Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Funkce report, slouží pro upozornění na porušení pravidel, ne vzkazy moderátorům.

Právě je st 21. říjen 2020, 09:27

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Odpovědět na téma  [ 180 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  další
Autor Zpráva
 Předmět: Re: Rozdily v kvalite a vykonu AF u nV a AMD
PříspěvekZaslal v: so 28. únor 2015, 06:23 
Začátečník
Začátečník

Založen: 24. červenec 2005
Nahoru
Alfajk napsal:
proste se to tak zvlastne vlni pri pohybu,ale ne ze by to byly cely vzory textury,je to takovy divny a uz roky jsem to nikde nevidel,protoze mam v driverech 16xHQAF,ale tady to hra proste ignoruje a to i ve hre jsou maximalni detaily

takze nejspis za to muze engine a je to teda zpusobeno nefunkcnim AF...to jsem chtel vedet


v dnesnich enginech si muzes nastavit jine filtrovani pro kazdou texturu [sample] zvlast v celem materialu, do toho se ti mycha nastaveni mipmaps [-/+]

A tohle na to tak vypada, kdyz nekdo vygeneruje hodne agresivni normal texturu detailniho povrchu jako je treba latka a nenastavi tam vhodnou mipmap uroven a pak to dela moire.

ten pruhovej pattern ty latky tomu taky moc nepomaha.

_________________
3D Prophet 9700 Pro-X700Pro -X1600XT-X1950 XTX -2600XT-HD 3870X2-HD 4870X2-HD5670-HD6670-HD7770*-HD6870*-R9 290X


 Profil  
 Předmět: Re: Rozdily v kvalite a vykonu AF u nV a AMD
PříspěvekZaslal v: pá 20. březen 2015, 22:00 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Založen: 08. květen 2010
Bydliště: Praha
Nahoru
Tohle je on-topic si myslim.... prezentační screen z witchera 3 v 4K...

http://pctuning.tyden.cz/component/cont ... -rozliseni

FOCENEJ BEZ AF!!!

To ten humus autor(ka) nepoznala?!?!?. ... proboha...


 Profil  
 Předmět: Re: Rozdily v kvalite a vykonu AF u nV a AMD
PříspěvekZaslal v: pá 20. březen 2015, 22:20 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 11. říjen 2010
Bydliště: Západná Stredozem
Nahoru
Doc, to ze sa ta hra vola Divoky Hon este neznamena ze u toho budeme vsetci divoko masturbovat nad detailamii AF. Ak je to len prezentacny screen a nie priamo screen od nejakeho non-BFU uzivatela tak je to v poriadku si myslim ;-).

_________________
PC: R7 3700X | Wraith Prism | 32 GB DDR4 @ 3466 MHz CL14 | GA-AX370-Gaming K7 | EVGA GTX 1080 Ti SC | Crucial MX300 1TB | Phanteks Enthoo Pro M Glass + Halos | AX860 | K95 RGB | M65 RGB | MM300 Extended / BenQ XL2730Z / Audioengine A2+

NB: HP ENVY A10-8700P 15W / 16 GB DDR3 / 480 GB SSD


Naposledy upravil maltra dne pá 20. březen 2015, 22:37, celkem upraveno 1x.

 Profil  
 Předmět: Re: Rozdily v kvalite a vykonu AF u nV a AMD
PříspěvekZaslal v: pá 20. březen 2015, 22:31 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Založen: 08. květen 2010
Bydliště: Praha
Nahoru
Bez AF honit fakt nemůžu.... a ani 4K to nezachrání...


 Profil  
 Předmět: Re: Rozdily v kvalite a vykonu AF u nV a AMD
PříspěvekZaslal v: pá 20. březen 2015, 22:35 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. září 2006
Bydliště: Plzeň
Nahoru
Hele v takových Watchdogs to taky lidi netrápilo že tam není AF... jen prostě remcali že to má blbou grafiku. :-D
Ale pokud prezentační screen vznikne bez AF, ou, to skoro vypadá že se v té hře taky bude muset AF vynucovat přes drivery jako v těch WD.

_________________
AMD Ryzen 7 3700X | MSI B450 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | GeForce RTX 2070 | 500GB SSD (NVME) + 1TB SSD (SATA) + 4TB Barracuda
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 (250Ω) | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | Philips 246E7QDSW @ 80Hz


 Profil  
 Předmět: Re: Rozdily v kvalite a vykonu AF u nV a AMD
PříspěvekZaslal v: so 21. březen 2015, 08:57 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Hmmm. Vepredu trochu nekonzistentni kvalita textur. Jedna ostra, druha mazla. Na pozadi je spis pouzitej nejakej mazaci postproces.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Rozdily v kvalite a vykonu AF u nV a AMD
PříspěvekZaslal v: ne 7. srpen 2016, 15:04 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 16. březen 2008
Bydliště: Subprostor
Nahoru
Ahoj přítomní, zkusil jsem si ověřit výkon GTX 970 podle starýho testu u okna a na přehradě, ale narazil jsem na zvláštní chování AF - je tohle normální?
http://gifmaker.cc/PlayGIFAnimation.php ... usKoDN.gif

Ve skutečnosti je ten přechod ještě ostřejší, ta komprese to asi trošku ještě zamazala, ale vidět to je, snad si toho všimne každý, že mluvim o stínu těch trubek na asfaltu na zemi. U GTX 780 jsem si tohoto nevšiml, takže ani nevim, jestli to dělá. Musim říct, že se mi to nelíbí mnohem víc, než používat AF výchozí kvality od hry či od NV, protože tohle nezmizí ani na HQAF 16x.

_________________
Intel Core i7 9700K@4.5Ghz (Z170 cflmod)Noctua NH-D14 // ASUS Z170 PROGAMING // 2x8GB Patriot Viper Steel 3866MHz@3200MHz CL14 // MSI GTX 1080 Ti Gaming X // 27" Asus PG279Q //
LITE-ON EP1KB480 (480GB NVMe), Crucial M4 256GB, Micron enterprise SSD1920GB, Crucial MX500 2TB... // Corsair Graphite 600T // SSR-850FX


 Profil  
 Předmět: Re: Rozdily v kvalite a vykonu AF u nV a AMD
PříspěvekZaslal v: ne 7. srpen 2016, 15:15 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Založen: 08. květen 2010
Bydliště: Praha
Nahoru
Na tom gifu neni nic vidět, ale pokud myslíš neplynulej AF přechod na té vlhké podlaze, tak tim trpěj hlavně AMD karty, u NV by to bejt nemělo (pokud máš v driverech texture filtering quality na max).


 Profil  
 Předmět: Re: Rozdily v kvalite a vykonu AF u nV a AMD
PříspěvekZaslal v: ne 7. srpen 2016, 22:12 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 16. březen 2008
Bydliště: Subprostor
Nahoru
Fakt to není vidět? mám na mysli tento přechod http://i.imgur.com/AoLU3my.jpg

je to stín "trubek" nebo zábradlí, nevim teď na tom asfaltu. Mám nastaveno HQAF 16x, akorát ingame nastavení jsem nevypínal, ještě zkusim to.

_________________
Intel Core i7 9700K@4.5Ghz (Z170 cflmod)Noctua NH-D14 // ASUS Z170 PROGAMING // 2x8GB Patriot Viper Steel 3866MHz@3200MHz CL14 // MSI GTX 1080 Ti Gaming X // 27" Asus PG279Q //
LITE-ON EP1KB480 (480GB NVMe), Crucial M4 256GB, Micron enterprise SSD1920GB, Crucial MX500 2TB... // Corsair Graphite 600T // SSR-850FX


 Profil  
 Předmět: Re: Rozdily v kvalite a vykonu AF u nV a AMD
PříspěvekZaslal v: ne 7. srpen 2016, 22:19 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 15. září 2009
Bydliště: Hradec Králové
Nahoru
Imho ten stin s AF nesouvisi, to si hra resi (a sidi) po svem, nezavisle od karty. Uplne stejne se stiny chovaji treba v GTA 4/5...

_________________
Ryzen 7 3700X ; ASRock AB350 Pro4 ; 32 GB DDR4 2666 ; Gainward RTX 3080 ; V300 240 GB + 6 TB / 7200 rpm ; Acer XF270HU
Retro PC: Xeon X5687, Radeon X850 XT, 4 GB DDR3, Win98SE; Athlon XP 3000+, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, Win98SE; Pentium III-S 1400, Voodoo2 12MB SLI, 256MB SDR, AWE32 28MB, Win98SE & DOS
Retro PC: ThinkPad 600
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů


 Profil  
 Předmět: Re: Rozdily v kvalite a vykonu AF u nV a AMD
PříspěvekZaslal v: ne 7. srpen 2016, 22:25 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 16. březen 2008
Bydliště: Subprostor
Nahoru
To je taky možný, ale to je doslova jedoucí "pruh", kdy se ten stín v dálce z tlustšího mění na tenčí, v mých očích se tak vždycky chovalo filtrování, pokud je AF 1x tak je vidět metr před hráčem podobný jev, ale na všech texturách, tady se to projevuje jen na tom stínu.

_________________
Intel Core i7 9700K@4.5Ghz (Z170 cflmod)Noctua NH-D14 // ASUS Z170 PROGAMING // 2x8GB Patriot Viper Steel 3866MHz@3200MHz CL14 // MSI GTX 1080 Ti Gaming X // 27" Asus PG279Q //
LITE-ON EP1KB480 (480GB NVMe), Crucial M4 256GB, Micron enterprise SSD1920GB, Crucial MX500 2TB... // Corsair Graphite 600T // SSR-850FX


 Profil  
 Předmět: Re: Rozdily v kvalite a vykonu AF u nV a AMD
PříspěvekZaslal v: ne 7. srpen 2016, 22:36 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2010
Nahoru
nerikal nahodou nekdo ze na NVIDIA kartach to tenhle pruh nedela ;D


 Profil  
 Předmět: Re: Rozdily v kvalite a vykonu AF u nV a AMD
PříspěvekZaslal v: ne 7. srpen 2016, 23:00 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 15. září 2009
Bydliště: Hradec Králové
Nahoru
Kdyz jsou stiny blbe udelane, tak bude pruh na vsech GPU. S AMD AF bude pruh i mimo stiny. :roll:

_________________
Ryzen 7 3700X ; ASRock AB350 Pro4 ; 32 GB DDR4 2666 ; Gainward RTX 3080 ; V300 240 GB + 6 TB / 7200 rpm ; Acer XF270HU
Retro PC: Xeon X5687, Radeon X850 XT, 4 GB DDR3, Win98SE; Athlon XP 3000+, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, Win98SE; Pentium III-S 1400, Voodoo2 12MB SLI, 256MB SDR, AWE32 28MB, Win98SE & DOS
Retro PC: ThinkPad 600
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů


 Profil  
 Předmět: Re: Rozdily v kvalite a vykonu AF u nV a AMD
PříspěvekZaslal v: po 8. srpen 2016, 08:55 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Však je to standardní shadow map textura, takže se na ni AF/mip-mapping normálně aplikuje.


 Profil  
 Předmět: Re: Rozdily v kvalite a vykonu AF u nV a AMD
PříspěvekZaslal v: po 8. srpen 2016, 13:12 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 15. září 2009
Bydliště: Hradec Králové
Nahoru
Aha, tak to diky za upresneni - cili by to fungovat melo. Obcas se ale stane, ze hra pristup k filtraci textur nejak zprasi a tohle je potom vysledkem. Staci kouknou na War Thunder, tam polovina povrchu snad AF nema vubec, jinde je dost pofiderni a jen malokde funguje dobre. Nebo ty GTA - minimalne ve ctyrce jsem uz zkousel mnozstvi nejruznejsich grafik i ovladacu a chovalo se to podobne jako na screenshotu vyse vzdycky. Kupodivu pak nepomuze ani vynuceni AF pres ovladace, protoze na to hra kasle.

_________________
Ryzen 7 3700X ; ASRock AB350 Pro4 ; 32 GB DDR4 2666 ; Gainward RTX 3080 ; V300 240 GB + 6 TB / 7200 rpm ; Acer XF270HU
Retro PC: Xeon X5687, Radeon X850 XT, 4 GB DDR3, Win98SE; Athlon XP 3000+, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, Win98SE; Pentium III-S 1400, Voodoo2 12MB SLI, 256MB SDR, AWE32 28MB, Win98SE & DOS
Retro PC: ThinkPad 600
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů


 Profil  
 Předmět: Re: Rozdily v kvalite a vykonu AF u nV a AMD
PříspěvekZaslal v: po 8. srpen 2016, 14:37 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 16. březen 2008
Bydliště: Subprostor
Nahoru
Aha, tak to díky za ujasnění. Shadow map textura jakože ten stín tam není generován real-time a je nakreslen rovnou na textuře? To snad ne, že.
Ale hlavně jsem chtěl vědět, jestli to dělá takhle všem, ale to bych se možná měl zeptat do C3 vlákna.

_________________
Intel Core i7 9700K@4.5Ghz (Z170 cflmod)Noctua NH-D14 // ASUS Z170 PROGAMING // 2x8GB Patriot Viper Steel 3866MHz@3200MHz CL14 // MSI GTX 1080 Ti Gaming X // 27" Asus PG279Q //
LITE-ON EP1KB480 (480GB NVMe), Crucial M4 256GB, Micron enterprise SSD1920GB, Crucial MX500 2TB... // Corsair Graphite 600T // SSR-850FX


 Profil  
 Předmět: Re: Rozdily v kvalite a vykonu AF u nV a AMD
PříspěvekZaslal v: po 8. srpen 2016, 19:28 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 11. říjen 2010
Bydliště: Západná Stredozem
Nahoru
Robi to iste co aj tebe aj na mojej karte, skusil som to na RX 480. Je uplne jedno ci je HQAF vynutene v ovladaci alebo nie. Predtym som si to nevsimol, asi preto ze som tadial nikdy nesiel.

_________________
PC: R7 3700X | Wraith Prism | 32 GB DDR4 @ 3466 MHz CL14 | GA-AX370-Gaming K7 | EVGA GTX 1080 Ti SC | Crucial MX300 1TB | Phanteks Enthoo Pro M Glass + Halos | AX860 | K95 RGB | M65 RGB | MM300 Extended / BenQ XL2730Z / Audioengine A2+

NB: HP ENVY A10-8700P 15W / 16 GB DDR3 / 480 GB SSD


 Profil  
 Předmět: Re: Rozdily v kvalite a vykonu AF u nV a AMD
PříspěvekZaslal v: po 8. srpen 2016, 20:18 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
sam_217 napsal:
Shadow map textura jakože ten stín tam není generován real-time a je nakreslen rovnou na textuře? To snad ne, že..
Je to textura, ale generovaná skrze shader real-time. Přečti si něco o shadow mappingu, např. tady je pěkný tutorial včetně GLSL kódu - opengl-tutorial - Tutorial 16 : Shadow mapping


 Profil  
 Předmět: Re: Rozdily v kvalite a vykonu AF u nV a AMD
PříspěvekZaslal v: po 8. srpen 2016, 20:19 
Začátečník
Začátečník

Založen: 15. květen 2009
Nahoru
proc maji konzole (amd) tak nizky AF? obcas to vypada, ze vubec zadny AF nemaji, vzdyt se to na vykonu podepise minimalne a na obraze naopak znatelne

_________________
CPU: Intel core i5 4690k@4,6 GHz | GPU: GTX 970@1440MHz/8000MHz | MB: Asus Sabertooth Z97 MARK 2 | RAM: 2*8GB Kingston DDR3 | HDD: Samsung SSD 840 Evo 250GB | PSU: EVGA Gold 650W | OS: Win 7 Ultimate SP1 64-bit | Fire Strike: P10068


 Profil  
 Předmět: Re: Rozdily v kvalite a vykonu AF u nV a AMD
PříspěvekZaslal v: po 8. srpen 2016, 20:22 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Protože závisí na vývojářích jaký level AF nastaví.

Zpět k tomu stínu, mrknul jsem na ten gif a vypadá spíš na agresivně nastavený LOD než jako problém s AF.


 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 180 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  další


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: 3tp2 a 3 anonymních


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum, Zásady ochrany osobních údajů.