Stránka 14 z 17

Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo

Napsal: úte 31. říj 2017, 06:39
od nou
F1 2017 first Vulkan only game on Linux https://twitter.com/feralgames/status/9 ... 4235837445

Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo

Napsal: úte 31. říj 2017, 08:18
od ToxicTears
Jakožto majitele AMD, by mi nevadilo kdyby Vulcan byl všude. Těch výpočtů je tam mnohem více a je to znát. Docela by mě zajímal pak rozdíl v těch F1 2017, ale linux to můžeš sám o sobě trochu degradovat, nicméně mě to zajímá. Třeba nový Wolfík na Vulcanu je super.

Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo

Napsal: stř 13. pro 2017, 10:25
od nou

Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo

Napsal: stř 13. pro 2017, 10:37
od Krteq
Dává to smysl. Vulkan Next má přinést mnohem větší provázanost s OpenCL a compute celkově.

Zatím tu máme standard ve verzi 1.0.xx, takže předpokládám že další "major update" standardu bude značená jako 2.0.

Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo

Napsal: stř 13. pro 2017, 11:35
od del42sa
a není to nějaká mobilní verze Vulkanu pro SoC ? Každopádně Vulkan API jako takové je velmi dobré rozhraní jen potřebuje větší podporu herních studií. Za podporu win7 a Linuxu mají u mně velké plus. To je opak toho co dělá MS s DX12

Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo

Napsal: stř 13. pro 2017, 11:37
od Krteq
Vulkan jako multiplatformní API se ve stávající revizi 1.0.xx už ale používá na mobilních SoCs s Androidem :)

Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo

Napsal: stř 13. pro 2017, 12:18
od del42sa
já vím, ale myslím tím, třeba nějakou odlehčenou verzi právě pro ty chytré telefony. Tam přece nepotřebuješ kompletní funkcionalitu jako u klasického PC...

Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo

Napsal: stř 13. pro 2017, 12:47
od Krteq
Vulkan sám o sobě je už dost "odlehčený" :wink:

Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo

Napsal: pon 26. úno 2018, 18:36
od Krteq
Vulkan nově dostupný in na MacOS a iOS a nyní pokrývá všechny hlavní platformy (Windows, Linux, Android, MacOS/iOS)

Vulkan Is Now Available On macOS/iOS By MoltenVK Being Open-Sourced, Vulkan SDK for Mac

Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo

Napsal: stř 7. bře 2018, 15:18
od Krteq

Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo

Napsal: pon 26. bře 2018, 20:13
od Krteq
Po "Project Anvil" přichází další AMD OpenSource tool usnadňující vývoj 3D aplikací pro Vulkan, tentokrát ve spolupráci přímo s Khronosem

V-EZ: AMD Releases New Easy-To-Use Vulkan Middleware, Simplified API

Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo

Napsal: stř 6. čer 2018, 14:43
od Krteq

Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo

Napsal: čtv 14. čer 2018, 20:19
od nou

Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo

Napsal: čtv 14. čer 2018, 20:23
od Krteq
Hell yeah!!! WT hraju pravidelně a DX11 je tam vyloženě brzdou :)

Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo

Napsal: čtv 14. čer 2018, 21:07
od havli
Uz ne zdaleka takovou brzdou jako driv, ale nejaky narust by mel byt. Nicmene ty jeho screenshoty jsou naprosto mimo beznou realitu. Ja mam v CPU benchmarku minimum >120 a avg >150 na sestave viz podpis. Zaroven si pamatuju, ze OGL byla naprosta tragedie odjakziva. Kazdopadne pokud dava i s Vulkanem v minimech 46 fps, pak testoval s nejakou lowend pleckou.

Re: NVIDIA VOLTA - Info a spekulace

Napsal: stř 15. srp 2018, 12:08
od nou
Sliedy k RTX raytracer akceleracii ktora mieri do Vulkan.

http://on-demand.gputechconf.com/gtc/20 ... vulkan.pdf

Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo

Napsal: stř 22. srp 2018, 09:58
od Krteq
VK_NV_raytracing rozíření bude přidáno v následujících měsících

Phoronix - NVIDIA RTX / Ray-Tracing Support For Vulkan Coming Soon

Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo

Napsal: čtv 13. zář 2018, 21:10
od Krteq

Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo

Napsal: čtv 20. zář 2018, 08:38
od nou

Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo

Napsal: čtv 20. zář 2018, 08:54
od del42sa
zajímavé že u NV to šlo ta rychle, ale u Vegy to nejde :oops:
Besides VK_NVX_raytracing there is also VK_NV_mesh_shader, VK_NV_compute_shader_derivatives, VK_NV_corner_sampled_image, VK_NV_fragment_shader_barycentric, VK_NV_representative_fragment_test, VK_NV_scissor_exclusive, VK_NV_shader_image_footprint, and VK_NV_shading_rate_image.
https://www.mail-archive.com/amd-gfx@li ... 24458.html