Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Funkce report, slouží pro upozornění na porušení pravidel, ne vzkazy moderátorům.

Právě je pá 4. prosinec 2020, 03:34

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Odpovědět na téma  [ 1525 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 77  další
Autor Zpráva
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 20. březen 2014, 18:39 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 31. březen 2011
Bydliště: Praha, Prešov
Nahoru
''NVIDIA will support DX12 on Fermi, Kepler, Maxwell and forward!''


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 20. březen 2014, 18:41 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 18. listopad 2009
Bydliště: Omicron Persei 8
Nahoru
Ryan Shrout:
NVIDIA has been working with MS since the inception of DX12. Still don't know when that is...

Ryan Shrout:
They think it should be done with standards so there is no fragmentation.

Ryan Shrout:
NVIDIA will support DX12 on Fermi, Kepler, Maxwell and forward!

Ryan Shrout:
NVIDIA represents about 55% of the install base.

Ryan Shrout:
Developers already have DX12 drivers. The Forza demo was running on NVIDIA!!!

Ryan Shrout:
Holy crap, that wasn't on an Xbox One!!


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 20. březen 2014, 18:44 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 18. listopad 2009
Bydliště: Omicron Persei 8
Nahoru
Tim Sweeney z Epic úzce spolupracovali na implementaci DX12 do UE4 engine s MS a Nvidií. Jak jinak :o)


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 20. březen 2014, 18:46 
Začátečník
Začátečník

Založen: 09. prosinec 2003
Bydliště: Praha
Nahoru
Co tak ctu, tak zatim všichni a vždy uzce spoupracovali s MS na DX :-)


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 20. březen 2014, 18:48 
Začátečník
Začátečník

Založen: 09. prosinec 2003
Bydliště: Praha
Nahoru
Ryan Shrout:
By the time they ship, 50% of all PC gamers will be DX12 capable.

Ryan Shrout:
Ouch, targeting Holiday 2015 games.

Ryan Shrout:
Early access coming later this year.


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 20. březen 2014, 18:49 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 18. listopad 2009
Bydliště: Omicron Persei 8
Nahoru
Ryan Shrout:
By the time they ship, 50% of all PC gamers will be DX12 capable.

[img]http://media.timesfreepress.com/img/photos/2012/04/10/120411_Thats_All_Folks_t618.jpg?ba5b5b122dd3d37cc13d83e92a6a0ec0d5bfa32a[/img]


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 20. březen 2014, 18:52 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 18. listopad 2009
Bydliště: Omicron Persei 8
Nahoru
Ryan Shrout:
Ouch, targeting Holiday 2015 games.


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 20. březen 2014, 18:55 
Začátečník
Začátečník

Založen: 09. prosinec 2003
Bydliště: Praha
Nahoru
Snad to někdo da do srozumitelného clanku s fotkama slidu. Tohle by mohlo konecne umlcet skeptiky kolem Mantle i DX12.


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 20. březen 2014, 18:58 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 31. březen 2011
Bydliště: Praha, Prešov
Nahoru
Otazka znie, treba nam vobec Mantle ?


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 20. březen 2014, 19:02 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Sakra jsem to prosvih. Hodte sem pak linky na zaznam na Youtube a slide nejak uceleny. Mno hlavne ze me nezklamala moje vestecka kooouuuulllle :D
CageJ napsal:
Otazka znie, treba nam vobec Mantle ?

Bylo uz poznamenano, ze Mantle muze byt i tam, kde není Dx. Dx není na všech systémech.

BTW: Dle tech uryvku jde videt, ze na tom pracujou uz dyl. Se tak nedivim, ze Anderssona vypoklonkovali jak z nV, tak z MS. V AMD se taky nejak zapomeli zminit :)

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 20. březen 2014, 19:09 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 08. únor 2006
Nahoru
Takže si hezky počkáme. Do léta 2015 to uteče jako voda. Staré grafiky si musíme šetřit, protože za ten rok je snad konečně pořádně využijeme. Zatím můžeme šetřit na nové Windows.
A ta společná fotka na závěr byla sladká :o)


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 20. březen 2014, 19:12 
Začátečník
Začátečník

Založen: 15. květen 2009
Nahoru
http://www.pcper.com/live/ si to naklikni znova,je to tam jako zaznam slajdu+text


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 20. březen 2014, 19:28 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Eh to nebyla live show. Jsem myslel ze to bude video.

Edit:

Apparently NVIDIA's blog says DX12 discussion begun more than four years ago "with discussions about reducing resource overhead". They worked for a year to deliver "a working design and implementation of DX12 at GDC".

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 20. březen 2014, 20:16 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 03. únor 2010
Bydliště: Buranov vedle Prahy
Nahoru
@Hladis: Jo, jo, ta poznámka na blogu Nvidia byla skoro ta nejvtipnější, tedy hned za prohlášením Tim Sweeney :)

Jinak:
http://blogs.msdn.com/b/directx/archive/2014/03/20/directx-12.aspx


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 20. březen 2014, 21:39 
Začátečník
Začátečník

Založen: 02. prosinec 2011
Nahoru
Podpora DX12 vo Windows 7 je dost velka utopia ale tak mam aspon svoj mokry sen. :D


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 20. březen 2014, 21:48 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 18. listopad 2009
Bydliště: Omicron Persei 8
Nahoru
[quote="webwalker"]@Hladis: Jo, jo, ta poznámka na blogu Nvidia byla skoro ta nejvtipnější, tedy hned za prohlášením Tim Sweeney :)

Jinak:
http://blogs.msdn.com/b/directx/archive/2014/03/20/directx-12.aspx[/quote]

Jj, tenhle joke se jim opravdu povedl

https://semiaccurate.com/forums/showthread.php?t=7858&page=3


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 20. březen 2014, 22:21 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
To ze Sweeny je nVidiot o tom asi nikdo nikdy nepochyboval :) On byl vždycky divnej. Ale jeho engine je nejuspesnejsi.

No nV ale museli teda hodne maknout, pokud ukazuji funkcni demo Forza na nV a v rany fazi DX12 a tvrdi, ze rozdali drivery. Taky jde o to, jak to interpretujete. Ja tam ctu, ze 4 roky o tom tak kecali a az za uplynuly rok se v tom zacalo i něco dit.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 21. březen 2014, 09:16 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 03. únor 2010
Bydliště: Buranov vedle Prahy
Nahoru
@Hladis: Ta raná fáze může také znamenat, že ta Forza běžela na emulátoru XBOXu. Nicméně, jak koukám, tak koukám že rozdíly DX12 vs Mantle nejsou prakticky žádné. To by mohlo znamenat, že DX12 by mohlo chodit, stejně jako Mantle, na Win7 a výše.


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 21. březen 2014, 09:29 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 18. listopad 2009
Bydliště: Omicron Persei 8
Nahoru
ovšem s tím označením DX12 to teda pěkně po... DX12 totiž není rozšíření DX11, ale zcela nové API, které bude vyžadovat úplně nové tools a s předchozími DX nemá defakto nic společného.Do vánoc 2015 je každopádně ještě hoodně daleko.

ten komentář na SA je celkem trefný :

Hence AMD getting Microsoft's blessing for Mantle with the intention of wresting full API control back later on. EA, with their full throated support of Mantle obviously prefers to open source the API and remove Microsoft from the equation. There are other developers and publishers with the same thought. Seemingly this will break down as AMD + various developers vs. Microsoft, Intel, NVidia and their supporting developers.


 Profil  
 Předmět: Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 21. březen 2014, 09:33 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 18. listopad 2009
Bydliště: Omicron Persei 8
Nahoru
Johan Andersson ‏@repi 7 h
Direct3D 12 blog with some more details: http://blogs.msdn.com/b/directx/arch...irectx-12.aspx … You may recognize the design :)

petr_tomicek ‏@petr_tomicek 5 h
@repi Why does it feel like I am reading Mantle Programming Guide again ?

12:52 - 20 de mar. de 2014 · Detalles
Johan Andersson ‏@repi 2 h
@petr_tomicek

https://twitter.com/repi


 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 1525 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 77  další


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: Žádní registrovaní uživatelé a 1 anonymní


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum, Zásady ochrany osobních údajů.