Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Funkce report, slouží pro upozornění na porušení pravidel, ne vzkazy moderátorům.

Právě je so 30. květen 2020, 00:17

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Odpovědět na téma  [ 316 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 12, 13, 14, 15, 16
Autor Zpráva
 Předmět: Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 1. květen 2019, 17:07 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
skaven321 napsal:
nieje DX12 obmedzeny na 6cores? oproti Vulkanu, kde je to bez obmedzenia?
Tam jde o to, že DX12 už moc neškáluje s více jak 6 - 8 vlákny, žádné pevné omezení v API tam není.


 Profil  
 Předmět: Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: so 21. prosinec 2019, 01:40 
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 14. březen 2004
Bydliště: Ostrava Poruba
Nahoru
Obrázek
http://www.cemu.info/index.html#download


 Profil  
 Předmět: Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: so 21. prosinec 2019, 10:30 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
CEMU ale už měl Vulkan implementaci předtím, ne?

//nvm, to byly jen nějaký nightly buildy


 Profil  
 Předmět: Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 26. prosinec 2019, 18:42 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
X-Plane 11 nově s Vulkan/Metal rendererem

Vulkan and Metal: Testing and Bug Fighting


 Profil  
 Předmět: Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 15. leden 2020, 15:41 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Další major revize Vulkan API je venku - Vulkan 1.2

Obrázek

Obrázek

Khronos - Khronos Group Releases Vulkan 1.2
Phoronix.com - Vulkan 1.2 Arrives With An Eye On Greater Performance, Better Compatibility With Other 3D APIs On Top


 Profil  
 Předmět: Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 29. leden 2020, 12:47 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Rainbow Six: Siege dostal Vulkan (1.2) renderer v patchi 4.3
Citace:
Vulkan is an API that is designed to work closer to the hardware level. By using the Vulkan API, Siege can take advantage of three modern features to improve workload performance:

  • Dynamic Texture Indexing (also known as bindless rendering)
  • Render Target Aliasing
  • Async Compute

Ubisoft - VULKAN API TESTING ON LIVE PC

//Porovnání DX11 vs. Vulkan side-by-side
RAINBOW SIX SIEGE VULKAN VS DIRECTX11 COMPARISON Ryzen 5 2600 and RX 5700 (YouTube)

Ty minima :shock:


 Profil  
 Předmět: Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 20. březen 2020, 20:51 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Ubisoftu se Vulkan nějak zalíbil :)

Po Rainbow Six: Siege dostává Vulkan renderer i Ghost Recon Breakpoint

Citace:
VULKAN API
We touched briefly on how the Vulkan API will improve the performance on different levels. This will be achieved via various features: Improved Texture Streaming, Dynamic Buffer Cache, and Asynchronous Compute. It’s worth noting that consoles already use these features, and with Vulkan, we will be able to bring these features to our PC players.

IMPROVED TEXTURE STREAMING
Using dedicated data transfer hardware in your GPU, Vulkan allows us to stream textures much faster than previously possible while improving the smoothness of your gameplay, especially when using high-quality texture settings.

DYNAMIC BUFFER CACHE
Thanks to powerful memory control provided by the API, dynamic data used to update graphical state is heavily optimized for multi-threaded usage and has a small memory footprint – boosting your CPU frame times while reducing memory fragmentation.

ASYNCHRONOUS COMPUTE
On newer GPU architectures where this feature is supported, the Vulkan renderer will automatically run more graphic work in parallel, reducing the GPU frame times and increasing framerate.
Ubisoft - TOM CLANCY’S GHOST RECON BREAKPOINT - VULKAN API ON PC


 Profil  
 Předmět: Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: so 21. březen 2020, 22:11 
Začátečník
Začátečník

Založen: 25. prosinec 2012
Nahoru
Tak Ubisoft podporuje Google Stadia a ta bezi na Linuxe a Vulkan API preto sa objavuje podpora Vulkanu aj v PC hrach na Windowse.

_________________
CPU: Intel Core I7 5820K@4.5GHz; Cache 4GHz + Noctua NH-D15;*** MB:ASUS X99-A;*** RAM: 4x4GB DDR4 2666MHz CL 15-15-15-35 1T Corsair;*** GK: EVGA GeForce GTX 1080Ti SC Black Edition Gaming ICX***;*** M.2 NVMe SSD: Samsung 970 EVO PLUS 500GB;*** SATA III SSD: Samsung EVO 850 500GB, Crucial MX500 1TB;*** SATA II HDD: 500GB Hitachi 7200RPM ;*** Op. Drive: Samsung DVD-RW SH-S223F;*** Sound Card: ASUS Xonar Phoebus;*** PSU: Seasonic SS-860XP Platinum;*** MOUSE: RAZER Deathadder Chroma;*** MOUSEPAD: Roccat Taito;*** KEYBOARD: Roccat Isku;*** HEADSET: Sennheiser PC 360 G4ME;*** MONITOR: 27" Acer Predator XB271HU 144Hz, IPS, G-Sync;*** CASE: Cooler Master HAF 922;*** OS: Windows 10 64bit Home Playstation 4 Pro, NINTENDO Switch


 Profil  
 Předmět: Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 24. březen 2020, 13:58 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 01. únor 2007
Nahoru
jen ať to převezme Vulkan vše.....

Linux na hrani je o tolik lepší...... minimalni overhead na rozdíl od Windowsu. Zkoušel jsem Warhammer a naměřil jsem na o něco malo lepší vysledky pod Debianem v LXDE než pod WIN 10 1809 s vypnutým defenderem.

_________________
CPU: AMD Ryzen 3800X @ fix 4425 MHz 1,4V 1800MHz FCLK; MB: MSI B450I Gaming plus AC; RAM: Corsair Vengeance 2x8GB @ 3600 MHz 16-16-16-16-32-1T; GK: Sapphire Radeon Vega 64 Nitro+; SSD: Corsair FORCE ML500 256 GB + EK-M.2 NVMe Heatsink - Nickel; PSU:Corsair HX 850i; Case: Thermaltake Core P5


 Profil  
 Předmět: Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 24. březen 2020, 14:03 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Vulkan je díky své "multiplatformnosti" mnohem lepší volbou pro vývojáře, o tom žádná.

Ohledně Linuxu taky souhlas. Co nemá nativní Vulkan implementaci, dá se v drtivé většině případů rozchodit přes DXVK (DirectX over Vulkan).


 Profil  
 Předmět: Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 24. březen 2020, 18:44 
Začátečník
Začátečník

Založen: 05. srpen 2007
Bydliště: Dresden
Nahoru
Krteq napsal:
Vulkan je díky své "multiplatformnosti" mnohem lepší volbou pro vývojáře, o tom žádná.

Ohledně Linuxu taky souhlas. Co nemá nativní Vulkan implementaci, dá se v drtivé většině případů rozchodit přes DXVK (DirectX over Vulkan).


Co přesně znamená "mnohem lepší volba pro vývojáře"? Kdyby to byla pravda, tak asi už dávno žádné DIrectX neexistuje. Vulkan je multiplatformní, to je spíš výhoda hlavně pro zákazníka, to přináší ale více práce pro vývojáře, proto se DirectX furt drží.


 Profil  
 Předmět: Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 24. březen 2020, 19:17 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Lepší volba v tom že můžeš aplikaci/hru udat na více platforem.


 Profil  
 Předmět: Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 25. březen 2020, 16:50 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Podle videí a testů Vulkan v "open-world" Breakpointu dost pomohl.

Jsem zvědav jestli Ubisoft přejde na Vulkan i u Assassin's Creed série, ta k podpoře Vulkan API přímo vyzívá (a na Google Stadia už Odyssey na Vuklanu je - viz. GDC 2019)


 Profil  
 Předmět: Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 2. duben 2020, 18:30 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Krteq - 6. červen 2018 napsal:
Tak beta je venku :)

X-Plane Developer - X-Plane 11.50 Public Beta 1: Vulkan and Metal Are Here

//Benchmark - X-Plane 11.50 Beta benchmarks with and without Vulkan! (YouTube)


 Profil  
 Předmět: Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 15. květen 2020, 22:09 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Half-Life: Alyx dostal Vulkan renderer pro Linux i Windows

The Half-Life: Alyx Workshop is now open


 Profil  
 Předmět: Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: po 25. květen 2020, 13:36 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 01. únor 2007
Nahoru
Dhaje :D

Uvažuju že seženu 5700 XT na Windows 10 s pomocí WinFlash a Editoru upravím OC natvrdo + vymažu omezení spotřeby (dám tam třebas 600W TDP strop a 400 Amper TDC) a pak najedu na Linux udělám testy s OCLou 5700 XT pod Linuxem.

Pokud vím tak nikdo nedělal testy Radeonu pod Linuxem na vodě s popuštěnýma opratěma. Asi důvod je že neexistuje OC tweakovaci utilita na Linux, nebo nevím o ní.

_________________
CPU: AMD Ryzen 3800X @ fix 4425 MHz 1,4V 1800MHz FCLK; MB: MSI B450I Gaming plus AC; RAM: Corsair Vengeance 2x8GB @ 3600 MHz 16-16-16-16-32-1T; GK: Sapphire Radeon Vega 64 Nitro+; SSD: Corsair FORCE ML500 256 GB + EK-M.2 NVMe Heatsink - Nickel; PSU:Corsair HX 850i; Case: Thermaltake Core P5


 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 316 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 12, 13, 14, 15, 16


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: Žádní registrovaní uživatelé a 4 anonymních


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum, Zásady ochrany osobních údajů.