Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Pro přihlášení použijte protokol HTTPS, dosavadní HTTP již nemusí dobře fungovat, viz ZDE.

Právě je po 21. květen 2018, 02:51

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina (letní čas)


Odpovědět na téma  [ 1407 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71  další
Autor Zpráva
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 2. listopad 2016, 15:17 
Čestný člen
Čestný člen
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Hladis napsal:
Krtek:
:roll: Tak jak pro petileteho ze skolky. AS ma u nV HW omezeni dany hardware, mGPU je omezeni ciste z vule nV a ne kvuli tomu, ze by to HW nezvladl. Holinky, hodinky....
Ano, má omezení v HW, ale podpora je "vypnutá" i v driveru.

Obrázek

Ohledně DX12 multiGPU, tady je post, který by jsi si měl pořádně prostudovat
Krteq napsal:
DX12 zřejmě dostane novou abstraktní vrstvu pro Multi-GPU
Citace:
Microsoft’s Chas Boyd was on-hand at AMD’s editor’s day for Polaris and previewed ideas that MS is implementing to help improve multi-GPU scaling. The best news surrounded a new abstraction layer for game developers to utilize for multiple GPU support that MS would be releasing on GitHub very shortly. According to Microsoft, with only “very little” code adjustment, DX12 titles should be able to implement basic multi-GPU support.
PcPerspective: The AMD Radeon RX 480 Review - The Polaris Promise - Multi-GPU Updates

//Update:
Bob Brown - Microsoft na GitHubu napsal:
Yes, the layer will be available in this repo. We will also be publishing two mGPU sample projects along with it - one using the layer and one not using the layer. We're making some final tweaks and doing additional testing and plan to post it all soon.

Pod DX12 je mGPU řízeno aplikací, ale vzhledem k nové abstraktní vrstvě potřebuješ aby driver tuhle feature taky podporoval, což nV driver zatím nehlásí.

A ne, nejedná se o klasické CFX/SLI i když je stále využíváno AFR.


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 2. listopad 2016, 15:25 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 17. červen 2009
Bydliště: Brno
Nahoru
Hladis: Pokial viem, tak diskusia sa zacala po poste od Krtqa, kde ukazal, ze aj ked vyvojar hry doplnil do enginu beziacom na DX12 podporu multi GPU, ktora NEVYZADUJE podporu SLI/CF od vyrobcu GPU, tak na GTX 1060 nedoslo k ziadnemu skalovaniu. A to pretoze nVidia to schvalne zablokovala v ovladacoch. Test bol vykonany v rozliseniach 1080p a 1440p, ale ty si sem zrazu dosiel odnikadial a zacal si tu tocit o HBB, ktory je potrebny pri rozliseni 5K a Surrounde. Odhliadnem teraz od toho, ze AMD karty skalovali v 1440p na 100+%, a viac by sa z nich nedalo vytiahnut, ani ked by medzi nimi bol nejaky (zjavne zbytocny) bridge.

Tak a teraz mi teda prosim povedz, k comu sa viazala ta tvoja zmienka o tom HBB. Pretoze nech sa snazim, ako sa snazim, nevidim jediny dovod, pre ktory by zapadala to tejto konkretnej diskusie.

_________________
MTB: Gigabyte GA-Z270X-Gaming K5, CPU: Intel Core i7-6700K@4,4GHz + Scythe Mugen 4, RAM: Patriot Viper 4 Series DDR4 16GB 3000MHz, GPU: MSI RX 470 4GB RAM, SSD: Intel 530 180GB, HDD: WD Black Mobile 1TB + WD Black 2TB, PSU: Corsair RM650x, Case: Fractal Design Define C, Monitor: LG IPS277L
Moto Z Play, Nexus 7 (2013) 32GB


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 2. listopad 2016, 15:29 
Čestný člen
Čestný člen
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Aby byl opravdu každému jasný rozdíl mezi DX12 Explicit mGPU a DX12 Implicit mGPU
Citace:
That said, developers do have a few options for implementing multiple GPUs under DX12. Implicit Multi Adapter (IMA) is the easiest, and is essentially like a DX12 version of Crossfire or SLI, with the driver doing most of the work to distribute tasks between GPUs (a feature not part of the Ashes benchmark). Then there's EMA, which has two modes: linked or unlinked mode. Linked mode requires GPUs to be close to the same hardware, while unlinked—which is what Ashes uses—allows any mix of GPUs to be used. The whole point of this, and why this works at all under DX12, is to make use of Split Frame Rendering (SFR). This breaks down each frame of a game into several tiles, which are then rendered in parallel by the GPUs. This is different to the Alternate Frame Rendering (AFR) used in DX12, where each GPU renders an entire frame each, duplicating data across each GPU.
Arstechnika - DirectX 12: AMD and Nvidia GPUs finally work together, but AMD still has the lead


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 2. listopad 2016, 17:46 
Moderátor
Moderátor

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Thessaloniki
Nahoru
Srandista napsal:
ale ty si sem zrazu dosiel odnikadial a zacal si tu tocit o HBB,
Ja nevim, ale nepisu rozsypany caj :roll: Ja jsem napsal co na to nVidia. nVidia na to kasle a nejspis kaslat bude (viz. uvedeny priklad s FreeSync), protoze ma vlastni reseni a jeji politika smeruje jinam a PCI-e (zvlaste desky v mainstreamu) nema propustnost na nejaky vetsi hratky v extremnich situacich. To tak v budoucnu, kdy prijdou nastupci jako verze 4.0 atd... s navysenim rychlosti. Co mi tu podsouvas dal netusim.
Krteq napsal:
Ano, má omezení v HW, ale podpora je "vypnutá" i v driveru.
Samozrejme ze to ma vypnuty v driveru, kdyz tam je HW omezeni a nejede to jak ma :mrgreen: Clovek se tu koukam slusne zasmeje a cinkne si sklenickama a Captain Obvious :D


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 2. listopad 2016, 18:39 
Čestný člen
Čestný člen
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Uvidíme časem, každopádně jedna silná karta je vždycky lepší jak mGPU, ale např. pro notebooky nebo PC s iGPU/APU + dGPU je DX12 IMA/EMA doslova požehnáním.


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 3. listopad 2016, 14:21 
Čestný člen
Čestný člen
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Pár informací o implementaci DX12 do CryEngine V
Frank Vitz - CRYENGINE Creative Director napsal:
Our support for DX12 is not just a simple wrapper around an existing renderer. Our engineers saw that in order to fully take advantage of the power of DX12 they would need to refactor the core of the CRYENGINE rendering system. This they did, building a low overhead renderer that is much more compatible with the structure of DX12. The results are quite impressive in terms of reduced overhead on the CPU and much more efficient handling of the large complex datasets required for a detailed and realistic game world.
Gaming Bolt - CryEngine 5 Interview With Frank Vitz: Speccing For The Future


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 3. listopad 2016, 15:56 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 17. červen 2009
Bydliště: Brno
Nahoru
Konecne niekto, k tomu pristupuje zodpovedne.

_________________
MTB: Gigabyte GA-Z270X-Gaming K5, CPU: Intel Core i7-6700K@4,4GHz + Scythe Mugen 4, RAM: Patriot Viper 4 Series DDR4 16GB 3000MHz, GPU: MSI RX 470 4GB RAM, SSD: Intel 530 180GB, HDD: WD Black Mobile 1TB + WD Black 2TB, PSU: Corsair RM650x, Case: Fractal Design Define C, Monitor: LG IPS277L
Moto Z Play, Nexus 7 (2013) 32GB


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 8. listopad 2016, 14:27 
Čestný člen
Čestný člen
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
The Division dostalo v poslednim patchi podporu DX12
Obrázek
The Division gets DirectX 12 support


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 8. listopad 2016, 14:29 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 16. červenec 2010
Nahoru
huh, Division je jedna z her kde jsem měl těžkej CPU bottleneck tak to jsem zvědavej, brzy poreportuju


//edit Don: Promaz OT

_________________
Ryzen 7 1700, Wraith Spire LED, ASRock X370 Taichi, 16GB G.Skill TridentZ@3333MHz 14-14-14-34-51-1T 1.4V, Sapphire HD5850 Extreme 1GB, Corsair Crystal Series 460X Tempered Glass finální sestava - http://imgur.com/a/Luzwo
Playstation 4 Pro + Sony Bravia 4K HDR 49" + Sound BlasterX Katana


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 8. listopad 2016, 15:13 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 31. březen 2011
Bydliště: Brno, Prešov
Nahoru
Dnes to testnem.

_________________
Intel Core i7-5820K@4,5GHz@watercooled, 32GB DDR4 2,4GHz, GB X99-UD4, Be Quiet Dark Power Pro 11 1kW; NVIDIA GTX 1080 FE watercooled; Fractal Design XL R2; Crucial MX100 256GB;Philips 234E5QHSB/00; OCZ RD400 512GB NVMe ; CFL 8700K ? Alphacool Eisbaer@; NVIDIA GTX 1060 FE; SSD: Samsung EVO 850 256GB; HDD:Seagate 7200.10@250GB + WD@320GB + Seagate 7200.12@1TB; Samsung SyncMaster BX2450L; Windows 10 PRO WMC; Fractal Design R4 Define@SuperFlower 550W Golden King
LUMIA 820,920,830; iPhone 6


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 8. listopad 2016, 16:51 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 16. červenec 2010
Nahoru
tak já to asi netestnu protože se jedná zatím jen o PTS

ale na FX-8350 + GTX 1070 nejsou výsledky vůbec zlý
https://www.youtube.com/watch?v=uovTmM40-6U

DX11 - 76,3 FPS
DX12 - 95,2 FPS
to je +25%

_________________
Ryzen 7 1700, Wraith Spire LED, ASRock X370 Taichi, 16GB G.Skill TridentZ@3333MHz 14-14-14-34-51-1T 1.4V, Sapphire HD5850 Extreme 1GB, Corsair Crystal Series 460X Tempered Glass finální sestava - http://imgur.com/a/Luzwo
Playstation 4 Pro + Sony Bravia 4K HDR 49" + Sound BlasterX Katana


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 8. listopad 2016, 16:56 
Začátečník
Začátečník

Založen: 09. prosinec 2003
Bydliště: Praha
Nahoru
Co sem koukal na lepsim procaku to moc FPS neziska, ale zase hlasi uzivatele s Nvidii lepsi plynulost.

_________________
PC1: CPU: Intel Core i5 2500K, MB: ASRock Z77 Extreme4, GPU: XFX RX 480 Backplate Black Edition OC, RAM: 2x 8 GB DDR3 1600, HDD: Intel 320 - 80 GB + Intel 535 - 480 GB, Case: Fractal Design Define XL R2, PSU: EVGA SuperNOVA 750 G2, Monitor: Dell P2416D

PC2: CPU: AMD Kaveri A10-7700K, MB: ASUS A88XM-PLUS, RAM: Kingston 2x4GB DDR3 1866, HDD: Intel 520 - 120 GB, Case: SilverStone SST-PS09B, PSU: Be quiet! Pure Power L8 300W


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 8. listopad 2016, 17:16 
Moderátor
Moderátor

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Thessaloniki
Nahoru
DX12 jiste v Division pomuze u rezie. Stejne by to mělo byt u Watch Dogs 2, kdy jednicka byla/je tezce CPU bottleneck hra. Ale pripadny testy a věci kolem hry reste v prislusnym tech. tématu hry.


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 18. listopad 2016, 11:37 
Čestný člen
Čestný člen
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Civilization VI právě dostala DX12 patch - Civilization VI ‘Fall 2016’ Update Now Live


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 18. listopad 2016, 14:19 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 31. březen 2011
Bydliště: Brno, Prešov
Nahoru
bf1 som otestoval
http://pc.zoznam.sk/battlefield-1-spat- ... dom?page=1

_________________
Intel Core i7-5820K@4,5GHz@watercooled, 32GB DDR4 2,4GHz, GB X99-UD4, Be Quiet Dark Power Pro 11 1kW; NVIDIA GTX 1080 FE watercooled; Fractal Design XL R2; Crucial MX100 256GB;Philips 234E5QHSB/00; OCZ RD400 512GB NVMe ; CFL 8700K ? Alphacool Eisbaer@; NVIDIA GTX 1060 FE; SSD: Samsung EVO 850 256GB; HDD:Seagate 7200.10@250GB + WD@320GB + Seagate 7200.12@1TB; Samsung SyncMaster BX2450L; Windows 10 PRO WMC; Fractal Design R4 Define@SuperFlower 550W Golden King
LUMIA 820,920,830; iPhone 6


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 18. listopad 2016, 14:46 
Čestný člen
Čestný člen
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Nice, ale máš tam chybu. Není to shuttering ale stuttering :mrgreen:


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 18. listopad 2016, 15:30 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 31. březen 2011
Bydliště: Brno, Prešov
Nahoru
Aha diky

_________________
Intel Core i7-5820K@4,5GHz@watercooled, 32GB DDR4 2,4GHz, GB X99-UD4, Be Quiet Dark Power Pro 11 1kW; NVIDIA GTX 1080 FE watercooled; Fractal Design XL R2; Crucial MX100 256GB;Philips 234E5QHSB/00; OCZ RD400 512GB NVMe ; CFL 8700K ? Alphacool Eisbaer@; NVIDIA GTX 1060 FE; SSD: Samsung EVO 850 256GB; HDD:Seagate 7200.10@250GB + WD@320GB + Seagate 7200.12@1TB; Samsung SyncMaster BX2450L; Windows 10 PRO WMC; Fractal Design R4 Define@SuperFlower 550W Golden King
LUMIA 820,920,830; iPhone 6


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 18. listopad 2016, 17:31 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 29. březen 2007
Nahoru
Krteq napsal:
Pod DX12 je mGPU řízeno aplikací, ale vzhledem k nové abstraktní vrstvě potřebuješ aby driver tuhle feature taky podporoval, což nV driver zatím nehlásí.

A ne, nejedná se o klasické CFX/SLI i když je stále využíváno AFR.


Pokud to chapu dobre, MS pridava novou volitelnou abstraktni vrstvu, aby mgpu pod DX12 usnadnil, ale puvodni dx12 mgpu zustava v platnosti.

Protoze tedy MS jeste tuto vrstvu nevypustil, nema pro ni nvidia v tuto chvili podporu. Jak jsme se bavili v deusex vlaknu o tom, jestli nvidia ma v driverech podporu pro standardni dx12 mgpu, jake jsou pro to nove informace? Stale nevime nic?

_________________
MB: Asrock Z370 Taichi CPU: Core i7-8700K cooler: Scythe Yasya RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL17 G.Skill TridentZ, VGA: Zotac 1080 Mini SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS, Intel 320 300GB, HDD: 3TB Toshiba, 8TB Seagate SMR, 2x3TB - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: Silverstone Fortress FT-02 v2012 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: HP LP2475w 24" H-IPS, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Roccat Kave XTD 5.1 analog, OS: Win10/64 Pro


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 18. listopad 2016, 17:37 
Moderátor
Moderátor

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Thessaloniki
Nahoru
Detail. Testy konkretnich her davejte do temat samotnych her a ne sem. Tady se to ztrati a resi se jen DX12 obecne jako takovy. Sem muzete dat pak treba poznamku s odkazem na tema, ale spravne tyhle testy patri ke konkretnim aplikacim.

//To byla reakce (nejen) na CageJ s testy.


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 18. listopad 2016, 17:39 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 29. březen 2007
Nahoru
No to je presne to na co se ptam - podporuje nvidia standardni dx12 mgpu nebo ne nebo nevime?

_________________
MB: Asrock Z370 Taichi CPU: Core i7-8700K cooler: Scythe Yasya RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL17 G.Skill TridentZ, VGA: Zotac 1080 Mini SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS, Intel 320 300GB, HDD: 3TB Toshiba, 8TB Seagate SMR, 2x3TB - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: Silverstone Fortress FT-02 v2012 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: HP LP2475w 24" H-IPS, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Roccat Kave XTD 5.1 analog, OS: Win10/64 Pro


 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 1407 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71  další


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina (letní čas)


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: Žádní registrovaní uživatelé a 1 anonymní


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum