Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Funkce report, slouží pro upozornění na porušení pravidel, ne vzkazy moderátorům.

Právě je so 8. srpen 2020, 04:10

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Odpovědět na téma  [ 1522 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 77  další
Autor Zpráva
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 25. červenec 2018, 22:22 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 29. březen 2007
Nahoru
ke gpu třídy Vega64/1080 cpu třídy Pentium /i3, jako vážně? To má být reálný přínos :lol: skutečně fraška, velmi výstižné.

_________________
MB: Asrock Z370 Taichi CPU: Core i9-9900KF cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL17 G.Skill TridentZ, VGA: Zotac 2080 Ti AMP SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS, Intel 320 300GB, HDD: 2x3TB Toshiba, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: Silverstone Fortress FT-02 v2012 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Roccat Kave XTD 5.1 analog, OS: Win10/64 Pro


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 26. červenec 2018, 06:59 
Červená karta
Červená karta

Založen: 28. listopad 2016
Nahoru
Kde je DOC aby tu par trollom zase vysvetlil bottlenecky cpu pri MMO? Vratme sa do praveku, ved aj ten stacil, aneb vytahujeme to len ked to vyhovuje ten spravnej strane.

Citace:
The major advantage of low-overhead APIs and the place where we always saw them do the most good was when paired with low-power or weaker CPUs, not GPUs. Here, they can make a significant difference, sometimes cutting CPU utilization by 10-30 percent and allowing for corresponding improvements in power consumption or giving developers more flexibility.

Hned citacia z toho testu na xtremetech. Trosku sa zamysli kolko ludi ma stale dnes v pc horsie cpu ako 4 core s ht a predstav si napriklad v tomto pripade ak by mal dx11 bottleneck rozdiel v hratelnosti po prepnuti na dx12 keby tam bola len 20% rezerva na vykone toho cpu :roll: ak ti vadi pokrok, radsej netroll a zavri sa do jaskyne a nevychadzaj, alebo vyjdi az ked nvidia prestane DX12 suxovat za co si moze sama, aby si ho nemohol flamit.


Naposledy upravil Mr_Trollfan dne čt 26. červenec 2018, 07:15, celkem upraveno 1x.

 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 26. červenec 2018, 07:14 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Krteq napsal:
Chtěli jste důkaz o přínosu DX12....
Tak kde je ? Kdyz pominu, ze jsem zadny dukaz nechtel a tvoje nechapani psanyho textu, tak kde je ten velky prinos DX12 ve WoW, kdyz to jede zatim pod DX11 lepe :? Zvlaste kdyz to pri PvP testu pada z 34fps pod DX11 na 22fps pod DX12 i na AMD. Na nV to nejede poradne vubec. Nevim jaky prinos je mit min fps. V tomhle vesmiru tedy se tomu prinos nerika. :roll: Implementace DX12 ve WoW je spis zatim tak verejny betatest. Z ctverecku se kolecko nestane jen zboznym pranim a vytahovanim ucelovych grafu, ktery pominou vysledky jiny.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 26. červenec 2018, 07:17 
Červená karta
Červená karta

Založen: 28. listopad 2016
Nahoru
Bolo to tak vzdy a vsade ze zaciatky boli nie moc prinosne, viz pekny priklad tomb raider kde DX12 po launchi fungoval ekvivalentne.


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 26. červenec 2018, 07:38 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 16. červenec 2010
Nahoru
když se ve WOW přecházelo na DX11 tak se nikdo nepodivoval, prostě pascal je na DX12 naprd, ne že je obecně DX12 naprd, ale další generace může bejt cajk nebo mít i nárůsty tak nevím proč to divení a ironie

_________________
XBOX ONE X, PS4 Pro, SONY 4K HDR TV, CREATIVE Sound Blaster X Katana
výměna pasty za tekutý kov v PS4 Pro https://imgur.com/a/DwRy3CM
Lexus CT200h Daybreak Yellow


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 26. červenec 2018, 08:03 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 18. listopad 2009
Bydliště: Omicron Persei 8
Nahoru
od začátku byl u DX12 stejně jako u Mantle zdůrazňovaný přínos v situacích limitovaných procesorem a lepší škálování s vícejádrovými CPU.

https://images.anandtech.com/doci/7371/MantleBenefits.jpg
https://www.techpowerup.com/img/15-03-23/100c.jpg

Tyhle porty původních DX11 her na nové DX12 obecně trpí na špatné optimalizace, takže paradoxně taková hra někdy běží hůř než originální hra na DX11....

DX12 je rozhodně lepší API než DX11 už jen z principu fungování a flexibility které nabízí.

_________________
"Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 26. červenec 2018, 08:39 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. prosinec 2003
Nahoru
Na papiery určite ale v resle uz to taka hitparada neni...
Osobne myslím ze problem je aj to ze neprinasa nic do vizualu
Dalsia vec tie narasty nie su nijak velke a je fuk z akej priciny a to potom tiez nikoho netlaci aby riešil dx12 proste hned
10-15% zadarmo je fajne ale nič to nerieši...
Btw uz na cpu strednej stried to prakticky nepridava nic...
A akoze fakt total low cpu a 1080/vega, ale no tak...

_________________
Intel Core i9 9900kf@5,1GHz,Strix Z370 F, 2X16GB 3500 DDR4, RTX2080Ti 2100/15900, H2O + Carbide 600Q,SF Leadex 1kW Ti, 6,5 TB SSD, HiFace2 + Sapphire + Schiit Magni 2U + Shure1540, LG 38WK95C, Dell 7590 + Audinst Hud-Mx2 + THX-M50X , Mate 20 Pro, HTPC


Naposledy upravil dexterav dne čt 26. červenec 2018, 09:26, celkem upraveno 1x.

 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 26. červenec 2018, 08:57 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Založen: 08. květen 2010
Bydliště: Praha
Nahoru
DX je o vůli a schopnosti programátora. Současné NV karty maj problémy jen s některými faktory jako async a pod. To ale vůbec neni podmínkou pro DX12, DX12 jde použít bez jakejchkoliv těhlech věcí a využít jej jen pro lepší threading a API overhead, ala to hlavní.

Problém NV je že jejich DX11 driver je mnohem lepší než konkurenční a je už dobře optimalizovanej a v DX12 je toto vše na bedrech vývojáře hry tzn tyto optimalizace tam chyběj. Na AMD to jede by default lépe protože DX12 je jen upravenej mantle ala celé API je psané pro GCN. TZN role se v tomto otočila. Vývojáři her jsou vždy prasata a optimalizace jim moc neříkaj. Tzn v DX11 to NV urvala protože má ihmo lepší drivery, ale v DX12 je vše by default optimalizováno pro AMD a NV tam těžko něco dělá protože DX12 je low-level tzn optimalizace musej přijít od vývojáře hry a to se typicky nestává. Zde je jediná šance NV využít svou páku kontaktů a supportu s vývojáři a dostat se do akce touhle cestou (za což je AMD fans zas budou hatovat jako že uplácej a sabotujou a pod). Ihmo NV to s modern API komplet posrala a zaspali. Kdyby AMD nemělo tak mizernej HW poslední roky, byla by NV v hajzlu.

Co se WOW týče, tak co DX11 či 9. WOW původně jel na P3 s DX7 GPU s 32MB Vram. Možná by se to dalo rozject na Voodočku. Tahle věc je tak stará a už na launchday byla zastaralá (ten engine vzešel z enginu Warcraft 3) a tolikrát zrecyklovaná že moderní API jsou tam jen joke. I DX11 byl joke co tomu nic nepřináší. DX12 je zde jen pro UWP kompatibilitu a u NV trochu srazí výkon a u AMD taky nepřidává.


Naposledy upravil DOC_ZENITH dne čt 26. červenec 2018, 09:03, celkem upraveno 1x.

 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 26. červenec 2018, 09:01 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
ArgCZ napsal:
když se ve WOW přecházelo na DX11 tak se nikdo nepodivoval, prostě pascal je na DX12 naprd, ne že je obecně DX12 naprd
Nejde vubec o Pascal. Jakykoliv vyhody DX12 zabiji zatim vyvojari a to, ze vyvojar ma vic prace s optimalizacemi na HW, coz u DX11 delat nemusel. Takze pokud treba nV je schopna optimalizovat driver pro DX11 lepe nez vyvojar hru pro DX12 a jeste se DX12 snazi vyvojar naroubovat na nejaky stary engine, tak vysledek dopadne rozpacite a prinos DX12 se ztraci, nebo je dokonce negativni. Pak se nejde divit, ze lidi nejak ztratili o DX12 zajem a DX12 se nejak masove neprosazuje.
dexterav napsal:
Na papiery určite ale v resle uz to taka hitparada neni...
Osobne myslím ze problem je aj to ze neprinasa nic do vizualu
Dalsia vec tie nsrsdty nie su nijak velke a je fuk z akej priciny a to potom tiez nikoho netlaci aby riešil dx12 proste hned
Papirove je DX12 jasne pokrocilejsi API, ale to chce po vyvojari trochu vic prace s nejistym vysledkem. Zatim velka cast vyvojaru spis s DX12 zapasi. Vizual to muze prinest s tim, kolik objektu to muze na scenu prinest bez omezeni ze strany drawcalls, ale holt to zatim drhne a DX11 se taky slusne prizpusobilo a nV nema problem pod DX11 vyhody DX12 smazat. Lepsi vizual spis prinese Raytracing, ktery nove bude soucasti DX12.
DOC_ZENITH napsal:
Ihmo NV to s modern API komplet posrala a zaspali.
Zaspali na zacatku, ale rychle se prizpusobili situaci a rozdily vymazali. Vzhledem k tomu, jak se Vulkan a DX12 (ne)prosazuje, si troufam tvrdit, ze trend pouzivani DX11 jeste jen tak neskonci i s prichodem novy gen od nV. Proste kdyz to jede lip pod DX11 nez pod DX12 s min prace to odladit, tak to nikdo honit narychlo nebude.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 26. červenec 2018, 09:26 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Budu se opakovat, ale někteří stále nepochopili v čem je jádro pudla a proč DX12 "porty" stále vypadají jak vypadají
Krteq napsal:
Jeden z hlavních přínosů D3D12 jsou tzv, bindless resources, tzn. že systém, resp. driver nemusí hlídat binning resources, ale hlídá se je sama aplikace a tím se snižuje CPU overhead atd. atd. - víc na MSDN 1 / MSDN 2

GCN od první iterace a Intel od Gen9 mají tohle v HW ošetřeno na perfektní úrovni (Resource binding Tier 3), bohužel prozatím všechny "DX12 ready" architektury od nV jsou krapet pozadu (Resource binding Tier 1, max. 2). Jen pro připomenutí..
Obrázek
Obrázek

Tabulka podporovaných Feature Levelů

To bohužel zpomaluje nástup "nativních" DX12 her, protože kvůli nV se stále musí používat FL 11, max. FL 11_1.

O Async-Compute toho tady už bylo linkováno spousta. Pascal to částečně obešel pomocí rychlejšího, resp. oproti Maxwellu pokročilejšího, context switchingu... ale stále A/C de-facto nepodporuje.

Takže asi tak, pokud nevěříte projděte si pár článků ohledně D3D12 a uvidíte ;)


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 26. červenec 2018, 09:34 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 16. červenec 2010
Nahoru
tak s nástupem nový generace nV by DX12 mohlo prorazit...... a mohlo by se stát že Vega 64 dotáhne 1080Ti, samozřejmě v době kdy už to nikoho ke smůle AMD zajímat nebude, taková klasika posledních let což?

_________________
XBOX ONE X, PS4 Pro, SONY 4K HDR TV, CREATIVE Sound Blaster X Katana
výměna pasty za tekutý kov v PS4 Pro https://imgur.com/a/DwRy3CM
Lexus CT200h Daybreak Yellow


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 26. červenec 2018, 09:50 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 18. listopad 2009
Bydliště: Omicron Persei 8
Nahoru
ArgCZ napsal:
tak s nástupem nový generace nV by DX12 mohlo prorazit...... a mohlo by se stát že Vega 64 dotáhne 1080Ti, samozřejmě v době kdy už to nikoho ke smůle AMD zajímat nebude, taková klasika posledních let což?


paradoxně vlastně závisí větší rozšíření DX12 na Nvidii a na tom, jak dobře bude GV104/GV102 navrženo pro nové rozhraní :)

_________________
"Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 26. červenec 2018, 09:56 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Hint of a day - Implementace DX12 v WOW:BoA je postavena na FL11_0 :mrgreen:


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 26. červenec 2018, 10:15 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 26. leden 2011
Nahoru
Už je nejaká DX12 only hra? Nemyslím tie, kde umelo zakázali DX11, ale vyvinutá len na DX12?

_________________
Intel i5 3570K @ 4,2GHz | MSI Z77A-G43 | 16GB DDR3 Kingston | GTX 760 OC | Corsair TX650 V2 | Kingston SSDNow V +200 120GB + 1TB WD Black | Zalman Z11 Plus | Benq GW2320 + Dell P2414H | Razer Abyssus + Razer Kabuto + Ozone Strike Pro mx red
Intel i7 5775C @ 4,2GHz & NH-U9S | ASUS Z97M Plus | 16GB DDR3 Kingston | MSI GTX 1070 | Seasonic M12II-520 | Crucial M500 120GB + Intel 535 480GB + 3TB WD RED | Fractal arc mini + 3xNF-F12 + 1x NF-A14 | Samsung C34F791 + BENQ XL2411P | ROCCAT® Kave XTD 5.1 + Asus Xonar DSX | Razer Mamba + Razer Destructor + Ozone Stike Pro mx blue


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 26. červenec 2018, 10:17 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Založen: 08. květen 2010
Bydliště: Praha
Nahoru
U DX12 nevim, ale poslední Wolfenstein je Vulkan only. Ala první hra co nejde spustit na Fermi a NV se tam obecně moc nedaří.


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 26. červenec 2018, 10:20 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. prosinec 2003
Nahoru
ArgCZ napsal:
tak s nástupem nový generace nV by DX12 mohlo prorazit...... a mohlo by se stát že Vega 64 dotáhne 1080Ti, samozřejmě v době kdy už to nikoho ke smůle AMD zajímat nebude, taková klasika posledních let což?

amd musí vyhrávať teraz , potom to už asko si napísal nikoho nebude trápiť
ono ani tá nadčasovosť nie je vždy taká ako sa zdá, dalšia vec je že ani dalšie gk ond nv nebudú z dx12 veľký kamoši take väčšinový výrobca to bude dalej pekne ignorovať čo nieje zrovna plus paradoxne pre amd
dx12 ako také potrebuje tiež niečo ako WOW efekt a ten tam veru ale žiaden neni
dobiehanie dx11 + NV žiadne wow teda neni skorej naopak
nepochybujem o tom a ani sa nepriem že dx12 je lepší a pokrokovejší ako celok, ale v celkovom kontexte je to parádna bieda

_________________
Intel Core i9 9900kf@5,1GHz,Strix Z370 F, 2X16GB 3500 DDR4, RTX2080Ti 2100/15900, H2O + Carbide 600Q,SF Leadex 1kW Ti, 6,5 TB SSD, HiFace2 + Sapphire + Schiit Magni 2U + Shure1540, LG 38WK95C, Dell 7590 + Audinst Hud-Mx2 + THX-M50X , Mate 20 Pro, HTPC


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 26. červenec 2018, 10:22 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 18. listopad 2009
Bydliště: Omicron Persei 8
Nahoru
nejdřív musí začít podporovat Tier 3 Nvidia na svém hardwaru a pak budou i hry 8)

_________________
"Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 26. červenec 2018, 10:23 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 29. březen 2007
Nahoru
Mr_Trollfan napsal:
Trosku sa zamysli kolko ludi ma stale dnes v pc horsie cpu ako 4 core s ht


A tihle lide maji Vegu64/1080ku?

_________________
MB: Asrock Z370 Taichi CPU: Core i9-9900KF cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL17 G.Skill TridentZ, VGA: Zotac 2080 Ti AMP SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS, Intel 320 300GB, HDD: 2x3TB Toshiba, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: Silverstone Fortress FT-02 v2012 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Roccat Kave XTD 5.1 analog, OS: Win10/64 Pro


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 26. červenec 2018, 10:25 
Červená karta
Červená karta

Založen: 28. listopad 2016
Nahoru
Nemusia mat ani vegu ani 1080. Staci stiahnut detaily, ulavis grafike, dvihnes framerate a tym nalozis procaku. Bez trollit niekam inam lebo tie tvoje vylevy su ubohe.


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 26. červenec 2018, 10:42 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
iOioo napsal:
Už je nejaká DX12 only hra? Nemyslím tie, kde umelo zakázali DX11, ale vyvinutá len na DX12?
Zatím není, protože FL12(+) nepodporují všechny non-legacy karty. U AMD a Intel GPUs není problém, nV karty sice maji psanou podporu "až" DX12.1, ale to jen díky podpoře Conservative Rasterization Tier 1 a Rasterizer Ordered Views, s FL12 a potřebnými resource tiery už je to horší :(

Dokud nebudou všechny non-legacy karty podporovat FL12_x se všemi mandatory features, zřejmě nebudem mít žádnou nativní DX12 only hru :(


Naposledy upravil Krteq dne čt 26. červenec 2018, 11:04, celkem upraveno 1x.

 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 1522 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 77  další


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: Žádní registrovaní uživatelé a 6 anonymních


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum, Zásady ochrany osobních údajů.