Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Funkce report, slouží pro upozornění na porušení pravidel, ne vzkazy moderátorům.

Právě je ne 18. srpen 2019, 16:53

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Odpovědět na téma  [ 251 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  další
Autor Zpráva
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 31. červenec 2019, 09:23 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 29. březen 2007
Nahoru
Dxr je standard.

_________________
MB: Asrock Z370 Taichi CPU: Core i7-8700K cooler: Scythe Yasya RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL17 G.Skill TridentZ, VGA: Zotac 2080 Ti AMP SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS, Intel 320 300GB, HDD: 3TB Toshiba, 8TB Seagate SMR, 2x3TB - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: Silverstone Fortress FT-02 v2012 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Roccat Kave XTD 5.1 analog, OS: Win10/64 Pro


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 31. červenec 2019, 09:50 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Když jsme u toho, Morgan McGuire (NVIDIA) předpokládá že první hra přímo vyžadující HW podporu RT by mohla přijít v roce 2023

PCGamer - Nvidia scientist predicts first game to require a ray tracing GPU will ship in 2023


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 31. červenec 2019, 12:47 
Začátečník
Začátečník

Založen: 03. červen 2006
Bydliště: Vsetín
Nahoru
Když vyjde někdy v budoucnu karta určená 100% pro RT, půjdou na ní spustit i dnešní ne-RT hry? Nebo to bude fungovat pouze s "hybridy"?


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 31. červenec 2019, 14:05 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 26. červen 2005
Bydliště: Liberec
Nahoru
Jestli hra nepude vubec spustit bez RTGK, znamena to ze nepude spustit ani na soucasnym hybridu RTX. Otazka tedy je zda ma vubec cenu dnes kupovat GK za 20-30k, kdyz za par let bude naprd.

_________________
CPU:i7-6700K@4G8+Noctua NH-U12A|MB:Asus Z170M Plus|RAM:Corsair LPX 2x8G 3200|GPU:EVGA 1080SC ACX3|SSD:Samsung 970 Evo Plus 1T+SSHD:Seagate FireCuda 2T|PS:Seasonic SSR-550RM|Case:FD FocusG Mini|Mon:Asus VN279Q@74Hz|


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 31. červenec 2019, 14:42 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 15. září 2009
Bydliště: Hradec Králové
Nahoru
Jisteze pujdou nadale spoustet i non-RTX hry na novych kartach. Vzdyta takovych her je a i za par let bude 99%.

_________________
Ryzen 7 3700X ; ASRock AB350 Pro4 ; 32 GB DDR4 2666 ; Gigabyte GTX 1080/11 ; V300 240 GB + 6 TB / 7200 rpm ; Acer XF270HU
Retro PC: Pentium 4 2.66 GHz, GeForce4 Ti 4600, 512 MB RDRAM, win98; Athlon XP 3000+, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, win98SE; Pentium III 700, Voodoo2 12MB SLI, 256MB SDR, AWE32 28MB, win98SE & DOS
Retro PC: Core 2 Duo E6400, Radeon 8500 LE, 1 GB DDR, ASRock 775i65G R3.0, winXP
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 31. červenec 2019, 20:19 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 20. únor 2008
Nahoru
tu po cesky
https://www.cnews.cz/prvni-hra-vyzaduji ... roce-2023/

_________________
#music project


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 31. červenec 2019, 22:05 
Začátečník
Začátečník

Založen: 05. květen 2008
Nahoru
zhor napsal:
Otazka tedy je zda ma vubec cenu dnes kupovat GK za 20-30k, kdyz za par let bude naprd.
Jo tak stejnou otázku si u 3Dgrafik může člověk pokládat už čtvrt století, u jiných komponent ještě déle a pořád se nic zásadního nezměnilo :-D

Že by současné hry nefungovaly na budoucích GPU se minimálně v blízké době určitě nestane, to spíš dojedou na některou protikopírovací ochranu (třeba některé hry kolem 2005 pak nešly na vistách a 7), nějaký ovladač (jako třeba nutnost mít starou verzi PhysX apod.), nebo kompatibilitou s novými Windows.


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 1. srpen 2019, 13:12 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 26. červen 2005
Bydliště: Liberec
Nahoru
Jenze pred ctvrt stoletim stala spickova herni GK kolem 5k a to je sakra rozdil. Ta budouci specialni pro RT bude stat kolem 50k (a nechci ani vedet kolik bude zrat) a to uz je uplne mimo misu.
Jinak nejde jen o to jestli dnesni hry budou fungovat na budoucich grafikach, ale hlavne taky jestli budouci hry budou fungovat na tech dnesnich.

_________________
CPU:i7-6700K@4G8+Noctua NH-U12A|MB:Asus Z170M Plus|RAM:Corsair LPX 2x8G 3200|GPU:EVGA 1080SC ACX3|SSD:Samsung 970 Evo Plus 1T+SSHD:Seagate FireCuda 2T|PS:Seasonic SSR-550RM|Case:FD FocusG Mini|Mon:Asus VN279Q@74Hz|


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 1. srpen 2019, 13:24 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 26. červen 2005
Bydliště: Liberec
Nahoru
rbclass napsal:

Takze ty RT grafiky budou jeste 10-15 let hybridni a soucasny i minuly hry by na nich mely fungovat.

_________________
CPU:i7-6700K@4G8+Noctua NH-U12A|MB:Asus Z170M Plus|RAM:Corsair LPX 2x8G 3200|GPU:EVGA 1080SC ACX3|SSD:Samsung 970 Evo Plus 1T+SSHD:Seagate FireCuda 2T|PS:Seasonic SSR-550RM|Case:FD FocusG Mini|Mon:Asus VN279Q@74Hz|


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 13. srpen 2019, 20:06 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Info ohledně stavu specifikace/implementace RT pod Vulkanem od Khronos Ray Tracing Task SubGroup z letošního SIGGRAPH 2019

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Celá prezentace od Khronos Group:
Khronos Group - The Vulkan Sessions - The Vulkan Working group (and friends) - SIGGRAPH – July 31, 2019 (PDF)


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 16. srpen 2019, 09:39 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Assetto Corsa Competizione nebude podporovat Ray Tracing
Kunos Simulazioni studio napsal:
"Our priority is to improve, optimize, and evolve all aspects of ACC. If after our long list of priorities the level of optimization of the title, and the maturity of the technology, permits a full blown implementation of RTX, we will gladly explore the possibility, but as of now there is no reason to steal development resources and time for a very low frame rate implementation"
TPU - Assetto Corsa Competizione Dumps NVIDIA RTX

Toliko k bájnému "It just works™"


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 16. srpen 2019, 09:53 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 29. březen 2007
Nahoru
Italove :) Tesime se na RTX cyberpunk, ten zatim problemy nehlasi :mrgreen:

_________________
MB: Asrock Z370 Taichi CPU: Core i7-8700K cooler: Scythe Yasya RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL17 G.Skill TridentZ, VGA: Zotac 2080 Ti AMP SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS, Intel 320 300GB, HDD: 3TB Toshiba, 8TB Seagate SMR, 2x3TB - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: Silverstone Fortress FT-02 v2012 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Roccat Kave XTD 5.1 analog, OS: Win10/64 Pro


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 16. srpen 2019, 09:56 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Založen: 08. květen 2010
Bydliště: Praha
Nahoru
Nicméně Ital má pravdu. Současné RTX karty maj příliš slabé RT pro ňáké velké nasazení a jakmile je to ňák vidět tak to nestojí za ten děsnej propad framerate. GPU jsou navíc nevyvážené, při zapnutí RTX spotřeba letí dolu a většina jádra je idle protože se čeká na RT.


Naposledy upravil DOC_ZENITH dne pá 16. srpen 2019, 10:03, celkem upraveno 1x.

 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 16. srpen 2019, 10:03 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 29. březen 2007
Nahoru
Ja jsem si Metro, SotTR s RT uzil bez problemu s framerate, a BFV si obcas uzivam stale. Takze linej ital keca, jak je jeho zvykem. Spoluprace s italama je peklo, to uz radsi francouze.

_________________
MB: Asrock Z370 Taichi CPU: Core i7-8700K cooler: Scythe Yasya RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL17 G.Skill TridentZ, VGA: Zotac 2080 Ti AMP SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS, Intel 320 300GB, HDD: 3TB Toshiba, 8TB Seagate SMR, 2x3TB - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: Silverstone Fortress FT-02 v2012 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Roccat Kave XTD 5.1 analog, OS: Win10/64 Pro


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 16. srpen 2019, 10:05 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Založen: 08. květen 2010
Bydliště: Praha
Nahoru
Jo jenže tohle jsou hry navržené pro non RT a RT je tam jen efekt hozenej na povrch aby se neřeklo a i tahle 1 věc má mizernej dopad na výkon. Ala úplně stejně si je užili lidé bez RT protože ty rozdíly jsou v praxi minimální a v žádném případě nestojej za onen propad výkonu. Pokud se použije full RT nasvícení je problém i hra typu Quake 2.


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 16. srpen 2019, 10:10 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 29. březen 2007
Nahoru
Ale prosimte doku to jsou kecy, v BFV mam ve 2k 70+, Metro to samy, a SotTR slo nativne ve 4k, sice tam byly propady v dzungli, ale na gondolovku co jede na gondolich ve 30 fps no problem. Plnej RT nikdo po italech ani nvidii nechce.

Italove jsou liny flakaci, neumi si z Rima ani uklidit komunalni odpad, turisti se tam nahanej s krysama s rouskama na hube. A univerzitni sektor je taky horor, meli jsme na kybere mezinarodni projekt a jedinej kdo vypad byli taliani pro totalni nicnedelani.

_________________
MB: Asrock Z370 Taichi CPU: Core i7-8700K cooler: Scythe Yasya RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL17 G.Skill TridentZ, VGA: Zotac 2080 Ti AMP SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS, Intel 320 300GB, HDD: 3TB Toshiba, 8TB Seagate SMR, 2x3TB - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: Silverstone Fortress FT-02 v2012 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Roccat Kave XTD 5.1 analog, OS: Win10/64 Pro


Naposledy upravil hnizdo dne pá 16. srpen 2019, 10:12, celkem upraveno 1x.

 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 16. srpen 2019, 10:12 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 20. únor 2008
Nahoru
@hnizdo
v tej hre malo byt tusim Ray Traced Reflections, Shadows and GI
to by ti slo tak 10fps :-D
oprava: Ray Traced Reflections, Shadows and Ambient occlusion

_________________
#music project


Naposledy upravil rbclass dne pá 16. srpen 2019, 10:18, celkem upraveno 1x.

 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 16. srpen 2019, 10:13 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 29. březen 2007
Nahoru
no s jejich pristupem jak je videt to nejde vubec :)

_________________
MB: Asrock Z370 Taichi CPU: Core i7-8700K cooler: Scythe Yasya RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL17 G.Skill TridentZ, VGA: Zotac 2080 Ti AMP SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS, Intel 320 300GB, HDD: 3TB Toshiba, 8TB Seagate SMR, 2x3TB - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: Silverstone Fortress FT-02 v2012 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Roccat Kave XTD 5.1 analog, OS: Win10/64 Pro


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 16. srpen 2019, 10:26 
Moderátor - dovolená
Moderátor - dovolená
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Thessaloniki-dovolena Varnsdorf
Nahoru
Ti taliani nejsou zadny vyvojarsky esa, je to malicky studio, není to obri titul a dost tak prestrelili predstavy co tam chteli mit. No ale nejakou publicitu jim to zajistilo a o to jim nejspis slo především. V tomhle titulu to nikdo oplakávat nebude.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 16. srpen 2019, 10:30 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Založen: 08. květen 2010
Bydliště: Praha
Nahoru
hnizdo napsal:
Ale prosimte doku to jsou kecy, v BFV mam ve 2k 70+, Metro to samy, a SotTR slo nativne ve 4k, sice tam byly propady v dzungli, ale na gondolovku co jede na gondolich ve 30 fps no problem. Plnej RT nikdo po italech ani nvidii nechce.

Italove jsou liny flakaci, neumi si z Rima ani uklidit komunalni odpad, turisti se tam nahanej s krysama s rouskama na hube. A univerzitni sektor je taky horor, meli jsme na kybere mezinarodni projekt a jedinej kdo vypad byli taliani pro totalni nicnedelani.


Pokud ti takovejhle framerate přijde OK na kartu za 30K ala 2080TI tak už vím proč si nerozumíme.


 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 251 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  další


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: Žádní registrovaní uživatelé a 2 anonymních


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum, Zásady ochrany osobních údajů.