Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Pro přihlášení použijte protokol HTTPS, dosavadní HTTP již nemusí dobře fungovat, viz ZDE.

Právě je st 21. únor 2018, 16:20

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Odpovědět na téma  [ 1393 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 66, 67, 68, 69, 70
Autor Zpráva
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 3. květen 2017, 07:52 
Čestný člen
Čestný člen
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Havok se asi stane součástí DirectX (12) jako "Direct Physics". Že by konečně standardizovaný middleware pro akceleraci fyziky?

Microsoft Trademarks Direct Physics - HAVOK Rebranded?


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 3. květen 2017, 08:23 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 29. březen 2007
Nahoru
Nejedna se o middleware pro akceleraci fyziky. Jedna se o fyzikalni engine, ktery zadnou "akceleraci " nema. To mel byt Havok FX, ktery byl opusten. Moduly, ktere se v Havoku pouzivaji, navic zadnou akceleraci nepotrebuji - rigid body, kolize, ragdoll, animace postav.

Krok MS je jasny - potrebuje standardizovat fyzikalni engine pro homogenizaci prostredi xbone-PC.

_________________
MB: Asrock Z370 Taichi CPU: Core i7-8700K cooler: Scythe Yasya RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL17 G.Skill TridentZ, VGA: Zotac 1080 Mini SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS, Intel 320 300GB, HDD: 3TB Toshiba, 8TB Seagate SMR, 2x3TB - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: Silverstone Fortress FT-02 v2012 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: HP LP2475w 24" H-IPS, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Roccat Kave XTD 5.1 analog, OS: Win10/64 Pro


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 3. květen 2017, 08:43 
Čestný člen
Čestný člen
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Nope, má to být akcelerované skrze DirectCompute :wink:


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 3. květen 2017, 09:04 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 29. březen 2007
Nahoru
Nic takoveho v clanku ani na googlu nevidim. Takovou revoluci v havoku by si jiste MS nenechaval pro sebe. Zdroj?

_________________
MB: Asrock Z370 Taichi CPU: Core i7-8700K cooler: Scythe Yasya RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL17 G.Skill TridentZ, VGA: Zotac 1080 Mini SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS, Intel 320 300GB, HDD: 3TB Toshiba, 8TB Seagate SMR, 2x3TB - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: Silverstone Fortress FT-02 v2012 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: HP LP2475w 24" H-IPS, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Roccat Kave XTD 5.1 analog, OS: Win10/64 Pro


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: ne 16. červenec 2017, 09:56 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 03. únor 2010
Bydliště: Buranov vedle Prahy
Nahoru
@michal3d: DX12 i WDDM 2.X jsou vázáné na Win10. Ty si pro mě za mě hraj třeba WinXP, jen tu prosím tě nenabádej méně znalé k nesmyslům :)

_________________
Chtěl bych se stát profesionálním pískačem. Už teď jsem v tom sice hvězda, ale chtěl bych se ještě zdokonalit a začít se tím živit.
GpuReport.cz


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: ne 16. červenec 2017, 10:00 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 15. září 2009
Bydliště: Hradec Králové
Nahoru
Zase bych to hrani bez win10 nevidel tak cerne... ano, asi to pojede o kousek hur, ale grafika s velkou pameti WDDM2 nepotrebuje a DX12 only hry se daji pocitat na prstech a zadne zazraky to beztak nejsou, takze klidek.

_________________
Core i7-8700K @ 4,8 GHz ; ASRock Z370 Extreme4 ; 32 GB DDR4 3100 ; Gigabyte GTX 1080/11 ; V300 240 GB + 6 TB / 7200 rpm ; Acer XF270HU
Retro PC: Pentium 4 2.66 GHz, GeForce4 Ti 4600, 512 MB RDRAM, win98; Athlon XP 3000+, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, win98SE; Pentium 233 MMX - i430HX, Voodoo2 12MB, 64MB EDO, AWE32 8MB, win98SE & DOS
Retro PC: Core 2 Duo E6400, Radeon 8500 LE, 1 GB DDR, ASRock 775i65G R3.0, winXP
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: ne 16. červenec 2017, 10:16 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 16. červen 2009
Bydliště: Brno
Nahoru
Dalsia vec je, ze Kaby Lake a Ryzen uz na Win 7 podporovane nie su. Ci tu niekoho chytaju nostalgicke nalady alebo nie, faktom je, ze Win 10 je na hranie rozhodne lepsi system...

_________________
MTB: Gigabyte GA-Z270X-Gaming K5, CPU: Intel Core i7-6700K@4,4GHz + Scythe Mugen 4, RAM: Patriot Viper 4 Series DDR4 16GB 3000MHz, GPU: MSI RX 470 4GB RAM, SSD: Intel 530 180GB, HDD: WD Black Mobile 1TB + WD Black 2TB, PSU: Corsair RM650x, Case: Fractal Design Define C, Monitor: LG IPS277L
Moto Z Play, Nexus 7 (2013) 32GB


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: ne 16. červenec 2017, 19:09 
Začátečník
Začátečník

Založen: 16. leden 2010
Nahoru
tak zde bylo spis zajmavy zda je to dnes teda uz citelnej prinos napr hrat pod DX12 tj mit Windows 10 a tam treba i hry co jsou delany stale pro DX11 :)
Ja jsem prisel jen na rozdil a to nevim zda bylo tim... hra Rise of Tomb Raider pod W7 kdyz to na full vse zabralo 6100MB VRAM z karty, padla hra a napsalo to error crash memory. Snizil jsem to a ok.
To stejny jsem zkusil pod Windows 10 a DX12, vyzralo to pamet karty ale hra dal hrala a nespadla.
Ze by teda to rikalo, ze je tam nejaka lepsi prace s pameti? :)

_________________
Win 7 UL 64 EN, Core i5-750@4Ghz-OC, SSD Samsung 840 Pro 256GB, SSD Kingston KC400 512GB, Toshiba x300 5tb + Seagate Barracuda 7200.14 2TB 7200ot + WD Caviar Black 1TB. MB Asus P7P55D-E PRO - Intel P55 s1156, RAM Kingston 16GB DDR3 1600, CORSAIR TX650, Gainward Phoenix 1060 Golden-2126Mhz/9400Mhz-OC 6GB, CoolerMaster miditower HAF 922, LG BH10LS30 BD-RW. Monitor LED DELL S2740L


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: ne 16. červenec 2017, 19:11 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 11. březen 2016
Bydliště: jižně od Brna
Nahoru
tj ta funkce WDDM...

_________________
ignorelist: Stratos (asi už definitivně)


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: ne 16. červenec 2017, 19:34 
Začátečník
Začátečník

Založen: 06. říjen 2014
Nahoru
se podívej kolik paměti nasdílí ve vlastnostech adaptéru - Sdílená systémová paměť 8GB + Vyhrazená grafická paměť 4GB, takže nějakých 12GB na videopaměť při 4GB VRAM+16GB RAM a ono to i funguje třeba ten novej deus ex mi s texturama na max spíš vyžírá RAM, která se používá jako videopaměť, jako ne že by to bylo hratelný - nic moc frametimes, ale pořád je to asi nejlepší metoda než kdyby to spadlo třeba...

_________________
AMD Vishera FX-8300@4,4GHz; MSI 970 Gaming; Crucial 16GB DDR3 1600MHz CL9; Sapphire Radeon NITRO+ RX 470 4GB (flash na RX 570+OC); HDD WD Blue 1TB+500GB; SSD Crucial MX300 275GB; Seasonic S12II 520W; Zalman Z9 U3


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: po 17. červenec 2017, 10:35 
Začátečník
Začátečník

Založen: 16. leden 2010
Nahoru
stylar: hmm tohle by mohl bejt jako dobrej argument pro DX12 a uziti W10 pokud to nelze u W7 nejak nastavit. Casem pak pro new hry co vyzerou fakt 5GB+ VRAM.

_________________
Win 7 UL 64 EN, Core i5-750@4Ghz-OC, SSD Samsung 840 Pro 256GB, SSD Kingston KC400 512GB, Toshiba x300 5tb + Seagate Barracuda 7200.14 2TB 7200ot + WD Caviar Black 1TB. MB Asus P7P55D-E PRO - Intel P55 s1156, RAM Kingston 16GB DDR3 1600, CORSAIR TX650, Gainward Phoenix 1060 Golden-2126Mhz/9400Mhz-OC 6GB, CoolerMaster miditower HAF 922, LG BH10LS30 BD-RW. Monitor LED DELL S2740L


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: po 17. červenec 2017, 11:08 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 29. březen 2007
Nahoru
Ripper6 napsal:
pokud to nelze u W7 nejak nastavit..


nejde. pod win7 se o to musi postarat sama hra a mnohe to i delaji.

_________________
MB: Asrock Z370 Taichi CPU: Core i7-8700K cooler: Scythe Yasya RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL17 G.Skill TridentZ, VGA: Zotac 1080 Mini SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS, Intel 320 300GB, HDD: 3TB Toshiba, 8TB Seagate SMR, 2x3TB - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: Silverstone Fortress FT-02 v2012 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: HP LP2475w 24" H-IPS, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Roccat Kave XTD 5.1 analog, OS: Win10/64 Pro


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 22. listopad 2017, 12:38 
Čestný člen
Čestný člen
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Serious Sam Fusion má od včerejšího updatu podporu DX12
Citace:
Changelog

  • Added Tobii eye tracking support for regular (flat) games
  • Added Virtuix Omni movement for VR games
  • Added DirectX 12 support
  • Various fixes, tweaks, and adjustments
Serious Sam Fusion 2017 update 331885 is available now!


 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 1393 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 66, 67, 68, 69, 70


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: Žádní registrovaní uživatelé a 2 anonymních


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum