Stránka 67 z 78

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: stř 28. zář 2016, 14:16
od skaven321
minimalne v total war by to bolo zvlastne, mam tu hru od zaciatku
patchami praveze boli pridavane rozlicne detaily(napr na mape lietaju orly, draky, tocia sa kolesa a pod.) tj mne klesla priemerna fps o 3-4 framy

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: stř 28. zář 2016, 14:17
od CageJ
podla 2 hier sa zvysila utilizacia jadier (12 vlakien)... Ano klesala, ale nieco sa zmenilo v poslednom patche a narast je okolo 12%...
Nedava mi to ziaden zmysel...

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: stř 28. zář 2016, 14:18
od Hladis
CageJ:
Ja muzu jen potvrdit RoTTR, kde je vyrazny rozdil mezi DX11 a DX12 na nV (potvrdil to pak i HEAD), ktery v starsich testech nebyl. Viz. testy. Jinou DX12 hru nemam.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: stř 28. zář 2016, 14:28
od CageJ
Obrázek

AoS, prva (v nazve ASUS), MSI, FE..
ASUS je od MSI vykonnejsia asi o 3-4%, MSI od FE o dalsie 3%.. To i tak je ten narast divny.. A meriam to prakticky v kazdej DX12 hre... DX11 ASUS +/- kopiruje MSI.
V Total War je lepsia utilizacia jadier a brutalny narast FPS..

https://abload.de/img/zmena_fpsf0s90.jpg

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: stř 28. zář 2016, 20:01
od AllowedCry
Máš tam u jedné karty vyšší antialiasing...

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: stř 28. zář 2016, 20:08
od HEAD

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: stř 28. zář 2016, 21:33
od CageJ
AllowedCry píše:Máš tam u jedné karty vyšší antialiasing...
jop diky, to je FE verzia, ale ide mi tu Gaming a Strix..


Hladis//Presun do BF1 tech. tematu.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: úte 1. lis 2016, 22:15
od Krteq
Druhá implementace DX12 (tentokrát implicit) Multi-GPU ve hře -> takřka lineární škálovaní a funkční frame-pacing.

Bohužel, stále aktivní pouze na GCN Radeonech, nV nemá implicit mGPU podporu hlášenou driverem (naprosto stejný případ jako u Async-Compute)

Obrázek

Obrázek

PcPer - DX12 Multi-GPU scaling up and running on Deus Ex: Mankind Divided

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: stř 2. lis 2016, 10:14
od CageJ
S tym AS pravdu nemas.. cca 2 mesiace meriam na rovnakej zostave narast FPS asi o 6-7%.. NVIDIA musela nieco prepracovat.. takmer v kazdej DX12 hre

1060 SLI nepodporuje je mozne, ze NVIDIA blokuje aj mGPU, chcelo by to hlbsie patrat..
Zial nemam ani jednu z tych kariet po dva kusy takze to nedokazem odmerat..
jedine 1060 FE+ 1060 3GB
avsak RX470 mam len jednu

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: stř 2. lis 2016, 10:20
od Krteq
CageJ píše:S tym AS pravdu nemas.. cca 2 mesiace meriam na rovnakej zostave narast FPS asi o 6-7%.. NVIDIA musela nieco prepracovat.. takmer v kazdej DX12 hre
Mám, to co pozoruješ jde na vrub správě prostředků pod DX12 a rychlejšímu content switchingu na Pascalech. nV driver stále hlásí že DX12 A/C cap bit nepodporuje.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: stř 2. lis 2016, 10:21
od AllowedCry
Jaký má smysl testovat 2x 1060tky, když SLI neumí? :?

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: stř 2. lis 2016, 10:26
od Krteq
Tohle ale není SLI :roll:

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: stř 2. lis 2016, 10:48
od Srandista
Ten scaling v 1440p je fakt drsny :o

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: stř 2. lis 2016, 12:08
od Hladis
U 1060 nema byt podporovan zadny multi GPU (nema to ani smysl) a vyssi modely maji vlastni reseni SLI. Nehlede na to, ze rychlosti komunikace HB bridge to nemuze dosahnout, tedy k cemu to ma byt. nV tohle resit nejspis nebude a nevim proc by se s tim vubec meli zabyvat. Stejne jako neresi freesync a pouziva reseni vlastni. A motani do toho AS ? Holinky nebo hodinky, oboje se natahuje.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: stř 2. lis 2016, 12:24
od Krteq
Hladis píše:Nehlede na to, ze rychlosti komunikace HB bridge to nemuze dosahnout, tedy k cemu to ma byt.
A sakra, jak tedy v AMD dokázali že XDMA řešení při DX12 implicit mGPU škáluje i přes 100% a dokonce bez můstku... kacířství!! :lol:
Hladis píše:A motani do toho AS ? Holinky nebo hodinky, oboje se natahuje.
Ano, stejně jako u A/C, tak i tady, nemá nV podporu deklarovanou skrze driver. :roll:

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: stř 2. lis 2016, 13:08
od CageJ
Ale no tak :D...

Praveze je to vyborne, ze to mGPU tak vyborne bezi.. zeby som skusil 1060+470?

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: stř 2. lis 2016, 13:23
od Krteq
Tahle kombinace funguje jen pod DX12 explicit mGPU, v tomhle případě to fungovat nebude.

//@Hladis: ROFL, ty opravdu ani netušíš o čem je řeč :lol:

Žádný míchání jablek s hruškama, nV driver prostě nedeklaruje podporu obou těchhle DX12 features, ani DX12 A/C ani DX12 implicit mGPU :roll:

BTW, ten "speciální" HB můstek funguje jen jako interface teaming.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: stř 2. lis 2016, 13:33
od Hladis
Znovu precti co jsem napsal a co az umoznuje HB Bridge a to klidne vicekrat pro pochopeni :sleepy: PCI-e ve stavajici konfiguraci nema takovou propustnost jako specialni HBB mustek a v ultra vysokych rozlisenich a frekvencich, ci surroundu, to nestaci. Nevidim tam nikde, ze by 480ka dokazala az to co umoznuje HBB, jen co zvlada i obyc mustek. Ostatne na vyuziti HBB nema vykon ani ve dvojici :idea: Nakonec davat do kombinace slaby karty, kdyz to zvlada jedna jedina vykonna a podpora je zoufala, je nesmysl.

AS je uplne jiny pripad. Proste hrusky-jabka. Ale tak chtel sis kopnout ze.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: stř 2. lis 2016, 13:52
od Srandista
A naco je komu HBB, ked hraje na 1080p alebo 1440p, ako to testovali na Pcper, co tu ukazoval Krteq?

Ty tu tiez vytahujes veci ako 5K a Surround o ktorych s tu nikto nebavi ani ich nikto netestuje...

Zaujimalo by ma. Obhajujes to pre svoj dobry pocit, aby si si stale mohol povedat, ze dokonala nVidia je lepsia ako AMD, alebo si za to fakt plateny?

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: stř 2. lis 2016, 14:10
od Hladis
Pokud vim, diskuse je o tyhle funkci a ta funkce je obecne pouziti vice karet, kam patri i ty vykonne pro pouziti v pripadech jako 4k+. nV ma pro vice karet jiny reseni a pravedopodbne tuhle funkci pouzivat nehodla. Ostatne 1060tka nema ani zakladni podporu SLI. A kdo hraje ve FullHD atd..., tak si snad nebude kupovat dve slaby karty, ale koupi jednu. Zbytek no comment.

Krtek:
:roll: Tak jak pro petileteho ze skolky. AS ma u nV HW omezeni dany hardware, mGPU je omezeni ciste z vule nV a ne kvuli tomu, ze by to HW nezvladl. Holinky, hodinky....