychladla.Vždyť ona má čidlo a to jí při přehřejvání případně zpomalý.Ale to asi ne ve standartu jen kdyby to někdo dost taktoval s kalsik chlazením.
- Roxyman
- Mírně pokročilý
- Registrován: 24. led 2004
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Díky všem za odpovědi!!! Nejlepší je sem do diskuze nacpat mega citace z článků na webu a tím pádem utlumit můj pár řádkový dotaz...
Link na článek by bohatě stačil...btw, že už jsem ho viděl na TG minulý týden !
Link na článek by bohatě stačil...btw, že už jsem ho viděl na TG minulý týden !
CPU AMD PHENOM II X4 955 Black Edition ::: ASRock 970M PRO3 - AMD 970 ::: RAM HyperX Savage 16GB (2x8GB) DDR3 2400 CL11 ::: VGA XFX Radeon RX 560 4GB Core Edition True OC Single Fan ::: SSD OCZ Agility 3 Series 120GB ::: HDD Samsung SpinPoint F1, HD103UJ, SATA II, 32MB - 1TB ::: CASE: CHIEFTEC
- Zarathustra
- Začátečník
- Registrován: 30. zář 2004
- Bydliště: u Brna
- Kontaktovat uživatele:
No jo už je to takRoxyman píše:Díky všem za odpovědi!!! Nejlepší je sem do diskuze nacpat mega citace z článků na webu a tím pádem utlumit můj pár řádkový dotaz...
Link na článek by bohatě stačil...btw, že už jsem ho viděl na TG minulý týden !
CPU:Intel E8400(Q747A4o6) 9*455 4095MHz-core 1,375V,Chladič:Scythe Mine cooler(po úpravě přichycení k socketu LGA775),MB:Asus P5E, RAM: 2*1024MB 800+ a 1066+ 2*1024MB DDR2 A-Data, HDD:36.7GB+320GB,VGA: Radeon Powercolor 3850 256MB+Accelero S1,DVD:Samsung SH-S183A,Pioneer DVR 212,Zdroj:LC Power Titan 560W,LCD: 22" Benq T221WA,Bedna:Eurocase Server 207S,OS:Win Vista,3D Mark 06-10494-grafika oc 745/939
- Streethawk
- Mírně pokročilý
- Registrován: 24. srp 2004
- Bydliště: Žilina, Slovensko
A je to!!!!!!!!!!!
Ludia a viete ze tie nove ovladace pomohli a to statocne!!!
Nforce v.5.10
Forceware v.66.81
A vsetko sa pomerne zrychlilo teraz som spokojny.
Moje vysledky davam hned do fora z vysledkami!
Dakujem vsetkym
Nforce v.5.10
Forceware v.66.81
A vsetko sa pomerne zrychlilo teraz som spokojny.
Moje vysledky davam hned do fora z vysledkami!
Dakujem vsetkym
ASUS P5B Deluxe, C2D E6300@3,01Ghz (Scythe Ninja rev.B), 2x2GB DDR2 1000Mhz(PATRIOT), ASUS EAH4850/HTDI 512MB DDR3, SB Audigy4 + M-Audio speakers, WD Caviar SATA3 1TB + WD Caviar SATA2 250GB, DVDRW Samsung SH-S203B, DVD-ROM ASUS, FDD Sony, LCD ASUS VW246H (16:9, 24", 1080p), Zdroj: Seasonic S12, 500W
- Streethawk
- Mírně pokročilý
- Registrován: 24. srp 2004
- Bydliště: Žilina, Slovensko
Ten novy driver na grafiky(forceware 66.81)
Jeden kolega sa tu pytal odkial ho mam NECH sa paci.
Neviem ci pomoze vsetkym kazdopadne pre majitelov kariet GF6800(GT,ULTRA) je to priam nevyhnutnost!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ftp://download1.nvidia.com/Windows/66.8 ... tional.exe
Jeden kolega sa tu pytal odkial ho mam NECH sa paci.
Neviem ci pomoze vsetkym kazdopadne pre majitelov kariet GF6800(GT,ULTRA) je to priam nevyhnutnost!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ftp://download1.nvidia.com/Windows/66.8 ... tional.exe
ASUS P5B Deluxe, C2D E6300@3,01Ghz (Scythe Ninja rev.B), 2x2GB DDR2 1000Mhz(PATRIOT), ASUS EAH4850/HTDI 512MB DDR3, SB Audigy4 + M-Audio speakers, WD Caviar SATA3 1TB + WD Caviar SATA2 250GB, DVDRW Samsung SH-S203B, DVD-ROM ASUS, FDD Sony, LCD ASUS VW246H (16:9, 24", 1080p), Zdroj: Seasonic S12, 500W
- Shit
- Odborník PCT
- Registrován: 20. pro 2003
- Bydliště: Hradec Králové
- Streethawk
- Mírně pokročilý
- Registrován: 24. srp 2004
- Bydliště: Žilina, Slovensko
Boze ty si sikovny chcel to odomna jeden clen nevedel kde ten driver hladat!!!
A cital moj prispevok prave v tejto sekcii
A cital moj prispevok prave v tejto sekcii
ASUS P5B Deluxe, C2D E6300@3,01Ghz (Scythe Ninja rev.B), 2x2GB DDR2 1000Mhz(PATRIOT), ASUS EAH4850/HTDI 512MB DDR3, SB Audigy4 + M-Audio speakers, WD Caviar SATA3 1TB + WD Caviar SATA2 250GB, DVDRW Samsung SH-S203B, DVD-ROM ASUS, FDD Sony, LCD ASUS VW246H (16:9, 24", 1080p), Zdroj: Seasonic S12, 500W
- orange_juice
- Začátečník
-
- Registrován: 27. črc 2003
včera jsem reinstaloval Winy a dával jsem nový drivery na chipset (nforce 5.10 předtím jsem měl ještě starý 2.11 ) a nový catalysty (předtím jsem měl 4.6 ted jsem dával 4.9) a příjemně mě to překvapilo jak se zvedl výkon v 3DMark05.Zhruba o 150b takže jsem celkem spokojenej.Když jsem koukal po síti na výsledky tak jsem si okolo 2000b představoval
- Shit
- Odborník PCT
- Registrován: 20. pro 2003
- Bydliště: Hradec Králové
- Cabas
- Začátečník
- Registrován: 24. pro 2003
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
To jsem chtel vedet ja...na strankach Nvidia jsem nasel pouze novy driver 6.1.7.7 a tak jsem se zeptal kde ho ztahnul tak uz ho netrap...))
Skrin-Sunbeam Acrylic AC-HUVB - Middletower; DFI Lanparty UT nF4 Ultra SLI-DR; CPU AMD Athlon A64 4000+ 64-bit HT SanDiego socket 939 - Zalman; 2 x 1024MB G.Skill Extreme Series F1-4000USU2-2GBHZ ; Sapphire Atlantis ATI Radeon X850XT 256 MB VIVO, PCI-E (540@1180) ; HDD 30GB, HDD Hitachi Deskstar 250GB SATA II, HDD Maxtor 300GB SATA 16MB , Bezdrátový set Logitech MX 700, Genius SW-5.1 Home Theater , DVD±R BenQ DW 1640 Dual Layer , DVD±R LG GSA-4163B Dual Layer, Zdroj napájecí Blue Hiper Type R580W
- pan-x
- Začátečník
-
- Registrován: 14. dub 2004
- Kontaktovat uživatele:
- prf.KuBA
- Středně pokročilý
- Registrován: 14. čer 2004
- Bydliště: Praha
Taky na to koukám, možná tě to pustilo díky osmi pipelines...jaké používáš drivery?pan-x píše:nevim jak vy ale ja mam Radeon 9500 s 64MB a jede me to....mam 1100 bodu...prf.KuBA píše: Ani se nečapeš...
Apple MacBook Pro 16" M1 MAX 24/32GB/1TB // Nillkin ProDesk Adjustable Laptop Stand // Apple Magic Keyboard & Logitech MX Master // Apple iPhone 13 Pro 512GB // Microsoft Xbox Series X + LG CX65 OLED
- FabledWarrior
- Začátečník
- Registrován: 10. úno 2004
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
Ne-e. ..to neni tim..ja mam taky R9500 64MB..dokonce 128bit a taky mi to jde..(nemam 8pip)....ono totiz staci zapnout v BIOSU grafiku jako 128MB a uz to jde..btw: jinak mam 1151 boduprf.KuBA píše:Taky na to koukám, možná tě to pustilo díky osmi pipelines...jaké používáš drivery?pan-x píše: nevim jak vy ale ja mam Radeon 9500 s 64MB a jede me to....mam 1100 bodu...
AMD Ryzen 9 7900X + EKWB AIO Basic 360, ASUS ROG Crosshair HERO X670E, 64GB RAM DDR5 5600Mhz CL40, GAINWARD GeForce RTX 4080 Phantom 16GB, 2 TB Seagate Firecuda 530 + 2 TB Samsung 860 QVO, Fractal Design Meshify 2 XL, Seasonic Focus Plus - 1000W, Benq EX3410R, Logitech G502 Lightspeed, CZC Hexblade (Cherry MX Silent Red), Hyper X Cloud Orbit S
Dell G7 7790 - Intel Core i7 8750H (-120 mV VCore + Thermal Grizzly Conductonaut), 32GB RAM DDR4 2666Mhz, GeForce RTX 2060 6GB (Full), 1 TB Samsung 970 EVO + 1TB HDD
Dell Precision 5820 Tower - Intel Xeon W-2133, 32GB RAM DDR4 ECC, nVidia Quadro P4000, 2x512 GB Samsung PM981 NVMe RAID
Dell Latitude 5580 - Intel Core i5 7200U, 8GB RAM DDR4 2666Mhz, 256 GB NVMe SSD
Dell G7 7790 - Intel Core i7 8750H (-120 mV VCore + Thermal Grizzly Conductonaut), 32GB RAM DDR4 2666Mhz, GeForce RTX 2060 6GB (Full), 1 TB Samsung 970 EVO + 1TB HDD
Dell Precision 5820 Tower - Intel Xeon W-2133, 32GB RAM DDR4 ECC, nVidia Quadro P4000, 2x512 GB Samsung PM981 NVMe RAID
Dell Latitude 5580 - Intel Core i5 7200U, 8GB RAM DDR4 2666Mhz, 256 GB NVMe SSD
- tomprost
- Nováček
- Registrován: 03. lis 2004
- Bydliště: Prievidza
3D Mark 2005 a 9600XT
Ja ma Radeon 9600XT 552/710 a v 3d mark2005 mi pri default nastaveniach ukazuje okolo 1450b. Ale tolko isto mi ukazuje aj ked neni pretaktovana. neviete preco mi ukazuje stale rovnako? Na 3d mark 03 mi to ukazuje rozdiel 600bodov mezdi prtaktovanou a nepretaktovanou.
(este dotaz- mne pri default nastaveniach pustí len prvuych 5 testov. Je to tak origos alebo to robí karta. Mam dat testovat aj ostatné testy? ktoré dávate Vy?) dik Tomas
(este dotaz- mne pri default nastaveniach pustí len prvuych 5 testov. Je to tak origos alebo to robí karta. Mam dat testovat aj ostatné testy? ktoré dávate Vy?) dik Tomas
- Jája
- Čestný člen
- Registrován: 04. čer 2003
- Bydliště: Prostějov
Přesunuto a upraven název threadu.
Ktomu počtu testů - u neregistrované verze jich víc neběží - jen gametesty a cpu testy.
Ktomu počtu testů - u neregistrované verze jich víc neběží - jen gametesty a cpu testy.
Core i7 8700K , Asus Prime Z370-A, 2x8GB DDR4 3200 G.Skill TridentZ, GTX1060 6GB, Adata SX 8200 Pro 512GB, 120GB Intel SSD 320, 2x Crucial MX500 1TB, X-Fi Titanium, 22" LG W2252TQ, EK water blocks (CPU+GPU, DDC1+EKtop, NexXxos Pro III+II), Avance C001 Terminator, Seasonic Focus GX-650
- random
- Pokročilý
- Registrován: 18. led 2004
- Kontaktovat uživatele:
Na vygenerovanie vysledneho skore staci pusit len prve testy ( game performenc .... ci nejako tak... ) ... ostatne testi su len teoreticke ( CPU, Fill rate, atd... ) takze na vysledne skore nemaju ziadny efekt to plati uz od cias 3D marku 2000/2001/2003 .......
Sempron 2800@2160MHz ( 270x8 ), 1024MB GoodRam, MSI K8N Neo-FSR, Radeon 9800SE@8 pip 128MB 128b 378/290, 200GB HD Maxtor Pata, DVD RW LG4163
- Baxter
- Nováček
-
- Registrován: 13. úno 2005
MSI 6600 GT a 3DMark05
Ahoj,poprvé jsem zkoušel testovat kartu MSI 6600 GT 3DMarkem05.Vysledek byl 1321.Zdá se mi to docela málo,je to tak?Jaké máte vysledky vy?Má na testy vliv frekvence CPU a RAM? A ještě jeden problém- V detailech mi to piše že mam soket 754 a přitom mam soket 939.Je možny že si je může 3DMark zaměnit nebo splist? Dík moc