DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo

Libovolný výrobce, technologie, informace, rady, výběr, ovladače.

Moderátoři: morke, Walker1134, PKBO, Hladis

Odpovědět
no-X
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 24. úno 2004
Bydliště: Č.Budějovice

Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo

Příspěvek od no-X »

Aktualizovaný seznam - kdyby něco nesedělo, upozorněte :-)

aktuální verze seznamu:
  • do Vánoc
  • do půl roku
  • Alien vs. Predator: DX11, tesselator, Q1/10
  • ArcaniA: A Gothic Tale
  • Battlefield: Bad Company 2: DX11, Q1/10
  • BattleForge: DX11, direct compute, via patch, 09/09 - OUT!
  • Crysis 2: DX10.1, DX11
  • Dirt 2: DX11, tesselator, 1.12. 2009
  • Dungeons and Dragons Online: Eberron Unlimited: DX11, 2010
  • Dungeon Hero
  • F1 2010: DX11, 2010
  • Genghis Khan MMO: DX11, 2010
  • Lord of ther Rings Online: DX11, Q1/10
  • Race Driver: Grid 2: DX11
  • Stalker: Call of Pripyat: DX11, tesselator, CHS shadows 11/09 - OUT!
  • The Settlers 7: Paths to a Kingdom
  • Heaven (benchmark) - OUT!
  • Frostbite 2 (enigne): DX11, compute shaders, 2010
  • Unigine (engine): DX11, 2010
  • Vision (engine): DX11, 2010
obcanskej píše:Jaktože jde výkon s AA tak dolu? To bych ani nechtěl vidět výkon s 8AA...
Myslíš celkově, nebo v DX11? Mě docela překvapilo, že DX11 + AA + teselace dává stejný framerate, jako DX10. Přitom polygonů, jejichž hrany je třeba vyhladit, je mnohonásobně víc...
Naposledy upravil(a) no-X dne pon 16. lis 2009, 22:12, celkem upraveno 1 x.
Nejlepší moderátor ve výslužbě
Thellwin
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar
Registrován: 19. čer 2003
Bydliště: Satan City

Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo

Příspěvek od Thellwin »

On vyšel Race Driver: Grid 2 ?
Goldnoob team proud member!
no-X
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 24. úno 2004
Bydliště: Č.Budějovice

Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo

Příspěvek od no-X »

Díky za upozornění, ta poznámka patřila o řádek níž, seknul jsem se :-)
Nejlepší moderátor ve výslužbě
glowi2
Nováček
Nováček
Registrován: 05. úno 2009

Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo

Příspěvek od glowi2 »

Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo

Příspěvek od Krteq »

GSC vypustilo S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat benchmark
...This benchmark is based on one of the ingame locations – Pripyat . The testing process includes four stages, those utilizing various weather and time of the day settings (day, night, rain, bright sun). In order to test your system thoroughly the benchmark is provided with a number of presets and options including different versions of DirectX (9.0, 10.0, 11), screen resolutions, antialiasing etc, all at your disposal...
Více na www.stalker-game.com

:arrow: Výsledky testů prosím postujte do Výsledkové listiny v sekci Benchmarky a Diagnostické programy.
Stratos
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 05. zář 2003
Bydliště: Hvožďany
Kontaktovat uživatele:

Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo

Příspěvek od Stratos »

mam nakej problem s linkem skousel ste ten bechmark uz nekdo stahovat z toho linku? me to hodi vzdy stranka nelze zobrazit :(
WoiTa
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 07. říj 2004
Bydliště: Chrudim, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo

Příspěvek od WoiTa »

Stratos píše:mam nakej problem s linkem skousel ste ten bechmark uz nekdo stahovat z toho linku? me to hodi vzdy stranka nelze zobrazit :(
Zkus tento mirror.
Stratos
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 05. zář 2003
Bydliště: Hvožďany
Kontaktovat uživatele:

Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo

Příspěvek od Stratos »

funguje supr diky :)
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo

Příspěvek od Krteq »

S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat: DirectX 11 vs. DirectX 10 (v češtině)

Obrázek
T = zapnutá tesselace

Více na Svět Hardware
durod
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 01. úno 2005

Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo

Příspěvek od durod »

Neveril jsem, ze dx11zvysi vykon pri lepsi kvalite obrazu, gratuluji.
HD 5770 skoro na urovni GTX275 :? , uvidime ci se trend potvrdi i u dalsich DX11 her , DIRT 2, AvP. Nemuzu se dockat.
i5 2500K, 16GB RAM, HD7750
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo

Příspěvek od Krteq »

Už jsem psal, že vždycky záleží na tom, jak vývojáři DX11 do enginu implementují. Samotné specifikace DirectX 11 ukazují na optimalizace výkonu (DirectCompute, multi-threading, komprese textur), ale pokud se na ně vývojáři vybodnou a implementují jen "eye-candy" funkce, tak to výkonu moc nepomůže. Je to podobné jako s DX9 vs. DX10. Kdyby tehdy vývojáři plně implementovali DX10, mohlo to po stránce výkonu dopadnout úplně jinak než v těch případech, kdy na DX9 engine "naroubovali" DX10 efekty (Crysis apod.)
durod
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 01. úno 2005

Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo

Příspěvek od durod »

Ale i tak je to supa, kdyz DX11 pridava cca 15-20% vykonu proti DX10 pri lepsi kvalite obrazu
i5 2500K, 16GB RAM, HD7750
fobos
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 26. zář 2006

Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo

Příspěvek od fobos »

nj, "nepotrebné" DX11 :roll:
Mirek Koci
Redaktor PCT
Redaktor PCT
Uživatelský avatar
Registrován: 21. úno 2007
Bydliště: Liberec, DE, Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo

Příspěvek od Mirek Koci »

Tenhle graf vystihuje ten přínost lépe, když jdou hodnoty do kolen hodí se každý FPS.

Obrázek

Přinost DirectX 11 je neoddiskutovatelný, tohle vše je zatím pouze překrm .. :)
alea iacta est
Sledujte PCTuning na Facebooku a Twitteru.
Obrázek Obrázek
Sobo
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 28. črc 2007
Bydliště: Bolatice

Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo

Příspěvek od Sobo »

PCGH udělalo malé porovnání vizuální kvality v Dirt 2, jehož demoverze bychom se měli dočkat v nejbližších dnech - http://www.pcgameshardware.com/aid,6999 ... /Practice/

Divné je, že na prvním screenu je u DX11 evidentně vyplý postprocess, takže DX9 vypadá líp. No a vymakanější diváci jsou to poslední, o co se bude závodící jezdec zajímat. :|
So, Lone Star, now you see that the Evil will always triumph, because Good is dumb! - Lord Dark Helmet @ Spaceballs
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo

Příspěvek od Krteq »

Jop, jde o post-process efekty, ale takhle to má být. Mě se ten přepálenej "blur" v DX9 nelíbí, nelíbil se mi ani v CMR: Dirt a RD: Grid. Obraz v Dirt2 pod DX11 je ostřejší a pro mě mnohem přirozenější. Jsem na tom stejně jak redaktor co psal ten článek.
Marc Sauter - PCGH píše:But the biggest difference between DirectX 9 and DirectX 11 is the illumination. Due to HDAO and nice Post Effects the visual appearance of Dirt 2 with DirectX 11 is less "overbright” and smoother. The more realistic look of the DirectX 11 version might convince some players, since there have already been mods for Race Driver Grid that were reducing exactly those warm colors and thus created a more real appearance.
Sobo
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 28. črc 2007
Bydliště: Bolatice

Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo

Příspěvek od Sobo »

No jo, jenže ten post-processing docela slušně zabíjí aliasing. Bez něj bude obraz sice ostrý, ale zároveň dosk kostičkovaný a obávám se, že to nezachrání ani vyšší FSAA levely. Ale třeba se to ještě nějak spraví a nějaký ten blur bude i v DX11 buildu.

EDIT: benchmarky CMR: Dirt 2 jsou zde. Bohužel DX11 opět provází brutální snížení výkonu. Jestli to takhle půjde dál, tak DX11 u HD57xx a slabších karet obecně bude opravdu jenom na ozdobu...

http://www.pcgameshardware.com/aid,7000 ... /Practice/
So, Lone Star, now you see that the Evil will always triumph, because Good is dumb! - Lord Dark Helmet @ Spaceballs
Donald66
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 05. lis 2007
Bydliště: Liberec

Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo

Příspěvek od Donald66 »

Ahoj,
koupil jsem si pln očekávání HD5850 s Dirt2 kupónem, ale jaké bylo mé překvapení když mi ve W7 RC nejede pod Dx11 :( , ona vlastně nejede žádná hra pod Dx11.Ze stránek MS mam stáhlej Dx update ze záři a jiný tam není. Gpu-Z ukazuje vše v pořádku DirectX Support Dx11/SM5.0 .Dole v kolonce OpenCL,CUDA,PhysX,DirectCompute NENÍ zaškrklé ani jedno políčko, a přitom by mělo bejt zaškrklé DirectCompute jako jediný z nabízených (možná ještě OpenCL) Otázka do pranice tedy je: Jak rozjet ten zatracenej Dx11 ?
Děkuji za konstruktivní odpovědi.
čupr kluk
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo

Příspěvek od Krteq »

Pod DX11 jsou pouze ty hry, jejichž engine DX11 podporuje. Pouze v jedné doposud vydané DX11 hře lze aktivovat DX11 přes přímo takto pojmenovanou volbu (Stalker: Call of Pripyat). V některých hrách lze DX11 "zapnout" pomocí přepnutí volby "Postprocessing" na nejvyšší hodnoty (Dirt2, BattleForge). Zkus některé z benchmarků (Unigine Heaven Benchmark nebo Call of Pripyat Benchmark), tam lze přímo zvolit verzi DX API.
Donald66
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 05. lis 2007
Bydliště: Liberec

Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo

Příspěvek od Donald66 »

Zkoušel jsem Stalker:CoP benchmark a tam mě to teprve trklo že to nejede, v Dirt2 jsem to nastavil vše ´´naplno´´ a myslel jsem si že to jinak nejde, až pak jsem zjistil že u Postproces nejde nastavit vic než Medium=Dx9 :( snad to neni RC verzí systému, Prof. verzi se chystám koupit až v březnu, Ono u toho Dirt2 mě to až zas tolik netankuje, ale za měsíc má vyjít nový Alien a to prostě bude muset jet naplno ! :) BTW: u toho Stalker benchmarku jde nastavit Dx10 a Dx10.1 jen ten Dx11 nejde :(
čupr kluk
Odpovědět

Zpět na „Grafické karty“