Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Funkce report, slouží pro upozornění na porušení pravidel, ne vzkazy moderátorům.

Právě je so 30. květen 2020, 00:44

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Odpovědět na téma  [ 247 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  další
Autor Zpráva
 Předmět: Re: TRAA/MSAA/FXAA/TXAA/CSAA a vse okolo Antialiasingu
PříspěvekZaslal v: po 13. říjen 2014, 11:53 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
To je terochu divny. Ja to tedy neGooglil, ale ve hrach co jsem ted hral s MSAA jsem zadny problémy nezaznamenal. Ale v Metru a BF4 to overit nemuzu.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: TRAA/MSAA/FXAA/TXAA/CSAA a vse okolo Antialiasingu
PříspěvekZaslal v: út 14. říjen 2014, 08:11 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 20. leden 2011
Nahoru
no musel by se někdo podívat na to samé místo na mapě jako já... jinde ve hře jsem si toho ještě nevšiml. myslel jsem si že jo, ale když jsem se na to zaměřil, tak to byly jen odlesky na "lesklých" texturách. opravdu todle je v BF4 zatím jediné místo. vypadá to zkrátka tak, že když někde chybí "šev" mezi texturama, tak se vyhlazuje hrana textury bez návaznosti na druhou a proto to udělá toto. tak si to vysvětluju

_________________
i5-2500K @4.4 Ghz, Noctua NH-U14S, GA-Z68XP-UD3P, Kingston 8GB 1333MHz HyperX blu, Samsung 840 EVO 120GB, Intel 320 80GB, WD Green 2TB EZRX, Audinst HUD-mx2 + AKG K240MKII, EVGA SuperNOVA 750W G2, Fractal Design Define R4, LG W2220P @75Hz


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: pá 24. říjen 2014, 12:59 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. září 2006
Bydliště: Plzeň
Nahoru
Citace:
Civilization: Beyond Earth

The decision to turn on EQAA for Radeon cards (both in DX11 and Mantle code paths) seems odd to me and I question the reasoning behind it. I'm always a fan of higher image quality and if a hardware or software vendor can claim to do so without affecting performance, then offer that up. But the options menu should reflect that change either with a text indication or another check box. I know the media wouldn't appreciate AMD or NVIDIA doing this in the background without any out-facing indication so we should hold the software guys to the same standards.

EQAA = CSAA (který mimochodem už GTX980/970 nepodporuje) = cheat. :)


Hladis//Presunuto z Mantle topicu.

_________________
AMD Ryzen 7 3700X | MSI B450 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | GeForce RTX 2070 | 500GB SSD (NVME) + 1TB SSD (SATA) + 4TB Barracuda
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 (250Ω) | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | Philips 246E7QDSW @ 80Hz


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: pá 24. říjen 2014, 13:09 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2010
Nahoru
to je ale pouzity jak v DX tak v mantle takze ten vysledek je porovnatelnej :) tady vam o tom pisou

http://community.amd.com/community/amd- ... yond-earth

_________________
i7-9700K@5.1GHz, 2x16GB DDR4-3000MHz, Asrock Z390M-ITX, A-data 1TB XPG SX8200
i7-9700K@5.1GHz, 2x16GB DDR4-3200MHz CL13, ASUS APEX IX@X, A-data 512GB XPG SX8200, R9 290X@390X 4GB, NZXT S340 Elite, X4071UHSU
i3-7100U, HD620 2x4GB, 256GB Samsung 960EVO
Athlon 200GE, 2x4GB DDR4 3000Mhz, ASUS A320M-K@350M-E, A-data 1TB XPG SX8200, 55OLED754, 100W 12V PicoPSU


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: pá 24. říjen 2014, 13:10 
Začátečník
Začátečník

Založen: 09. prosinec 2003
Bydliště: Praha
Nahoru
Ache, Hladis: dle tohole bych spise rekl, ze je to narocnejsi typ AA a ne cheat

Citace:
EQAA is an interesting feature as it improves on the quality of MSAA (somewhat) by doubling the coverage sample count while maintaining the same color sample count as MSAA. So 4xEQAA will have 4 color samples and 8 coverage samples while 4xMSAA would have 4 of each. Interestingly, Firaxis has decided the EQAA will be enabled on Beyond Earth anytime a Radeon card is detected (running in Mantle or DX11) and AA is enabled at all. So even though in the menus you might see 4xMSAA enabled, you are actually running at 4xEQAA.


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: pá 24. říjen 2014, 13:13 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. září 2006
Bydliště: Plzeň
Nahoru
No jo, ale pak mělo být použito na nvidii snad CSAA ne? (což je trochu problém, když tam už se od tohohle AA z podivných důvodů opustilo, přitom 8xCSAA vypadá téměř jako 8xMSAA z nároky na výkon spíš jako 4xMSAA)
Každopádně EQAA a CSAA jsou méně náročné jež MSAA (při stejných počtech vzorků), takže co se týče výkonu, tak platilo a platí že 8xMSAA < 8xCSAA/EQAA < 4XMSAA
s kvalitou vyhlazování je to obráceně, ale popravdě já mezi 8xMSAA a 8xCSAA nikdy neviděl žádný velký rozdíl. Fakt nechápu proč bylo vypuštěno. :(

_________________
AMD Ryzen 7 3700X | MSI B450 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | GeForce RTX 2070 | 500GB SSD (NVME) + 1TB SSD (SATA) + 4TB Barracuda
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 (250Ω) | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | Philips 246E7QDSW @ 80Hz


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: pá 24. říjen 2014, 13:16 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
killerek:
http://amd-dev.wpengine.netdna-cdn.com/ ... 0Cards.pdf

Ache. U nV takhle ma byt pouzito CSAA. Pak by výsledek mohl byt pomereny. MSAA 8x je narocnejsi nez EQAA 8x.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: pá 24. říjen 2014, 13:19 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2010
Nahoru
http://postimg.org/image/ppvx7mgjn/full/


pokud MSAA 4x pousti 4f8x EQAA tak je to EQAA lepsi

_________________
i7-9700K@5.1GHz, 2x16GB DDR4-3000MHz, Asrock Z390M-ITX, A-data 1TB XPG SX8200
i7-9700K@5.1GHz, 2x16GB DDR4-3200MHz CL13, ASUS APEX IX@X, A-data 512GB XPG SX8200, R9 290X@390X 4GB, NZXT S340 Elite, X4071UHSU
i3-7100U, HD620 2x4GB, 256GB Samsung 960EVO
Athlon 200GE, 2x4GB DDR4 3000Mhz, ASUS A320M-K@350M-E, A-data 1TB XPG SX8200, 55OLED754, 100W 12V PicoPSU


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: pá 24. říjen 2014, 13:20 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Založen: 08. květen 2010
Bydliště: Praha
Nahoru
Neymslim si že by to AA mělo velkej vliv na min fps v tomto případě. Ano na average ano ale pokud je řeč o CPu limitaci a API, tak Implementace mantle v beyond earth vypadá solidně. Snižuje overhead render threadu o 50%, tzn 5Ghz Fxko nemá výkon jak I3 (pod DX) ale jako zamčená I5.... Ale zdvojnásobení min fps i se slušnym CPU, ala 1440p 290X nad 60fps min je krásnejch.


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: pá 24. říjen 2014, 13:23 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Ache napsal:
EQAA = CSAA (který mimochodem už GTX980/970 nepodporuje) = cheat. :)
Hladis napsal:
Nejsou. Precti si to poradne. AMD cheatuje s AA :roll:
ROFL :lol:

Tady je ale zásadní rozdíl v implementaci - zatímco nV měla 8xAA jako 4xMSAA + 4xCSAA, AMD má 4xEQAA jako 4xMSAA + 8xCSAA :P :mrgreen:

Obrázek

Co takhle si nejprve něco nastudovat než se ohánět cheatem (který byl doposud na opačné straně :mrgreen: ).


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: pá 24. říjen 2014, 13:23 
Začátečník
Začátečník

Založen: 09. prosinec 2003
Bydliště: Praha
Nahoru
Hladis: Ja mam i Civ 5. Budu kupovat i tu novou Civ. Pravdepodobne i pristi mesic koupim 290/290X. Horsi je to u me s casem na nejake testovani. Posledni dobou jsem hodne v praci i o vikendech a pak jsem rad, ze si jen neco chvili zahraju nebo se vyvalim u nejakeho serialu. Kdyz da dobra konstalace hvezd, tak tu novou grafiku zkusim otestovat na obou sestavach.


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: pá 24. říjen 2014, 13:27 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Civ5 nemá uz cenu testovat. To uz je stara hra. To bylo aktualni před mnoha mesici.

Krteq: Ted ti nejak nerozumim :? Když někdo testuje v tyhle Civce, AMD vynucuje za každých okolnosti EQAA, kdezto nV jede na MSAA. Maxwel uz CSAA ani ofiko nemá.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: pá 24. říjen 2014, 13:28 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. září 2006
Bydliště: Plzeň
Nahoru
Krtku, po cheatech s AF na 100% nevěřím tomu že by náhodou AMD dělalo lepší AA při stejném režimu jako nvidia. :!:
Chtělo by to tedy screeny že to 8xAA u AMD použité v té Civce je tedy něco jako 8xMSAA+další bonusový CSAA vzorky!

Navíc jak píše hladis: Testovat se má snad v režimu "apples to apples". A jestli jedna grafika má jiné AA než druhá, tak je takový test k ničemu a zkreslený.

_________________
AMD Ryzen 7 3700X | MSI B450 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | GeForce RTX 2070 | 500GB SSD (NVME) + 1TB SSD (SATA) + 4TB Barracuda
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 (250Ω) | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | Philips 246E7QDSW @ 80Hz


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: pá 24. říjen 2014, 13:30 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Hladis napsal:
Krteq: Ted ti nejak nerozumim :? Když někdo testuje v tyhle Civce, AMD vynucuje za každých okolnosti EQAA, kdezto nV jede na MSAA. Maxwel uz CSAA ani ofiko nemá.
Přesně. Na GeForce to jede přes standardní 4xMSAA, na Radeonech na 4xMSAA + 4xCSAA

Nechápu, proč se AMD samo znevýhodňuje obíráním se o FPS s dalšími coverage vzorky.


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: pá 24. říjen 2014, 13:31 
Začátečník
Začátečník

Založen: 09. prosinec 2003
Bydliště: Praha
Nahoru
Hladis: V nove Civ na NV jede 4x MSAA (4x color sample +4x coverage samples), na AMD je pusteno 4x EQAA (4x color samples + 8x coverage samples).


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: pá 24. říjen 2014, 13:32 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Ache napsal:
Krtku, po cheatech s AF na 100% nevěřím tomu že by náhodou AMD dělalo lepší AA při stejném režimu jako nvidia. :!:
Chtělo by to tedy screeny že to 8xAA u AMD použité v té Civce je tedy něco jako 8xMSAA+další bonusový CSAA vzorky
Tady máš jeden starší z TomsHW

Coverage Sampling Modes: Nvidia’s CSAA And AMD’s EQAA


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: pá 24. říjen 2014, 13:36 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. září 2006
Bydliště: Plzeň
Nahoru
Krteq napsal:
Mě zajímá jak je to v tomto testu!!!
GTX980/970 totiž CSAA neumí! Na těhle grafikách vždy už bude jen 2x, 4x, 8x MSAA in-game.

_________________
AMD Ryzen 7 3700X | MSI B450 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | GeForce RTX 2070 | 500GB SSD (NVME) + 1TB SSD (SATA) + 4TB Barracuda
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 (250Ω) | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | Philips 246E7QDSW @ 80Hz


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: pá 24. říjen 2014, 13:39 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Krtek:
Co blaznis . EQAA 8x je vykonove mezi MSAA 4x a 8x :? EQAA není vykonove to samy, jako MSAA 8x.

killerek:
Ne. Pokud nastavis ve hre u nV MSAA, tak zadny cover vzorky nemas. Mas cisty MSAA. Jedine když zacnes vynucovat AA, nebo nastavis vylepseni aplikace přes driver. Na defaultu pouziva nastaveni hry.

arach:
Tady se nikdo ted nebavi o Mantle, ale o pouzitym AA.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: pá 24. říjen 2014, 13:40 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2010
Nahoru
pouzite aa je lepsi nez pouzite aa u nvidie takze nevim co resis (ocividne u amd prisli na to ze je to vykonostne neposkodi tak to zapnuli by default)

_________________
i7-9700K@5.1GHz, 2x16GB DDR4-3000MHz, Asrock Z390M-ITX, A-data 1TB XPG SX8200
i7-9700K@5.1GHz, 2x16GB DDR4-3200MHz CL13, ASUS APEX IX@X, A-data 512GB XPG SX8200, R9 290X@390X 4GB, NZXT S340 Elite, X4071UHSU
i3-7100U, HD620 2x4GB, 256GB Samsung 960EVO
Athlon 200GE, 2x4GB DDR4 3000Mhz, ASUS A320M-K@350M-E, A-data 1TB XPG SX8200, 55OLED754, 100W 12V PicoPSU


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: pá 24. říjen 2014, 13:41 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Ache napsal:
Mě zajímá jak je to v tomto testu!!!
GTX980/970 totiž CSAA neumí! Na těhle grafikách vždy už bude jen 2x, 4x, 8x MSAA in-game.
Však už to tu postoval killerek :roll:
Citace:
EQAA is an interesting feature as it improves on the quality of MSAA (somewhat) by doubling the coverage sample count while maintaining the same color sample count as MSAA. So 4xEQAA will have 4 color samples and 8 coverage samples while 4xMSAA would have 4 of each. Interestingly, Firaxis has decided the EQAA will be enabled on Beyond Earth anytime a Radeon card is detected (running in Mantle or DX11) and AA is enabled at all. So even though in the menus you might see 4xMSAA enabled, you are actually running at 4xEQAA.


Hladis napsal:
Krtek:
Co blaznis . EQAA 8x je vykonove mezi MSAA 4x a 8x :? EQAA není vykonove to samy, jako MSAA 8x.
Ty to stále nechápeš :roll:

8x EQAA = 8x MSAA + 8x CSAA

Obrázek


 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 247 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  další


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: Žádní registrovaní uživatelé a 6 anonymních


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum, Zásady ochrany osobních údajů.