PCTuning http://pctforum.tyden.cz/ |
|
DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo http://pctforum.tyden.cz/viewtopic.php?f=76&t=140788 |
Stránka 9 z 10 |
Autor: | sakulitko [ po 31. prosinec 2012, 19:11 ] |
Předmět: | Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo |
tk reinstalovat windows kvůli 3D marku se mi nechce .. ale divný že 3d Mark wantage funguje v pohodě |
Autor: | Vlastik80 [ út 8. leden 2013, 23:23 ] |
Předmět: | Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo |
Měl bych dotaz- jak to je s DirectX 11.1 u Windows 8? Mám Win8x64 a GTX660Ti, přičemž nVidia Control Panel mi ukazuje že spuštěná je verze DirectX 11.0, karta podporuje 11.1 a DxDiag mi ukazuje že DirectX je 11 a úrovně hw jsou do 11.0 (11.1 hw neumí?), MS SDK WIN8 mi v diag app ukazovalo podporu většiny Dx 11.1 rozšíření... Jak to tedy je? Proč Dx11.1 neběží nativně a zobrazuje se jen někde jako supported? ![]() Nvidia tedy "zatím" Dx11.1 "neumí", nebo není zcela implementováno do OS (málo využitelných fcí apod.?)... Díky za objasnění.... ![]() |
Autor: | DOC_ZENITH [ út 8. leden 2013, 23:43 ] |
Předmět: | Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo |
GK104 plné DX11.1 skutečně neumí, umí jen některé z jeho features. Nicméně žádný DX11.1 SW asi asi nebude existovat, takže je to celkem fuk. |
Autor: | Vlastik80 [ út 8. leden 2013, 23:47 ] |
Předmět: | Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo |
Chápu to tedy asi tak, že než se prosadí masově DirectX 11.1 ve hrách, bude tu DirectX 12 a i kdyby nebylo, tak než to bude (hry nativně v Dx11.1), budou stávající graf. karty zastaralé a nebude třeba toto řešit. Snad tedy skok (ono pomyslné "odbrždění") pc platformy podpoří nové konzole co vyjdou, i když asi odbočuji a tam bych očekával jako OS Linux a OpenGL API... Každopádně děkuji za informace. ![]() PS: Není tedy Dx11.1 features spíše i otázkou sw než hw? ![]() |
Autor: | webwalker [ st 9. leden 2013, 10:30 ] |
Předmět: | Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo |
Imho, on je tam trochu rozdíl ve značení DirectX. Pro úplnou podporu Dx11.1 je nutné splnit také HW podporu (feature levels 11_1), což Kepler ve všech bodech nesplňuje. Pokud chybějící funkce nejsou "zadrátovány" v HW, musí se řešit softwarově (třeba přes cpu), nicméně si nemyslím, že by to byl tak velký problém, jak je to někde prezentováno. Otázkou je, zda nVidia uváděním podpory DX11.1 u Keplera neklame zákazníky, ale kdo je v téhle branži bez poskvrny? ![]() |
Autor: | webwalker [ st 9. leden 2013, 13:18 ] |
Předmět: | Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo |
@Vlastik80: NVidia splnila už v Dx11 všechny nepovinné funkce, které se staly v Dx11.1 povinnými. Dle jejich sdělení nepodporují z feature level 11_1 (HW) tyto funkce: - Target-Independent Rasterization (2D rendering only) - 16xMSAA Rasterization (2D rendering only) - Orthogonal Line Rendering Mode - UAV in non-pixel-shader stages To se týká všech gpu založené na uarch Kepler. |
Autor: | Vlastik80 [ st 9. leden 2013, 17:53 ] |
Předmět: | Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo |
Děkuji za vysvětlení, pokud to tedy tak opravdu je, tak je to ok, tedy až na těch pár věcí co to "neumí", tam je ale otázka využití a to jako laik neposoudím, ale když to tam nvidia "nedala", tak to asi tak moc důležité nebude ![]() ![]() |
Autor: | nou [ ne 14. duben 2013, 22:13 ] |
Předmět: | Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo |
http://www.geeks3d.com/20130411/amd-there-wont-be-directx-12/ |
Autor: | kalmarCZ [ pá 24. květen 2013, 21:19 ] |
Předmět: | directX 11 |
Zdar, chtěl jsem se zeptat jak to pc dostat directX 11 jsem zátečník ? |
Autor: | reifik [ pá 24. květen 2013, 22:30 ] |
Předmět: | Re: directX 11 |
Máš-li odpovídající GK a OS,stáhnout a nainstalovat ![]() |
Autor: | Eddward [ pá 24. květen 2013, 22:57 ] |
Předmět: | Re: directX 11 |
DirectX 11 tema tu je hned druha -> viewtopic.php?f=76&t=140788 za druhe, DX11 uz v PC mas pokial mas OS Vista SP2 / Win7 / Win8, v inom OS to do PC nedostanes |
Autor: | kalmarCZ [ so 25. květen 2013, 17:05 ] |
Předmět: | Re: directX 11 |
takže pokud to chápu správně tak pokud na instaluju win 7 64 bit tak v pc je už directX11 |
Autor: | Krteq [ so 25. květen 2013, 17:15 ] |
Předmět: | Re: directX 11 |
Ano |
Autor: | Eddward [ st 26. červen 2013, 23:27 ] |
Předmět: | Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo |
Windows 8.1 prinasa DirectX 11.2 http://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/desktop/dn312084%28v=vs.85%29.aspx |
Autor: | webwalker [ čt 27. červen 2013, 10:51 ] |
Předmět: | Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo |
Trocha vysvětlení: http://diit.cz/clanek/catalyst-pro-windows-8-1 |
Autor: | Eddward [ čt 27. červen 2013, 13:03 ] |
Předmět: | Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo |
http://diit.cz/clanek/directx-11-2 Následující výčet obsahuje technologie, které byly podle Microsoftu vylepšeny, nebo jsou zcela nové: - HLSL shader linking - Inbox HLSL compiler - GPU overlay support - DirectX tiled resources - Direct3D low-latency presentation API - DXGI Trim API and map default buffer - Frame buffer scaling - Multithreading with SurfaceImageSource - Interactive Microsoft DirectX composition of XAML visual elements - Direct2D batching with SurfaceImageSource Microsoft ukazal demo s tiled resources na GTX770, cize DX11 hardware to bez problemov zvladne. |
Autor: | Krteq [ po 29. červenec 2013, 17:56 ] |
Předmět: | Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo |
Prvním enginem s podporou DX11.1 je Frostbite 3 (BF4 atd.) Citace: “We use DX11.1, there are some optimizations in it (constant buffer offsets, dynamic buffers as SRVs) that we got in to the the API that improves CPU performance in our rendering when one runs with DX11.1. This will be in BF4.” G3D - Battlefield 4 gets DX11.1; DX11.1 Will Improve CPU Performance |
Autor: | Eddward [ so 17. srpen 2013, 15:17 ] |
Předmět: | Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo |
Inak na Kepleroch by to malo ist tiez v pohode. Ved nakoniec nejake tie buffery ktore budu v tej hre su v zozname funkcii ktore ma Kepler implementovane. „The GTX 680 supports DirectX 11.1 with hardware feature level 11_0, including all optional features. This includes a number of features useful for game developers such as: - Partial constant buffer updates - Logic operations in the Output Merger - 16bpp rendering - UAV-only rendering - Partial clears - Large constant buffers Oficialne to nie su DX11.1 grafiky preto ze nemaju implementovane 4 "non-gaming" funkcie, ktore v hrach aj tak nebudu. Väcsinou ide o 2D funkcie. Teda pokial to cele chapem spravne. |
Autor: | Krteq [ so 17. srpen 2013, 19:22 ] |
Předmět: | Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo |
Už to tu psal webwalker o pár postů výš. Otázka je, jak budou enginy DX11.1 detekovat. Pokud to bude jen podle feature level, tak to nebude zrovna nejlepší. |
Stránka 9 z 10 | Čas je uváděn v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |