Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Pro přihlášení použijte protokol HTTPS, dosavadní HTTP již nemusí dobře fungovat, viz ZDE.

Právě je út 23. říjen 2018, 05:30

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina (letní čas)


Odpovědět na téma  [ 284 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  další
Autor Zpráva
 Předmět: Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 31. říjen 2017, 07:39 
Začátečník
Začátečník

Založen: 11. prosinec 2009
Nahoru
F1 2017 first Vulkan only game on Linux https://twitter.com/feralgames/status/9 ... 4235837445


 Profil  
 Předmět: Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 31. říjen 2017, 09:18 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 06. leden 2009
Bydliště: Cheb
Nahoru
Jakožto majitele AMD, by mi nevadilo kdyby Vulcan byl všude. Těch výpočtů je tam mnohem více a je to znát. Docela by mě zajímal pak rozdíl v těch F1 2017, ale linux to můžeš sám o sobě trochu degradovat, nicméně mě to zajímá. Třeba nový Wolfík na Vulcanu je super.

_________________
discord IT & racing: https://discord.gg/JaGehGp


 Profil  
 Předmět: Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 13. prosinec 2017, 11:25 
Začátečník
Začátečník

Založen: 11. prosinec 2009
Nahoru
Vulkan 2? https://www.phoronix.com/scan.php?page= ... ation-2018


 Profil  
 Předmět: Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 13. prosinec 2017, 11:37 
Čestný člen
Čestný člen
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Dává to smysl. Vulkan Next má přinést mnohem větší provázanost s OpenCL a compute celkově.

Zatím tu máme standard ve verzi 1.0.xx, takže předpokládám že další "major update" standardu bude značená jako 2.0.


 Profil  
 Předmět: Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 13. prosinec 2017, 12:35 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 18. listopad 2009
Bydliště: Omicron Persei 8
Nahoru
a není to nějaká mobilní verze Vulkanu pro SoC ? Každopádně Vulkan API jako takové je velmi dobré rozhraní jen potřebuje větší podporu herních studií. Za podporu win7 a Linuxu mají u mně velké plus. To je opak toho co dělá MS s DX12

_________________
Case: NZXT H230 Silent, CPU: AMD Ryzen 5 2400G with Vega11 + Silentium Spartan 3 PRO HE1024, Motherboard: Gigabyte AM4 AX370-Gaming 5, RAM:16GB DDR4 3200Mhz CL14 G.SKILL FlareX, Storage: SSD M.2 Patriot Hellfire - 240GB, Seagate Baracuda HDD 1TB SATA III, data HDD WD RED 1TB SATA III, Monitor: 24" Samsung S24F350 Free Sync, OS: Win 10-64 bit Pro, PSU: Cooler Master V550 Semi-Modular 550W 80 PLUS GOLD


 Profil  
 Předmět: Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 13. prosinec 2017, 12:37 
Čestný člen
Čestný člen
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Vulkan jako multiplatformní API se ve stávající revizi 1.0.xx už ale používá na mobilních SoCs s Androidem :)


 Profil  
 Předmět: Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 13. prosinec 2017, 13:18 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 18. listopad 2009
Bydliště: Omicron Persei 8
Nahoru
já vím, ale myslím tím, třeba nějakou odlehčenou verzi právě pro ty chytré telefony. Tam přece nepotřebuješ kompletní funkcionalitu jako u klasického PC...

_________________
Case: NZXT H230 Silent, CPU: AMD Ryzen 5 2400G with Vega11 + Silentium Spartan 3 PRO HE1024, Motherboard: Gigabyte AM4 AX370-Gaming 5, RAM:16GB DDR4 3200Mhz CL14 G.SKILL FlareX, Storage: SSD M.2 Patriot Hellfire - 240GB, Seagate Baracuda HDD 1TB SATA III, data HDD WD RED 1TB SATA III, Monitor: 24" Samsung S24F350 Free Sync, OS: Win 10-64 bit Pro, PSU: Cooler Master V550 Semi-Modular 550W 80 PLUS GOLD


 Profil  
 Předmět: Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 13. prosinec 2017, 13:47 
Čestný člen
Čestný člen
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Vulkan sám o sobě je už dost "odlehčený" :wink:


 Profil  
 Předmět: Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: po 26. únor 2018, 19:36 
Čestný člen
Čestný člen
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Vulkan nově dostupný in na MacOS a iOS a nyní pokrývá všechny hlavní platformy (Windows, Linux, Android, MacOS/iOS)

Vulkan Is Now Available On macOS/iOS By MoltenVK Being Open-Sourced, Vulkan SDK for Mac


 Profil  
 Předmět: Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 7. březen 2018, 16:18 
Čestný člen
Čestný člen
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
První major API update - Vulkan 1.1

AnandTech - Vulkan 1.1 Specification Released: Open-source Tools, SDKs, and Launch Driver Support


 Profil  
 Předmět: Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: po 26. březen 2018, 20:13 
Čestný člen
Čestný člen
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Po "Project Anvil" přichází další AMD OpenSource tool usnadňující vývoj 3D aplikací pro Vulkan, tentokrát ve spolupráci přímo s Khronosem

V-EZ: AMD Releases New Easy-To-Use Vulkan Middleware, Simplified API


 Profil  
 Předmět: Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 6. červen 2018, 14:43 
Čestný člen
Čestný člen
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
X-Plane Flight Simulator Is Making Progress On Vulkan Support

Tam by měl Vulkan pomoct sakra hodně :)


 Profil  
 Předmět: Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 14. červen 2018, 20:19 
Začátečník
Začátečník

Založen: 11. prosinec 2009
Nahoru
Obrovsky narast FPS v WarThunder https://twitter.com/gtuxtv/status/1007120363912941569


 Profil  
 Předmět: Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 14. červen 2018, 20:23 
Čestný člen
Čestný člen
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Hell yeah!!! WT hraju pravidelně a DX11 je tam vyloženě brzdou :)


 Profil  
 Předmět: Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 14. červen 2018, 21:07 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 15. září 2009
Bydliště: Hradec Králové
Nahoru
Uz ne zdaleka takovou brzdou jako driv, ale nejaky narust by mel byt. Nicmene ty jeho screenshoty jsou naprosto mimo beznou realitu. Ja mam v CPU benchmarku minimum >120 a avg >150 na sestave viz podpis. Zaroven si pamatuju, ze OGL byla naprosta tragedie odjakziva. Kazdopadne pokud dava i s Vulkanem v minimech 46 fps, pak testoval s nejakou lowend pleckou.

_________________
Core i7-8700K @ 4,8 GHz ; ASRock Z370 Extreme4 ; 32 GB DDR4 3100 ; Gigabyte GTX 1080/11 ; V300 240 GB + 6 TB / 7200 rpm ; Acer XF270HU
Retro PC: Pentium 4 2.66 GHz, GeForce4 Ti 4600, 512 MB RDRAM, win98; Athlon XP 3000+, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, win98SE; Pentium III 700, Voodoo2 12MB SLI, 256MB SDR, AWE32 28MB, win98SE & DOS
Retro PC: Core 2 Duo E6400, Radeon 8500 LE, 1 GB DDR, ASRock 775i65G R3.0, winXP
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů


 Profil  
 Předmět: Re: NVIDIA VOLTA - Info a spekulace
PříspěvekZaslal v: st 15. srpen 2018, 12:08 
Začátečník
Začátečník

Založen: 11. prosinec 2009
Nahoru
Sliedy k RTX raytracer akceleracii ktora mieri do Vulkan.

http://on-demand.gputechconf.com/gtc/20 ... vulkan.pdf


 Profil  
 Předmět: Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 22. srpen 2018, 09:58 
Čestný člen
Čestný člen
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
VK_NV_raytracing rozíření bude přidáno v následujících měsících

Phoronix - NVIDIA RTX / Ray-Tracing Support For Vulkan Coming Soon


 Profil  
 Předmět: Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 13. září 2018, 21:10 
Čestný člen
Čestný člen
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Připravuje se nový memory model umožnující interoperabilitu se SPIR-V a GLSL

Khronos - Vulkan has just become the world’s first graphics API with a formal memory model. So, what is a memory model and why should I care?


 Profil  
 Předmět: Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 20. září 2018, 08:38 
Začátečník
Začátečník

Založen: 11. prosinec 2009
Nahoru
Vulkan 1.1.85 Released With Raytracing, Mesh Shaders & Other New NVIDIA Extensions


 Profil  
 Předmět: Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 20. září 2018, 08:54 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 18. listopad 2009
Bydliště: Omicron Persei 8
Nahoru
zajímavé že u NV to šlo ta rychle, ale u Vegy to nejde :oops:

Citace:
Besides VK_NVX_raytracing there is also VK_NV_mesh_shader, VK_NV_compute_shader_derivatives, VK_NV_corner_sampled_image, VK_NV_fragment_shader_barycentric, VK_NV_representative_fragment_test, VK_NV_scissor_exclusive, VK_NV_shader_image_footprint, and VK_NV_shading_rate_image.


https://www.mail-archive.com/amd-gfx@lists.freedesktop.org/msg24458.html

_________________
Case: NZXT H230 Silent, CPU: AMD Ryzen 5 2400G with Vega11 + Silentium Spartan 3 PRO HE1024, Motherboard: Gigabyte AM4 AX370-Gaming 5, RAM:16GB DDR4 3200Mhz CL14 G.SKILL FlareX, Storage: SSD M.2 Patriot Hellfire - 240GB, Seagate Baracuda HDD 1TB SATA III, data HDD WD RED 1TB SATA III, Monitor: 24" Samsung S24F350 Free Sync, OS: Win 10-64 bit Pro, PSU: Cooler Master V550 Semi-Modular 550W 80 PLUS GOLD


 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 284 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  další


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina (letní čas)


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: Žádní registrovaní uživatelé a 1 anonymní


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum, Zásady ochrany osobních údajů.