Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Funkce report, slouží pro upozornění na porušení pravidel, ne vzkazy moderátorům.

Právě je čt 4. březen 2021, 05:21

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Odpovědět na téma  [ 248 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  další
Autor Zpráva
 Předmět: Re: TRAA/MSAA/FXAA/TXAA/CSAA a vse okolo
PříspěvekZaslal v: po 10. září 2012, 09:08 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 01. září 2005
Bydliště: Praha
Nahoru
A to SMAA T2x jsi zkoušel zprovoznit? Jsem četl že ty další režimy (4xSMAA, T2x atd musí podporovat i hra). Takže jsem ani nekoumal jak to nainstalovat, protože nevím jestli to hry vůbec podporujou :)


 Profil  
 Předmět: Re: TRAA/MSAA/FXAA/TXAA/CSAA a vse okolo
PříspěvekZaslal v: po 10. září 2012, 11:34 
Žlutá karta
Žlutá karta

Založen: 27. listopad 2005
Bydliště: Usti n/L
Nahoru
Zkousel si ten crysis jak si rikal?Nic si nenapsal takze to asi nefunguje co?
BTW me je uplne jedno kdo za to muze jestli vyvojari nebo NV/AMD.Dulezity je, ze kdyz si to zapnu na NV, tak to funguje vsude.


 Profil  
 Předmět: Re: TRAA/MSAA/FXAA/TXAA/CSAA a vse okolo
PříspěvekZaslal v: po 10. září 2012, 18:13 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 01. září 2005
Bydliště: Praha
Nahoru
Jsem na to zapomněl sorry.

Světe div se, Adaptive AA i Supersampling v Crysis DX10 na AMD funguje :roll:

http://www.abload.de/img/crysis642012-09-1019-zejh4.png 4xMSAA
http://www.abload.de/img/crysis642012-09-1019-0hkwa.png 4xMSAA+Adaptivní AA
http://www.abload.de/img/crysis642012-09-1019-b5kj8.png 4xMSAA+SSAA

zkusím třeba Crysis 2 s DX11


 Profil  
 Předmět: Re: TRAA/MSAA/FXAA/TXAA/CSAA a vse okolo
PříspěvekZaslal v: po 10. září 2012, 18:31 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Založen: 08. květen 2010
Bydliště: Praha
Nahoru
Mohl bych tě o něco poprosit? Můžeš mi prosím zabalit aněkam "upnout" obsah složky "bin32" Crysis?


 Profil  
 Předmět: Re: TRAA/MSAA/FXAA/TXAA/CSAA a vse okolo
PříspěvekZaslal v: po 10. září 2012, 18:33 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 05. červenec 2006
Bydliště: okolí Hradce Králové
Nahoru
lol
jakej si tam měl framerate?


 Profil  
 Předmět: Re: TRAA/MSAA/FXAA/TXAA/CSAA a vse okolo
PříspěvekZaslal v: po 10. září 2012, 18:46 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 01. září 2005
Bydliště: Praha
Nahoru
DOC_ZENITH napsal:
Mohl bych tě o něco poprosit? Můžeš mi prosím zabalit aněkam "upnout" obsah složky "bin32" Crysis?

To sice můžu, ale k čemu to bude? :?
blekota je boss napsal:
lol

jakej si tam měl framerate?
framerate je s SSAA na p*ču, padá to na 25fps.. s Adaptive AA to nejde pod 40, vše na very high..


 Profil  
 Předmět: Re: TRAA/MSAA/FXAA/TXAA/CSAA a vse okolo
PříspěvekZaslal v: po 10. září 2012, 18:51 
Žlutá karta
Žlutá karta

Založen: 27. listopad 2005
Bydliště: Usti n/L
Nahoru
Tak to ma u me AMD bod k dobru, ze to konecne funguje.
Jeste pridat jejich obdobu adaptivniho Vsync a prece jen bych mohl jit zas nekdy do AMD. :P
Ja uz bez TRAA a adaptivniho vsync nejsem ochotnej hrat :twisted:


 Profil  
 Předmět: Re: TRAA/MSAA/FXAA/TXAA/CSAA a vse okolo
PříspěvekZaslal v: po 10. září 2012, 19:42 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Založen: 08. květen 2010
Bydliště: Praha
Nahoru
Riku napsal:
DOC_ZENITH napsal:
Mohl bych tě o něco poprosit? Můžeš mi prosím zabalit aněkam "upnout" obsah složky "bin32" Crysis?

To sice můžu, ale k čemu to bude? :?
blekota je boss napsal:
lol

jakej si tam měl framerate?
framerate je s SSAA na p*ču, padá to na 25fps.. s Adaptive AA to nejde pod 40, vše na very high..


K tomu že s mojí verzí to prostě nefunguje, nikdy se mi to na AMD nepovedlo rozject a tobě ano, nevim proč.....


 Profil  
 Předmět: Re: TRAA/MSAA/FXAA/TXAA/CSAA a vse okolo
PříspěvekZaslal v: po 10. září 2012, 19:53 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 01. září 2005
Bydliště: Praha
Nahoru
No to nevím, mám poslední catalyst 12.8..
Mně spíš zaráží že v dx10 kde to nemá fungovat, to vypadá líp jak v dx9 skyrimu kde by to mělo fungovat, ale funguje to ošklivě :|


 Profil  
 Předmět: Re: TRAA/MSAA/FXAA/TXAA/CSAA a vse okolo
PříspěvekZaslal v: po 10. září 2012, 22:59 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
DOC_ZENITH napsal:
K tomu že s mojí verzí to prostě nefunguje, nikdy se mi to na AMD nepovedlo rozject a tobě ano, nevim proč.....

A neni to nahodou tim ,ze to zkousis na historicky karte ?

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: TRAA/MSAA/FXAA/TXAA/CSAA a vse okolo
PříspěvekZaslal v: út 11. září 2012, 17:45 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 16. březen 2008
Bydliště: Subprostor
Nahoru
jestliže Riku s HD7850 mu to padá bez modifikací se SSAA na 25fps, tak HD7950 na tom musí být o dost lépe, že?

Teď by mě ale vážně zajímalo srovnání výkonu s těmahle super featurama GTX670 vs HD7950...

_________________
Intel Core i7 9700K@4.5Ghz (Z170 cflmod)Noctua NH-D14 // ASUS Z170 PROGAMING // 2x8GB Patriot Viper Steel 3866MHz@3200MHz CL14 // MSI GTX 1080 Ti Gaming X // 27" Asus PG279Q //
LITE-ON EP1KB480 (480GB NVMe), Crucial M4 256GB, Micron enterprise SSD1920GB, Crucial MX500 2TB... // Corsair Graphite 600T // SSR-850FX


 Profil  
 Předmět: Re: TRAA/MSAA/FXAA/TXAA/CSAA a vse okolo
PříspěvekZaslal v: út 11. září 2012, 18:32 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. září 2006
Bydliště: Plzeň
Nahoru
sam_217 napsal:
Teď by mě ale vážně zajímalo srovnání výkonu s těmahle super featurama GTX670 vs HD7950...
A jaký režim bys chtěl srovnávat? SSAA u AMD není to samé jako TRAA-SuperSample u NV. Obě karty budou mít jiný obraz, protože to funguje jinak...

A srovnávat výkon v Adaptive AA (AMD) a TRAA-MultiSample (NV) by sice šlo, ale to zase nemá takovou kvalitu - to už raději MLAA / FXAA :)

_________________
AMD Ryzen 7 3700X | MSI B450 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | GeForce RTX 2070 | 500GB SSD (NVME) + 1TB SSD (SATA) + 4TB Barracuda
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 (250Ω) | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | Philips 246E7QDSW @ 80Hz


 Profil  
 Předmět: Re: TRAA/MSAA/FXAA/TXAA/CSAA a vse okolo
PříspěvekZaslal v: út 11. září 2012, 22:42 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 01. září 2005
Bydliště: Praha
Nahoru
8xSSAA je pro 7850 opravdu zabiják, 4x to už celkem jde ale stejnak to není ono. A Adaptive AA vypadá třeba ve skyrimu strašně, v tom crysis to překvapivě funguje pěkně.

Navíc při SSAA není obraz 100% ostrej jako bez něj


 Profil  
 Předmět: Re: TRAA/MSAA/FXAA/TXAA/CSAA a vse okolo
PříspěvekZaslal v: st 12. září 2012, 00:33 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 16. březen 2008
Bydliště: Subprostor
Nahoru
Ache napsal:
sam_217 napsal:
Teď by mě ale vážně zajímalo srovnání výkonu s těmahle super featurama GTX670 vs HD7950...
A jaký režim bys chtěl srovnávat? SSAA u AMD není to samé jako TRAA-SuperSample u NV. Obě karty budou mít jiný obraz, protože to funguje jinak...

A srovnávat výkon v Adaptive AA (AMD) a TRAA-MultiSample (NV) by sice šlo, ale to zase nemá takovou kvalitu - to už raději MLAA / FXAA :)


Však bavíme se o TRAA-SSAA nebo o celoobrazovym SSAA? riku psal ve svym příspěvku adaptivní AA i SSAA + screeny z crysis kde je MSAA + SSAA...předpokládám teda, že zapl multisampling a nad něj transparency supersampling...

Jestli tim "že SSAA u AMD není to samý jako TRAA supersample u NV" narážíš na to že u NV Se jedná u transparency supersample a u AMD fullscreen supersampling, toho rozdílu jsem si vědom, v tom případě ale MSAA + SSAA na screenu je co...btw riku ty obrázky máš krásně vyhlazený zjemněný, na screenech to vypadá fakt dobře, rozhodně nejlepší je MSAA+SSAA...zajímalo by mě jak v pohybu. A hlavně to jak to dává HD7950.

_________________
Intel Core i7 9700K@4.5Ghz (Z170 cflmod)Noctua NH-D14 // ASUS Z170 PROGAMING // 2x8GB Patriot Viper Steel 3866MHz@3200MHz CL14 // MSI GTX 1080 Ti Gaming X // 27" Asus PG279Q //
LITE-ON EP1KB480 (480GB NVMe), Crucial M4 256GB, Micron enterprise SSD1920GB, Crucial MX500 2TB... // Corsair Graphite 600T // SSR-850FX


 Profil  
 Předmět: Re: TRAA/MSAA/FXAA/TXAA/CSAA a vse okolo
PříspěvekZaslal v: st 12. září 2012, 10:14 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 01. září 2005
Bydliště: Praha
Nahoru
sam_217 napsal:

Však bavíme se o TRAA-SSAA nebo o celoobrazovym SSAA? riku psal ve svym příspěvku adaptivní AA i SSAA + screeny z crysis kde je MSAA + SSAA...předpokládám teda, že zapl multisampling a nad něj transparency supersampling...

Jestli tim "že SSAA u AMD není to samý jako TRAA supersample u NV" narážíš na to že u NV Se jedná u transparency supersample a u AMD fullscreen supersampling, toho rozdílu jsem si vědom, v tom případě ale MSAA + SSAA na screenu je co...btw riku ty obrázky máš krásně vyhlazený zjemněný, na screenech to vypadá fakt dobře, rozhodně nejlepší je MSAA+SSAA...zajímalo by mě jak v pohybu. A hlavně to jak to dává HD7950.


No já jsem zapl v crysis 4xAA a k tomu v ovladačích nastavil Supersampling. Takže jsem předpokládal že to je ve výsledku MSAA+SSAA, možná jsem to ale špatně pochopil a napsal.
V ovladačích je na výběr z "vyhlazování s vícenásobným vzorkem (asi teda MSAA) ,AAA,SSAA.

Takže jsem to asi špatně nazval a ten screen je 4xSSAA. Nebo je mezi tím nějakej rozdíl? u AMD to stejně jinak nastavit nejde takže asi ne :)
Je to tedy celoobrazovej SSAA a omlouvám se za mystifikaci :oops:


 Profil  
 Předmět: Re: TRAA/MSAA/FXAA/TXAA/CSAA a vse okolo
PříspěvekZaslal v: st 12. září 2012, 10:56 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Založen: 08. květen 2010
Bydliště: Praha
Nahoru
Jo, jsem si myslel..... Jde o to mít geometrii vyhlazenou MSAA a textury TRAA (ATI tomu říká adaptive AA), ne celoobrazovkovej supersampling. Ten může bejt OK, ale právě že rozmazavá... takže u mě no go.


 Profil  
 Předmět: Re: TRAA/MSAA/FXAA/TXAA/CSAA a vse okolo
PříspěvekZaslal v: st 12. září 2012, 11:03 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 01. září 2005
Bydliště: Praha
Nahoru
Navíc pro slabší grafiky zcela nepoužitelnej ve hrách jako je crysis. Možná tak v HL2 nebo starejch hrách, ale tam se průhlednejch textur je minimum.

To Adaptive AA ale v Crysis vypadá dobře, už to bez toho nehraju, oproti MSAA bez AAA je to sakra rozdíl a fps mi kleslo asi jen o 5-10 průměrně. Naopak v tom Skyrimu kde by to hodně bodlo vzhledem k tomu že všude jsou stromy, tam to vypadá strašně. :|


 Profil  
 Předmět: Re: TRAA/MSAA/FXAA/TXAA/CSAA a vse okolo
PříspěvekZaslal v: st 12. září 2012, 11:04 
Žlutá karta
Žlutá karta

Založen: 27. listopad 2005
Bydliště: Usti n/L
Nahoru
DOC_ZENITH
U AMD to funguje stejne jako u NV.
Musis si zapnout MSAA treba 4x a pak tam mas volbu zapnout adaptivni AA.Tam mas 3 moznosti:
OFF-vypnuto bez TRAA
Multisampling
Supersampling.

Ale neni tam moznost kvality treba 4x 8x atd.Proste tam mas jen tyhle volby.Takhle to aspon bylo u 5850 :)
Jestli je to celoobrazovej supersampling netusim.


 Profil  
 Předmět: Re: TRAA/MSAA/FXAA/TXAA/CSAA a vse okolo
PříspěvekZaslal v: st 12. září 2012, 11:15 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 01. září 2005
Bydliště: Praha
Nahoru
Jojo tak nějak.
Nevím z hlavy jak to přesně je ale vím že uplně nahoře je zvolení AA (vynutit, vylepšit nastavení aplikace nebo ponechat na aplikaci) tam se nastavuje akorát úroveň AA + EQ AA nebo edge detect.
A uplně dole je typ vyhlazování - MSAA, Adaptive AA a SSAA. Nic jinýho ohledně kvality AA nastavit nejde no :)
btw. to edge detect nebo EQAA má být nějak lepší v něčem než MSAA? Já jsem to porovnával v několika hrách a nikdy jsem si nevšiml žádnýho rozdílů :|

(off topic- to samý s kvalitou anisotropic filteru, je tam volba catalist AI -> kvalita filtrování textur -> visuální rozdíl mezi Performance a High Quality je nula, ani při srovnání screenů nepoznám rozdíl, akorát to žere víc fps)


 Profil  
 Předmět: Re: TRAA/MSAA/FXAA/TXAA/CSAA a vse okolo
PříspěvekZaslal v: st 12. září 2012, 11:21 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Založen: 08. květen 2010
Bydliště: Praha
Nahoru
U AF rozdíl je ale jen u velice specifických textur, jako jsme kdysi řešili tu kauzu mizerného Filteringu na HD5800 vs Fermi, projevuje se to nejvíce u lesklých textur s lesklou / reflektivní bumpmapou či normálovou mapou, na texturách hlíny, trávy nebo zdi to nepoznáš, ty bejvaj vesměs OK a Tahiti tohodle hodně vyřešila, ale furt je NV co se filteringu týče o krůček vepředu.

Jinak Radeony jsem ve skyrimu nezkoušel a co jsem se naposledy hrabal v catalystech, tak rozhodně nešlo nastavit typ TRAA (teď nebudu mluvit o tom že mi to nefungovalo vůbec), ale nahoře byl jeden posuvník kde jsem mohl změnit typ AA. Buďo normal (multisample) nebo adaptive ( multisample + TRAA), nebo supersampling + tam byly ještě ty mizerné mody k ničemu typu wide-tent, atd. Ale nemohl jsem nikde vnutit typ TRAA, takže když to ve Skyrimu použije multisample TRAA bude to humus no....

Na starejch Radeonech thole šlo vše nastavit přes ATI tray tools, dnes to bohužel nefunguje. Ono je smutný když do PC strčim X1950XTX a vše mi funguje jak má, pak tam dam novej radeon a skutek utek.


 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 248 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  další


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: Žádní registrovaní uživatelé a 1 anonymní


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum, Zásady ochrany osobních údajů.