Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Funkce report, slouží pro upozornění na porušení pravidel, ne vzkazy moderátorům.

Právě je so 31. říjen 2020, 09:31

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Odpovědět na téma  [ 1523 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 73, 74, 75, 76, 77  další
Autor Zpráva
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 19. březen 2019, 13:10 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 29. březen 2007
Nahoru
Neni tohle uz v Metru Exodus? Tam je taky mozne menit rychlost shadingu.

_________________
MB: Asrock Z370 Taichi CPU: Core i9-9900KF cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL17 G.Skill TridentZ, VGA: Asus 3090 TUF G. OC 1815@0,85 SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS HDD: 2x3TB Toshiba, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: Silverstone Fortress FT-02 v2012 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Logitech G935 wireless, OS: Win10/64 Pro


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 19. březen 2019, 13:16 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Pokud je znamo, tahle featura je zatim jen ve Wolfovi. Pokud by to bylo v Metru, jiste by se o tom mluvilo. Ta ignorace AMD je tam divna, jelikoz spekulace jsou:
Citace:
A United States Patent Application made by AMD for variable rate shading (VRS) has been discovered. At present, the little-used technology only features in Turing-based cards from Nvidia; VRS can offer an fps increase in games that utilize it. It has been speculated that AMD plans to incorporate variable rate shading in its upcoming 7 nm Navi GPUs.
https://www.notebookcheck.net/AMD-paten ... 004.0.html

PS: Diky tyhle podpore v DX12 by VRS melo byt i na starsich a konkurencnich GPU. Z minulosti
Citace:
The company (nvidia) is working with Microsoft to enable DirectX support for Variable Rate Shading. Until then, it'll expose Adaptive Shading functionality through the NVAPI software development kit, which allows direct access to GPU features beyond the scope of DirectX and OpenGL.
Takze done.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 19. březen 2019, 13:34 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 16. březen 2008
Bydliště: Subprostor
Nahoru
Citace:
VRS also lets developers do the opposite: using an increased shading rate only in areas where it matters most, meaning even better visual quality in games.

Co to je za kecy, vždyť to je to samé, jako snižovat kvalitu tam, kde to není vidět, jen "hezky" okecané...

_________________
Intel Core i7 9700K@4.5Ghz (Z170 cflmod)Noctua NH-D14 // ASUS Z170 PROGAMING // 2x8GB Patriot Viper Steel 3866MHz@3200MHz CL14 // MSI GTX 1080 Ti Gaming X // 27" Asus PG279Q //
LITE-ON EP1KB480 (480GB NVMe), Crucial M4 256GB, Micron enterprise SSD1920GB, Crucial MX500 2TB... // Corsair Graphite 600T // SSR-850FX


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 19. březen 2019, 13:46 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
PR kecy, aneb nekde ubereme kvalitu a nekde mozna trochu pridame (nebo taky ne) a to je krutoprisky zvyseni kvality. :) Se uvidi az to bude vice v praxi.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 19. březen 2019, 14:33 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Hladis napsal:
Ignorace AMD ze strany MS je divna. AMD to bud podporovat zatim nebude, vazne komunikace mezi nimi, nebo na ne MS zapomel.
AMD na tom spolupracovalo, patent z předloňska nebyl podán jen tak pro srandu. Proč v tom MS blogu není uedeno je mi záhadou.


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 20. březen 2019, 23:00 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Hladis napsal:
Variable Rate Shading: a scalpel in a world of sledgehammers
https://devblogs.microsoft.com/directx/ ... gehammers/
Pro neanglictinare v cestine https://www.cnews.cz/microsoft-variable ... tel-gen11/

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 9. květen 2019, 21:53 
Začátečník
Začátečník

Založen: 16. leden 2010
Nahoru
HafanPetr napsal:
Hlavní důvod jak lidi "přesvědčit" k desítkám bude ukončení podpory pro Win-7. DX12 pouze pro Win10 byl samozřejmě záměr. V tomto vlákně jsem to psal už před 5 lety "Obchodní strategie Mrkvosoftu je předvídatelná na roky dopředu".

Na prechod ciste pod W10 presvedci, az by to fakt fungovalo dobre, presvedci jeste na to firmy, hlavne kor statni spolecnosti protoze zakazka - servery, sitovani atd... ale jinak nevim jak tam presvedci Frantu uzivatele? :)
Tak treba kamarad je vyvojar IT, ma tam kolegove co fakt umej, jeste lip, na cem jedou?
Windows 7, ve firme (stredne velka spolecnost), stale W7 a W10 ma jen nekdo na testovani :)
A vubec je to netrapi.
Doma? Vubec, pokud se podivam na ty updaty, treba pro W7, casto zavadne, problemy s PC.
Dame W10, nechame auto update... jeee proc to PC zas nejede? Vidime kolecko :D
Zkusil jsem umyslne dostat na PC W10 LTSB a nasledne LTSC - jsou to ty nejvyssi, pro letovy provoz, pro nemocnice a nebo treba bankomaty. Cekal jsem rok, hralo to, ale updaty se zmrzacili sami, aniz bych tam neco extra delal a prestali jet. Fakt super :(

_________________
Win 7 64 EN a Win10, Core i5-750@4Ghz-OC, SSD Samsung 840 Pro 256GB, SSD Crucial MX500 2TB, Toshiba x300 5tb + Seagate Barracuda 7200.14 2TB 7200ot + WD Caviar Black 1TB. MB Asus P7P55D-E PRO - Intel P55 s1156, RAM Kingston 16GB DDR3 1600, CORSAIR TX650, Gainward Phoenix 1060 Golden-2126Mhz/9400Mhz-OC 6GB, CoolerMaster miditower HAF 922, LG BH10LS30 BD-RW. Monitor LED DELL S2740L


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 9. květen 2019, 21:54 
Začátečník
Začátečník

Založen: 16. leden 2010
Nahoru
hnizdo napsal:
Hladis napsal:
ale ze se k tomu MS nechal dotlacit je zajimavy. V jeho zajmu by spis bylo to zatrhnout.


Ze lze pretlacit asii si mysli mozna jeste tak Trump, a i to je otazkou. Jinak nikdo.

Vsude ve svete jedou W7 v Asii a Jizni Americe (testovano), nikde jsem verejne dostupne, ale ani u pokladnika ci v kiosku nevidel W10 :D

_________________
Win 7 64 EN a Win10, Core i5-750@4Ghz-OC, SSD Samsung 840 Pro 256GB, SSD Crucial MX500 2TB, Toshiba x300 5tb + Seagate Barracuda 7200.14 2TB 7200ot + WD Caviar Black 1TB. MB Asus P7P55D-E PRO - Intel P55 s1156, RAM Kingston 16GB DDR3 1600, CORSAIR TX650, Gainward Phoenix 1060 Golden-2126Mhz/9400Mhz-OC 6GB, CoolerMaster miditower HAF 922, LG BH10LS30 BD-RW. Monitor LED DELL S2740L


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 10. květen 2019, 11:09 
Začátečník
Začátečník

Založen: 09. prosinec 2003
Bydliště: Praha
Nahoru
Docela by ses divil, ale korporaty uz davno na Win 10 najeli.


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 10. květen 2019, 11:20 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 29. březen 2007
Nahoru
Zapadni korporaty mozna, ale vychod a asie ne. Zacina se brat v uvahu bezpecnostni riziko zavislosti na MS. A ti mali zase nemaji zavazny duvod, dokud na tom jedou esporty.

_________________
MB: Asrock Z370 Taichi CPU: Core i9-9900KF cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL17 G.Skill TridentZ, VGA: Asus 3090 TUF G. OC 1815@0,85 SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS HDD: 2x3TB Toshiba, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: Silverstone Fortress FT-02 v2012 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Logitech G935 wireless, OS: Win10/64 Pro


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 10. květen 2019, 12:06 
Začátečník
Začátečník

Založen: 09. prosinec 2003
Bydliště: Praha
Nahoru
Zrovna nedavno sem byl pripojeny na Win 10 v Indii a testoval url filtering.


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 27. srpen 2019, 09:10 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Další informace o DX12 pod Windows 7

MS Dev Blogs - Porting DirectX 12 games to Windows 7

===================================
Futuremark vydal Variable Rate Shading Benchmark

TPU - 3DMark Introduces Variable Rate Shading Benchmark


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 28. leden 2020, 15:27 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 10. červenec 2009
Nahoru
Čus, jde nějakým způsobem udělat kompletní reinstal DX pod Win10?

Zlobí Metro Exodus, pod DX12 to neustále crashuje, dělá to na RX590 i před rokem na R9 280X.

_________________
CPU: Intel i7 4790K@5GHz, 4,7GHz cache delided CPU Cooler: NOCTUA NH-D14 2x140mm, MB: ASUS Z97-Pro Gamer, RAM: Kingston 16GB DDR3 1866MHz@2400Mhz, GPU: XFX RX 590 1645/9120Mhz, SSD: Crucial M500 120GB, SSD: Crucial MX200 250GB, HDD: Seagate 7200.14 2TB, HDD: Samsung F1 1TB, PSU: Corsair TX 750W, CASE: Corsair 450D

Dell 7559: i7 6700HQ@-150mV , 16GB RAM 1600Mhz CL9, GTX 960M@+135/600MHz, 1TB SSHD, Crucial MX 300 275GB


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 28. leden 2020, 16:01 
Začátečník
Začátečník

Založen: 16. březen 2017
Nahoru
Reinstall ti nepomůže. Tohle dělá snad všem pod DX12. Přepni na DX11, vizuálně to vypadá prakticky stejně.

_________________
Fractal Design Define R6 TG (6x Noctua A14 ULN) - Intel Core i9-9900K @ 4,9GHz (Noctua D15S) - ASUS MAXIMUS X APEX - 32GB G.Skill Trident Z DDR4 4000Mhz - MSI GTX 1080 Ti Lightning Z 11GB (ACEX IV + 3x Noctua A9 PWM) - Samsung 960 PRO 512GB - ADATA SX8200 PRO 2TB - Samsung SpinPoint M9T 2TB (SQD mini) - Corsair RM650X - 27" LG 27GL850 @ 144Hz


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 28. leden 2020, 19:55 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
mouldy napsal:
Čus, jde nějakým způsobem udělat kompletní reinstal DX pod Win10?

Zlobí Metro Exodus, pod DX12 to neustále crashuje, dělá to na RX590 i před rokem na R9 280X.
Můžeš skusit "sfc /scannow", ale spíš přeinstaluj hru. Samotný DX runtime jako standalone komponentu nepřeinstaluješ.

I když... jak tak čtu ve více vláknech jaký máš problémy, tak bych to viděl spíš na reinstalaci OS.


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 19. březen 2020, 18:15 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Microsoft právě ohlásil DirectX 12 Ultimate (D3D_FEATURE_LEVEL_12_2)

Obrázek

Obrázek

Obrázek

DirectX 12 Ultimate blogpost - MS Blogs - Announcing DirectX 12 Ultimate


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: so 21. březen 2020, 10:50 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
DirectX 12 Ultimate: Přichází nová generace herní grafiky. Co přináší a jaká GPU ji umí?
https://www.cnews.cz/microsoft-directx- ... -series-x/

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: so 21. březen 2020, 16:33 
Začátečník
Začátečník

Založen: 11. květen 2006
Bydliště: Brno
Nahoru
celkem smutne, ze to ta RDNA1 nema...

_________________
Ryzen 5 2600X + Wraith Prism RGB, ASUS PRIME X470-PRO, Patriot Viper 4 32GB DDR4 3000Mhz, GeForce GTX 1060 G1 Gaming 6G, 2,25TB SSD, 1TB HDD, Seasonic S12II-520, Xigmatek Asgard, DELL U2414H, Razer DeathAdder Essential, Logitech G213 Prodigy, Genius SW-G2.1 1250


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 25. březen 2020, 15:51 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Využití DX12 explicit multi-adapter v podání Intelu

TPU - Intel iGPU+dGPU Multi-Adapter Tech Shows Promise Thanks to its Realistic Goals

V kostce jde o využití iGPU pro post-processing tasky jako CMAA, SSAO, Occlusion Culling, AI, fyzika prostředí atd.


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 25. březen 2020, 22:20 
Začátečník
Začátečník

Založen: 25. prosinec 2012
Nahoru
A v praxi to takmer nikto neimplementuje.

_________________
CPU: Intel Core I7 5820K@4.5GHz; Cache 4GHz + Noctua NH-D15;*** MB:ASUS X99-A;*** RAM: 4x4GB DDR4 3000MHz CL 15-17-17-35 1T Corsair;*** GK: EVGA GeForce GTX 1080Ti SC Black Edition Gaming ICX***;*** M.2 NVMe SSD: Samsung 970 EVO PLUS 500GB;*** SATA III SSD: Samsung EVO 850 500GB, Crucial MX500 1TB;*** SATA II HDD: 500GB Hitachi 7200RPM ;*** Op. Drive: Samsung DVD-RW SH-S223F;*** Sound Card: ASUS Xonar Phoebus;*** PSU: Seasonic SS-860XP Platinum;*** MOUSE: RAZER Deathadder Chroma;*** MOUSEPAD: Roccat Taito;*** KEYBOARD: Roccat Isku;*** HEADSET: Sennheiser PC 360 G4ME;*** MONITOR: 27" Acer Predator XB271HU 144Hz, IPS, G-Sync;*** CASE: Cooler Master HAF 922;*** OS: Windows 10 64bit Home Playstation 4 Pro, NINTENDO Switch


 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 1523 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 73, 74, 75, 76, 77  další


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: Žádní registrovaní uživatelé a 5 anonymních


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum, Zásady ochrany osobních údajů.