PCTuning
https://pctforum.tyden.cz/

Rozdily v kvalite a vykonu AF u nV a AMD
https://pctforum.tyden.cz/viewtopic.php?f=76&t=203856
Stránka 9 z 9

Autor:  sam_217 [ po 8. srpen 2016, 23:37 ]
Předmět:  Re: Rozdily v kvalite a vykonu AF u nV a AMD

Díky za informace Krtqu :thumbsup:

Autor:  DOC_ZENITH [ út 9. srpen 2016, 15:01 ]
Předmět:  Re: Rozdily v kvalite a vykonu AF u nV a AMD

Pokud uploadneš save tak to doma můžu testnout na AMD a NV a porovnat jak vypadá ten stín. Pokud bych u NV narazil na ňákou nesrovnalost tak by to byl průser protože by to znamenalo degradaci od doby co jsem to testoval naposledy (tehdy ještě na kepleru).

Autor:  sam_217 [ út 9. srpen 2016, 19:46 ]
Předmět:  Re: Rozdily v kvalite a vykonu AF u nV a AMD

OK, jsem pro ten test, save zde https://mega.nz/#!INhETabb!m8n_ovknAaYJ ... i_TRwEtga8
snad je to ono, ty savy maj jiný názvy, než mise samotná.

Pokud je to ono, tak stačí od generátoru jen vyběhnout schody nahoru k rampě a pod tou rampou ten asfalt s tím stínem se najde snadno...je to jinak přesně ta rampa, která se testovala v threadu Crysis 3 porovnání výkonu.

Autor:  maltra [ po 2. leden 2017, 18:14 ]
Předmět:  Re: Rozdily v kvalite a vykonu AF u nV a AMD

Zdar, robil som test Far Cry 4 a vobec sa mi nepaci to filtrovanie textur. Je vidiet ako to pri behu dokresluje a na konci videa ked zastanem je na zemi vidiet wireframe. Video je sice vo FullHD 60fps ale YT ho uplne degradoval nejakou svojou jebnutou kompresiou a tak pre istotu pridavam aj screenshot aby bolo vidiet o com hovorim. Mal som v ovladacoch nastavene "override application settings" a HQAF 16x.

https://www.youtube.com/watch?v=NTg4O3CEeVY

http://www.maltrabob.com/FarCry4_filtering.jpg

Skusal som rozne kombinacie, textury high/standard, override/use application settings, surface format optimization on/off a dokonca som skusil aj tessellation mode AMD optimized/use application settings ze ci to nema nahodou nejaky suvis ked tam tak vidno ten wireframe. Nic nepomohlo, mal som to rovnake na RX 480, R9 290X aj R9 Nano. Pouzival som ovladac ReLive 16.12.1 a aj update 16.12.2.

Vidim to na tieto 3 mozne scenare:

- chyba ovladaca (neskusal som to preinstalovavat na starsiu verziu pokial niekto nepotvrdi ze to robi ten aktualny ovladac co mam nainstalovany)
- chovanie enginu ak je vsetko nastavene na maximum (mal som vsetko na ultra, nastavenia vidiet na zaciatku videa)
- problem AMD s filtraciou textur, resp. kombinacia herneho enginu a AMD hardware

Any thoughts?

Autor:  havli [ po 2. leden 2017, 18:32 ]
Předmět:  Re: Rozdily v kvalite a vykonu AF u nV a AMD

Ten wireframe vypada podivne (nemel by vubec souviset s AF). Kazdopadne pokud me pamet neklame, tak FC4 je zrovna jedna z mala her, kde vynuceni AF natvrdo pres ovladace filtraci dost rozhazi... resp deaktivuje uplne. Ache to tusim nekde na foru nebo v rozboru ke hre zminoval.

Cili pro FC4 nech AF podle volby aplikace a snad se to zlepsi.

Autor:  maltra [ po 2. leden 2017, 18:34 ]
Předmět:  Re: Rozdily v kvalite a vykonu AF u nV a AMD

To som skusal, nemalo to vplyv. Vyskusam to pre istotu este raz. Takze podla teba havli je to dalsia hra ktora by sa mala testovat s nastavenim AF ako vo War Thunder?

//havli: skusil som to bez toho vynutenia s default nastavenim ovladaca a bolo to take iste

//hladis: dik, aspon to mozem nechat plavat a nezatazovat sa tym, ja to budem skusat neskor aj na GTX 680 tak uvidim ci to nebude aspon trochu lepsie

Autor:  Hladis [ po 2. leden 2017, 18:36 ]
Předmět:  Re: Rozdily v kvalite a vykonu AF u nV a AMD

FC4 ma nejak podelany AF. Nevypada to dobře ani na nV.

Autor:  havli [ po 2. leden 2017, 18:49 ]
Předmět:  Re: Rozdily v kvalite a vykonu AF u nV a AMD

Ja sam FC4 nemam, takze z vlastni zkusenosti mluvit nemuzu. Ale nekde jsem zachytil zpravu o tomhle chovani. Pokud to pojede defaultnim AF lip, tak urcite je lepsi to tak nechat.

//aha, tak v tom pripade se ubisoft moc nevytahnul, takhle hnusnou filtraci jsem uz dlouho nevidel ve hre, to je snad jeste horsi nez klasika bilinear ve starych hrach. :-D

Autor:  -Vladimir- [ po 2. leden 2017, 21:30 ]
Předmět:  Re: Rozdily v kvalite a vykonu AF u nV a AMD

prostě Ubish!t, na co sáhnou to podělají na totálku...

Autor:  AllowedCry [ po 2. leden 2017, 21:31 ]
Předmět:  Re: Rozdily v kvalite a vykonu AF u nV a AMD

To samozřejmě není pravda :roll:

Autor:  -Vladimir- [ po 2. leden 2017, 21:39 ]
Předmět:  Re: Rozdily v kvalite a vykonu AF u nV a AMD

důkazy?

Autor:  AllowedCry [ po 2. leden 2017, 21:44 ]
Předmět:  Re: Rozdily v kvalite a vykonu AF u nV a AMD

Portfolio jejich her je mnohem větší, než jen far cry 4 a tvrzení, že vše podělaj, je lež.

Autor:  danco [ po 2. leden 2017, 22:04 ]
Předmět:  Re: Rozdily v kvalite a vykonu AF u nV a AMD

Najlepší ovladač pre FC4 je 14.12, potom to ide dole vodou z kvalitou a prílišné optimalizácie a to sa týka aj u nvidie. Neviem už ktorý ovladač u nvidie povolil až hnusné dočítanie textúr ale prvé ovladače boli celkom ok a tiež potom dole vodou. A samotnú hru trochu pokazily aj patche od 1.6 a hurá , hlavne že o má viac FPS. Mne vadí aj na nvidii trochu menej ostrý obraz vs radeon a musel som použit reshare a fine sharp.

Autor:  Hladis [ po 2. leden 2017, 22:12 ]
Předmět:  Re: Rozdily v kvalite a vykonu AF u nV a AMD

Ovladac u nV nemá na FC4 valny vliv, spis se hra dost menila patchema. Ostatne tu hru jsem testoval, zadny doskakovani textur ovladac nemeni a obraz s AMD je stejny, pokud nekdo neco nesteloval jinak. AF tam je rozhozeny, ale to je od zacatku a psal to i Ache v rozboru. Ta hra se na nejaky testy AF nehodi.
-Vladimir- napsal:
prostě Ubish!t, na co sáhnou to podělají na totálku...
Tohle je samo kravina a sem to OT ani nepatri.

Autor:  danco [ po 2. leden 2017, 22:39 ]
Předmět:  Re: Rozdily v kvalite a vykonu AF u nV a AMD

No, prvé ovladače po vydaní hry nemali profil a vynútenie 16AF spôsobovalo shimmering, dalšie už mali zakázane a bolo treba inspector a dalšie zase povolené ale bez velkého vplivu ale už na GTX 970 ( aj dnešnej 1060 -6G ) zase umožnovaly časté nedoostrené textúry pri dlhšom hraní ale bez náhlych prepadov FPS . Ale ked chces lepšiu kvalitu, musíš doostrit obraz a LOD Bias na -1. Tá chyba na videu od Maltra je ale vidiet aj na nvidii a najviac na 4MSAA + supersampling. Testované na GTX 1070.

Autor:  Hladis [ út 3. leden 2017, 01:55 ]
Předmět:  Re: Rozdily v kvalite a vykonu AF u nV a AMD

Tak to jsi nejak zmotal. Pouziva se MSAA+TRAA a ne supersampling. Dal AA nemá vliv na AF. To zmrseni kvality textur nemá co delat s ovladaci, ale hrabanim se ve hre a to byl nesmysl to delat a propady fps resil patch. Nevim k cemu by mel byt potřeba nejaky profil, jedine ke SLI. Inspektor je uplne mimo ovladac, to je soft treti strany a k tyhle hre není potreba tam cokoliv resit. Tohle téma je o AF a ty jsi do toho zamotal veci, který s tim nesouvisi.

Autor:  Krteq [ út 3. leden 2017, 09:27 ]
Předmět:  Re: Rozdily v kvalite a vykonu AF u nV a AMD

Hladis napsal:
Inspektor je uplne mimo ovladac, to je soft treti strany a k tyhle hre není potraba tam cokoliv resit.
Huh... nV Inspector mění pomocí NVAPI nastavení driveru skrze bits atd., tj, přímo manipuluje s nastavením profilů v driveru (ano, 3D app. profily jsou obsaženy... SLI má vlastní compatibility bits), tzn. že je vlastně přímo navazaný na driver.

Autor:  Hladis [ út 3. leden 2017, 11:16 ]
Předmět:  Re: Rozdily v kvalite a vykonu AF u nV a AMD

:roll: Ach jo. Co takhle nesmotat se do diskuse, o který nevim co se vlastne resi (koukam casty jev). Nevypada to pak blbe a uplne mimo tema. Ikdyz to asi stejne pisu do prazdna. Dal samo no comment.

Stránka 9 z 9 Čas je uváděn v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/