Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Funkce report, slouží pro upozornění na porušení pravidel, ne vzkazy moderátorům.

Právě je po 19. říjen 2020, 23:14

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Odpovědět na téma  [ 1523 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 73, 74, 75, 76, 77
Autor Zpráva
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 19. květen 2020, 18:19 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Microsoft oznámil DirectX12 pro Linux/WSL! (ale jako closed-source :/ )
Citace:
Part of this DirectX work for Linux involves a new "DXGKRNL" Linux kernel driver for exposing the DirectX graphics adapters to the Linux user-space through the WSL2 setup. The DXGKRNL driver interfaces with the Windows host via a VM bus connection. Multiple GPUs will be supported.

The more interesting work is in user-space with Microsoft to provide a "real and full D3D12 API" for Linux. "This is the real and full D3D12 API, no imitations, pretender or reimplementation here… this is the real deal. libd3d12.so is compiled from the same source code as d3d12.dll on Windows but for a Linux target."
Phoronix - Microsoft Announces Direct3D 12 For Linux / WSL2
//DirectX blog - DirectX is coming to the Windows Subsystem for Linux

MS očekává že DX12 pro linux bude součástí WDDMv2.9


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 29. červenec 2020, 17:21 
Začátečník
Začátečník

Založen: 09. prosinec 2003
Bydliště: Praha
Nahoru
StarCraft Remasterd dostal DX11, DX12 a Metal:
https://us.forums.blizzard.com/en/starc ... notes/1594

Vsiml sem si toho nahodou, kdyz sem ho dal aktualizovat, ze bych se po dlouhe dobe dal kampan. Vybirat to ve hre nejde, tak tam bude asi autodetekce.

Jinak to vypada, ze je za tim ukonceni podpory OpenGL na MacOS a tak pri praci na Metalu pro Mac asi predelavaji rovnou i ten DX9 render na Windows. Tak by to mohlo cekat i zbyle Blizzard hry.


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 28. srpen 2020, 08:13 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
MS včera uvolnil specifikace FL12_2 pro DirectX 12 Ultimate

Obrázek

Microsoft Blogs - New in DirectX— Feature Level 12_2

FL12_2 (DirectX 12 Ultimate) bude dostupný od Windows 10 build 20170


 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 1523 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 73, 74, 75, 76, 77


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: Žádní registrovaní uživatelé a 3 anonymních


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum, Zásady ochrany osobních údajů.