Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Funkce report, slouží pro upozornění na porušení pravidel, ne vzkazy moderátorům.

Právě je pá 5. březen 2021, 10:55

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Odpovědět na téma  [ 183 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  další
Autor Zpráva
 Předmět: Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo
PříspěvekZaslal v: ne 28. únor 2010, 16:32 
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 19. prosinec 2005
Bydliště: Nan Curunír
Nahoru
Syntex: programátoři které jsem poznal já jsou líní jako prase (pouze poukazuji na fakta není to nadávka - sám jsem línej).Nemám důvod pochybovat že ti co dělají hry jsou jiní.Navíc dnes se víc než kvalita cení marketing a prachy - což je další důvod proto to nedělat.Další důvod je málo DX11 HW - jelikož nvidia blablablabla (doplňte libovolný flame thread na smetišti)

_________________
AMD Ryzen 5 3600 | Arctic Cooling Liquid Freezer II 120mm | ASUS ROG STRIX B450-I GAMING |16GB A-DATA XPG DDR4 3000Mhz | Gigabyte Radeon 5500XT OC 8G | Samsung 260 Evo 256Gb M.2| Kingston SV300 120GB SATA3 | Hynix SC311 128GB M.2 | Phanteks Evolv Shift Air | Corsair SF-450 | Samsung 28" U28E590 4k | Synology DS213j + 2x4TB WD Red RAID1 | MAZDA enthusiast


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo
PříspěvekZaslal v: ne 28. únor 2010, 16:36 
Začátečník
Začátečník

Založen: 04. únor 2009
Nahoru
Hmm, co se dá dělat. Uvidíme co vytvoří z Mafie II, hlavně to mě zajímá.


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo
PříspěvekZaslal v: ne 28. únor 2010, 16:51 
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 24. únor 2004
Bydliště: Č.Budějovice
Nahoru
Syntex napsal:
Obrázek

Existují ještě nějaké další testy? Pokud možno na jednočipové kartě. Protože když si tohle pořádně prohlédnete, tak to vypadá, jako by v DX9 prostě nefunguovalo CrossFire :-)
Thellwin napsal:
Jako kdyby byl někdo schopný poznat u všech dosavadních "DX11" titulů, že jde o DX11 tituly ... myslím, že kdyby to nebylo u nich napsaný, tak to nepozná nikdo.

U žádné hry pouze ze vzhledu nepoznáš, jaké DX používá. Už se SM1.1 bylo možné vytvořit neskutečné množství efektů a se SM2.0 lze vytvořit prakticky cokoli, jen to stálo výkon. A právě to se od té doby řeší - vytvořit lépe vypadající efekt bez úbytku výkonu (nebo s nižším úbytkem, než při použití původního způsobu).

A já AvP vidím jako hru, kde přibyly nové efekty, které nejsou pomalu poznat ani v přímém srovnání, ale výkon šel do kytek. Pořád doufám, že se objeví ještě další podrobnější testy, kde se prokáže nějaký přínos, ale zatím to jsou jen minimální grafické rozdíly za cenu maxima výkonu + rozdíl ve výkonu na HD5970, který ale lze připsat nefunkčnímu CrossFire...

_________________
Nejlepší moderátor ve výslužbě


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo
PříspěvekZaslal v: ne 28. únor 2010, 17:00 
Začátečník
Začátečník

Založen: 04. únor 2009
Nahoru
Víc nemůžu sloužit
http://pctuning.tyden.cz/component/content/article/1-aktualni-zpravy/16647-aliens-vs-predator-dx9-a-dx11

Kdo ví jaký by tam byl nárůst s 5870. Jedině poprosit nějakého majitele 5870 aby udělal graf a řekl co je na tom pravdy.


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo
PříspěvekZaslal v: ne 28. únor 2010, 19:14 
Žlutá karta
Žlutá karta

Založen: 27. listopad 2005
Bydliště: Usti n/L
Nahoru
Obrázek
Je to testovany s 5870.
Zarazi me obrovsky propad vykonu na 5870 pri dx11.


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo
PříspěvekZaslal v: ne 28. únor 2010, 19:33 
Začátečník
Začátečník

Založen: 04. únor 2009
Nahoru
No deeplinking please!

Hod to do code..


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo
PříspěvekZaslal v: ne 28. únor 2010, 20:44 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 03. leden 2007
Bydliště: hl.m. piva
Nahoru
PCGH DX11 vs DX9@HD5870

_________________
It will be amazing in case after 10GHz we will see 20GHz, 30GHz and so on, just like we witnessed the thorny way from 10MHz to 33MHz in the eighties. -xbitlabs.com


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo
PříspěvekZaslal v: po 1. březen 2010, 09:02 
Začátečník
Začátečník

Založen: 06. březen 2009
Nahoru
Mohli tam dať aj DX9 mode s 4xMSAA.


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 12. březen 2010, 08:41 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Další DirectX 11 Engine ve vývoji - NeutronE

Obrázek

NeutronE GDC 2010 DirectX 11 Tech Demo (YouTube HD)

Domovská stránka Neutron Engine


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 12. březen 2010, 09:15 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 12. prosinec 2007
Nahoru
pekne, len tie rybky co prechadzaju skrz kamen na zaciatku su trochu lol :lol:

_________________
"Real power can't be given. It must be taken."


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 16. březen 2010, 18:30 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 05. červenec 2006
Bydliště: okolí Hradce Králové
Nahoru
test Metro 2033
http://www.pcgameshardware.de/aid,706590/Metro-2033-Grafikkarten-Benchmarks-mit-DirectX-11-und-GPU-PhysX/Action-Spiel/Test/?page=2
nejak nechapu ty vyrazny propady vykonu po zapnuti DX11 a posleze i teselace a DoF. Uz jen v samotnym DX11 by hra mela behat rychleji ne? A teselace je pouzita jen na postavy, takze bych ocekaval minimalni dopad na vykon... je to sice TWIMTBP titul ale to snad neznemoznilo ATi nejak pri vyvoji na hre spolupracovat.... snad brzy vyjdou naky ovladace nebo patch, pac v tyhle podobe je to fakt otresna ukazka moznosti DX11
ale nedivil bych se, kdyby to na GF100 behalo mnohem lip (pochopitelne) a nVidia by patricne s uvedenim GF100 vyrvavala, jak maj nejlepsi grafiky pro DX11...


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 17. březen 2010, 18:19 
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 24. únor 2004
Bydliště: Č.Budějovice
Nahoru
blekota je boss napsal:
Uz jen v samotnym DX11 by hra mela behat rychleji ne?

Vypadá hra v DX9 a DX11 stejně? Neznamená DX11 při max. detailech automaticky efekty navíc?

Pokud by šlo o totéž, může DX11 znamenat vyšší výkon. Ale pokud toho využili k dalším (nebo jinak koncipovaným) efektům, tak to může být vyšší zátěž.

_________________
Nejlepší moderátor ve výslužbě


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 18. březen 2010, 12:58 
Nováček
Nováček

Založen: 05. únor 2009
Nahoru
Myslím, že problém je v tom, že hry jsou již nyní na velmi vysoké vizuální úrovni a další features vylepšující grafiku nejsou do očí bijící jako v minulosti a paradoxně přirom hodně náročné na výkon.
A bežný hráč očekává, že když je nastavení náročnější o 50%, takže hra bude také o 50% lépe vypadat, což je nesmysl, a pak nadává, že hra je špatně optimalizovaná, DX11 za nic nestojí apod.


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 18. březen 2010, 19:04 
Žlutá karta
Žlutá karta

Založen: 27. listopad 2005
Bydliště: Usti n/L
Nahoru
Bohuzel dx9 10 11 u metra 2033 vypada stejne, ale propad fps po zapnuti dx11 je katastrofalni.Az si zacinam myslet, ze radeony 5800 maji s dx11 nakej problem a nejsou pro vypocet dx11 navrhnuty.
Neni prece mozny abych mel ve stejny scene s dx11 20Fps a v dx10 50FPS.A znovu pripominam pri stejne kvalite...Byli pouzite cat 10.3.
ObrázekObrázekObrázek
ObrázekObrázekObrázek
ObrázekObrázekObrázek
ObrázekObrázekObrázek
BTW tohle neni prvni pripad.Podobny je to i u avp a stalkera cop.Po zapnuti dx11 jde fps na hd 5800 do hajzlu...Pritom rozdil v kvalite se musi zkoumat pod lupou.


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 18. březen 2010, 21:45 
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 24. únor 2004
Bydliště: Č.Budějovice
Nahoru
HEAD: DX11 je rozšířená verze DX10... na DX11 se po hardwarové stránce nepoužívají žádné jiné jednotky, nebo cokoli jiného, než to, co se používá i na DX10 (pokud tedy vynecháme teselaci)... to není jako bylo DX9, na které se používaly jiné ALUs či SM3.0 a dynamic branching...

v základu to běží na stejných jednotkách, takže z principu není důvod, aby jedno běželo pomaleji než druhé... pokud se tak stane, je těhle 5 možností:

1. není to totéž (podobně vypadající efekt, ale je realizovaný jiným způsobem - náročnějším)
2. vyšší přesnost - stejný efekt, ale je realizován přesněji - náročnější
3. chyba hry - DX11 rendering path má nějaký bug nebo je implementován nepříliš optimálním způsobem
4. chyba driveru
5. záměr - hra vyvíjená ve spolupráci s jedním výrobcem nefunguje optimálně na hardwaru druhého

//edit: koukám na ty obrázky - je to něco jiného... rozdíly nejsou z hráčského hlediska výrazné, ale je vidět, že je tam jinak řešen dynamický rozsah... v DX11 je oproti DX9 jiný a přepaly jsou méně výrazné... nevím, jestli je to jiný formát nebo jiný postup (určitě by se to někde dalo vyčíst), ale počítá se tam něco jiného - matně si vybavuju nějaké zmínky při launchi DX11 ohledně příkladů nových možností HDR, které jsou náročnější, ale nevytváří ty přehnané přepaly - pravděpodobně to bude ono :-)

_________________
Nejlepší moderátor ve výslužbě


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 23. březen 2010, 22:41 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Chystá se další DX11 engine - BitSquid engine
Citace:
Tým BitSquid tvoří zřejmě všehovšudy dva zběhlíci ze studia Grin. Tyto Švédy možná znáte díky hrám Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter 1 a 2, Bionic Commando a Terminator Salvation. Tobias Persson a Niklas Frykholm se rozhodli vydat se cestou samostatnou a od původního Grinu odlišnou. Jejich strategie se podobá spíše týmu Unigine anebo trochu i Futuremarku.

Oba Švédové tvoří pečlivě dokumentovaný engine od píky a ten by měl obsahovat veškerou modernu od podpory DirectX 11 na PC (pro XboX 360 a PlayStation 3 by měl být také), paralelismu pro procesory až po snadnou práci s daty pro všechny, kdo se rozhodnou na engine následně koupit licenci. Zní to hezky, takže seveřanům držme palce. Vývoj enginu můžete sledovat na této stránce s novinkami.
Viz: EHW


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 8. duben 2010, 18:20 
Nováček
Nováček

Založen: 31. březen 2010
Bydliště: slovensko
Nahoru
uz sa tesijm na crysis 2 na DX 11 to bude krasa :D


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 8. duben 2010, 18:58 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Bohužel, podpora DX11 není pro Cryengine 3 (Crysis 2) ohlášena.


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 8. duben 2010, 19:06 
Začátečník
Začátečník

Založen: 16. červen 2008
Bydliště: Bratislava
Nahoru
Ale je tam sanca ;-) .

Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo
PříspěvekZaslal v: ne 11. duben 2010, 23:04 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 31. srpen 2006
Bydliště: Praha
Nahoru
FYI, http://pctforum.tyden.cz/viewtopic.php?f=76&t=155842, český DX11 ComputeShader benchmark


 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 183 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  další


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: stosun a 3 anonymních


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum, Zásady ochrany osobních údajů.