Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Funkce report, slouží pro upozornění na porušení pravidel, ne vzkazy moderátorům.

Právě je pá 5. březen 2021, 12:11

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Odpovědět na téma  [ 318 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  další
Autor Zpráva
 Předmět: Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 23. březen 2017, 13:06 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 18. listopad 2009
Bydliště: Omicron Persei 8
Nahoru
spajdr napsal:
Tak prubnuto při 1920x1080 .:

DirectX 11 single-thread - 2 590 745 Draw calls per second
DirectX 11 multi-thread - 2 185 836 Draw calls per second
DirectX 12 - 18 608 890 Draw calls per second
Vulkan - 20 665 511 Draw calls per second


ten DX11 multithread je nějaký slabý, tam by mělo být cca 5 - 6 mil Draw Calls/s

_________________
"Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/


 Profil  
 Předmět: Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 24. březen 2017, 09:46 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
AMD uvolnilo Anvil framework/tool designovaný pro usnadnění vývoje cross-platform Vulkan aplikací

GPUOpen / GitHub


 Profil  
 Předmět: Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 30. březen 2017, 18:11 
Začátečník
Začátečník

Založen: 11. prosinec 2009
Nahoru
Mad Max Vulkan https://www.gamingonlinux.com/articles/ ... isons.9345


 Profil  
 Předmět: Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 4. duben 2017, 08:42 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Quake Champions dostane podporu Vulkan API

id Software Readies Quake Champions with Vulkan Support and Ryzen Optimization


 Profil  
 Předmět: Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 27. duben 2017, 19:11 
Žlutá karta
Žlutá karta

Založen: 20. únor 2008
Nahoru
Krteq,porad ako dostanem do systemu Vulkan 1.0.26.0


viem ho tam dostat len nainstalovanim stareho crimsonu..chcem ale najnovsi


 Profil  
 Předmět: Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 17. květen 2017, 20:01 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
S revizí OpenCL 2.2 začíná Khronos s "integrací" OpenCL do Vulkan API :shock:
Khronos napsal:
“By finalizing OpenCL 2.2, Khronos has delivered on its promise to make C++ a first-class kernel language in the OpenCL standard,” said Neil Trevett, OpenCL chair and Khronos president. “The OpenCL working group is now free to continue its work with SYCL, to converge the power of single source parallel C++ programming with standard ISO C++, and to explore new markets and opportunities for OpenCL — such as embedded vision and inferencing. We are also working to converge with, and leverage, the Khronos Vulkan API — merging advanced graphics and compute into a single API.
Khronos Releases OpenCL 2.2 With SPIR-V 1.2


 Profil  
 Předmět: Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: so 20. květen 2017, 10:31 
Začátečník
Začátečník

Založen: 11. prosinec 2009
Nahoru
To je vyborna sprava pretoze to konecne donuti nVidiu poriadne podporovat OpenCL


 Profil  
 Předmět: Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 21. červen 2017, 22:40 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
CryEngine s verzí 5.4 přidává podporu Vulkan API
Citace:
Vulkan renderer

Following on from the renderer refactoring and DirectX 12 implementation, the team has been hard at work implementing a Vulkan renderer. The code can be seen in Code/RenderDll/XRenderD3D9/Vulkan/… although the feature is not functional, yet. We want to make these changes available to you for review whilst we are currently stabilizing the engine for our 5.4 release. So you can track our progress on GitHub until 5.4 is finally here by the end of July.
CryEngine.com: New Push Coming to GitHub - CE 5.4 Sneak Peek


 Profil  
 Předmět: Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 29. červen 2017, 08:20 
Začátečník
Začátečník

Založen: 11. prosinec 2009
Nahoru
Vulkan 1.0.53 pridava nove extension

VK_AMD_gpu_shader_int16, VK_EXT_blend_operation_advanced, VK_EXT_sampler_filter_minmax, and VK_NV_framebuffer_mixed_samples

http://www.phoronix.com/scan.php?page=n ... 3-Released


 Profil  
 Předmět: Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 4. červenec 2017, 08:17 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Test Serious Sam 3: BFE s pridanou podporou Vulkanu http://www.phoronix.com/scan.php?page=a ... lkan&num=1

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 6. červenec 2017, 06:57 
Začátečník
Začátečník

Založen: 11. prosinec 2009
Nahoru
Alfa podpora Vulkan v HITMAN


 Profil  
 Předmět: Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: ne 9. červenec 2017, 18:56 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
"video není dostupne."

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 11. červenec 2017, 06:42 
Začátečník
Začátečník

Založen: 11. prosinec 2009
Nahoru
Druhe video. Vulkan je az neskor https://www.youtube.com/watch?v=yqalQSAdxb8


 Profil  
 Předmět: Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 27. červenec 2017, 09:05 
Začátečník
Začátečník

Založen: 11. prosinec 2009
Nahoru
AMD uvolnilo DX12/Vulkan profiler http://gpuopen.com/radeon-gpu-profiler-1-0/


 Profil  
 Předmět: Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: so 29. červenec 2017, 18:09 
Začátečník
Začátečník

Založen: 18. červen 2017
Bydliště: Ustí nad Orlicí
Nahoru
Bude Vulkan podporovat multiGPU ? Nebo podporuje ? Naposled jsem zkousel DOOM a tam Vulkan SLI nepodporoval a prinos na jedne GPU 1080Ti byl cca 10-15 fps ve 4k, asi 170 fps vs 185 fps. Pri takovehlem fps k nicemu a prepnul jsem to zpet na opengl a SLI. Ale chápu, že nekomu tech 15 fps vytrhne trn z paty. Preci jen 30 vs 45 je super. A hitman ? ve 4k dx11-50 fps, dx12-70, dx12SLI-120fps. Ale na hranici hratelnosti jakekoliv fps navic vzdy potesi.

_________________
CPU: Intel core i9 10980XE@4,7ghz allcore MB: Evga x299 dark RAM: G.Skill 32gb ddr4 @4000mhz cl16 T1 HDD: 2TB Seagate SSD: Corsair Force Series MP510 960GB, Samsung 960 PRO 1TB GPU: TUF 3090@1902/21000 PSU: Corsair HX1200i ostatní: NZXT internal usb hub, aquaero 6, BT 4.0 nano usb tp-link ub400 Vodní chlazení: dva okruhy, dvě pumpy, 5 chladičů a spousta trubek


 Profil  
 Předmět: Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: so 29. červenec 2017, 18:43 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 15. září 2009
Bydliště: Hradec Králové
Nahoru
Od multiGPU se obecne v poslednich letech spis ustupuje, takze na zlepseni bych moc nesazel... ani ve Vulkanu, ani nikde jinde.

_________________
Ryzen 7 3700X ; ASRock AB350 Pro4 ; 32 GB DDR4 2666 ; Gainward RTX 3080 ; MX500 500 GB + 6 TB / 7200 rpm ; Acer XF270HU
Retro PC: Xeon X5687, Radeon X850 XT, 4 GB DDR3, Win98SE; Athlon XP 3000+, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, Win98SE; Pentium III-S 1400, Voodoo2 12MB SLI, 256MB SDR, AWE32 28MB, Win98SE & DOS
Retro PC: ThinkPad 600
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů


 Profil  
 Předmět: Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: po 31. červenec 2017, 06:56 
Začátečník
Začátečník

Založen: 11. prosinec 2009
Nahoru
Vulkan aj DX12 multiGPU podporuju. Ale podporu musia naprogramovat vyvojary hry. Teda bud explicitne striedat GPU pri renderingu a teda implementovat AFR alebo renderovat obraz pol na pol a teda SFR.


 Profil  
 Předmět: Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: po 31. červenec 2017, 07:40 
Začátečník
Začátečník

Založen: 18. červen 2017
Bydliště: Ustí nad Orlicí
Nahoru
aha, díky za info, Nou :-)

_________________
CPU: Intel core i9 10980XE@4,7ghz allcore MB: Evga x299 dark RAM: G.Skill 32gb ddr4 @4000mhz cl16 T1 HDD: 2TB Seagate SSD: Corsair Force Series MP510 960GB, Samsung 960 PRO 1TB GPU: TUF 3090@1902/21000 PSU: Corsair HX1200i ostatní: NZXT internal usb hub, aquaero 6, BT 4.0 nano usb tp-link ub400 Vodní chlazení: dva okruhy, dvě pumpy, 5 chladičů a spousta trubek


 Profil  
 Předmět: Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 16. srpen 2017, 14:54 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 16. červen 2009
Bydliště: Brno
Nahoru
Major v2.4 Update, Free DLC, and Vulkan Support for Ashes of the Singularity: Escalation Coming on Aug. 24
Ashes of the Singularity was one of the first DirectX 12 games. With this update for Escalation, the game continues to bring cutting edge technology to its players by adding support for Vulkan, a graphics rendering API that can improve Operating System compatibility and performance. For those on Windows 7 and 8, we recommend benchmarking Vulkan compared to DX11 and seeing what offers better performance. This is our first step for Vulkan support, we will be continuing to optimize and improve compatibility with future releases.

http://steamcommunity.com/games/507490/announcements/detail/1432562198913632101

_________________
MTB: Gigabyte GA-Z270X-Gaming K5, CPU: Intel Core i7-6700K@4,4GHz + Scythe Mugen 4, RAM: Patriot Viper 4 Series DDR4 16GB 3000MHz, GPU: MSI RX 470@570 4GB RAM, SSD: Corsair MP510 1TB, SC: Sound Blaster X-Fi Titanium Fatal1ty Professional, PSU: Corsair RM650x, Case: Fractal Design Define C, Monitor: LG IPS277L
Google Pixel 3a, Nexus 7 (2013) 32GB


 Profil  
 Předmět: Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 4. říjen 2017, 18:04 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Celkem zajímavé jak se pořád častěji používá compute pro čím dál tím víc věcí... že by Tim Sweeney měl s tím SW renderingem přeci jen pravdu? :)

Obrázek

Twitter


 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 318 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  další


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: Atapi, LookAS, stosun a 3 anonymních


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum, Zásady ochrany osobních údajů.