DirectX 12 - info a vše okolo

Libovolný výrobce, technologie, informace, rady, výběr, ovladače.

Moderátoři: morke, Walker1134, PKBO, Hladis

Odpovědět
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API

Příspěvek od Krteq »

Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API

Příspěvek od Hladis »

Mno pokud na tom pracuji uz dyl, tak pristi rok jako update do 8.1 by to snad stihnout mohli. Jinak by "Dx12" (spis asi 11.x) nemuseli ani potrebovat podporu primo v HW a jen by stacila podpora v ovladacich.
Obrázek
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API

Příspěvek od Krteq »

Pravě že moc dlouho ne, když teprve teď na GDC budou prezentovat jak toho chtějí dosáhnout.

Co se týče úprav API, tak by stačila nějaká ta úprava knihoven a driveru jak říkáš, ale jak douho bude trvat vývoj a pak implementace do her je ve hvězdách.
Ache
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 26. zář 2006
Bydliště: Plzeň

Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API

Příspěvek od Ache »

Krteq píše:...ale jak douho bude trvat vývoj a pak implementace do her je ve hvězdách.
Však on to unreal engine 3 na sebe nabalí v pohodě :-D
AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B550 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | INNO3D RTX 4070 Ti "GDDR7X Edition" | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
blaho
Žlutá karta
Žlutá karta
Registrován: 31. pro 2011
Bydliště: Nyíregyháza

DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od blaho »

Microsoft: S DirectX 12 napodobíme Mantle - AMD: To je dobře
http://diit.cz/clanek/directx-12-napodobi-mantle


//Krteq - blaho, to už je postnuto na předchozí stránce. Čti předchozí posty
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API

Příspěvek od Hladis »

Hmm tak to je rychlost http://extrahardware.cnews.cz/microsoft ... -qualcommu asi to pak bude chtit vlastní téma.
Obrázek
Alfajk
Začátečník
Začátečník
Registrován: 15. kvě 2009

Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API

Příspěvek od Alfajk »

ciste teoreticky... nejaka sance,ze DX12 prekona mantle a taktez nebude zavislej na HW? (teda ze pujde i na stavajici generaci karet)
CPU: AMD Ryzen 5 7600X@5,5GHz | GPU: ASUS TUF RTX 3070 GAMING 8GB@2000MHz | MB: ASUS PRIME X670-P WIFI | RAM: 32GB DDR5 6000MHz CL36 FURY EXPO | SSD: WD Black SN770 NVMe 2TB | PSU: Seasonic Focus GM-850 Gold | CPU Cooler: Noctua NH-D15 | Case: be quiet! Pure Base 500DX Black | OS: Win 10 Professional | Monitor: ASUS TUF Gaming VG27AQL1A
LoCo99
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 15. úno 2012
Bydliště: Praha

Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API

Příspěvek od LoCo99 »

mě to všechno zní jak kdyby doteď celou dobu všichni uměle drželi výkon ve hrách nízko :D
AllowedCry
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 21. kvě 2011
Bydliště: Praha

Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API

Příspěvek od AllowedCry »

Super, takže aby vývojáři prodali hru budou muset udělat DX9(ani ne)10,11,12?? :D

S tím, že nevím, co by mohlo DX12 přinést, když fotorealistická grafika jde i pod DX11...
Ryzen 5700X @ PBO+200 || GB B450 GX || 32GB @ 3600Mhz cl16 || XFX RX7900 XT @ OC || SSD 1.25TB || HDD 3TB || Fractal R5 + Corsair HX850 || [4K] Philips 288E2A @ 60hz + Philips 48OLED707 @ 120hz.
Alfajk
Začátečník
Začátečník
Registrován: 15. kvě 2009

Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API

Příspěvek od Alfajk »

nejde o to,jak hezka grafika bude,ale jakej hardware bude potreba k jeji zobrazeni
CPU: AMD Ryzen 5 7600X@5,5GHz | GPU: ASUS TUF RTX 3070 GAMING 8GB@2000MHz | MB: ASUS PRIME X670-P WIFI | RAM: 32GB DDR5 6000MHz CL36 FURY EXPO | SSD: WD Black SN770 NVMe 2TB | PSU: Seasonic Focus GM-850 Gold | CPU Cooler: Noctua NH-D15 | Case: be quiet! Pure Base 500DX Black | OS: Win 10 Professional | Monitor: ASUS TUF Gaming VG27AQL1A
webwalker
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 03. úno 2010
Bydliště: Buranov vedle Prahy

Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API

Příspěvek od webwalker »

[quote="Alfajk"]ciste teoreticky... nejaka sance,ze DX12 prekona mantle a taktez nebude zavislej na HW? (teda ze pujde i na stavajici generaci karet)[/quote]
Imho ne. Mantle má krom jiného jednu obrovskou výhodu - začínal na zelené louce, kde se nemusel prát s nějakou zpětnou kompatibilitou, což dx12 bude muset. Jinak Mantle je samozřejmě také nezávislé na HW, jen ho nVidia dosud bojkotuje.
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od Hladis »

nVidia bojkotuje Mantle ? To jsi snad napsat nechtel :)
Obrázek
beardie
Čestný člen
Čestný člen
Uživatelský avatar
Registrován: 10. srp 2005

Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API

Příspěvek od beardie »

AllowedCry píše:S tím, že nevím, co by mohlo DX12 přinést, když fotorealistická grafika jde i pod DX11...
nizsiu zataz CPU
¿ʇı ʇ,usı 'ƃuıʎouuɐ ʎʇʇǝɹd sı uʍop ǝpısdn ƃuıpɐǝɹ
webwalker
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 03. úno 2010
Bydliště: Buranov vedle Prahy

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od webwalker »

[quote="Hladis"]nVidia bojkotuje Mantle ? To jsi snad napsat nechtel :)[/quote]
Pravda, mělo to být v uvozovkách :)
PET5
Čestný člen
Čestný člen
Uživatelský avatar
Registrován: 08. úno 2006
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od PET5 »

Vypadá to tak, ža Mrkvosoft vycítil příležitost, jak všem hráčům vnutit přechod na nová okna. Jelikož aktuální osmičky netáhnou, určitě si ve vývoji nového DX pospíší a snad to upraví i tak, aby to chodilo na starém železe. Už aby to bylo. Moc se těšíme.
Nejsem náhodou naivní optimista? ;)
zumpar1234

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od zumpar1234 »

Zeby konecne ten spominany povinny MTR? ktory AMD ovladace uspesne ingoruju... To by bolo super... bud hra frci na DX12 a ma MTR alebo nema a teda nepouziva DX12. To iste aj u vyrobcov bud maju ovladace ktore splnaju DX12 alebo nemaju.
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od Krteq »

To je furt dokola :sleepy: AMD Multi-thread rendering podporuje. Chybí jen podpora Command Lists.
webwalker
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 03. úno 2010
Bydliště: Buranov vedle Prahy

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od webwalker »

del42sa
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 18. lis 2009
Bydliště: Omicron Persei 8

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od del42sa »

xbox one a logo windows
Alfajk
Začátečník
Začátečník
Registrován: 15. kvě 2009

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od Alfajk »

uz vidim,ze to bude windows 8 only,nebo spis 9,rekl bych,ze je to hodne daleko ...
Odpovědět

Zpět na „Grafické karty“