Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Pro přihlášení použijte protokol HTTPS, dosavadní HTTP již nemusí dobře fungovat, viz ZDE.

Právě je út 20. listopad 2018, 14:48

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Odpovědět na téma  [ 1473 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 74  další
Autor Zpráva
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 11. březen 2014, 20:17 
Červená karta
Červená karta

Založen: 24. duben 2008
Bydliště: Praha 10
Nahoru
[quote="CageJ"]Co sa mna tyka, ci uz DX12 alebo Mantle, ak mi pojde na Keplerovi a zvysi hoc aj 5-10% vykon, urcite sa neurazim :)..
Mantle moc na nVidii neverim a DX12 na Keplerovi ci GCN2.0 kvoli biznisu nepojde... Hoci teda DX11.1 v podstate ide, tam chybaju len nejake 4 instrukcie, ktore sa aj tak vyuzivaju v profi sfere, ako je to presne s DX11.2 netusim. Ci funguje na Keplerovi bez par instrukcii ci ne..
Ale len tak doprogramovat instrukcie na cuda ci stream procesory nevidim realne, aspon na AMD nie, teda s tym ich rozpoctom. Tiez netusim ci by to slo SW odomknut, lebo cital som clanok, kde bolo jasne napisane, ze ak by nVidia chcela, Kepler by mohol byt ''DirectX 11.1 with hardware feature level 11_1'' capable...[/quote]

Nojo, je to tak...oni asi v Nvéčku to nějak nehrotěj, neni proč. Mantle je zatim neschopný a až bude schopný(jestli) tak tu bude další generace karet, nebo už druhá s jeho podporou. Keplery DX12 určitě nebudou, to je jasný, dnešní GCNka taky ne, Mantle udělalo už teď kus práce, jelikož evidentně ho MS bere jako konkurenci a snad se rozhoupe něco dělat...což už samo o sobě je lelpší výsledek než se dal v začátcích čekat. Typuju, že první betonový informace budem mít v generaci která přijde po maxwelovi, případně v nějakejch jeho mutantech. Pokud člověk vezme v potaz současnou situaci DX11 kterej se využívá, pokud vubec tak uplně minimálně...DX12, by musel přijít s něčím převratným, co by vyvažovalo, nebo překonávalo Mantle aby to bylo nějak zajímavý, jenže při zamyšlení kam by to poslalo trh s CPU? je tam fúra závislostí na okolí a múže do toho strkat rypák spousta stran.


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 12. březen 2014, 10:21 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 01. listopad 2013
Bydliště: Opava
Nahoru
Ze strany hráče - dejte nám víc, DX12, Mantle .. víc výkonu yeah ..

Strana prodejců Intel,AMD,Nvidia .. nj ale co pak budeme prodávat když už nikdo nebude potřebovat inovovat, protože všechno bude běhat luxusně jako hodinky ..


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 12. březen 2014, 12:06 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 16. červenec 2010
Nahoru
coby, možná by konečně hráči mohli místo peněz za HW obětovat taky peníze za SW aby se nemuselo AAA titulů prodávat na konzole o miliony kusů více než na PC


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 12. březen 2014, 12:19 
Moderátor
Moderátor

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Thessaloniki
Nahoru
Prosim vas. AMD skutecne v driverech MTR ma. Kdyby ho tam nemeli, tak by to byla ještě vetsi tragedie u her, který na MTR stavi. Prvne když to AMD vůbec v driverech nemelo, tak v Civilizaci V to byl daleko vetsi propad. Po vydani driveru s podporou u AMD vykon stoupl, ale ne hold adekvatne. Takze AMD sice v driverech MTR ma, ale kvalita implementace je proste horsi a dodnes s tim nic neudelali. Ono taky při testech u novych karet se testi vykon GPU a ne kolik je schopna davat minimalek diky CPU. Takze na to asi kaslali. Jak presne to mají udelany nikdo z nas asi nevi. No paradoxne a logicky se to prave projevuje nejvic na AMD procesorech.

Jinak si nemyslim (doufam), ze na Dx12 bude potřeba novy HW. Reseni jako Mantle s rezii je software zalezitost a uz vycet zarizeni napovida. To zalezi co tam daji dalsiho. nVidia taky nepodporuje oficialne 11.1 a 11.2 a pri tom to jede jak z praku. V DX je proste hafo věci, které nesouvisi s vykonem ve hrach. Myslim, ze to bude spis zalezitost updatu do Win 8.1. Win 7 jsou uz stejne odepsany a pro zastance toho systemu, zkuste skutecne s Win 8.1 pracovat. Rozdil je znatelny. Nehlede na to, ze MS potřebuje prodávat novy produkty a ne ztratove udržovat jeden stary systém na veky veku.


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 12. březen 2014, 13:09 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 08. únor 2006
Nahoru
Také si myslím, že DX12 pojede na všech aktuálních grafikách, ale výhradně pod W8.1. Tímhle by si MS zajistil mnohem větší odbyt poslední woken. Pokud by to mělo fungovat až na budoucích grafikách, tak se dá s nasazením DX12 vážně počítat nejdříve za dva roky.


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 13. březen 2014, 10:44 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 01. listopad 2013
Bydliště: Opava
Nahoru
Já bych si přál, aby MS vydalo nějaký čistě herní OS, třeba Windows 9 gaming edition s podporou DX12 .. pěkně čistý desktop system, bez dotykových hovadin, synchronizací a všech těchto *** .. Normálně rozjet office,net,movies, zabezpečení a hry. Čisté, rychlé, jednoduché.

Spekulace .. po vydání DX12 .. do jaké grafiky by jste šli .. AMD x Nvidia ? Jestli bude AMD vynakládat většinu úsilí na rozšíření MANTLE, tož aby na pořádnou podporu DX12 nezapomněli. Já na to MANTLE moc nevěřím, bojím se, že to zanikne tak jako kdysi různé API, které se nerozšířili. Asi spíš vsadím na Nvidii a DX12 do budoucna .. možná je tato myšlenka hloupost, ale tak mi to prostě do sebe zapadá.


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 13. březen 2014, 11:03 
Začátečník
Začátečník

Založen: 15. květen 2009
Nahoru
do roka si chci prave koupit novej pc a vubec nevim,premejslim nad tim kazdou chvili,amd nebo nvidia? rekl bych,ze je proste moc brzo cokoliv odhadovat,kdyz nvidia doda mantle podporu,tak amd nebude mit zase nic navrch


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 13. březen 2014, 11:05 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 31. březen 2011
Bydliště: Brno, Prešov
Nahoru
Zalezi co vyzadujes, ja som mal predtym AMD/ATI ale konecne som chcel skusit CUDA a PhysX. Mne sa viac paci nVidia, celkovo aj podpora atd. Uz som riesil aj nieco s ceskym zastupenim a nebol problem. S ATI mam totiz zle skusenosti, podpora tam konci snad po 2,5-3r od uvedenia produktu. Pokial sa nemylim, tak nVidia stale podporuje od rady 8800..


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 13. březen 2014, 11:07 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 18. listopad 2009
Bydliště: Omicron Persei 8
Nahoru
z toho jednoznačně vychází, že by bylo "nejlepší", kdyby jeden GPU výrobce zkrachoval a zůstal pouze jeden. Minimálně by to ulehčilo rozhodování :D


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 13. březen 2014, 12:22 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 03. únor 2010
Bydliště: Buranov vedle Prahy
Nahoru
@CageJ: http://extrahardware.cnews.cz/nvidia-konci-podporou-grafik-generace-directx-10-ovladac-340-bude-posledni


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 13. březen 2014, 12:29 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 08. únor 2006
Nahoru
O tom, co se nakonec prosadí rozhodnou výrobci her. Pokud bude DX12 alespoň tak účinný, jako je v BF4 Mantle, tak bych si tipl na odchod Mantle do propadliště dějin. Jen se obávám toho, zda dojde k naplnění slibů okolo DX12. MS je poslední dobou nějaký divný ;)


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 13. březen 2014, 12:31 
Začátečník
Začátečník

Založen: 15. květen 2009
Nahoru
ciste z marketingovyho hlediska je cokoliv,co prida vykon stavajicim kartam tezce kontraproduktivni,protoze pokud budou stacit dnesni(a celkove tedy starsi) karty,kdo si bude kupovat ty novy?


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 13. březen 2014, 12:31 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 31. březen 2011
Bydliště: Brno, Prešov
Nahoru
[quote="webwalker"]@CageJ: http://extrahardware.cnews.cz/nvidia-konci-podporou-grafik-generace-directx-10-ovladac-340-bude-posledni[/quote]Hehe, asi som to zakrikol, kazdemu vidis...
skoro 8 rokov podpora..

A AMD? HD2k po 6r, HD4k po 4 rokoch, skoda reci..


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 13. březen 2014, 12:57 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 01. listopad 2013
Bydliště: Opava
Nahoru
Nj s tou podporou je to jednoznačné ve prospěch Nvidie. Uvidíme no, docela v ten DX12 věřím, brzy se dozvíme víc informací. Pokud se potvrdí, že DX12 půjde "po stopách" MANTLE a vytvoří takové prostředí, které bude "blíže železu" a bude schopno vytáhnout výkon navíc určitě půjdu do grafiky od Nvidie, pač jediné co mě táhlo k AMD byl právě MANTLE.

Zase se naskýtá myšlenka .. kolik času věnovalo AMD vývoji MANTLE + čas který připadne na následující vývoj a podporu VS ČAS, který může NVIDIA věnovat vývoji jiných věcí, když bude spoléhat na DX12 ..
Jasně to hraje ve prospěch Nvidie, která z toho může vytěžit .. ale jak říkám, jsou to jen domněnky.

Velmi se těším, s čím Nvidia příjde s generací Maxwell, chtělo by to nějaký pořádný mainstream který by rozdrtil takový R9 270 ve stejné cenové relaci a měl bych jasného favorita č.1 ;)


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 13. březen 2014, 13:06 
Začátečník
Začátečník

Založen: 09. prosinec 2003
Bydliště: Praha
Nahoru
blystar: Zatim to vypada, ze za Dx12 muzes vdecit Mantle, ktere rozvirilo stojate vody v teto oblasti.

Nvidia bych rekl, ze je ve vyckavaci pozici a pocka si na rozuzleni ohledne vyvoje jak Mantle, tak Dx12.

Maxwell nemuzes porovnavat se starou generaci od AMD. Porovnavat pujde az nova 20 nm generace obou vyrobcu.


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 13. březen 2014, 13:11 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. únor 2008
Bydliště: norridge(chicago),il,usa
Nahoru
nemyslim si ze by mantle mel vliv na kroky microsoftu ohledne dx12


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 13. březen 2014, 13:17 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 01. listopad 2013
Bydliště: Opava
Nahoru
Z mého pohledu porovnávám to, co je zrovna teď na trhu a co si můžu koupit. A porovnávám jako spotřebitel výkon/cena a dodatečně spotřebu, který není rozhodující. Jestli je to 20 nebo 28nm to už pro mě není zásadní :)


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 13. březen 2014, 13:57 
Začátečník
Začátečník

Založen: 09. prosinec 2003
Bydliště: Praha
Nahoru
Sry za OT.
blystar: Tak to si tve posty lehce protireci. Jednou mluvis o budoucnosti a pak o soucasnosti. Chtelo by si to ujasnit casovy usek.


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 18. březen 2014, 21:19 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 03. únor 2010
Bydliště: Buranov vedle Prahy
Nahoru
ChD je sice drbna, ale kdo ví?

http://semiaccurate.com/2014/03/18/microsoft-adopts-mantle-calls-dx12/


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 18. březen 2014, 21:59 
Čestný člen
Čestný člen
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Že by opět návaznost na Mantle = XBONE API :wink:


 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 1473 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 74  další


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: Žádní registrovaní uživatelé a 4 anonymních


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum, Zásady ochrany osobních údajů.