Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Pro přihlášení použijte protokol HTTPS, dosavadní HTTP již nemusí dobře fungovat, viz ZDE.

Právě je út 20. listopad 2018, 15:39

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Odpovědět na téma  [ 1473 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 74  další
Autor Zpráva
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 19. březen 2014, 09:14 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 03. únor 2010
Bydliště: Buranov vedle Prahy
Nahoru
@Krteq: Tak co může MS udělat jiného, než něco hodně podobného, nebo naprosto to samé, jako Mantle?
Je tam ohlášena podpora pro XBOX, takže IMHO těžko nějaký nový feature level 12_0 nebo nějaké významné změny v HW.


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 19. březen 2014, 09:19 
Čestný člen
Čestný člen
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
webwalker napsal:
@Krteq: Tak co může MS udělat jiného, než něco hodně podobného, nebo naprosto to samé, jako Mantle?
Mě je to víceméně jasné. MS musel při návrhu XBONE API spolupracovat s AMD a z toho potom úpravami vzniklo Mantle jako nástroj pro snadnou portaci z konzolí na PC. MS teď udělal víceméně to samé, ale základ zůstal stejný.


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 19. březen 2014, 12:05 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 03. únor 2010
Bydliště: Buranov vedle Prahy
Nahoru
Asi tak, ChD ve svém článku tvrdí, že DX12 není vlastně nic jiného než DX11 s integrovaným API Mantle. Resp. DX12 prý bude obsahovat všechny funkce Mantle v podezřele shodné míře.


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 19. březen 2014, 12:09 
Moderátor
Moderátor

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Thessaloniki
Nahoru
Spravne jste napsali, ze ChD je drbna. Je to jen jeho spekulace. Pockejte si az to vydaji a hlavne uz brzo MS rekne trochu vic. Myslim ze zítra ?

PS: Pokud by to bylo to same jako Mantle, tak Mantle jako takove vlastne AMD muze hodit do kose.


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 19. březen 2014, 12:34 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 03. únor 2010
Bydliště: Buranov vedle Prahy
Nahoru
ChD sice drbna je, to je pravda. Ale poměrně dost často se trefuje. Já bych mu v tomto celkem věřil. Uvidíme zítra.

Jinak imho Mantle by to mohlo jen posílit, pokud by ho AMD přestěhovala také na Linux a OSX, kam se MS nikdy s DX nedostane a OpenCL je trochu neohrabané (pomalé v přijímání nových standardů). Vývoj by pak mohl být pro všechny OS stejný, tedy pod Mantle, jen u Windows by se to jmenovalo DX12 :)


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 19. březen 2014, 12:44 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Založen: 08. květen 2010
Bydliště: Praha
Nahoru
DX12 nemůže bejt jak mantle protože by tím ztratilo svojí podstatu. Výrobci HW i SW (a i NV) by si raději danné extensions přidaly do multiplatformního OpenGL a bylo by.

DX žíje jen díky podpoře MS a univerzálnosti napříč GPU. Mantle neni univerzální je dělané na GCN.

Pokud by DX mělo bejt podobné mantle, muselo by mít separé low-level cally pro všechny výrobce GPU a i to by limitovalo vstup dalších hráčů na trh ještě více. low-level API jsou neuniverzální to je pravej opak DX. A kdyby se tohle s DX stalo znamenalo by to ještě větší rozdělění trhu na tábory, ala kdo zaplatí jakou hru aby dobře fungovala na jeho kartách, atd. Nebude existovat žádná univerzální či standardní cesta.


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 19. březen 2014, 13:02 
Čestný člen
Čestný člen
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
DOC_ZENITH napsal:
DX žíje jen díky podpoře MS a univerzálnosti napříč GPU. Mantle neni univerzální je dělané na GCN.
Není, je to tu linkováno snad tisíckrát :roll:

To že v tomhle "BETA" stádiu je Mantle podporováno jen na GCN 1.x ještě neznamená, že nemůže podporovat jiné architektury.


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 19. březen 2014, 19:24 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Založen: 08. květen 2010
Bydliště: Praha
Nahoru
Už jsem ti to 100x vysvětlil, že je psáno pro GCN a žádnej HW kterej přímo nekopíruje jeho specs jej nemůže podporovat. Mantle pro Keplera či Maxwella mít nebudeš. Ani pro non-GCN Radeony a vsadim se že krom AMD se do něj nikdo nepřidá, protože aby to fungovalo musel by jsi defakto okopírovat či emulovat GCN.

Přestaň omílat marketing materiály AMD o tom jak je to otevřené a zkus si to promyslet pro stránce HW a SW implementace pokud by jsi nebyl AMD.


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 19. březen 2014, 20:12 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 18. listopad 2009
Bydliště: Omicron Persei 8
Nahoru
tak to ze začátku vypadalo, ale oficiální materiály od AMD mluví jinak Docente. Je zbytečné teď spekulovat, zítra se dozvíme víc.


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 19. březen 2014, 20:54 
Čestný člen
Čestný člen
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
DOC_ZENITH napsal:
Už jsem ti to 100x vysvětlil, že je psáno pro GCN a žádnej HW kterej přímo nekopíruje jeho specs jej nemůže podporovat.
Docu, a já ti říkám, že o tom, že je Mantle jen pro GCN není nikde ani čárka. Za to o tom, že Mantle není vázán na GCN a je v základu navrhován jako multiplatformní API tu máme oficiální prezentaci a vyjádření Anderssona. Jak by jsi tedy chtěl API provozovat na jiných platformách, které GCN neviděli ani z rychlíku?

Možná tě zmátlo tohle "Works with all Graphics Core Next GPUs"

Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 19. březen 2014, 21:04 
Moderátor
Moderátor

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Thessaloniki
Nahoru
Na takovy razny prohleseni, ze Mantle je primo pro GCN a zadny Maxwell ci Kepler to nemůže pouzit, by to chtelo nejakeho odborníka. Samo marketingovy matrose se nedaji vždy brat uplne vazne. AMD i Andersson toho nakecali.....


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 19. březen 2014, 21:04 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 31. březen 2011
Bydliště: Brno, Prešov
Nahoru
myslis? podla mna je toto klucove slovo..


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 20. březen 2014, 13:36 
Čestný člen
Čestný člen
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Dnes po 6 odpoledne bychom se měli dozvědět víc.

//Díky za link Ache :)


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 20. březen 2014, 13:43 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. září 2006
Bydliště: Plzeň
Nahoru
[quote="Krteq"]Dnes po 6 odpoledne bychom se měli dozvědět víc.[/quote] Livestream na pcper?
http://www.pcper.com/live/


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 20. březen 2014, 18:02 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 18. listopad 2009
Bydliště: Omicron Persei 8
Nahoru
zdá se že je tam opravdu dost malý počet přítomných... místnost je dost malá


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 20. březen 2014, 18:17 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 18. listopad 2009
Bydliště: Omicron Persei 8
Nahoru
Ryan Shrout:
In DX11, one core is doing most of the work.

Ryan Shrout:
on d3d12, overall CPU utilization is down 50%

Ryan Shrout:
Also, the workload is more spread out.

Ryan Shrout:
"Solved" multi-threaded scalability.


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 20. březen 2014, 18:21 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 18. listopad 2009
Bydliště: Omicron Persei 8
Nahoru
Ryan Shrout:
API is now much lower level. Application tracks pipeline status, not the API.

Ryan Shrout:
Less API and driver tracking universally. More more predictability.

Ryan Shrout:
This is targeted at the smartest developers, but gives you unprecedented performance.

Ryan Shrout:
Also planning to advance state of rendering features. Feature level 12.

Ryan Shrout:
Forza 5 on stage now. Strictly console developer.


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 20. březen 2014, 18:27 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 18. listopad 2009
Bydliště: Omicron Persei 8
Nahoru
Ryan Shrout:
4 man-months effort to port core rendering engine from Xbox One D3D11.x to D3D12.

Ryan Shrout:
Rendering at static 60 FPS.

Ryan Shrout:
Bundles allows for instancing but with variance.

Ryan Shrout:
Resource lifetime, track memory directly. No longer have D3D tracking that lifetime, much cheaper on resources.


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 20. březen 2014, 18:33 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 18. listopad 2009
Bydliště: Omicron Persei 8
Nahoru
Ryan Shrout:
On stage now is Raja Koduri from AMD.

Ryan Shrout:
AMD has been working very closely with DX12. Heh.


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 20. březen 2014, 18:38 
Začátečník
Začátečník

Založen: 09. prosinec 2003
Bydliště: Praha
Nahoru
Z AMD slidu z DX12: Existing base od AMD´s customer will be able to benefit.

Z Intel slidu: 4. generace Core architektury bude podporovat DX12 v době vydani.


Takze podpora na soucasnych kartách.


 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 1473 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 74  další


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: Drunksta a 2 anonymních


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum, Zásady ochrany osobních údajů.