Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Funkce report, slouží pro upozornění na porušení pravidel, ne vzkazy moderátorům.

Právě je pá 13. prosinec 2019, 17:01

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Odpovědět na téma  [ 66 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1, 2, 3, 4  další
Autor Zpráva
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: so 16. červenec 2016, 22:51 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 20. únor 2008
Nahoru
Obrázek
http://steamcommunity.com/app/223850/di ... 110944664/


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: po 18. červenec 2016, 08:38 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 18. listopad 2009
Bydliště: Omicron Persei 8
Nahoru
zatím se k tomu musí vyjádřit vývojáři FutureMarku, ti uživatelé tam poněkud míchají hrušky a jablka dohromady, Vulkan a DX12 a Asynchronní shadery. Co je spíše více znepokojující je tohle:

http://semiaccurate.com/forums/showthread.php?t=8757&page=207

Citace:
Under the hood, the engine only makes use of FL 11_0 features, which means it can run on video cards as far back as GeForce GTX 680 and Radeon HD 7970.


pokud Nvidia nepodporuje plně asynchronní shader, to asi tolik nevadí. V hrách je to asi jedno, jedna firma má zkrátka v něčem výhodu a druhá zase v něčem jiném, nic neobvyklého. Nvidia má Teselaci, AMD má asynchronní shadery :)

Ten skutečný problém je v FutureMarku coby benchmarkovacímu nástroji DX12 a Asynchronních shaderů. Jak se dá nějakým nástrojem měřít přínos určité technologie, pokud ji ten nástroj nevyužívá nebo využívá pochybným způsobem ? Dají se potom ty výsledky které ten program na konci vyhodí brát vážně ? Jaký smysl potom to benchmarkování různých karet má ?

_________________
"Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/


 Profil  
 Předmět: Re: 3DMark Time Spy
PříspěvekZaslal v: po 18. červenec 2016, 11:09 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 15. září 2009
Bydliště: Hradec Králové
Nahoru
3Dmark nikdy moc nereflektoval realny herni vykon, takze zadna novinka. Je to proste jen ta vec, co produkuje vzhledem k narocnosti humusackou grafiku a na konci vyhodi cislo. Nic vic.

_________________
Ryzen 7 3700X ; ASRock AB350 Pro4 ; 32 GB DDR4 2666 ; Gigabyte GTX 1080/11 ; V300 240 GB + 6 TB / 7200 rpm ; Acer XF270HU
Retro PC: Pentium 4 2.66 GHz, GeForce4 Ti 4600, 512 MB RDRAM, win98; Athlon XP 3000+, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, win98SE; Pentium III 700, Voodoo2 12MB SLI, 256MB SDR, AWE32 28MB, win98SE & DOS
Retro PC: Core 2 Duo E6400, Radeon 8500 LE, 1 GB DDR, ASRock 775i65G R3.0, winXP
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů


 Profil  
 Předmět: Re: 3DMark Time Spy
PříspěvekZaslal v: po 18. červenec 2016, 11:17 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 05. leden 2005
Bydliště: Kadaň
Nahoru
1231v3
8GB Kingston Blue 1644mhz
gtx 970 1520/8800

3537

_________________
PC1: 9900K, Extreme 4, 16GB 3,6 Tridentz, 500GB EVO 850, 2080 X Trio, Fractal R6, Acer Predator XB271HUbmiprz
HTPC2: 8600K, Z370-I Strix, 16GB 3,2 HyperX, 120GB ADATA, 1050 Ti GamingX, Fractal Nano S, MG248Q
https://www.twitch.tv/shamp1x
ignore: renek1


 Profil  
 Předmět: Re: 3DMark Time Spy
PříspěvekZaslal v: po 18. červenec 2016, 22:37 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2010
Nahoru
havli napsal:
3Dmark nikdy moc nereflektoval realny herni vykon, takze zadna novinka. Je to proste jen ta vec, co produkuje vzhledem k narocnosti humusackou grafiku a na konci vyhodi cislo. Nic vic.


ano herni vykon to moc nereflekuje a proto je celkem skoda ze se to bere jako jeden z hlavnich testu vykonu

_________________
i7-7700K@5GHz, 2x16GB DDR4-3200MHz CL13, ASUS PRIME Z270-A@Z370, Samsung 960 EVO 256GB, R9 290X@390X, NZXT S340 Elite, X4071UHSU
i7-6700HQ, 940MX, 2x8GB
i3-7100U, HD620 2x4GB


 Profil  
 Předmět: Re: 3DMark Time Spy
PříspěvekZaslal v: st 20. červenec 2016, 16:49 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
3DMark je unbiased, autori ještě museli vydat vysvetlovaci dokument, ale i tak se to v diskusich slusne pere a michaj se tam dojmologie a fantaskni predstavy v jednom. Ostatne to ukazuje jen jednu věc. Zalezi kdo aplikaci pise, koho chce favorizovat, nebo to udela vyrovnane.
del42sa napsal:
zatím se k tomu musí vyjádřit vývojáři FutureMarku
Tady je jejich vyjadreni http://www.futuremark.com/pressreleases ... k-time-spy

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: 3DMark Time Spy
PříspěvekZaslal v: st 20. červenec 2016, 16:53 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2010
Nahoru
to teda rozhodne unbiased neni :D to ze je jen 1 rendering path neznamena ze neni napsana specificky pro nejakou rodinu karet

jejich vysvetleni je usmevny co ale zustava je objem vypoctu ktery jsou async a tech je 20% z celkovyho casu coz je v porovnani s doomem kterej ma 40% nebo aots ktery ma okolo 90% docela malo na to ze to ma reprezentovat vykon v novejch hrach jak tam napsali

navic na GCN nespoustej maximalni pocet uloh kterej by spoustet mohli takze GCN karty nedosahujou v tomhle testu idealniho vytizeni jinac by 390X vychazela okolo 980TI a ne jen lehce nad 980 a fury X by vsechno ostatni snad krome GTX1080 prevalcovala

_________________
i7-7700K@5GHz, 2x16GB DDR4-3200MHz CL13, ASUS PRIME Z270-A@Z370, Samsung 960 EVO 256GB, R9 290X@390X, NZXT S340 Elite, X4071UHSU
i7-6700HQ, 940MX, 2x8GB
i3-7100U, HD620 2x4GB


 Profil  
 Předmět: Re: 3DMark Time Spy
PříspěvekZaslal v: st 20. červenec 2016, 17:09 
Začátečník
Začátečník

Založen: 04. říjen 2013
Nahoru
Moze sa stat ze v buducich dx12 tituloch bude vykon medzi nvidia a amd vyzerat presne takto ako nam ukazal time spy? Ak ma Nvidia "paky" ovplivnit pouzivanie dx12 featur v time spy tak ovplivnit vyvojarov musi byt este lahsie nie? Tazke sa moze stat ze zo 100% dx12 titulov bude:
1: 80% vyzerat ako time spy
2: 10% ako hitmen/aos
3: 5% ako doom
4: 5% co pojde lepsie na nvidiach

Moze sa take nieco stat?

Edit: sam keby som vlastnil nejake studio tak by som skor prihliadol na 80% trhu uz len koli predajnosti a samozrejme peniazom sak o co ine vlastne ide nie?

_________________
8600k 5.3ghz 1.375v, Asus strix z370-f, G-skill 2x8gb-3600mhz, MSI 1080ti trio gaming X, Evga p2 750w platinum, ASUS ROG Swift PG279Q


 Profil  
 Předmět: Re: 3DMark Time Spy
PříspěvekZaslal v: st 20. červenec 2016, 17:15 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2010
Nahoru
o tom lze pochybovat protoze AMD drzi celej konzolovej trh a vsechny hry co jdou z konzoli jsou automaticky na GCN optimalizovany

_________________
i7-7700K@5GHz, 2x16GB DDR4-3200MHz CL13, ASUS PRIME Z270-A@Z370, Samsung 960 EVO 256GB, R9 290X@390X, NZXT S340 Elite, X4071UHSU
i7-6700HQ, 940MX, 2x8GB
i3-7100U, HD620 2x4GB


 Profil  
 Předmět: Re: 3DMark Time Spy
PříspěvekZaslal v: st 20. červenec 2016, 17:17 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
scootie007:
U her bude zalezet s kym ma jaky vydavatel/studio marketingovou smlouvu, nebo koho favorizuji samotni vyvojari. V AMD Evolved to tam budou prat optimalizovany pro AMD, v TWIMtbP zase pro nV. Ostatne nV muze vyuzit dalších x funkci, kde AMD prejede. Zatím to skreslujou vydany spatny porty a AMD Evolved hry. Jen jedna hra RoTTR je ze staje nV. Takze bude nejspis jasna diverzifikace her a vykon bude skákat ruzne dle toho, s kym se vyvojar momentalne kamaradi. 3DMark to pojal neutralne a ukazuje, ze není jen jedna cesta, ale ze se aplikace daji psat x zpusoby. Vysledek se da krasne ovlivňovat ve prospěch jednoho nebo druhyho. Kolik her bude mit pod palcem nV a kolik AMD je ted tezky vestit. Vzhledem k sile nV na PC trhu a jaky studia s nV spolupracuji, muze tohle vypadat vselijak, kazdopadne nV ma spolupraci s velkyma hracema na trhu a herne si vystřílela munici poslední roky na AAA titulech, takze ma "pauzu". Ted vychazi především hry od studii, co preferuji spis AMD.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: 3DMark Time Spy
PříspěvekZaslal v: st 20. červenec 2016, 17:39 
Začátečník
Začátečník

Založen: 04. říjen 2013
Nahoru
Chapem ja len ze ak mozu byt take velke rozdiely v dx12 medzi amd a nvidiou a ak si zoberieme ze nvidia ma 80% ludi, kolko ludi ma od nvidie mainstream? 970/980/1060 a nizsie? Dajme tomu 45% mozno az 50% a ak vydaju hru pod dx12, ktora na mainstream nvidii pojde 30fps a nizsie tak mozu automaticky pocitat s o 35-40% slabsou predajnostou.
Ak by ale hru spravili ako 3dmark ze pojde 60fps na amd aj nvidii tak bude kazdy spokojny (samozrejme okrem amd)
A konzoliam staci 30fps a vypnut polku detailov takze to by nemal byt problem

Ale to je len moje zmyslanie ze ako by som rozmyslal (zdravy sedliacky rozum ;)

_________________
8600k 5.3ghz 1.375v, Asus strix z370-f, G-skill 2x8gb-3600mhz, MSI 1080ti trio gaming X, Evga p2 750w platinum, ASUS ROG Swift PG279Q


 Profil  
 Předmět: Re: 3DMark Time Spy
PříspěvekZaslal v: st 20. červenec 2016, 17:54 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
scootie007
Na PC nV vede o Titanik, ale AMD ma konzole. Pro PC se musí delat konverze, nebo verze her zvlast. Prilis neoptimalizovany port, nebo na AMD riznuta hra, tedy muze ject na AMD daleko lepe. 3D Mark je synteticky bench, delan s ohledem ciste na testy PC, takze nemusi tohle reflektovat.


hladis//Promaz OT.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: 3DMark Time Spy
PříspěvekZaslal v: pá 22. červenec 2016, 15:38 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2010
Nahoru
existuje zpusob jak preskocit to debilni demo i kdyz to nemate koupeny
1. spustite test
2. jakmile to zacne nabihat tak ctrl+shift+esc (spravce uloh)
3. sestrelit 3dmark time spy windows workload
4. uz bezi normalne graphic test 1 :D

podpisy az na letisti :)

_________________
i7-7700K@5GHz, 2x16GB DDR4-3200MHz CL13, ASUS PRIME Z270-A@Z370, Samsung 960 EVO 256GB, R9 290X@390X, NZXT S340 Elite, X4071UHSU
i7-6700HQ, 940MX, 2x8GB
i3-7100U, HD620 2x4GB


 Profil  
 Předmět: Re: 3DMark Time Spy
PříspěvekZaslal v: pá 22. červenec 2016, 15:46 
Začátečník
Začátečník

Založen: 04. říjen 2013
Nahoru
Preboha ved stoji par korun

_________________
8600k 5.3ghz 1.375v, Asus strix z370-f, G-skill 2x8gb-3600mhz, MSI 1080ti trio gaming X, Evga p2 750w platinum, ASUS ROG Swift PG279Q


 Profil  
 Předmět: Re: 3DMark Time Spy
PříspěvekZaslal v: pá 22. červenec 2016, 15:49 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2010
Nahoru
koupil bych si to kdyby to nebylo "biased"
ale takhle mi to za to nestoji

_________________
i7-7700K@5GHz, 2x16GB DDR4-3200MHz CL13, ASUS PRIME Z270-A@Z370, Samsung 960 EVO 256GB, R9 290X@390X, NZXT S340 Elite, X4071UHSU
i7-6700HQ, 940MX, 2x8GB
i3-7100U, HD620 2x4GB


 Profil  
 Předmět: Re: 3DMark Time Spy
PříspěvekZaslal v: ne 31. červenec 2016, 20:39 
Začátečník
Začátečník

Založen: 24. říjen 2007
Nahoru
oneb1t napsal:
existuje zpusob jak preskocit to debilni demo i kdyz to nemate koupeny
1. spustite test
2. jakmile to zacne nabihat tak ctrl+shift+esc (spravce uloh)
3. sestrelit 3dmark time spy windows workload
4. uz bezi normalne graphic test 1 :D

podpisy az na letisti :)

Obrázek

Upgradoval jsem přes Steam na Time Spy a nevím, jak mám rozjet Fire Strike, když mi to ze Steamu hned hodí Time Spy? Jde to vůbec? :oops:


Naposledy upravil kesi dne ne 31. červenec 2016, 20:47, celkem upraveno 1x.

 Profil  
 Předmět: Re: 3DMark Time Spy
PříspěvekZaslal v: ne 31. červenec 2016, 20:44 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
V pravo nahoře vyber Benchmarks a vyber Fire Strike :)


 Profil  
 Předmět: Re: 3DMark Time Spy
PříspěvekZaslal v: čt 11. srpen 2016, 10:12 
Začátečník
Začátečník

Založen: 09. září 2014
Nahoru
Nitro+ RX480 4GB - 3963 graphics score(7400MHz - vram)
Nitro+ RX480 4GB - 3984 graphics score(7600MHz - vram)

_________________
R7 3700X,16GB DDR4 3200Mhz CL14 G.SKILL FlareX, RX 5700XT Sapphire Pulse, ASUS MG279


 Profil  
 Předmět: Re: 3DMark Time Spy
PříspěvekZaslal v: so 13. srpen 2016, 13:44 
Začátečník
Začátečník

Založen: 29. červenec 2009
Nahoru
1 692 IN Time Spy (V1.0)
Notebook z popisu :D

_________________
Acer Predator Triton 900 s RTX2080


 Profil  
 Předmět: Re: 3DMark Time Spy
PříspěvekZaslal v: so 13. srpen 2016, 14:49 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. prosinec 2003
Nahoru
TimeSpy

celkové 2195
grafika 1931

http://www.3dmark.com/spy/232620

5960X 4,4
950GTX 1,465/7400
4x8GB 2400MHz
W10PA
369.09

950 sa fakt preceňuje :D

_________________
Intel Core i7 8700k@5GHz,Strix Z370 F, 2X16GB 3500 DDR4, RTX2080Ti 2100/15900, H2O + Carbide 600Q,SF Leadex 1kW Ti, 6,5 TB SSD, HiFace2 + Sapphire + Schiit Magni 2U + Shure1540, AW3418DW, Dell 7590 + Audinst Hud-Mx2 + THX-M50X , Mate 20 Pro, HTPC


 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 66 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1, 2, 3, 4  další


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: Žádní registrovaní uživatelé a 2 anonymních


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum, Zásady ochrany osobních údajů.