PCTuning
https://pctforum.tyden.cz/

DirectX 12 - info a vše okolo
https://pctforum.tyden.cz/viewtopic.php?f=76&t=207489
Stránka 1 z 74

Autor:  Krteq [ pá 28. únor 2014, 13:50 ]
Předmět:  Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API

Microsoft: S DirectX 12 napodobíme Mantle - AMD: To je dobře

Autor:  Hladis [ pá 28. únor 2014, 15:31 ]
Předmět:  Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API

Mno pokud na tom pracuji uz dyl, tak pristi rok jako update do 8.1 by to snad stihnout mohli. Jinak by "Dx12" (spis asi 11.x) nemuseli ani potrebovat podporu primo v HW a jen by stacila podpora v ovladacich.

Autor:  Krteq [ pá 28. únor 2014, 15:52 ]
Předmět:  Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API

Pravě že moc dlouho ne, když teprve teď na GDC budou prezentovat jak toho chtějí dosáhnout.

Co se týče úprav API, tak by stačila nějaká ta úprava knihoven a driveru jak říkáš, ale jak douho bude trvat vývoj a pak implementace do her je ve hvězdách.

Autor:  Ache [ pá 28. únor 2014, 15:59 ]
Předmět:  Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API

Krteq napsal:
...ale jak douho bude trvat vývoj a pak implementace do her je ve hvězdách.
Však on to unreal engine 3 na sebe nabalí v pohodě :-D

Autor:  blaho [ pá 28. únor 2014, 20:53 ]
Předmět:  DirectX 12 - info a vše okolo

Microsoft: S DirectX 12 napodobíme Mantle - AMD: To je dobře
http://diit.cz/clanek/directx-12-napodobi-mantle


//Krteq - blaho, to už je postnuto na předchozí stránce. Čti předchozí posty

Autor:  Hladis [ čt 6. březen 2014, 21:39 ]
Předmět:  Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API

Hmm tak to je rychlost http://extrahardware.cnews.cz/microsoft-tento-mesic-odhali-directx-12-podporovat-ho-budou-i-gpu-od-qualcommu asi to pak bude chtit vlastní téma.

Autor:  Alfajk [ čt 6. březen 2014, 22:03 ]
Předmět:  Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API

ciste teoreticky... nejaka sance,ze DX12 prekona mantle a taktez nebude zavislej na HW? (teda ze pujde i na stavajici generaci karet)

Autor:  LoCo99 [ čt 6. březen 2014, 22:10 ]
Předmět:  Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API

mě to všechno zní jak kdyby doteď celou dobu všichni uměle drželi výkon ve hrách nízko :D

Autor:  AllowedCry [ čt 6. březen 2014, 22:15 ]
Předmět:  Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API

Super, takže aby vývojáři prodali hru budou muset udělat DX9(ani ne)10,11,12?? :D

S tím, že nevím, co by mohlo DX12 přinést, když fotorealistická grafika jde i pod DX11...

Autor:  Alfajk [ čt 6. březen 2014, 22:26 ]
Předmět:  Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API

nejde o to,jak hezka grafika bude,ale jakej hardware bude potreba k jeji zobrazeni

Autor:  webwalker [ pá 7. březen 2014, 09:02 ]
Předmět:  Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API

[quote="Alfajk"]ciste teoreticky... nejaka sance,ze DX12 prekona mantle a taktez nebude zavislej na HW? (teda ze pujde i na stavajici generaci karet)[/quote]
Imho ne. Mantle má krom jiného jednu obrovskou výhodu - začínal na zelené louce, kde se nemusel prát s nějakou zpětnou kompatibilitou, což dx12 bude muset. Jinak Mantle je samozřejmě také nezávislé na HW, jen ho nVidia dosud bojkotuje.

Autor:  Hladis [ pá 7. březen 2014, 09:46 ]
Předmět:  Re: DirectX 12 - info a vše okolo

nVidia bojkotuje Mantle ? To jsi snad napsat nechtel :)

Autor:  beardie [ pá 7. březen 2014, 10:08 ]
Předmět:  Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API

AllowedCry napsal:
S tím, že nevím, co by mohlo DX12 přinést, když fotorealistická grafika jde i pod DX11...
nizsiu zataz CPU

Autor:  webwalker [ pá 7. březen 2014, 10:41 ]
Předmět:  Re: DirectX 12 - info a vše okolo

[quote="Hladis"]nVidia bojkotuje Mantle ? To jsi snad napsat nechtel :)[/quote]
Pravda, mělo to být v uvozovkách :)

Autor:  PET5 [ pá 7. březen 2014, 10:56 ]
Předmět:  Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Vypadá to tak, ža Mrkvosoft vycítil příležitost, jak všem hráčům vnutit přechod na nová okna. Jelikož aktuální osmičky netáhnou, určitě si ve vývoji nového DX pospíší a snad to upraví i tak, aby to chodilo na starém železe. Už aby to bylo. Moc se těšíme.
Nejsem náhodou naivní optimista? ;)

Autor:  zumpar1234 [ pá 7. březen 2014, 17:52 ]
Předmět:  Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Zeby konecne ten spominany povinny MTR? ktory AMD ovladace uspesne ingoruju... To by bolo super... bud hra frci na DX12 a ma MTR alebo nema a teda nepouziva DX12. To iste aj u vyrobcov bud maju ovladace ktore splnaju DX12 alebo nemaju.

Autor:  Krteq [ pá 7. březen 2014, 18:30 ]
Předmět:  Re: DirectX 12 - info a vše okolo

To je furt dokola :sleepy: AMD Multi-thread rendering podporuje. Chybí jen podpora Command Lists.

Autor:  webwalker [ so 8. březen 2014, 21:04 ]
Předmět:  Re: DirectX 12 - info a vše okolo

http://blogs.msdn.com/b/directx/p/directx12.aspx

Copak nám tam MS přidal? :)

Autor:  del42sa [ so 8. březen 2014, 21:13 ]
Předmět:  Re: DirectX 12 - info a vše okolo

xbox one a logo windows

Autor:  Alfajk [ ne 9. březen 2014, 01:01 ]
Předmět:  Re: DirectX 12 - info a vše okolo

uz vidim,ze to bude windows 8 only,nebo spis 9,rekl bych,ze je to hodne daleko ...

Stránka 1 z 74 Čas je uváděn v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/