Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Pro přihlášení použijte protokol HTTPS, dosavadní HTTP již nemusí dobře fungovat, viz ZDE.

Právě je út 18. prosinec 2018, 20:44

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Odpovědět na téma  [ 1473 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 74  další
Autor Zpráva
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 28. září 2016, 13:16 
Začátečník
Začátečník

Založen: 09. září 2014
Nahoru
minimalne v total war by to bolo zvlastne, mam tu hru od zaciatku
patchami praveze boli pridavane rozlicne detaily(napr na mape lietaju orly, draky, tocia sa kolesa a pod.) tj mne klesla priemerna fps o 3-4 framy

_________________
r7 1700 @3.900MHz, Corsair Vengeance LPX 2x8GB@2666MHz - OC 2933MHz, Sapphire Vega56 Nitro+, ASUS MG279


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 28. září 2016, 13:17 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 31. březen 2011
Bydliště: Brno, Prešov
Nahoru
podla 2 hier sa zvysila utilizacia jadier (12 vlakien)... Ano klesala, ale nieco sa zmenilo v poslednom patche a narast je okolo 12%...
Nedava mi to ziaden zmysel...

_________________
Intel Core i7-5820K@4,5GHz@watercooled, 32GB DDR4 2,4GHz, GB X99-UD4, Be Quiet Dark Power Pro 11 1kW; NVIDIA GTX 1080 FE watercooled; Fractal Design XL R2; Crucial MX100 256GB;Philips 234E5QHSB/00; OCZ RD400 512GB NVMe ; CFL 8700K ? Alphacool Eisbaer@; NVIDIA GTX 1060 FE; SSD: Samsung EVO 850 256GB; HDD:Seagate 7200.10@250GB + WD@320GB + Seagate 7200.12@1TB; Samsung SyncMaster BX2450L; Windows 10 PRO WMC; Fractal Design R4 Define@SuperFlower 550W Golden King
LUMIA 820,920,830; iPhone 6


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 28. září 2016, 13:18 
Moderátor
Moderátor

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Thessaloniki
Nahoru
CageJ:
Ja muzu jen potvrdit RoTTR, kde je vyrazny rozdil mezi DX11 a DX12 na nV (potvrdil to pak i HEAD), ktery v starsich testech nebyl. Viz. testy. Jinou DX12 hru nemam.


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 28. září 2016, 13:28 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 31. březen 2011
Bydliště: Brno, Prešov
Nahoru
Obrázek

AoS, prva (v nazve ASUS), MSI, FE..
ASUS je od MSI vykonnejsia asi o 3-4%, MSI od FE o dalsie 3%.. To i tak je ten narast divny.. A meriam to prakticky v kazdej DX12 hre... DX11 ASUS +/- kopiruje MSI.
V Total War je lepsia utilizacia jadier a brutalny narast FPS..

https://abload.de/img/zmena_fpsf0s90.jpg

_________________
Intel Core i7-5820K@4,5GHz@watercooled, 32GB DDR4 2,4GHz, GB X99-UD4, Be Quiet Dark Power Pro 11 1kW; NVIDIA GTX 1080 FE watercooled; Fractal Design XL R2; Crucial MX100 256GB;Philips 234E5QHSB/00; OCZ RD400 512GB NVMe ; CFL 8700K ? Alphacool Eisbaer@; NVIDIA GTX 1060 FE; SSD: Samsung EVO 850 256GB; HDD:Seagate 7200.10@250GB + WD@320GB + Seagate 7200.12@1TB; Samsung SyncMaster BX2450L; Windows 10 PRO WMC; Fractal Design R4 Define@SuperFlower 550W Golden King
LUMIA 820,920,830; iPhone 6


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 28. září 2016, 19:01 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 21. květen 2011
Bydliště: Praha
Nahoru
Máš tam u jedné karty vyšší antialiasing...

_________________
CPU: I5 3570k+D @ 4.3Ghz MB: MSI Z77A G43 RAM: Kingstone 4x4GB DDR3 @ 1600Mhz cl9 GPU: GTX 1050Ti @ ~1750/8000Mhz HDD: 120GB SSD Fury X + 2x1TB WD, seagate PSU: Delta Electronics 700W OS: W10PRO 64bit Monitor: NEC EA241WM Case: Zalman Z1.


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 28. září 2016, 19:08 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 27. listopad 2005
Bydliště: Usti n/L
Nahoru
viewtopic.php?p=9147231#p9147231

_________________
CPU-i7 6700k@4.5Ghz 1.33v,MB-ASUS Z170 PRO GAMING,PAMET-2x8GB Kingston HyperX Fury Black 2133Mhz@3000Mhz CL14 1T,HDD-SAMSUNG 840 120GB+Crucial MX500 500GB+Toshiba x300 6TB+WD Blue 6TB,GK-MSI 1080TI gamingx@2038/12600,SKRIN-CM HAF 922,ZDROJ-Seasonic 750W


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 28. září 2016, 20:33 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 31. březen 2011
Bydliště: Brno, Prešov
Nahoru
AllowedCry napsal:
Máš tam u jedné karty vyšší antialiasing...

jop diky, to je FE verzia, ale ide mi tu Gaming a Strix..


Hladis//Presun do BF1 tech. tematu.

_________________
Intel Core i7-5820K@4,5GHz@watercooled, 32GB DDR4 2,4GHz, GB X99-UD4, Be Quiet Dark Power Pro 11 1kW; NVIDIA GTX 1080 FE watercooled; Fractal Design XL R2; Crucial MX100 256GB;Philips 234E5QHSB/00; OCZ RD400 512GB NVMe ; CFL 8700K ? Alphacool Eisbaer@; NVIDIA GTX 1060 FE; SSD: Samsung EVO 850 256GB; HDD:Seagate 7200.10@250GB + WD@320GB + Seagate 7200.12@1TB; Samsung SyncMaster BX2450L; Windows 10 PRO WMC; Fractal Design R4 Define@SuperFlower 550W Golden King
LUMIA 820,920,830; iPhone 6


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 1. listopad 2016, 22:15 
Čestný člen
Čestný člen
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Druhá implementace DX12 (tentokrát implicit) Multi-GPU ve hře -> takřka lineární škálovaní a funkční frame-pacing.

Bohužel, stále aktivní pouze na GCN Radeonech, nV nemá implicit mGPU podporu hlášenou driverem (naprosto stejný případ jako u Async-Compute)

Obrázek

Obrázek

PcPer - DX12 Multi-GPU scaling up and running on Deus Ex: Mankind Divided


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 2. listopad 2016, 10:14 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 31. březen 2011
Bydliště: Brno, Prešov
Nahoru
S tym AS pravdu nemas.. cca 2 mesiace meriam na rovnakej zostave narast FPS asi o 6-7%.. NVIDIA musela nieco prepracovat.. takmer v kazdej DX12 hre

1060 SLI nepodporuje je mozne, ze NVIDIA blokuje aj mGPU, chcelo by to hlbsie patrat..
Zial nemam ani jednu z tych kariet po dva kusy takze to nedokazem odmerat..
jedine 1060 FE+ 1060 3GB
avsak RX470 mam len jednu

_________________
Intel Core i7-5820K@4,5GHz@watercooled, 32GB DDR4 2,4GHz, GB X99-UD4, Be Quiet Dark Power Pro 11 1kW; NVIDIA GTX 1080 FE watercooled; Fractal Design XL R2; Crucial MX100 256GB;Philips 234E5QHSB/00; OCZ RD400 512GB NVMe ; CFL 8700K ? Alphacool Eisbaer@; NVIDIA GTX 1060 FE; SSD: Samsung EVO 850 256GB; HDD:Seagate 7200.10@250GB + WD@320GB + Seagate 7200.12@1TB; Samsung SyncMaster BX2450L; Windows 10 PRO WMC; Fractal Design R4 Define@SuperFlower 550W Golden King
LUMIA 820,920,830; iPhone 6


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 2. listopad 2016, 10:20 
Čestný člen
Čestný člen
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
CageJ napsal:
S tym AS pravdu nemas.. cca 2 mesiace meriam na rovnakej zostave narast FPS asi o 6-7%.. NVIDIA musela nieco prepracovat.. takmer v kazdej DX12 hre
Mám, to co pozoruješ jde na vrub správě prostředků pod DX12 a rychlejšímu content switchingu na Pascalech. nV driver stále hlásí že DX12 A/C cap bit nepodporuje.


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 2. listopad 2016, 10:21 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 21. květen 2011
Bydliště: Praha
Nahoru
Jaký má smysl testovat 2x 1060tky, když SLI neumí? :?

_________________
CPU: I5 3570k+D @ 4.3Ghz MB: MSI Z77A G43 RAM: Kingstone 4x4GB DDR3 @ 1600Mhz cl9 GPU: GTX 1050Ti @ ~1750/8000Mhz HDD: 120GB SSD Fury X + 2x1TB WD, seagate PSU: Delta Electronics 700W OS: W10PRO 64bit Monitor: NEC EA241WM Case: Zalman Z1.


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 2. listopad 2016, 10:26 
Čestný člen
Čestný člen
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Tohle ale není SLI :roll:


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 2. listopad 2016, 10:48 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 16. červen 2009
Bydliště: Brno
Nahoru
Ten scaling v 1440p je fakt drsny :o

_________________
MTB: Gigabyte GA-Z270X-Gaming K5, CPU: Intel Core i7-6700K@4,4GHz + Scythe Mugen 4, RAM: Patriot Viper 4 Series DDR4 16GB 3000MHz, GPU: MSI RX 470 4GB RAM, SSD: Intel 530 180GB, HDD: WD Black Mobile 1TB + WD Black 2TB, PSU: Corsair RM650x, Case: Fractal Design Define C, Monitor: LG IPS277L
Moto Z Play, Nexus 7 (2013) 32GB


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 2. listopad 2016, 12:08 
Moderátor
Moderátor

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Thessaloniki
Nahoru
U 1060 nema byt podporovan zadny multi GPU (nema to ani smysl) a vyssi modely maji vlastni reseni SLI. Nehlede na to, ze rychlosti komunikace HB bridge to nemuze dosahnout, tedy k cemu to ma byt. nV tohle resit nejspis nebude a nevim proc by se s tim vubec meli zabyvat. Stejne jako neresi freesync a pouziva reseni vlastni. A motani do toho AS ? Holinky nebo hodinky, oboje se natahuje.


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 2. listopad 2016, 12:24 
Čestný člen
Čestný člen
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Hladis napsal:
Nehlede na to, ze rychlosti komunikace HB bridge to nemuze dosahnout, tedy k cemu to ma byt.
A sakra, jak tedy v AMD dokázali že XDMA řešení při DX12 implicit mGPU škáluje i přes 100% a dokonce bez můstku... kacířství!! :lol:

Hladis napsal:
A motani do toho AS ? Holinky nebo hodinky, oboje se natahuje.
Ano, stejně jako u A/C, tak i tady, nemá nV podporu deklarovanou skrze driver. :roll:


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 2. listopad 2016, 13:08 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 31. březen 2011
Bydliště: Brno, Prešov
Nahoru
Ale no tak :D...

Praveze je to vyborne, ze to mGPU tak vyborne bezi.. zeby som skusil 1060+470?

_________________
Intel Core i7-5820K@4,5GHz@watercooled, 32GB DDR4 2,4GHz, GB X99-UD4, Be Quiet Dark Power Pro 11 1kW; NVIDIA GTX 1080 FE watercooled; Fractal Design XL R2; Crucial MX100 256GB;Philips 234E5QHSB/00; OCZ RD400 512GB NVMe ; CFL 8700K ? Alphacool Eisbaer@; NVIDIA GTX 1060 FE; SSD: Samsung EVO 850 256GB; HDD:Seagate 7200.10@250GB + WD@320GB + Seagate 7200.12@1TB; Samsung SyncMaster BX2450L; Windows 10 PRO WMC; Fractal Design R4 Define@SuperFlower 550W Golden King
LUMIA 820,920,830; iPhone 6


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 2. listopad 2016, 13:23 
Čestný člen
Čestný člen
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Tahle kombinace funguje jen pod DX12 explicit mGPU, v tomhle případě to fungovat nebude.

//@Hladis: ROFL, ty opravdu ani netušíš o čem je řeč :lol:

Žádný míchání jablek s hruškama, nV driver prostě nedeklaruje podporu obou těchhle DX12 features, ani DX12 A/C ani DX12 implicit mGPU :roll:

BTW, ten "speciální" HB můstek funguje jen jako interface teaming.


Naposledy upravil Krteq dne st 2. listopad 2016, 13:55, celkem upraveno 5x.

 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 2. listopad 2016, 13:33 
Moderátor
Moderátor

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Thessaloniki
Nahoru
Znovu precti co jsem napsal a co az umoznuje HB Bridge a to klidne vicekrat pro pochopeni :sleepy: PCI-e ve stavajici konfiguraci nema takovou propustnost jako specialni HBB mustek a v ultra vysokych rozlisenich a frekvencich, ci surroundu, to nestaci. Nevidim tam nikde, ze by 480ka dokazala az to co umoznuje HBB, jen co zvlada i obyc mustek. Ostatne na vyuziti HBB nema vykon ani ve dvojici :idea: Nakonec davat do kombinace slaby karty, kdyz to zvlada jedna jedina vykonna a podpora je zoufala, je nesmysl.

AS je uplne jiny pripad. Proste hrusky-jabka. Ale tak chtel sis kopnout ze.


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 2. listopad 2016, 13:52 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 16. červen 2009
Bydliště: Brno
Nahoru
A naco je komu HBB, ked hraje na 1080p alebo 1440p, ako to testovali na Pcper, co tu ukazoval Krteq?

Ty tu tiez vytahujes veci ako 5K a Surround o ktorych s tu nikto nebavi ani ich nikto netestuje...

Zaujimalo by ma. Obhajujes to pre svoj dobry pocit, aby si si stale mohol povedat, ze dokonala nVidia je lepsia ako AMD, alebo si za to fakt plateny?

_________________
MTB: Gigabyte GA-Z270X-Gaming K5, CPU: Intel Core i7-6700K@4,4GHz + Scythe Mugen 4, RAM: Patriot Viper 4 Series DDR4 16GB 3000MHz, GPU: MSI RX 470 4GB RAM, SSD: Intel 530 180GB, HDD: WD Black Mobile 1TB + WD Black 2TB, PSU: Corsair RM650x, Case: Fractal Design Define C, Monitor: LG IPS277L
Moto Z Play, Nexus 7 (2013) 32GB


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 2. listopad 2016, 14:10 
Moderátor
Moderátor

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Thessaloniki
Nahoru
Pokud vim, diskuse je o tyhle funkci a ta funkce je obecne pouziti vice karet, kam patri i ty vykonne pro pouziti v pripadech jako 4k+. nV ma pro vice karet jiny reseni a pravedopodbne tuhle funkci pouzivat nehodla. Ostatne 1060tka nema ani zakladni podporu SLI. A kdo hraje ve FullHD atd..., tak si snad nebude kupovat dve slaby karty, ale koupi jednu. Zbytek no comment.

Krtek:
:roll: Tak jak pro petileteho ze skolky. AS ma u nV HW omezeni dany hardware, mGPU je omezeni ciste z vule nV a ne kvuli tomu, ze by to HW nezvladl. Holinky, hodinky....


 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 1473 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 74  další


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: Žádní registrovaní uživatelé a 1 anonymní


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum, Zásady ochrany osobních údajů.