Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Funkce report, slouží pro upozornění na porušení pravidel, ne vzkazy moderátorům.

Právě je so 30. květen 2020, 01:06

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Odpovědět na téma  [ 140 příspěvků ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  další
Autor Zpráva
 Předmět: V-Sync synchronizace obrazu - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: so 22. září 2012, 07:16 
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 01. únor 2005
Bydliště: OV
Nahoru
co preferujete V sync a k tomu input lag, nebo radsi fps limiter + tearing?

Postupne jsem zjistil, ze ospevovany Adapt. v sync mi je k nicemu, inputalg je stejny jako pri obyc vsync, akorat pri poklesu pod 60fps mi to neskace v rytmu 30(20)-60 fps.
Pri fps limiteru nastavenych na 60(59.58, to je jedno) je tearing...

Pri nastaveni vsync + fps limiter na 59 neni inputlag, ale pri poklesu pod 60fps jsou dropy k nasobkum 60, tzn 30, pri poklesu pod 30 na 20, pod 20 na 15 atd. (aôe je zajimavy, ze prave v kombinaci s fps lim. na 59 poklesy nejsou,ty az pri nespecifik. situacich..)

Nastaveni adapt v sync + fps limiter(59) je bez efektu, protoze pod 60fps je vsync vyply ze, a je tearing.

Muze pomoct zapnuti triple bufferingu? Myslim kombinace adapt v sync + tripl. buff, cetl jsem ze lidi pouzvaji v sync +triple buff a doporucuji pouziti D3Doverdrive(v ovladacich je funkcni jenom pro OpenGL) , ja nepozoruji zadne zmeny a inputlag je nadale. Nepomaha ani snizeni Maximum Pre-Rendered Frames na 1....

Neljepsi je pouziti klasickeho v sync + fps limiteru...


Odkaz na clanek na PCT o V-sync http://pctuning.tyden.cz/hardware/grafi ... o-nastavit

Hladis//Vydeleni do samostatneho tematu
Hladis//Nastaveno jako dulezite
Krteq//Přesunuto do "Generic" sekce

_________________
i5 2500K, 16GB RAM, HD7750


Naposledy upravil durod dne so 22. září 2012, 08:08, celkem upraveno 1x.

 Profil  
 Předmět: Re: GeForce GTX 680/670 - info, testy, recenze, zkušenosti
PříspěvekZaslal v: so 22. září 2012, 07:45 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 01. únor 2011
Bydliště: Slovensko
Nahoru
Pri zapnuti triple buff sa ti znasobi lag, no zase nebudes mat (s Vsync, s adaptive som neskusal) pod 60fps nasobky 30,20,15 a pod.
Myslim, ze staci to zapnut v ovladacoch a dat prepisat vsetky nastavenia programu, teda aspon mne to funguje vsade.


 Profil  
 Předmět: Re: GeForce GTX 680/670 - info, testy, recenze, zkušenosti
PříspěvekZaslal v: so 22. září 2012, 08:24 
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 01. únor 2005
Bydliště: OV
Nahoru
jj, prevence tech dropu je triple buff, a snizenim prerender frames jsem odsranitl lag :D

zakze moje kombinace klasicky v-sync+ fps limt 59+ triple buff on+ Maximum Pre-Rendered Frames 1

_________________
i5 2500K, 16GB RAM, HD7750


 Profil  
 Předmět: Re: GeForce GTX 680/670 - info, testy, recenze, zkušenosti
PříspěvekZaslal v: so 22. září 2012, 10:55 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. září 2006
Bydliště: Plzeň
Nahoru
durod napsal:
co preferujete V sync a k tomu input lag, nebo radsi fps limiter + tearing?
Já preferuju V-sync OFF :) Jediná situace kde ho zapínám, jsou ty úchylné hry co mají fps limit 60-62fps = akorát na hranici 60Hz LCD = nechutný tearing.

Jinak je jasný že Adpative V-Sync neřeší inputlag, A-Vsync řeší jen ty dropy při poklesu fps pod 60 fps za cenu tearingu (ten ale při nižších fps není tolik znát, protože vždycky je obraz aspoň jednou překreslen).

Tripple buffer je aspoň pro mě úplně to nejhorší. Míra inputlagu už ve veliká (prodleva mezi renderem a zobrazením jsou 3 snímky), a při poklesu fps pod 60 sice nedropuje rovnou na 30fps, ale lag už při nějakých 40fps je naprosto neúnosný.

Já to mam tedy nastaveno jako za starých časů - V-sync force off a limiter fps na 100 aby karta zbytečně nežrala v situacích kde není potřeba vysokého fps + se tím navíc zamezí tomu otravnému pískání cívek při situacích kde je fps 500+ snímků (menu, loading obrazovky...) :)

_________________
AMD Ryzen 7 3700X | MSI B450 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | GeForce RTX 2070 | 500GB SSD (NVME) + 1TB SSD (SATA) + 4TB Barracuda
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 (250Ω) | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | Philips 246E7QDSW @ 80Hz


 Profil  
 Předmět: Re: GeForce GTX 680/670 - info, testy, recenze, zkušenosti
PříspěvekZaslal v: so 22. září 2012, 10:59 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 28. listopad 2009
Bydliště: Partizánske (SVK)
Nahoru
alebo ešte jedna vec, kúpiť 120Hz monitor :lol:
alebo aj kde sú tie časy 85Hz CRT

_________________
GAMING PC: CPU : IB i5 3570K@4400MHz auto-voltage (cpu-z Load 1,128V, Idle 0,925V) + Noctua NH-C12P SE14 RAM : 4x4GB 1866-1T,9,10,9,28-1.475V CML8GX3M2A1600C9W MB : MSI Z77A-GD65 ( bios A80/10.8 ) GPU : MSI R9 290X Gaming 4G FAN MOD 2x 120mm AC PWM SSD : Corsair 120 F3-GT, Kingston SSDNow V300 240GB 7mm PSU : Corsair RM-850(W) CASE : Fractal Design ARC XL RAT : Razer Copperhead Blue SCR : LG L226W OC: 60Hz@75Hz SPOTREBA CASE : Idle 55W, IBT 165W, Prime 155W, Crysis 3 361W


 Profil  
 Předmět: Re: GeForce GTX 680/670 - info, testy, recenze, zkušenosti
PříspěvekZaslal v: so 22. září 2012, 11:24 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 25. únor 2007
Nahoru
No prave kvoli tym hram, ktore to nemaju vyriesene v menu a tak by som bol rad, keby ten frame limiter prida do driverov aj AMD. To je fakt velmi dobra vecicka, naviac aj v hrach u ktorych je zbytocne vysoke FPS (napr. hry na Source engine a pod.) potom nemusi pocitac zbytocne bezat na 100%.

Inak by som mal otazku k tomu adaptivnemu V-sync. Hovori sa to tak, ze ked je FPS nad 60, tak to zapne V-sync a ked klesne pod 60 (alebo teda zobrazovaciu frekvenciu monitora) tak to zase vypne. A jak je to prave s tym input lagom? To aj to sa potom meni, ako ked je FPS nad 60 tak tam je input lag a potom ked klesne a vypne sa V-sync, tak aj input lag zmizne?

_________________
MB: ASUS P9X79 CPU: Intel i7-4820K + Noctua NH-U12P RAM: 48 GB DDR3 1333 MHz GPU: EVGA GeForce RTX 2070 XC GAMING SSD: Intel 730 240 GB, Crucial MX300 1 TB
PSU: Seasonic X-560 SOUND: ASUS Xonar Essence ST + Xonar H6 + AKG K701 + Creative Inspire 6.1 6700 CASE: Cooler Master Silencio 650 LCD: HP Z32 4K
KEYBOARD: CM Storm Quickfire XT MOUSE: Logitech G500s + G240 GAMING: Logitech G29, Xbox Elite Controller, Saitek X56 Rhino H.O.T.A.S. OS: Windows 7 Pro 64-bit


 Profil  
 Předmět: Re: GeForce GTX 680/670 - info, testy, recenze, zkušenosti
PříspěvekZaslal v: so 22. září 2012, 11:41 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. prosinec 2003
Nahoru
práve tá synchronizácia FPS medzi monitorom a GPU spôsobuje input lag, vcelku logicky
ked sa to vypne žiadna synchronizácia nieje a všetko ide primomo do monitora
treba si uvedomiť že všetky činnosti vyžadujú istý čas a potom už je ľahké pochopiť prečo niektoré veci idú tak ako idú
tj nič sa nedeje okamžite :wink:

_________________
Intel Core i9 9900kf@5,1GHz,Strix Z370 F, 2X16GB 3500 DDR4, RTX2080Ti 2100/15900, H2O + Carbide 600Q,SF Leadex 1kW Ti, 6,5 TB SSD, HiFace2 + Sapphire + Schiit Magni 2U + Shure1540, LG 38WK95C, Dell 7590 + Audinst Hud-Mx2 + THX-M50X , Mate 20 Pro, HTPC


 Profil  
 Předmět: Re: GeForce GTX 680/670 - info, testy, recenze, zkušenosti
PříspěvekZaslal v: so 22. září 2012, 12:05 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 25. únor 2007
Nahoru
No ja viem, o com V-sync je, mna skor zaujimalo, ci ked je zapnuty adaptivny V-sync, tak sa pridava umelo ten input lag aj do tych casti, kde je V-sync vypnuty z dovodu nizkeho FPS. Dovod: tie prechody medzi je input lag - neni input lag by asi mi vadili ovela viac nez vsetky nevyhody hrania s V-sync a bez V-sync dokopy...preto ak to funguje tak, ze sa tam neustale meni input lag, tak je ta technologia z mojho pohladu asi k nicomu...

Aj ked by som si to samozrejme musel vyskusat, ale ked zoberiem aky rozdiel v input lagu je medzi v-sync on a off v niektorych hrach, tak predstava, ze sa to bude stale striedat, to ako fakt nie. Aj na dost velky input lag sa da casom zvyknut, ale ked to bude stale prepinat...

_________________
MB: ASUS P9X79 CPU: Intel i7-4820K + Noctua NH-U12P RAM: 48 GB DDR3 1333 MHz GPU: EVGA GeForce RTX 2070 XC GAMING SSD: Intel 730 240 GB, Crucial MX300 1 TB
PSU: Seasonic X-560 SOUND: ASUS Xonar Essence ST + Xonar H6 + AKG K701 + Creative Inspire 6.1 6700 CASE: Cooler Master Silencio 650 LCD: HP Z32 4K
KEYBOARD: CM Storm Quickfire XT MOUSE: Logitech G500s + G240 GAMING: Logitech G29, Xbox Elite Controller, Saitek X56 Rhino H.O.T.A.S. OS: Windows 7 Pro 64-bit


 Profil  
 Předmět: Re: GeForce GTX 680/670 - info, testy, recenze, zkušenosti
PříspěvekZaslal v: so 22. září 2012, 12:16 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. prosinec 2003
Nahoru
predpokladám že AVsync vychádza z predpokladu že vysoké FPS lag čiastočne potláčajú
a hranicu určili na 60FPS (asik 90% dnešných lcd)
takže nad 60FPS máš lag kôli synchro a pod 60FPS kôli nízkym fps :mrgreen:
to že to tebe vadí bude asik už iná vec

samozrejme hranica neni 60FPS ale max obnovovacia frekvencia LCD :mrgreen:

_________________
Intel Core i9 9900kf@5,1GHz,Strix Z370 F, 2X16GB 3500 DDR4, RTX2080Ti 2100/15900, H2O + Carbide 600Q,SF Leadex 1kW Ti, 6,5 TB SSD, HiFace2 + Sapphire + Schiit Magni 2U + Shure1540, LG 38WK95C, Dell 7590 + Audinst Hud-Mx2 + THX-M50X , Mate 20 Pro, HTPC


Naposledy upravil dexterav dne so 22. září 2012, 12:45, celkem upraveno 1x.

 Profil  
 Předmět: Re: GeForce GTX 680/670 - info, testy, recenze, zkušenosti
PříspěvekZaslal v: so 22. září 2012, 12:25 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 26. leden 2011
Nahoru
michal3d napsal:
No prave kvoli tym hram, ktore to nemaju vyriesene v menu a tak by som bol rad, keby ten frame limiter prida do driverov aj AMD.

je nejaký problém na fps limit použiť afterburner ?
v source hrách do konzoly napísať fps_limit ?

_________________
Intel i5 3570K @ 4,2GHz | MSI Z77A-G43 | 16GB DDR3 Kingston | GTX 760 OC | Corsair TX650 V2 | Kingston SSDNow V +200 120GB + 1TB WD Black | Zalman Z11 Plus | Benq GW2320 + Dell P2414H | Razer Abyssus + Razer Kabuto + Ozone Strike Pro mx red
Intel i7 5775C @ 4,2GHz & NH-U9S | ASUS Z97M Plus | 16GB DDR3 Kingston | MSI GTX 1070 | Seasonic M12II-520 | Crucial M500 120GB + Intel 535 480GB + 3TB WD RED | Fractal arc mini + 3xNF-F12 + 1x NF-A14 | Samsung C34F791 + BENQ XL2411P | ROCCAT® Kave XTD 5.1 + Asus Xonar DSX | Razer Mamba + Razer Destructor + Ozone Stike Pro mx blue


 Profil  
 Předmět: Re: GeForce GTX 680/670 - info, testy, recenze, zkušenosti
PříspěvekZaslal v: so 22. září 2012, 12:48 
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 01. únor 2005
Bydliště: OV
Nahoru
tak jsem to testnul v ME3 a triple buff je nejhorsi vec ever, tohle by meli z ovladacu natrvalo odstranit :twisted: , na ten lag nepomaha nic, ani snizeni prerenedr frame na 1...

Takze mam 2 moznosti odstraneni tearingu a lagu:

1. v sync + fps limiter 59(v nenarocnych hrach vcetne ME3 idealni reseni, zadny lag, zadny tearing, jde to 99% casu na 59fps)

2. v hrach kde dochazi casteji k dropum pod 60 kuli narocnosti, nejprve testnout, jake je "prumerne" fps a dle toho nastavit fps limiter

Adapt. vsync neni spatna vec, lag je veci enginu, nekde neni vubec viditelny.

Mozna se dockame implementaci fps limiteru do adapt. v sync, ze nebude lag a pri poklesu pod 59 se v sync vypne, sice bude tearing, ale nebudou dropy

_________________
i5 2500K, 16GB RAM, HD7750


 Profil  
 Předmět: Re: GeForce GTX 680/670 - info, testy, recenze, zkušenosti
PříspěvekZaslal v: so 22. září 2012, 13:57 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. září 2006
Bydliště: Plzeň
Nahoru
michal3d napsal:
Inak by som mal otazku k tomu adaptivnemu V-sync. Hovori sa to tak, ze ked je FPS nad 60, tak to zapne V-sync a ked klesne pod 60 (alebo teda zobrazovaciu frekvenciu monitora) tak to zase vypne. A jak je to prave s tym input lagom? To aj to sa potom meni, ako ked je FPS nad 60 tak tam je input lag a potom ked klesne a vypne sa V-sync, tak aj input lag zmizne?
Ne, chová se to jako kdyby byl stále zaplý V-sync (double-buffer), takže lag tam je i při poklesu fps pod 60, ale bez synchronizace.
Výhoda je, že tam není frame-drop, nevýhoda je že tam je ten lag. jako když V-sync běží.

_________________
AMD Ryzen 7 3700X | MSI B450 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | GeForce RTX 2070 | 500GB SSD (NVME) + 1TB SSD (SATA) + 4TB Barracuda
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 (250Ω) | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | Philips 246E7QDSW @ 80Hz


 Profil  
 Předmět: Re: V-Sync a vse okolo synchronizace obrazu
PříspěvekZaslal v: so 22. září 2012, 17:26 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 16. březen 2008
Bydliště: Subprostor
Nahoru
Veškerý nesmysly jako V-sync nesnášim a vůbec nechápu, proč je vůbec vývojáři někam cpou...

_________________
Intel Core i7 7700K@4.8Ghz (cpu life saving) @ Vlastní delid Noctua NH-D14 // ASUS Z170 PROGAMING // 2x8GB Crucial Ballistix 2400MHz@3000MHz CL16 // MSI GTX 1080 Ti Gaming X // 27" Asus QX2710 PG279Q // Crucial M4 256GB, Samsung F1 320GB, Seagate 7200.11 1TB // Corsair Graphite 600T // SSR-850FX


 Profil  
 Předmět: Re: V-Sync a vse okolo synchronizace obrazu
PříspěvekZaslal v: so 22. září 2012, 17:34 
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 24. květen 2008
Bydliště: čulak
Nahoru
sam_217 napsal:
Veškerý nesmysly jako V-sync nesnášim a vůbec nechápu, proč je vůbec vývojáři někam cpou...



A jak to teda řešit když se mě dělí obraz?

_________________
CPU IB i5 3570K@4,3Ghz,MB P8Z77-M,DDR 3 Kingston,MSI GTX 970 1480/8000 ,Vantage 35381 b,3DMARK 06 30129 b, 3DMARK11 13760.
Základ úspěchu je vynikající chlazení takže chladit, chladit a znovu chladit.
Potáči (žk)


 Profil  
 Předmět: Re: V-Sync a vse okolo synchronizace obrazu
PříspěvekZaslal v: so 22. září 2012, 18:01 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Založen: 08. květen 2010
Bydliště: Praha
Nahoru
Bez inputalgu to řešit nejde, ale já osobně taky prefefurji vsync off a při prudkejch pohybech občas tearing, než jakejkoliv lag na ovládání.


 Profil  
 Předmět: Re: V-Sync a vse okolo synchronizace obrazu
PříspěvekZaslal v: so 22. září 2012, 18:03 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 16. březen 2008
Bydliště: Subprostor
Nahoru
vyšší fps, koupit monitor s vyšší vertikální obnovovací frekvencí, konkrétně dnes 120Hz monitory nebo i 200Hz televize....mám dojem, že v tom snad hraje i roli odezva monitoru, ale to do toho radši zaplouvat nebudu, musel bych se trošku vzdělat.

Nicméně z vlastní zkušenosti vim, proč nepoužívám 60Hz ale 75...čili ve hrách kde mám 100+ fps a 75Hz můžu s klidem říct, že žádnej tearing nevnímám, resp dělení obrazu...
Co naopak můžu říct, že předtim, než sem to měl pořešený, když sem používal 60Hz, se mi obraz sem tam lámal a viděl sem to, nicméně spíš mi vadila ta neplynunolst obrazu při 60Hz než to že se to láme to je takovej další negativní + k tak nízký obnovovací frekvenci jako 60Hz, takže až já budu kupovat monitor, nekoupim nic, co má méně jak 100/120 Hz.

_________________
Intel Core i7 7700K@4.8Ghz (cpu life saving) @ Vlastní delid Noctua NH-D14 // ASUS Z170 PROGAMING // 2x8GB Crucial Ballistix 2400MHz@3000MHz CL16 // MSI GTX 1080 Ti Gaming X // 27" Asus QX2710 PG279Q // Crucial M4 256GB, Samsung F1 320GB, Seagate 7200.11 1TB // Corsair Graphite 600T // SSR-850FX


 Profil  
 Předmět: Re: V-Sync a vse okolo synchronizace obrazu
PříspěvekZaslal v: so 22. září 2012, 18:28 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Založen: 08. květen 2010
Bydliště: Praha
Nahoru
Ano čím více hz tím méně je tearing patrnej.... Nicméně k těm 200hz televizím, ty maj input jen 60hz, těch 200 je jen virtuálních či dopočítávanejch s obrovskym lagem.

Dále, vysokej počet hz neznamená malej input lag, na to pozor.

Tearing je také méně viditelnej na CRT, díky dosvitu každého snímku.


 Profil  
 Předmět: Re: V-Sync a vse okolo synchronizace obrazu
PříspěvekZaslal v: so 22. září 2012, 18:34 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 28. listopad 2009
Bydliště: Partizánske (SVK)
Nahoru
sam_217 - ak nájdeš nejaký vhodný kus nezabudni ho tu spomenúť :)
a čo sa tej odozvy tíka tak : 120Hz = 1s/120x-scr = 1x-scr trvá 8,33 ms, z toho vyplýva že ak 120Hz monitor tak s max 5ms odozvou GTG a to nie je problém v dnešnej dobe :)

edit : Inak teraz ma napadlo vypočítať aj inputlag v prípade v-sync. Pri 60Hz robí jedna snímka 16,66 ms, ak je to teda double buffer tak to robí 33,33ms to je už celkom dosť. No pri 120Hz monitoroch by to malo byť polovičné, ak teda by bolo treba zapnúť v-sync.

_________________
GAMING PC: CPU : IB i5 3570K@4400MHz auto-voltage (cpu-z Load 1,128V, Idle 0,925V) + Noctua NH-C12P SE14 RAM : 4x4GB 1866-1T,9,10,9,28-1.475V CML8GX3M2A1600C9W MB : MSI Z77A-GD65 ( bios A80/10.8 ) GPU : MSI R9 290X Gaming 4G FAN MOD 2x 120mm AC PWM SSD : Corsair 120 F3-GT, Kingston SSDNow V300 240GB 7mm PSU : Corsair RM-850(W) CASE : Fractal Design ARC XL RAT : Razer Copperhead Blue SCR : LG L226W OC: 60Hz@75Hz SPOTREBA CASE : Idle 55W, IBT 165W, Prime 155W, Crysis 3 361W


 Profil  
 Předmět: Re: GeForce GTX 680/670 - info, testy, recenze, zkušenosti
PříspěvekZaslal v: so 22. září 2012, 19:03 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 25. únor 2007
Nahoru
Ache napsal:
Ne, chová se to jako kdyby byl stále zaplý V-sync (double-buffer), takže lag tam je i při poklesu fps pod 60, ale bez synchronizace.
Výhoda je, že tam není frame-drop, nevýhoda je že tam je ten lag. jako když V-sync běží.


- no predpokladal som, ze by to tak malo fungovat, ale chcel som sa len ujistit, ci to tak naozaj je

iOioo napsal:
je nejaký problém na fps limit použiť afterburner ?


- ano, co sa tu pisalo, tak to vraj sposobuje v niektorych hrach problemy, napr. Bad Company 2

iOioo napsal:
v source hrách do konzoly napísať fps_limit ?


- asi si skor myslel "max_fps" a to nefunguje v L4D2

_________________
MB: ASUS P9X79 CPU: Intel i7-4820K + Noctua NH-U12P RAM: 48 GB DDR3 1333 MHz GPU: EVGA GeForce RTX 2070 XC GAMING SSD: Intel 730 240 GB, Crucial MX300 1 TB
PSU: Seasonic X-560 SOUND: ASUS Xonar Essence ST + Xonar H6 + AKG K701 + Creative Inspire 6.1 6700 CASE: Cooler Master Silencio 650 LCD: HP Z32 4K
KEYBOARD: CM Storm Quickfire XT MOUSE: Logitech G500s + G240 GAMING: Logitech G29, Xbox Elite Controller, Saitek X56 Rhino H.O.T.A.S. OS: Windows 7 Pro 64-bit


 Profil  
 Předmět: Re: V-Sync a vse okolo synchronizace obrazu
PříspěvekZaslal v: so 22. září 2012, 19:19 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 26. leden 2011
Nahoru
ak hráš na tom čo máš v podpise tak v BFBC2 určite nepotrebuješ fps limit na 100 :)
a vraj ? vraj vraj vraj tak spôsobuje či nie ? skús potom povedz ;)
L4D2 nemám tak neviem a je tam problém použiť afterburner ?

_________________
Intel i5 3570K @ 4,2GHz | MSI Z77A-G43 | 16GB DDR3 Kingston | GTX 760 OC | Corsair TX650 V2 | Kingston SSDNow V +200 120GB + 1TB WD Black | Zalman Z11 Plus | Benq GW2320 + Dell P2414H | Razer Abyssus + Razer Kabuto + Ozone Strike Pro mx red
Intel i7 5775C @ 4,2GHz & NH-U9S | ASUS Z97M Plus | 16GB DDR3 Kingston | MSI GTX 1070 | Seasonic M12II-520 | Crucial M500 120GB + Intel 535 480GB + 3TB WD RED | Fractal arc mini + 3xNF-F12 + 1x NF-A14 | Samsung C34F791 + BENQ XL2411P | ROCCAT® Kave XTD 5.1 + Asus Xonar DSX | Razer Mamba + Razer Destructor + Ozone Stike Pro mx blue


 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 140 příspěvků ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  další


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: Žádní registrovaní uživatelé a 7 anonymních


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum, Zásady ochrany osobních údajů.