Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Funkce report, slouží pro upozornění na porušení pravidel, ne vzkazy moderátorům.

Právě je pá 6. prosinec 2019, 14:22

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Odpovědět na téma  [ 474 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 20, 21, 22, 23, 24
Autor Zpráva
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: ne 3. listopad 2019, 09:03 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Thellwin napsal:
Reálně není šance během hry si toho v podstatě všimnout, to max. opravdu jenom při kochání se u benchmarku kde se člověk snaží ty rozdíly cíleně hledat.
No ve hre samotny to videt moc neni, protoze hrac vetsinu casu v zapalu boje kouka na tanky z vetsi vzdalenosti a casto pres miridla. RT stiny jsou aplikovany jen na "zivy" tanky, takze cely ten efekt prichazi vcelku vnivec, kdyz cely okoli ma standartni stiny a fps to zere brutalne. Ve hre se taky nedeje nejaka sofistikovana hra svetla a stinu, takze to vubec nijak nevynikne. Ten benchmark se snazi ty rozdily cilene se zoomem na detaily ukazat a hlavne pri pohybu jde videt rozdil kvuli blbnuti (zvlneni, ditherig, pop up...) standartnich stinu. Taky je zajimavy, ze pri RT je CPU vytizeny mene nez s RT, jak myslim i nekde poznamenaval Dexterav. Duvod je, ze GPU nepozaduje od CPU tolik dat, kdyz ma co delat se zpracovanim RT, takze CPU toho ma naopak na praci min. No tudy cesta moc nevede.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 5. listopad 2019, 13:48 
Začátečník
Začátečník

Založen: 09. září 2014
Nahoru
test RT rok po vydani RTX kariet:
https://www.techspot.com/article/1934-the-state-of-ray-tracing/

_________________
R7 3700X,16GB DDR4 3200Mhz CL14 G.SKILL FlareX, RX 5700XT Sapphire Pulse, ASUS MG279


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 13. listopad 2019, 15:15 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Crytek "Neon Noir" RayTracing Demo volně dostupné jako benchmark

CryEngine Marketplace - Neon Noir Ray Tracing Benchmark


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 14. listopad 2019, 08:41 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 15. září 2009
Bydliště: Hradec Králové
Nahoru
Vyzaduje to u nich na webu registraci... takze neni volne dostupny.

_________________
Ryzen 7 3700X ; ASRock AB350 Pro4 ; 32 GB DDR4 2666 ; Gigabyte GTX 1080/11 ; V300 240 GB + 6 TB / 7200 rpm ; Acer XF270HU
Retro PC: Pentium 4 2.66 GHz, GeForce4 Ti 4600, 512 MB RDRAM, win98; Athlon XP 3000+, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, win98SE; Pentium III 700, Voodoo2 12MB SLI, 256MB SDR, AWE32 28MB, win98SE & DOS
Retro PC: Core 2 Duo E6400, Radeon 8500 LE, 1 GB DDR, ASRock 775i65G R3.0, winXP
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 14. listopad 2019, 15:33 
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 14. březen 2004
Bydliště: Ostrava Poruba
Nahoru
Crytek zminil, ze behem pristiho roku pribyde podpora DX12/Vulkan, takze by nasledne vysledky mohly byt lepsi pro AMD karty.
Obrázek

_________________
<-MB-> ASROCK B450M Pro4 | <-CPU-> AMD Ryzen 2600 @ 4.000 Mhz| <-RAM-> 16GB (2x8) DDR4 Kingston HyperX Predator 3200Mhz
<-SSD-> 120GB Kingston HyperX Fury (SYSTEM) + 512GB Adata XPG SX8200 Pro (GAMES) | 23.8" LCD Acer SA240YA
<-GPU-> Gigabyte GeForce® RTX 2060 SUPER AORUS 8G | <-PSU-> be quiet! Pure Power 11 500W | <-CASE-> SilentiumPC Brutus M10


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 14. listopad 2019, 20:28 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 20. únor 2008
Nahoru
turing paradny vykon :) :thumbsup:
co som pozeral videa tak 1080ti trochu slabsia ako 2070


1080ti
https://www.youtube.com/watch?v=3ibWSwIhXGk
2070
https://www.youtube.com/watch?v=nXdDOKm1Nxg
2060super
https://www.youtube.com/watch?v=7sXkiijA8j0


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 14. listopad 2019, 20:50 
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 14. březen 2004
Bydliště: Ostrava Poruba
Nahoru
Meli by ty karty pretaktovat, hrozne vysledky :)

_________________
<-MB-> ASROCK B450M Pro4 | <-CPU-> AMD Ryzen 2600 @ 4.000 Mhz| <-RAM-> 16GB (2x8) DDR4 Kingston HyperX Predator 3200Mhz
<-SSD-> 120GB Kingston HyperX Fury (SYSTEM) + 512GB Adata XPG SX8200 Pro (GAMES) | 23.8" LCD Acer SA240YA
<-GPU-> Gigabyte GeForce® RTX 2060 SUPER AORUS 8G | <-PSU-> be quiet! Pure Power 11 500W | <-CASE-> SilentiumPC Brutus M10


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 15. listopad 2019, 08:44 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Computer Base k uvolnenemu Noir:
https://www.computerbase.de/2019-11/cry ... cing-ultra

a jejich mereni RT v novym COD: Modern Warfare 2019:
https://www.computerbase.de/2019-10/cod ... re-test/2/

Digital Foundry: Neon Noir: Crytek's Software Ray Tracing! How Does It Work? How Well Does It Run?
https://www.youtube.com/watch?v=efOR92n9mms

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: so 16. listopad 2019, 11:04 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 29. březen 2007
Nahoru
Takze dle DF se v crytek demu pouziva maximalne osekany RT pouze na odrazy v zrcadlech a cistych oknech a to pouze v bezprostredni blizkosti kamery. Vzdalenejsi odrazy a GI jdou vzdy pres conetracing. Drsne povrchy nejen nemaji RT ale dokonce ani SSAO. Odrazy odrazu jsou cubemapy. Slozitejsi objekty jako ty nabojnice dramaticky snizuji vykon. Cone tracing je nevhodny pro pohybujici se objekty.
Jestli neni jednodussi to vzit proste hybridnim fullscene RT jako v BFV...

_________________
MB: Asrock Z370 Taichi CPU: Core i7-8700K cooler: Scythe Yasya RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL17 G.Skill TridentZ, VGA: Zotac 2080 Ti AMP SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS, Intel 320 300GB, HDD: 2x3TB Toshiba, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: Silverstone Fortress FT-02 v2012 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Roccat Kave XTD 5.1 analog, OS: Win10/64 Pro


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: so 16. listopad 2019, 11:29 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Psal jsem o tom nejaky mesic zpet viewtopic.php?p=9543585#p9543585 DF to rozborem jen potvrdili. Ty chvalozpevy o "Vega56 ve 4k", vzaly tyhle testy taky za sve, protoze AMD v tomhle demicku uplne propadlo. S DXR akceleraci by Turing odskocil jeste dal. Cely to demo lze podle me chapat jako marketingovy pritazeni pozornosti ke Cryteku, ktery na tom neni moc dobre. Proto i schvalne vytahli Vegu a ze to jede i bez dedikovaneho HW (vykonostni vysledky ale nezverejnili), coz rychle nabralo velkou popularitu na netu. Proste se svezli na RT vlne a mluvilo se o nich. Job done. Cely to jejich reseni je od zacatku velky kockopes a otazka je, jak by to melo vypadat v komplexni hre. Kazdopadne muze se jim podarit skloubit vicero technik a dojit k nejakymu kompromisnimu reseni, ktere predevede posun ve vizualu s mensim dopadem na vykon, ale je tam dost technickych omezeni a narocnost stejne bude vysoka.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: so 16. listopad 2019, 11:37 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 15. září 2009
Bydliště: Hradec Králové
Nahoru
Btw - tohle demo jde spustit i na HD 5870... samozrejme ne s pouzitelnou plynulosti.

_________________
Ryzen 7 3700X ; ASRock AB350 Pro4 ; 32 GB DDR4 2666 ; Gigabyte GTX 1080/11 ; V300 240 GB + 6 TB / 7200 rpm ; Acer XF270HU
Retro PC: Pentium 4 2.66 GHz, GeForce4 Ti 4600, 512 MB RDRAM, win98; Athlon XP 3000+, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, win98SE; Pentium III 700, Voodoo2 12MB SLI, 256MB SDR, AWE32 28MB, win98SE & DOS
Retro PC: Core 2 Duo E6400, Radeon 8500 LE, 1 GB DDR, ASRock 775i65G R3.0, winXP
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: so 23. listopad 2019, 09:40 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 15. září 2009
Bydliště: Hradec Králové
Nahoru
Jeste k tem starym GPU...
https://www.youtube.com/watch?v=SNyICZLSsXs

Obrázek

Obrázek

_________________
Ryzen 7 3700X ; ASRock AB350 Pro4 ; 32 GB DDR4 2666 ; Gigabyte GTX 1080/11 ; V300 240 GB + 6 TB / 7200 rpm ; Acer XF270HU
Retro PC: Pentium 4 2.66 GHz, GeForce4 Ti 4600, 512 MB RDRAM, win98; Athlon XP 3000+, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, win98SE; Pentium III 700, Voodoo2 12MB SLI, 256MB SDR, AWE32 28MB, win98SE & DOS
Retro PC: Core 2 Duo E6400, Radeon 8500 LE, 1 GB DDR, ASRock 775i65G R3.0, winXP
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 28. listopad 2019, 09:36 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Quake II RTX dostal novy update 1.2 https://www.nvidia.com/en-us/geforce/ne ... -2-update/

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: so 30. listopad 2019, 11:39 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
DF: Quake 2 RTX Upgraded: v1.2 Adds New Ray Tracing Features, Dynamic Res + More!
https://www.youtube.com/watch?v=CnYtathGvdw

_________________
Obrázek


 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 474 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 20, 21, 22, 23, 24


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: Žádní registrovaní uživatelé a 1 anonymní


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum, Zásady ochrany osobních údajů.