Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Funkce report, slouží pro upozornění na porušení pravidel, ne vzkazy moderátorům.

Právě je po 8. březen 2021, 13:31

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Odpovědět na téma  [ 7 příspěvků ] 
Autor Zpráva
 Předmět: Modrá smrt - prosím o kontrolu logu
PříspěvekZaslal v: so 10. duben 2010, 16:22 
Nováček
Nováček

Založen: 21. červenec 2006
Nahoru
Nemyslím si, že bych měl v PC nějaký spyware, problém bude asi v něčem jiném. Při nabíhání Win Xp se objeví modrá smrt...dostanu se jen do stavu nouze...není to poprvé co se mi to stalo...minule pomohla oprava systému, ale teď se to opět vrátilo. Je zajímavý, že jsem nic neinstaloval, nic neměnil v nastavení a stejně se to opět stalo. Prosím tedy o kontrolu logu...

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 17:18:15, on 10.4.2010
Platform: Windows XP SP3 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.6001.18702)
Boot mode: Safe mode with network support

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Program Files\totalcmd\TOTALCMD.EXE
C:\Program Files\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\Program Files\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Downloads\hijackthis.exe

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,CustomizeSearch = http://search.centrum.cz/index.php?toolbar=centrum-1.0.0
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch = http://search.centrum.cz/index.php?toolbar=centrum-1.0.0
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Odkazy
O2 - BHO: Adobe PDF Link Helper - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: IeCatch2 Class - {A5366673-E8CA-11D3-9CD9-0090271D075B} - C:\PROGRA~1\FlashGet\jccatch.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O2 - BHO: JQSIEStartDetectorImpl - {E7E6F031-17CE-4C07-BC86-EABFE594F69C} - C:\Program Files\Java\jre6\lib\deploy\jqs\ie\jqs_plugin.dll
O3 - Toolbar: FlashGet Bar - {E0E899AB-F487-11D5-8D29-0050BA6940E3} - C:\PROGRA~1\FlashGet\fgiebar.dll
O3 - Toolbar: (no name) - {D5D47440-0750-463D-BAEF-A47D02414806} - (no file)
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /installquiet
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [RTHDCPL] RTHDCPL.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Alcmtr] ALCMTR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files\Adobe\Reader 9.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Program Files\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [DAEMON Tools Lite] "C:\Program Files\DAEMON Tools Lite\daemon.exe" -autorun
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O8 - Extra context menu item: Download All by FlashGet - C:\Program Files\FlashGet\jc_all.htm
O8 - Extra context menu item: Download using FlashGet - C:\Program Files\FlashGet\jc_link.htm
O9 - Extra button: FlashGet - {D6E814A0-E0C5-11d4-8D29-0050BA6940E3} - C:\PROGRA~1\FlashGet\flashget.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: &FlashGet - {D6E814A0-E0C5-11d4-8D29-0050BA6940E3} - C:\PROGRA~1\FlashGet\flashget.exe
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra button: ICQ6 - {E59EB121-F339-4851-A3BA-FE49C35617C2} - C:\Program Files\ICQ6.5\ICQ.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: ICQ6 - {E59EB121-F339-4851-A3BA-FE49C35617C2} - C:\Program Files\ICQ6.5\ICQ.exe
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://www.update.microsoft.com/windowsupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1233161786453
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files\Common Files\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: Java Quick Starter (JavaQuickStarterService) - Sun Microsystems, Inc. - C:\Program Files\Java\jre6\bin\jqs.exe
O23 - Service: LibUsb-Win32 - Daemon, Version 0.1.10.1 (libusbd) - http://libusb-win32.sourceforge.net - C:\WINDOWS\system32\libusbd-nt.exe
O23 - Service: NMIndexingService - Nero AG - C:\Program Files\Common Files\Nero\Lib\NMIndexingService.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: PnkBstrB - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\PnkBstrB.exe
O23 - Service: ServiceLayer - Nokia. - C:\Program Files\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe

Moc děkuji za všechny případné rady ;)


 Profil  
 Předmět: Re: Modrá smrt - prosím o kontrolu logu
PříspěvekZaslal v: so 10. duben 2010, 21:53 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 15. duben 2007
Bydliště: Brno
Nahoru
A co ti ta modrá smrt píše? Můžeš to nafotit třeba mobilem a dát sem odkaz na obrázek? To může být klidně problém ovladače a to z logu HijackThis nepoznáš.

_________________
Gigabyte GA-MA78G-DS3H, Athlon 64 X2 5050+, 6GB RAM, 2X WD6400AAKS 640GB, integrovaný zvuk i grafika, zdroj SEASONIC S12-550 Energy+, AverTV DVB-T Volar X, Samsung SH-203B, Logitech MX-518


 Profil  
 Předmět: Re: Modrá smrt - prosím o kontrolu logu
PříspěvekZaslal v: so 10. duben 2010, 22:31 
Nováček
Nováček

Založen: 21. červenec 2006
Nahoru
ok není problém, tady to je

Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Modrá smrt - prosím o kontrolu logu
PříspěvekZaslal v: ne 11. duben 2010, 15:47 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 15. duben 2007
Bydliště: Brno
Nahoru
No v každém případě bych zkusil vyměnit datový kabel k disku. Podle doporučení bych projel disk programem chkdsk (spusť příkazový řádek a do něj zadej příkaz chkdsk c: /R , předpokládám, že tvůj systémový disk má písmenko C, jinak ho změň dle potřeby). Ono ti to nabídne udělat až po restartu systému, tak to odsouhlas a restartuj. A zkus se pak podívat na stav disku tímto prográmkem http://crystalmark.info/software/CrystalDiskInfo/index-e.html

_________________
Gigabyte GA-MA78G-DS3H, Athlon 64 X2 5050+, 6GB RAM, 2X WD6400AAKS 640GB, integrovaný zvuk i grafika, zdroj SEASONIC S12-550 Energy+, AverTV DVB-T Volar X, Samsung SH-203B, Logitech MX-518


 Profil  
 Předmět: Re: Modrá smrt - prosím o kontrolu logu
PříspěvekZaslal v: ne 25. duben 2010, 15:52 
Nováček
Nováček

Založen: 21. červenec 2006
Nahoru
datový kabel jsem zkoušel vyměnit, problém to nevyřešilo. Kotrolu diksu Checkdiskem jsem taky provedl. HD tune ani ten Crystal Disk nevykazuje nic podezřelýho...

ale

nezbylo mi nic jinýho než přeinstalovat kompletně systém, úplně nová instalace, žádná oprava. 3 dny vše šlapalo v pohodě, ale pak se modrá smrt objevila znova, úplně stejná chyba...neinstaloval jsem nic zvláštního co by to mohlo způsobit, pár nutých ovladačů, demon tools a asi 2 hry. Teď už je mi jasný, že je problém někde jinde, ale kde??? Špatnej hdd? zdroj? deska? Jsem bezradnej...Bios je v defaultním nastavení...


 Profil  
 Předmět: Re: Modrá smrt - prosím o kontrolu logu
PříspěvekZaslal v: ne 25. duben 2010, 17:44 
Odborník PCT
Odborník PCT
Obrázek uživatele

Založen: 05. červen 2003
Bydliště: sluníčkář a havloid z pražské lumpenkavárny
Nahoru
podle mě bude problém právě v těch ovladačích, možná něco z toho má problém s ACPI, těžko říct. pokaždé to vyhazuje chybu v ACPI.sys?

_________________
ignorelist: mimo jiné všechny kremrole (danny1691, Lokomotiva, CZECHYa, pavel2003, shorty25, ajtak, stepan001, ulver, brambora81, CZ_viper, tielka a pár dalších exotů)


 Profil  
 Předmět: Re: Modrá smrt - prosím o kontrolu logu
PříspěvekZaslal v: ne 25. duben 2010, 20:53 
Nováček
Nováček

Založen: 21. červenec 2006
Nahoru
ano zase to ACPI


 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 7 příspěvků ] 


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: Žádní registrovaní uživatelé a 1 anonymní


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum, Zásady ochrany osobních údajů.