Stránka 70 z 78

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: stř 3. kvě 2017, 08:52
od Krteq
Havok se asi stane součástí DirectX (12) jako "Direct Physics". Že by konečně standardizovaný middleware pro akceleraci fyziky?

Microsoft Trademarks Direct Physics - HAVOK Rebranded?

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: stř 3. kvě 2017, 09:23
od hnizdo
Nejedna se o middleware pro akceleraci fyziky. Jedna se o fyzikalni engine, ktery zadnou "akceleraci " nema. To mel byt Havok FX, ktery byl opusten. Moduly, ktere se v Havoku pouzivaji, navic zadnou akceleraci nepotrebuji - rigid body, kolize, ragdoll, animace postav.

Krok MS je jasny - potrebuje standardizovat fyzikalni engine pro homogenizaci prostredi xbone-PC.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: stř 3. kvě 2017, 09:43
od Krteq
Nope, má to být akcelerované skrze DirectCompute :wink:

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: stř 3. kvě 2017, 10:04
od hnizdo
Nic takoveho v clanku ani na googlu nevidim. Takovou revoluci v havoku by si jiste MS nenechaval pro sebe. Zdroj?

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: ned 16. črc 2017, 10:56
od webwalker
@michal3d: DX12 i WDDM 2.X jsou vázáné na Win10. Ty si pro mě za mě hraj třeba WinXP, jen tu prosím tě nenabádej méně znalé k nesmyslům :)

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: ned 16. črc 2017, 11:00
od havli
Zase bych to hrani bez win10 nevidel tak cerne... ano, asi to pojede o kousek hur, ale grafika s velkou pameti WDDM2 nepotrebuje a DX12 only hry se daji pocitat na prstech a zadne zazraky to beztak nejsou, takze klidek.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: ned 16. črc 2017, 11:16
od Srandista
Dalsia vec je, ze Kaby Lake a Ryzen uz na Win 7 podporovane nie su. Ci tu niekoho chytaju nostalgicke nalady alebo nie, faktom je, ze Win 10 je na hranie rozhodne lepsi system...

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: ned 16. črc 2017, 20:09
od Ripper6
tak zde bylo spis zajmavy zda je to dnes teda uz citelnej prinos napr hrat pod DX12 tj mit Windows 10 a tam treba i hry co jsou delany stale pro DX11 :)
Ja jsem prisel jen na rozdil a to nevim zda bylo tim... hra Rise of Tomb Raider pod W7 kdyz to na full vse zabralo 6100MB VRAM z karty, padla hra a napsalo to error crash memory. Snizil jsem to a ok.
To stejny jsem zkusil pod Windows 10 a DX12, vyzralo to pamet karty ale hra dal hrala a nespadla.
Ze by teda to rikalo, ze je tam nejaka lepsi prace s pameti? :)

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: ned 16. črc 2017, 20:11
od -Vladimir-
tj ta funkce WDDM...

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: ned 16. črc 2017, 20:34
od stylar
se podívej kolik paměti nasdílí ve vlastnostech adaptéru - Sdílená systémová paměť 8GB + Vyhrazená grafická paměť 4GB, takže nějakých 12GB na videopaměť při 4GB VRAM+16GB RAM a ono to i funguje třeba ten novej deus ex mi s texturama na max spíš vyžírá RAM, která se používá jako videopaměť, jako ne že by to bylo hratelný - nic moc frametimes, ale pořád je to asi nejlepší metoda než kdyby to spadlo třeba...

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: pon 17. črc 2017, 11:35
od Ripper6
stylar: hmm tohle by mohl bejt jako dobrej argument pro DX12 a uziti W10 pokud to nelze u W7 nejak nastavit. Casem pak pro new hry co vyzerou fakt 5GB+ VRAM.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: pon 17. črc 2017, 12:08
od hnizdo
Ripper6 píše: pokud to nelze u W7 nejak nastavit..
nejde. pod win7 se o to musi postarat sama hra a mnohe to i delaji.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: stř 22. lis 2017, 12:38
od Krteq
Serious Sam Fusion má od včerejšího updatu podporu DX12
Changelog
  • Added Tobii eye tracking support for regular (flat) games
  • Added Virtuix Omni movement for VR games
  • Added DirectX 12 support
  • Various fixes, tweaks, and adjustments
Serious Sam Fusion 2017 update 331885 is available now!

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: úte 20. bře 2018, 11:31
od Krteq

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: čtv 22. bře 2018, 14:00
od CageJ
nič nové.. CUDA to vie od roku 2006 a DX10, teda prichodu unifikovanych shaderov, t.j. 12 rokov lol :D..

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: čtv 22. bře 2018, 14:12
od rbclass
ukazes mi nejaku hru kde bol raytracing cez nvidiu ?

lol

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: čtv 22. bře 2018, 14:13
od Krteq
CageJ píše:nič nové.. CUDA to vie od roku 2006 a DX10, teda prichodu unifikovanych shaderov, t.j. 12 rokov lol :D..
Nah, první počin skrze GPGPU ATi CTM/Stream - ještě fixed pipeline GPUs - 2005 :roll:

Stanford - Interactive k-D Tree GPU Raytracing

DXR konečně standardizuje RT (sice jen v rámci DirectX) a přináší i standardizované API, v tom je hlavní přínos.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: čtv 22. bře 2018, 14:16
od CageJ
rbclass píše:ukazes mi nejaku hru kde bol raytracing cez nvidiu ?

lol
http://www.nvidia.com/coolstuff/demos

Dema

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: čtv 22. bře 2018, 14:17
od rbclass
no vidis..

teraz tie hry budu moct vznikat..v tom je ten rozdiel myslim

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: čtv 22. bře 2018, 14:22
od DOC_ZENITH
Jop za 10 let a na komplet jiném HW možná. Současná GPU to nedávaj. GV100 k tomu má skloly ale přístup Nvidie ala použijeme tensor cores pro maskovánjí artefaktů způsobených pomalym RT mi přijde výhledově total mimo a nešťastný. Pokud přijde RT bude to vypadat jako RT akcelerátory, ala čipy zamněřené čistě na onen účel. Jít na RT přes univerzální GPU optimalizované na rendering ne RT je na hlavu.