Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Funkce report, slouží pro upozornění na porušení pravidel, ne vzkazy moderátorům.

Právě je ne 28. únor 2021, 16:51

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Odpovědět na téma  [ 743 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 38  další
Autor Zpráva
 Předmět: Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
PříspěvekZaslal v: pá 18. leden 2013, 10:23 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Založen: 08. květen 2010
Bydliště: Praha
Nahoru
Joj jew to totální blaf. Shield jakožto poměrně nepotřebaná pro remote hraní latentní věc....
Tegra, jakožto nejhorší ze všech velkejkch ARM SOC, jak co se týče výkonu tak vlastností....

A PS2 rychlejší než tehdejší PC... no, po grafické stránce rozhodně ne. Dost možná by jí dala i karta jako Voodoo3. Konzole vždy bejvaly srovnatelné s PC high endem ve své době GPU wise, trpěly nedostatkem paměti, a CPU wise měly overkill protože nebyly limitovány na X86.

Nechce to nic jiného než tu jejich dosproporci dobárko vyrovnat.


 Profil  
 Předmět: Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
PříspěvekZaslal v: pá 18. leden 2013, 10:43 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 03. únor 2010
Bydliště: Buranov vedle Prahy
Nahoru
Také myslím, že Tegra 4 je zatím to nejhorší, co udělali, ale třeba se pletu.
Shield dle tvrzení nVidie má input lag 100ms, což sice není málo, na druhou stranu to zase není až tak strašné.
Pro FPS asi ne, ale pro ostatní typy her, proč ne?

_________________
Chtěl bych se stát profesionálním pískačem. Už teď jsem v tom sice hvězda, ale chtěl bych se ještě zdokonalit a začít se tím živit.
GPUreport.cz


 Profil  
 Předmět: Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
PříspěvekZaslal v: pá 18. leden 2013, 11:44 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Založen: 08. květen 2010
Bydliště: Praha
Nahoru
Ne. 100ms je 100 ms víš co je to vůbec za číslo?

Když máš LCD co má 30ms inputlag tak už to vylučuje jakékoliv serióznější hraní FPS. 60+ MS inputlag jak krává kterej tě štve i ve windows. A 100ms? Wow.... to je jak zapnutej VSync + tripple buffer když máš tri-SLI..... naprosto nepoužitelné pro hraní čehokoliv co vyžaduje real-time reakce.

Tegra vždy suxxovala, jedno jaká generace. Její CPU část byla vždy slašbí než konkurence a její GPU část se nikdy ani nepřiblížila té od PowerVR.


 Profil  
 Předmět: Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
PříspěvekZaslal v: pá 18. leden 2013, 12:35 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 16. červenec 2010
Nahoru
možná se pletu, ale nejsou konzolový hráč a imput lag dlouhodobí partneři?

_________________
XBOX ONE X, PS4 Pro, LG OLED65BX, CREATIVE Sound Blaster X Katana
výměna pasty za tekutý kov v PS4 Pro https://imgur.com/a/DwRy3CM
Lexus CT200h Daybreak Yellow


 Profil  
 Předmět: Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
PříspěvekZaslal v: pá 18. leden 2013, 12:45 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Založen: 08. květen 2010
Bydliště: Praha
Nahoru
Ano jsou, ale já nejsem konzolovej hráč, takže takovej produkt mi můžou narvat do prdele.

A idea že člověk má doma high end PC aby si streamoval hry na něco když může hrát luxusně bez lagu u něj... hmm...


 Profil  
 Předmět: Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
PříspěvekZaslal v: pá 18. leden 2013, 13:02 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 03. únor 2010
Bydliště: Buranov vedle Prahy
Nahoru
@DOC_ZENITH: Což o to, já vím co je to 100ms inputlag :)
Myslím ale, že to zase není tak špatné. Je fůra lidí co hrají i na svém PC s větším lagem a ani o tom neví.
Ten, kdo měl Shield v ruce si zas tak nestěžoval, ale pravda je, že to všichni zkoušeli v té nejlepší možné konfiguraci.

_________________
Chtěl bych se stát profesionálním pískačem. Už teď jsem v tom sice hvězda, ale chtěl bych se ještě zdokonalit a začít se tím živit.
GPUreport.cz


 Profil  
 Předmět: Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
PříspěvekZaslal v: po 21. leden 2013, 19:24 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 05. červenec 2006
Bydliště: okolí Hradce Králové
Nahoru
S velkou pravděpodobností specifikace next gen Xboxu - Durango
http://www.vgleaks.com/world-exclusive-durango-unveiled/

CPU: AMD Jaguar 8-core, x86
GPU: AMD, highly customized, 12CU, 1.2 Tflops + 32MB ESRAM
RAM: 8GB DDR3, 68GB/s
50 GB 6x Blu-ray Disc drive
atd...

Obrázek

Některé parametry možná nejsou úplně přesné, ale ti, kteří mají přístup k informacím (vývojáři) je nepřímo potvrdili.
Navzdory na první pohled průměrným parametrům, prý bude reálný výkon velice slušný, kvůli vysoké efektivitě, kterou zlepšují:
"Data Move Engines", ESRAM a různé custom úpravy... To se ale uvidí....


 Profil  
 Předmět: Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
PříspěvekZaslal v: po 21. leden 2013, 23:44 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Pobavila mě newska na magu:
Citace:
...Co se týče operační paměti, tak Playstation 4 by měl mít 4 GB GDDR5, ale samozřejmě se opět jedná o spekulace. Všechny technické specifikace bychom se měli dozvědět přímo od Sony na letošní E3.

Oficiální specifikace konzol Xbox 720 jsou ještě více v nedohlednu a nikdo zatím netuší, kdy by měla být konzola oficiálně představena. Spekuluje se ale, že by měla mít v podstatě stejné specifikace jako Playstation 4. Měla by tedy být založena na architektuře Jaguar od AMD. Konzola Xbox 720 by měla mít osm jáder o frekvenci 1,6 GHz. Grafický čip je opět neznámý, ale procesor by měl mít k dispozici 8 GB GDDR5 operačních pamětí.
Spekulace: specifikace next-gen herních konzol Xbox 720 a Playstation 4

Ten kluk neví která bije, ale hlavně že je newska :lol:


 Profil  
 Předmět: Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
PříspěvekZaslal v: čt 24. leden 2013, 09:24 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 18. listopad 2009
Bydliště: Omicron Persei 8
Nahoru
Když už mluvíme o těch konzolích a informacích šířících se webem, tak není na škodu zmínit tohle :wink:

http://x-surface.tumblr.com/post/41282771026/x-surface-dont-believe-everything-you-read

Citace:
This is not journalism.

Many games ‘journalists’ have no right calling themselves such things. The vast majority do nothing but copy & paste from other sites, and will willingly publish information without fact checking a single thing or attempting to verify the source......


plus vyjádření Charlieho Demerjana k tomuto tématu:

Citace:
When people ask me why I don't do a story on XYZ, that "everyone is reporting it", and it looks really awesome, well, this explains it. I don't read other sites because they are mostly full or crap and have zero sources. They copy from everyone, make things up, and lie about verification. It is a big sounding board.

I RARELY write up what others do because 1) Why bother, you can get it there and 2) I don't have anything to add that is useful. Other sites don't really understand that more garbage is not a better product, but then again, they make money from hits, so it is almost necessary. I put quality in front of quantity.

I also do my own work, take my own picture, and ask questions directly. If I don't, I don't write it up. I also try to verify _EVERYTHING_ unless I know the person who gave me info has direct knowledge. Even then, I get things wrong, but I think I am right more often than anyone else doing the same type of work. And yes, it is hard and slow.

But in the end, you get a better story, less BS, and more accurate news. Sites then copy me, don't link or credit, and generally screw up large parts of everything they try and add. Since I went paywall, most of those sites are no longer able to 'discover it independently'. Funny that.

As Copper said, you get what you pay for.

-Charlie


http://semiaccurate.com/forums/showpost.php?p=176275&postcount=372

Citace:
In the Q4 conference call Rory mentioned that their semi-custom embedded APUs will amount to 20% of their revenue by Q4 2013, he also said that the design wins will appear sometime in 2013 and that the revenue contribution will ramp up till it reaches 20% at the end of the year.

While the AMD people were avoiding to say the term "gaming console" they openly answered the questions about gaming consoles by giving out this 20% figure and mentioning that the semi-custom APUs are passing validation right now and that the deals are still confidential.


"CPU wins, PS4 and XBox Next, and GPUs in all 3." -Charlie

_________________
"Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/


 Profil  
 Předmět: Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
PříspěvekZaslal v: čt 24. leden 2013, 09:43 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 03. únor 2010
Bydliště: Buranov vedle Prahy
Nahoru
Přidám ještě informace z xbit ohledně licence x86 (také už tady o tom byla kdysi reč) :)
Citace:
Based on unofficial information, both next-generation consoles from Microsoft and Sony will utilize system-on-chips with up to eight Jaguar x86 cores and custom Radeon HD graphics engines. Considering that due to x86 license agreements with Intel AMD may have no rights to license x86 designs to any third company and has to build-in third-party IP into x86-based SoCs itself, there may be reasons why AMD is going to sell chips to console developers and not license technologies.

_________________
Chtěl bych se stát profesionálním pískačem. Už teď jsem v tom sice hvězda, ale chtěl bych se ještě zdokonalit a začít se tím živit.
GPUreport.cz


 Profil  
 Předmět: Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
PříspěvekZaslal v: čt 24. leden 2013, 10:59 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 18. listopad 2009
Bydliště: Omicron Persei 8
Nahoru
Ano už jsme to tu probírali. AMD má od Intelu licenci na x86 architekturu, díky které může navrhovat a prodávat x86 CPU. AMD ale nemůže tuto x86 licenci převádět na třetí subjekty (Microsoft, Sony), protože by to znamenalo vážné porušení licence (x86 licensing violations) a Microsoft/Sony by se tím de fakto stali dalšími výrobci x86 CPU ( byť jen pro konzole), kterým ale licence nebyla oficiálně udělena majitelem licence Intelem. AMD nemá toto právo udělovat licenci třetím stranám.To má pouze Intel.

tady je něco i k tomuto tématu z doby kdy AMD prodala své továrny GLoFO:
http://arstechnica.com/gadgets/2008/10/intel-to-examine-amd-split-for-x86-licensing-violations/

Jak však později rozhodl FTC, AMD však může funovat jako Fabless company nicméně stále nemůže návrhy svých CPU licencovat třetím stranám.To znamená, může vyrábět v jakékoliv fabrice (GloFo, TSMC, UMC), ale pouze pro své potřeby. Čili varianta, že by AMD jen navrhla CPU pro Sony/MS a pak už to šlo mimo AMD pouze v režii těchto firem, je zcela vyloučená.....

_________________
"Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/


 Profil  
 Předmět: Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
PříspěvekZaslal v: po 28. leden 2013, 17:12 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Playstation 4 kit pro vývojáře: 8× Bulldozer a DirectX 11.1 Radeon

Obrázek

2,2GB VRAM? 2GB GDDRx + 256MB eDRAM?


 Profil  
 Předmět: Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
PříspěvekZaslal v: út 29. leden 2013, 13:22 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Založen: 08. květen 2010
Bydliště: Praha
Nahoru
Takže obdobnej průser jako u PS3.

U PS3 byl devkit. 4x silné PowerPC + 512MB ram + Geforce 7800GTX.
Filální spec: Cell + 256MB ram + RSX (7600GT s 16 pipelines místo 12)
Takže se vše muselo překompilovávat protože klasické PowerPC nemá s Cellem moc společného, a vše osekávat kvůli nedostatku paměti.

Nyní to samé. Copak 8jádrovej Buldozer má něco společného s 8 jádry bobcatu? Jednak má asi dvojnásobnej hrubej výkon, a druhak naprosto jinou architekturu. Takže devkit pro nic, vše budou muset zase předělávat.


 Profil  
 Předmět: Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
PříspěvekZaslal v: út 29. leden 2013, 13:33 
Začátečník
Začátečník

Založen: 03. srpen 2005
Bydliště: Jižní Morava
Nahoru
mě teda spíš děsí, že některé zdroje pořád ukazujou jenom 4GB systémové paměti. i 8 je s výhledem do budoucna málo, ale 4 GB jsou IMO přímo trestuhodné...


 Profil  
 Předmět: Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
PříspěvekZaslal v: út 29. leden 2013, 14:18 
Začátečník
Začátečník

Založen: 16. říjen 2009
Nahoru
DOC> Asi ťa opäť šáli pamäť. RSX má na úroveň 7600GT orezaný len počet ROPs a šírku zbernice. PS, VS a TEX mala presne ako 7800GTX (24,8,24). Okrem toho, v tom devkite kľudne mohla byť nejako či už softwarovo, alebo inak obmedzená 7800GTX aby sa správala presne ako RSX. Tiež možno tento AMD devkit len simuluje/emuluje skutočné špecifikácie budúceho PS, osobne by som presne to očakával. Bolo by to logické a inak to asi ani nie je možné spraviť, pokiaľ chceš, aby to zariadenie bolo cutting-edge v čase, keď príde na trh.

_________________
CPU: i7-3770 @3,8-4GHz; COOLER: NH-C12P (lapovaný) MB: ASRock Fatal1ty Z77 PROFESSIONAL-M RAM: 2x8GB DDR3 HyperX Savage 1600MHz CL9
VGA:
Asus GTX 1060 3GB OC HDD: Crucial MX500 250GB + WD Red 4TB + Toshiba 2TB + Samsung SpinPoint F1 1TB
PSU: Corsair HX520 CASE: Thermaltake Swing Silver w/o window -trošku modifikovaná (skôr znásilnená) DISPLAY: Asus MX239H


 Profil  
 Předmět: Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
PříspěvekZaslal v: út 29. leden 2013, 15:22 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Založen: 08. květen 2010
Bydliště: Praha
Nahoru
Ne nebyla, protože třeba Metal Gear na devkitu běhal 720p 4x AA... byly z toho videa... a jak to pak museli degradovat na finální PS3. Navíc Pro PowerPc se klasicky udělá kompilátor, pro cell se v asembleru musej jednotlivý operace přiřazovat jednotlivejm výpočetním blokům, nejde na něj "prostě poslat multithread", nejde na něj použít kód pro PowerPC. Stejně tak to vidim i teď. Devkit bude normální PC s Buldozerem a 7870.

Víč co byl devkit Xboxu 360? Čtyřjádrová Apple G5. :) I v originálním case... s Radeon X1800XT.... Takže asi tak o užitečnosti devkitů a jejich podobnosti s finálním HW.

LDK - Koukni, dnešní konzole maj 512MB paměti celkej. I 4GB by byly gigantickej posun. Samo sebou bych raději viděl 8.


 Profil  
 Předmět: Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
PříspěvekZaslal v: út 29. leden 2013, 16:27 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
LDK napsal:
mě teda spíš děsí, že některé zdroje pořád ukazujou jenom 4GB systémové paměti. i 8 je s výhledem do budoucna málo, ale 4 GB jsou IMO přímo trestuhodné...
8GB RAM se ti zdá málo? Vždyť narozdíl od PC v ní takřka nic nebude, načte se nějaký osekaný kernel, GUI a pak samotné aplikace/hry.


 Profil  
 Předmět: Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
PříspěvekZaslal v: út 29. leden 2013, 16:40 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 16. červenec 2010
Nahoru
DOC_ZENITH napsal:

Nyní to samé. Copak 8jádrovej Buldozer má něco společného s 8 jádry bobcatu?


tam nemá být bobcat ale Jaguar

_________________
XBOX ONE X, PS4 Pro, LG OLED65BX, CREATIVE Sound Blaster X Katana
výměna pasty za tekutý kov v PS4 Pro https://imgur.com/a/DwRy3CM
Lexus CT200h Daybreak Yellow


 Profil  
 Předmět: Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
PříspěvekZaslal v: út 29. leden 2013, 16:44 
Začátečník
Začátečník

Založen: 03. srpen 2005
Bydliště: Jižní Morava
Nahoru
Krteq napsal:
8GB RAM se ti zdá málo? Vždyť narozdíl od PC v ní takřka nic nebude, načte se nějaký osekaný kernel, GUI a pak samotné aplikace/hry.


Podle některých zdrojů OS v Nextboxu sežere 3,5GB z osmi. A pokud tato generace má vydržet dalších 5+ let, tak se mi to zdá opravdu málo. Optimalizace kódu na GPU a CPU se bude samozřejmě zlepšovat, ale paměť se nijak nafouknout nedá.

Doc: Ano, skok to nepochybně bude, jenom ne tak velký, jak by se mi líbilo. (já vím, sem náročný rypák :) )


 Profil  
 Předmět: Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
PříspěvekZaslal v: út 29. leden 2013, 16:49 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Založen: 08. květen 2010
Bydliště: Praha
Nahoru
Pokud se strachuješ o malej skok, spíš bych se strachoval o CPU výkon.

Arg: Pravda, ale to nic nemění na tom že je to naprosto jiná pipeline a architektura. Jaguar je vylepšenej bobcat.. to vychází z K6.... FX vychází z BD... kdrom některých společných instrukcí je to komplet jinej křemík a pokud z toho už tak slabého CPU v těch konzolích budou chtít něco vytahnout, budou muset programovat na železo, což je ale u konzolí normální. To ale tyto devkity znemožňují protože jsou to defakto PCčka co s tou konzolí nemaj nic společného. Takže launch-line hry nebudou z toho systému ždímat zdaleka tolik kolik by šlo kdyby jim dali do ruky finální aspoň architekturu, nemusej to bejt finální kusy křemíku.


 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 743 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 38  další


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: Žádní registrovaní uživatelé a 3 anonymních


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum, Zásady ochrany osobních údajů.