Stránka 6 z 6

Re: SLI a CF multi-gpu, zkušenosti a měření ve hrách

Napsal: pát 31. srp 2018, 13:40
od DOC_ZENITH
32" PVA monitorů je tuna, nevim co to taky říkáte. Většina 32" 1440p monitorů jsou PVA.

Re: SLI a CF multi-gpu, zkušenosti a měření ve hrách

Napsal: pát 31. srp 2018, 13:49
od Pepe3dx
racecar píše:
Pepe3dx píše: Navíc 32" VA panel jsem ani neviděl, že by nějaký výrobce dělal. Jsou jen 27" TN a IPS a to nechci. Takže jsem koupil panel s free-sync.

Jen nevím zda ta 56 utáhne 2560x1440 nativní rozlišení které má.. :?: :?: :?
Mozno by stacilo pozriet aj dalej ako do 27". Na heureke este o dost lacnejsie ako v alze (aspon na slovenskej) https://www.alza.cz/32-lg-32gk850g-d5321942.htm

Gratulujem. Kupil si si monitor ku ktoremu chces iba amd kartu. Ta vega je slaba to ti poviem rovno. Vacsinu novych AAA hier ked vymaxujes nebudes mat ani 60 fps. :)

Tak asi si tu AMD GK nekoupím, když už vím že to v CF nejde a sama to neutáhne..proto jsem tady a řeším to.. :wink:
A já vybíral mezi 27" - 32" :D A že je o dost laccnejsie...?? Pořád je o proti tomu co jsem koupil o 90% dražší..!! (slovy..skoro jednou tolik..!!)

Acer XZ321QUbmijpphzx

Re: SLI a CF multi-gpu, zkušenosti a měření ve hrách

Napsal: pát 31. srp 2018, 13:52
od racecar
O polovicu. Uz ale vidim, ze to nie je tvoja cenovka. Nevedel som co za monitor si kupil. :)

Aj tak by som si uzival iba high refresh rate a kaslal na freesync. Vega nema dobry ziaden pomer cena/vykon/cokolvek. Bazarove karty z rigov so zarukou su vacsia sranda.

Re: SLI a CF multi-gpu, zkušenosti a měření ve hrách

Napsal: pát 31. srp 2018, 13:54
od Pepe3dx
DOC_ZENITH píše:32" PVA monitorů je tuna, nevim co to taky říkáte. Většina 32" 1440p monitorů jsou PVA.
Ano ale byla řeč o panelech 32" s G-SYNC ten je opravdu pouze jeden LG 32GK850G

Re: SLI a CF multi-gpu, zkušenosti a měření ve hrách

Napsal: pát 31. srp 2018, 15:00
od Zofrenko
je ich síce tuna, ale práve tento LG ma najlepšiu Average response time čo sa tyka 32 palcovych VA panelov , iba 8,2ms. a 144 hz zvlada uplne bez neakych ghostingov ak date OC 165hz (za mňa nepotrebné) tak podla TFT už ghosting sa môže objavovať . No mne 144hz absolutne dostačuje a nevšimol som si žiaden obtažujuci ghosting alebo aby ma to neako limitovalo v hrach a to hrávam hlavne Rainbow six siege kde je rychlost monitora potrebna daleko viac ako v neakych Casual hrach typu Battlefield alebo PUBG

Input lag ako som už viac krát spominal skvelých 6ms, najlepšie IPS mávaju okolo 4-5ms , TN okolo 3-4ms

Kto chce mať istotu ,že kúpil to najlepšie čo je k dispozícii tak tento LG. Čo som čítal názory ľudí, tak LG je na tom lepšie ako verzia od Aceru ktora ma prist na naše trhy koncom tohto roka. v Usa ju už maju viac ako 3 mesiace , tak da sa toho dočítať veľa.

Re: SLI a CF multi-gpu, zkušenosti a měření ve hrách

Napsal: pát 31. srp 2018, 15:25
od Hladis
Reseni monitoru je tu OT.

Re: SLI a CF multi-gpu, zkušenosti a měření ve hrách

Napsal: pon 3. zář 2018, 13:11
od nou
DOC_ZENITH píše:Jen tak btw už se provalilo že NVlink bude u Turingu použitej jen jako ryhclá sběrnice ale SLI bude stále AFR - fail - ruce od toho pryč. MultiGPu musí projít ňákou revolucí, takhle jak je teď je mrtvé. Dokud tu nebudeme mít MCM asi mrtvé zůstane.
Presne tak hra musi mat kontrolu nad tym kedy sa frame zobrazi na obrazovke. https://medium.com/@alen.ladavac/the-el ... 8f899aec92

Re: SLI a CF multi-gpu, zkušenosti a měření ve hrách

Napsal: stř 20. lis 2019, 14:20
od spajdr
Nvidia Drivers Reportedly Enable New Checkerboard Rendering on Multi-GPUs
https://www.tomshardware.com/news/nvidi ... ti-gpu-sli